mackosajt Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Sziasztok.:-) Tudja valaki hogy jön le az első lökhárító ? A gyári ködlámpán van állítási lehetőség ? Most gyorsan nem tudok mást mondani, mint azt, hogy nézd meg az Így csináldban...( http://mackosajt.uw.hu ) amúgy összesen 6 csavar tartja + a dobbetétek csavarjai + a hűtőmaszkot is le kell szedni. A gyári ködlámpán van állítási lehetőség... ez is le van írva a könyvben. (töltsd le, ha nem lenne meg :rolleyes: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Sziasztok.:-) Tudja valaki hogy jön le az első lökhárító ? A gyári ködlámpán van állítási lehetőség ? -Hütőmaszk izé-elem leszed -Kocsi eleje feltégláz -Műanyag dobok kiszed -Oldallemeznél van 2-2 kisebb csavar, illetve a elöl, a rendszám 2 oldalán egy nagyobb, saccra 15-ös anya. -Nekem még fogta 4 stift a kocsi elejénél is, alul a műanyag elemet. Én elötte nagyon alaposan lemosnám alulról a gépet! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 A két első csavar 8mm-s anya és 13mm kulcscsal jön le (inkább crovával próbálld) Az oldalsókat pedig 8mm-s kulcs+crova (a levegőszűrő ülepítő tartályánál lehet szopni :rolleyes: ) Ja és a kormány ide-oda teker sokat segít :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnatano Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Én a dobbetéteket nem vettem ki, csak vagy három csavart vettem ki a rögzítői közül és úgy engedett annyit, hogy az oldalsó 2-2 csavarhoz, 8-as dugókulccsal hozzáfértem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Itt kérdezném meg, h a hátsó lököst hogy lehet lekapni? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Rüki, nagy gáz, fa... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Itt kérdezném meg, h a hátsó lököst hogy lehet lekapni? :rolleyes: Hétvégém volt szerencsém hozzá Coupe cartárs segítségével. Viszonylag gyorsan megvan. Két oldalt 2-2 darab 8as csavar a kerék mögött (ez a fő szívás), aztán a csomagtartó alsó borítása levesz (T25 és menetes (?!) patent jellegű dolog) és az alatt lesz 2db 13 csavar. Azokat kicsavarva (anyát levéve) le lehet húzni hátra a lökőst. De egyébként nincs alatta semmi. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Február22, 2006 Megoszt Elküldve Február22, 2006 Hétvégém volt szerencsém hozzá Coupe cartárs segítségével. Viszonylag gyorsan megvan. Két oldalt 2-2 darab 8as csavar a kerék mögött (ez a fő szívás), aztán a csomagtartó alsó borítása levesz (T25 és menetes (?!) patent jellegű dolog) és az alatt lesz 2db 13 csavar. Azokat kicsavarva (anyát levéve) le lehet húzni hátra a lökőst. De egyébként nincs alatta semmi. :rolleyes: Thx. Kerék mögött elég kényelmes lehet szerelni, ahogy elnéztem. :blink: Nálam mindtha rozsda lenne a lenyúló fémen, szóval azt meg kell csinálnom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február22, 2006 Megoszt Elküldve Február22, 2006 Thx. Kerék mögött elég kényelmes lehet szerelni, ahogy elnéztem. :rolleyes: Igen, asszem ráéreztél a lényegre. ;) Egyébként tényleg nem nagy durranás, sok sikert hozzá. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február22, 2006 Megoszt Elküldve Február22, 2006 Rüki, nagy gáz, fa... :rolleyes: Muti meeeeeg! :blink: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Február22, 2006 Megoszt Elküldve Február22, 2006 Leslie elhozza a gépet és már mutatom is.. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Február22, 2006 Megoszt Elküldve Február22, 2006 Leslie elhozza a gépet és már mutatom is.. :rolleyes: Ha fizetsz rá egy fényezett lököst, akkor benne vok. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsm88 Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 Sziasztok! Fél éve vettem egy 94'-es Astra F-et, és most olyan probléma jött elő, hogy: Ha kinyomott kuplunggal gurul az autó akkor leáll a motor! Ezt nagy ritkán állóhelyzetben is eljátsza, de inkább a guruló helyzet a meghatározó! Elég sűrűn fordul elő a dolog, egy kb 10km-es úton akár 5-6x is! Nagyon idegesít ez a probléma, mi lehet a megoldás? Előre is köszönöm! Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 Sziasztok! Fél éve vettem egy 94'-es Astra F-et, és most olyan probléma jött elő, hogy: Ha kinyomott kuplunggal gurul az autó akkor leáll a motor! Ezt nagy ritkán állóhelyzetben is eljátsza, de inkább a guruló helyzet a meghatározó! Elég sűrűn fordul elő a dolog, egy kb 10km-es úton akár 5-6x is! Nagyon idegesít ez a probléma, mi lehet a megoldás? Előre is köszönöm! Üdv. Nekem az alapjárati motor kitisztítása megszüntette a fenti problémát. Ha van benne agr szelep, egymenetben arra is érdemes ránézni. Max. negyed órás művelet. Az alapjárati mocihoz T20-as, az agr-hez T40-es torx fej szükségeltetik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsm88 Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 Lehet kapni injektor és karburátor tisztító adalékot amit a benzinhez kell keverni. Ez megoldhatja a problémámat? Nem szívesen szedném szét a motort. Előre is köszönöm Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 Lehet kapni injektor és karburátor tisztító adalékot amit a benzinhez kell keverni. Ez megoldhatja a problémámat? Nem szívesen szedném szét a motort. Előre is köszönöm Üdv Ha végképp nem akarsz szerelni, akkor vedd le pár másodpecre a + aksi sarut, majd tedd vissza, adj rá gyújtást pár másodpercig (de ne indítózz), majd megint vedd le a sarut. Ezt a folyamatot csináld meg egymás után háromszor. Ha az alapjáratid van elkoszolódva egy ideig nem fog a problémád jelentkezni, de ezzel csak elodázod a tisztítást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
2004tiborc Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 Lehet kapni injektor és karburátor tisztító adalékot amit a benzinhez kell keverni. Ez megoldhatja a problémámat? Nem szívesen szedném szét a motort. Előre is köszönöm Üdv Sajnos nem, mivel az alapjarati motorhoz nem er el az adalek :rolleyes: Az agr szelepet meg le kell zarni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 Lehet kapni injektor és karburátor tisztító adalékot amit a benzinhez kell keverni. Ez megoldhatja a problémámat? Nem szívesen szedném szét a motort. Előre is köszönöm Üdv A motort nem kell szétszedni hozzá. :rolleyes: Ha más tünet nincs, akkor ez tényleg alapjárati moci lesz nagy valószínűséggel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 Ha végképp nem akarsz szerelni, akkor vedd le pár másodpecre a + aksi sarut, majd tedd vissza, adj rá gyújtást pár másodpercig (de ne indítózz), majd megint vedd le a sarut. Ezt a folyamatot csináld meg egymás után háromszor. Ha az alapjáratid van elkoszolódva egy ideig nem fog a problémád jelentkezni, de ezzel csak elodázod a tisztítást. :rolleyes: Miért ez mit csinál az alapjárati mocival? Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 :rolleyes: Miért ez mit csinál az alapjárati mocival? Az eltömődött állapothoz kalibrálja az alapjáratit. Ha jól tudom ez a kalibráció minden 20. indításnál és aksira csatlakoztatásnál megtörténik. Nekem ez a módszer működött tavaly, hidegben én sem akartam szerelni. Tavasszal én is pucoltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsm88 Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 Köszönöm, ezt kipróbálom estefelé! Még annyi probléma jelentkezett hogy a 3. hengerben kormolódik a gyertya, de nem hiszem hogy ez összefügg a motorleállással (a többi hengerben szép a gyertya). Majd holnap írok hogy rendbe jött-e a leállás! Mégegyszer köszönöm! Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 Sziasztok! Haveromnak van egy retkes direkt szűrője :rolleyes: , és a kérdése az lenne, hogy a szűrő tisztítását a mosó folyadékával pontosan, hogy kell elvégezni(mondjuk engem is érdekel mert az enyém is aktuális lesz lassan)? Előre is THX :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 Köszönöm, ezt kipróbálom estefelé! Még annyi probléma jelentkezett hogy a 3. hengerben kormolódik a gyertya, de nem hiszem hogy ez összefügg a motorleállással (a többi hengerben szép a gyertya). Majd holnap írok hogy rendbe jött-e a leállás! Mégegyszer köszönöm! Üdv Mennyire "öregek" a gyertyák és a kábelek? Esetleg nem ártana ennek utánajárni! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsm88 Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 A gyertyákat nem tudom, de jövő hónapban készülök újakat venni! A szerelő srác azt mondta a alapjárati motor tisztításra hogy 3 órás munka, mert nehezen hozzáférhető helyen van (Opel Astra 1.6i 16V). Ez alapból 12rugó. De megcsináltam most az akksi saru lehuzásos módszert majd írok hogy mi lett az eredmény! Üdv. Milyen gyertyát ajánlotok az autóhoz? Én a boombasticban néztem brisk gyertyát 2500/db-ért! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 A gyertyákat nem tudom, de jövő hónapban készülök újakat venni! A szerelő srác azt mondta a alapjárati motor tisztításra hogy 3 órás munka, mert nehezen hozzáférhető helyen van (Opel Astra 1.6i 16V). Ez alapból 12rugó. De megcsináltam most az akksi saru lehuzásos módszert majd írok hogy mi lett az eredmény! Üdv. Milyen gyertyát ajánlotok az autóhoz? Én a boombasticban néztem brisk gyertyát 2500/db-ért! Sokszor felmerül ez a kérdés, és mindig ugyanaz a válasz! Gyári! Kétpólusú... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts