Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok.:-)

Tudja valaki hogy jön le az első lökhárító ?

A gyári ködlámpán van állítási lehetőség ?

Most gyorsan nem tudok mást mondani, mint azt, hogy nézd meg az Így csináldban...( http://mackosajt.uw.hu )

amúgy összesen 6 csavar tartja + a dobbetétek csavarjai + a hűtőmaszkot is le kell szedni.

A gyári ködlámpán van állítási lehetőség... ez is le van írva a könyvben. (töltsd le, ha nem lenne meg :rolleyes: )

Elküldve
Sziasztok.:-)

Tudja valaki hogy jön le az első lökhárító ?

A gyári ködlámpán van állítási lehetőség ?

-Hütőmaszk izé-elem leszed

-Kocsi eleje feltégláz

-Műanyag dobok kiszed

-Oldallemeznél van 2-2 kisebb csavar, illetve a elöl, a rendszám 2 oldalán egy nagyobb, saccra 15-ös anya.

-Nekem még fogta 4 stift a kocsi elejénél is, alul a műanyag elemet.

Én elötte nagyon alaposan lemosnám alulról a gépet! :rolleyes:

Elküldve

A két első csavar 8mm-s anya és 13mm kulcscsal jön le (inkább crovával próbálld)

Az oldalsókat pedig 8mm-s kulcs+crova (a levegőszűrő ülepítő tartályánál lehet szopni :rolleyes: )

Ja és a kormány ide-oda teker sokat segít :blink:

Elküldve

Én a dobbetéteket nem vettem ki, csak vagy három csavart vettem ki a rögzítői közül és úgy engedett annyit, hogy az oldalsó 2-2 csavarhoz, 8-as dugókulccsal hozzáfértem.

Elküldve
Itt kérdezném meg, h a hátsó lököst hogy lehet lekapni? :rolleyes:

Hétvégém volt szerencsém hozzá Coupe cartárs segítségével.

Viszonylag gyorsan megvan. Két oldalt 2-2 darab 8as csavar a kerék mögött (ez a fő szívás), aztán a csomagtartó alsó borítása levesz (T25 és menetes (?!) patent jellegű dolog) és az alatt lesz 2db 13 csavar. Azokat kicsavarva (anyát levéve) le lehet húzni hátra a lökőst.

De egyébként nincs alatta semmi. :blink:

Elküldve
Hétvégém volt szerencsém hozzá Coupe cartárs segítségével.

Viszonylag gyorsan megvan. Két oldalt 2-2 darab 8as csavar a kerék mögött (ez a fő szívás), aztán a csomagtartó alsó borítása levesz (T25 és menetes (?!) patent jellegű dolog) és az alatt lesz 2db 13 csavar. Azokat kicsavarva (anyát levéve) le lehet húzni hátra a lökőst.

De egyébként nincs alatta semmi. :rolleyes:

Thx. Kerék mögött elég kényelmes lehet szerelni, ahogy elnéztem. :blink:

Nálam mindtha rozsda lenne a lenyúló fémen, szóval azt meg kell csinálnom.

Elküldve
Thx. Kerék mögött elég kényelmes lehet szerelni, ahogy elnéztem. :rolleyes:

Igen, asszem ráéreztél a lényegre. ;)

Egyébként tényleg nem nagy durranás, sok sikert hozzá. :blink:

Elküldve

Sziasztok!

Fél éve vettem egy 94'-es Astra F-et, és most olyan probléma jött elő, hogy:

Ha kinyomott kuplunggal gurul az autó akkor leáll a motor! Ezt nagy ritkán állóhelyzetben is eljátsza, de inkább a guruló helyzet a meghatározó! Elég sűrűn fordul elő a dolog, egy kb 10km-es úton akár 5-6x is!

Nagyon idegesít ez a probléma, mi lehet a megoldás?

Előre is köszönöm!

Üdv.

Elküldve
Sziasztok!

Fél éve vettem egy 94'-es Astra F-et, és most olyan probléma jött elő, hogy:

Ha kinyomott kuplunggal gurul az autó akkor leáll a motor! Ezt nagy ritkán állóhelyzetben is eljátsza, de inkább a guruló helyzet a meghatározó! Elég sűrűn fordul elő a dolog, egy kb 10km-es úton akár 5-6x is!

Nagyon idegesít ez a probléma, mi lehet a megoldás?

Előre is köszönöm!

Üdv.

Nekem az alapjárati motor kitisztítása megszüntette a fenti problémát. Ha van benne agr szelep, egymenetben arra is érdemes ránézni. Max. negyed órás művelet. Az alapjárati mocihoz T20-as, az agr-hez T40-es torx fej szükségeltetik.

Elküldve

Lehet kapni injektor és karburátor tisztító adalékot amit a benzinhez kell keverni. Ez megoldhatja a problémámat?

Nem szívesen szedném szét a motort.

Előre is köszönöm

Üdv

Elküldve
Lehet kapni injektor és karburátor tisztító adalékot amit a benzinhez kell keverni. Ez megoldhatja a problémámat?

Nem szívesen szedném szét a motort.

Előre is köszönöm

Üdv

Ha végképp nem akarsz szerelni, akkor vedd le pár másodpecre a + aksi sarut, majd tedd vissza, adj rá gyújtást pár másodpercig (de ne indítózz), majd megint vedd le a sarut. Ezt a folyamatot csináld meg egymás után háromszor. Ha az alapjáratid van elkoszolódva egy ideig nem fog a problémád jelentkezni, de ezzel csak elodázod a tisztítást.

Elküldve
Lehet kapni injektor és karburátor tisztító adalékot amit a benzinhez kell keverni. Ez megoldhatja a problémámat?

Nem szívesen szedném szét a motort.

Előre is köszönöm

Üdv

Sajnos nem, mivel az alapjarati motorhoz nem er el az adalek :rolleyes:

Az agr szelepet meg le kell zarni.

Elküldve
Lehet kapni injektor és karburátor tisztító adalékot amit a benzinhez kell keverni. Ez megoldhatja a problémámat?

Nem szívesen szedném szét a motort.

Előre is köszönöm

Üdv

A motort nem kell szétszedni hozzá. :rolleyes:

Ha más tünet nincs, akkor ez tényleg alapjárati moci lesz nagy valószínűséggel.

Elküldve
Ha végképp nem akarsz szerelni, akkor vedd le pár másodpecre a + aksi sarut, majd tedd vissza, adj rá gyújtást pár másodpercig (de ne indítózz), majd megint vedd le a sarut. Ezt a folyamatot csináld meg egymás után háromszor. Ha az alapjáratid van elkoszolódva egy ideig nem fog a problémád jelentkezni, de ezzel csak elodázod a tisztítást.

:rolleyes: Miért ez mit csinál az alapjárati mocival?

Elküldve
:rolleyes: Miért ez mit csinál az alapjárati mocival?

Az eltömődött állapothoz kalibrálja az alapjáratit. Ha jól tudom ez a kalibráció minden 20. indításnál és aksira csatlakoztatásnál megtörténik. Nekem ez a módszer működött tavaly, hidegben én sem akartam szerelni. Tavasszal én is pucoltam.

Elküldve

Köszönöm, ezt kipróbálom estefelé!

Még annyi probléma jelentkezett hogy a 3. hengerben kormolódik a gyertya, de nem hiszem hogy ez összefügg a motorleállással (a többi hengerben szép a gyertya).

Majd holnap írok hogy rendbe jött-e a leállás!

Mégegyszer köszönöm!

Üdv

Elküldve

Sziasztok!

Haveromnak van egy retkes direkt szűrője :rolleyes: , és a kérdése az lenne, hogy a szűrő tisztítását a mosó folyadékával pontosan, hogy kell elvégezni(mondjuk engem is érdekel mert az enyém is aktuális lesz lassan)?

Előre is THX :blink:

Elküldve
Köszönöm, ezt kipróbálom estefelé!

Még annyi probléma jelentkezett hogy a 3. hengerben kormolódik a gyertya, de nem hiszem hogy ez összefügg a motorleállással (a többi hengerben szép a gyertya).

Majd holnap írok hogy rendbe jött-e a leállás!

Mégegyszer köszönöm!

Üdv

Mennyire "öregek" a gyertyák és a kábelek?

Esetleg nem ártana ennek utánajárni! :rolleyes:

Elküldve

A gyertyákat nem tudom, de jövő hónapban készülök újakat venni!

A szerelő srác azt mondta a alapjárati motor tisztításra hogy 3 órás munka, mert nehezen hozzáférhető helyen van (Opel Astra 1.6i 16V).

Ez alapból 12rugó.

De megcsináltam most az akksi saru lehuzásos módszert majd írok hogy mi lett az eredmény!

Üdv.

Milyen gyertyát ajánlotok az autóhoz?

Én a boombasticban néztem brisk gyertyát 2500/db-ért!

Elküldve
A gyertyákat nem tudom, de jövő hónapban készülök újakat venni!

A szerelő srác azt mondta a alapjárati motor tisztításra hogy 3 órás munka, mert nehezen hozzáférhető helyen van (Opel Astra 1.6i 16V).

Ez alapból 12rugó.

De megcsináltam most az akksi saru lehuzásos módszert majd írok hogy mi lett az eredmény!

Üdv.

Milyen gyertyát ajánlotok az autóhoz?

Én a boombasticban néztem brisk gyertyát 2500/db-ért!

Sokszor felmerül ez a kérdés, és mindig ugyanaz a válasz!

Gyári! Kétpólusú... :rolleyes:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.