Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Sziasztok.:-)

Tudja valaki hogy jön le az első lökhárító ?

A gyári ködlámpán van állítási lehetőség ?

Most gyorsan nem tudok mást mondani, mint azt, hogy nézd meg az Így csináldban...( http://mackosajt.uw.hu )

amúgy összesen 6 csavar tartja + a dobbetétek csavarjai + a hűtőmaszkot is le kell szedni.

A gyári ködlámpán van állítási lehetőség... ez is le van írva a könyvben. (töltsd le, ha nem lenne meg :rolleyes: )

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.:-)

Tudja valaki hogy jön le az első lökhárító ?

A gyári ködlámpán van állítási lehetőség ?

-Hütőmaszk izé-elem leszed

-Kocsi eleje feltégláz

-Műanyag dobok kiszed

-Oldallemeznél van 2-2 kisebb csavar, illetve a elöl, a rendszám 2 oldalán egy nagyobb, saccra 15-ös anya.

-Nekem még fogta 4 stift a kocsi elejénél is, alul a műanyag elemet.

Én elötte nagyon alaposan lemosnám alulról a gépet! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Itt kérdezném meg, h a hátsó lököst hogy lehet lekapni? :rolleyes:

Hétvégém volt szerencsém hozzá Coupe cartárs segítségével.

Viszonylag gyorsan megvan. Két oldalt 2-2 darab 8as csavar a kerék mögött (ez a fő szívás), aztán a csomagtartó alsó borítása levesz (T25 és menetes (?!) patent jellegű dolog) és az alatt lesz 2db 13 csavar. Azokat kicsavarva (anyát levéve) le lehet húzni hátra a lökőst.

De egyébként nincs alatta semmi. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Hétvégém volt szerencsém hozzá Coupe cartárs segítségével.

Viszonylag gyorsan megvan. Két oldalt 2-2 darab 8as csavar a kerék mögött (ez a fő szívás), aztán a csomagtartó alsó borítása levesz (T25 és menetes (?!) patent jellegű dolog) és az alatt lesz 2db 13 csavar. Azokat kicsavarva (anyát levéve) le lehet húzni hátra a lökőst.

De egyébként nincs alatta semmi. :rolleyes:

Thx. Kerék mögött elég kényelmes lehet szerelni, ahogy elnéztem. :blink:

Nálam mindtha rozsda lenne a lenyúló fémen, szóval azt meg kell csinálnom.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Fél éve vettem egy 94'-es Astra F-et, és most olyan probléma jött elő, hogy:

Ha kinyomott kuplunggal gurul az autó akkor leáll a motor! Ezt nagy ritkán állóhelyzetben is eljátsza, de inkább a guruló helyzet a meghatározó! Elég sűrűn fordul elő a dolog, egy kb 10km-es úton akár 5-6x is!

Nagyon idegesít ez a probléma, mi lehet a megoldás?

Előre is köszönöm!

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Fél éve vettem egy 94'-es Astra F-et, és most olyan probléma jött elő, hogy:

Ha kinyomott kuplunggal gurul az autó akkor leáll a motor! Ezt nagy ritkán állóhelyzetben is eljátsza, de inkább a guruló helyzet a meghatározó! Elég sűrűn fordul elő a dolog, egy kb 10km-es úton akár 5-6x is!

Nagyon idegesít ez a probléma, mi lehet a megoldás?

Előre is köszönöm!

Üdv.

Nekem az alapjárati motor kitisztítása megszüntette a fenti problémát. Ha van benne agr szelep, egymenetben arra is érdemes ránézni. Max. negyed órás művelet. Az alapjárati mocihoz T20-as, az agr-hez T40-es torx fej szükségeltetik.

Link to comment
Megosztás:

Lehet kapni injektor és karburátor tisztító adalékot amit a benzinhez kell keverni. Ez megoldhatja a problémámat?

Nem szívesen szedném szét a motort.

Előre is köszönöm

Üdv

Ha végképp nem akarsz szerelni, akkor vedd le pár másodpecre a + aksi sarut, majd tedd vissza, adj rá gyújtást pár másodpercig (de ne indítózz), majd megint vedd le a sarut. Ezt a folyamatot csináld meg egymás után háromszor. Ha az alapjáratid van elkoszolódva egy ideig nem fog a problémád jelentkezni, de ezzel csak elodázod a tisztítást.

Link to comment
Megosztás:

Lehet kapni injektor és karburátor tisztító adalékot amit a benzinhez kell keverni. Ez megoldhatja a problémámat?

Nem szívesen szedném szét a motort.

Előre is köszönöm

Üdv

A motort nem kell szétszedni hozzá. :rolleyes:

Ha más tünet nincs, akkor ez tényleg alapjárati moci lesz nagy valószínűséggel.

Link to comment
Megosztás:

Ha végképp nem akarsz szerelni, akkor vedd le pár másodpecre a + aksi sarut, majd tedd vissza, adj rá gyújtást pár másodpercig (de ne indítózz), majd megint vedd le a sarut. Ezt a folyamatot csináld meg egymás után háromszor. Ha az alapjáratid van elkoszolódva egy ideig nem fog a problémád jelentkezni, de ezzel csak elodázod a tisztítást.

:rolleyes: Miért ez mit csinál az alapjárati mocival?

Link to comment
Megosztás:

:rolleyes: Miért ez mit csinál az alapjárati mocival?

Az eltömődött állapothoz kalibrálja az alapjáratit. Ha jól tudom ez a kalibráció minden 20. indításnál és aksira csatlakoztatásnál megtörténik. Nekem ez a módszer működött tavaly, hidegben én sem akartam szerelni. Tavasszal én is pucoltam.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm, ezt kipróbálom estefelé!

Még annyi probléma jelentkezett hogy a 3. hengerben kormolódik a gyertya, de nem hiszem hogy ez összefügg a motorleállással (a többi hengerben szép a gyertya).

Majd holnap írok hogy rendbe jött-e a leállás!

Mégegyszer köszönöm!

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm, ezt kipróbálom estefelé!

Még annyi probléma jelentkezett hogy a 3. hengerben kormolódik a gyertya, de nem hiszem hogy ez összefügg a motorleállással (a többi hengerben szép a gyertya).

Majd holnap írok hogy rendbe jött-e a leállás!

Mégegyszer köszönöm!

Üdv

Mennyire "öregek" a gyertyák és a kábelek?

Esetleg nem ártana ennek utánajárni! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

A gyertyákat nem tudom, de jövő hónapban készülök újakat venni!

A szerelő srác azt mondta a alapjárati motor tisztításra hogy 3 órás munka, mert nehezen hozzáférhető helyen van (Opel Astra 1.6i 16V).

Ez alapból 12rugó.

De megcsináltam most az akksi saru lehuzásos módszert majd írok hogy mi lett az eredmény!

Üdv.

Milyen gyertyát ajánlotok az autóhoz?

Én a boombasticban néztem brisk gyertyát 2500/db-ért!

Link to comment
Megosztás:

A gyertyákat nem tudom, de jövő hónapban készülök újakat venni!

A szerelő srác azt mondta a alapjárati motor tisztításra hogy 3 órás munka, mert nehezen hozzáférhető helyen van (Opel Astra 1.6i 16V).

Ez alapból 12rugó.

De megcsináltam most az akksi saru lehuzásos módszert majd írok hogy mi lett az eredmény!

Üdv.

Milyen gyertyát ajánlotok az autóhoz?

Én a boombasticban néztem brisk gyertyát 2500/db-ért!

Sokszor felmerül ez a kérdés, és mindig ugyanaz a válasz!

Gyári! Kétpólusú... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.