Laci4 Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Ez ugyan nem most és ezért készült, de sztem látszik hogy ottan ni a csavar.. anno vmiért ki akartam szedni lámpicseket, és tekergettem.. és csak néztem h semmi nem akar mozdúlni .. csak tekeredeik, tekeredik...
Johnatano Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 A Valeo gyártmányú lámpán is van, sőt az utángyártott lámpákon is van felül az a hatlapfejű de kereszthornyú kis állítócsavar.
RobesPierre Elküldve Február4, 2006 Elküldve Február4, 2006 Megnéztem alaposabban a lámpát. A lámpa teljesen zárt -ez nem lepett meg- és mindkét állítócsavar csak a belső tükröt + izzót mozgatja. Azaz nálam csak mozgatnák. Szétszedni szerintem csak a ragasztott üvegbúra eltávolításával lehet, ami olyan fekete szélvédőragasztó szerűséggel van ragasztva. Szedett már szét valaki lámpát?
Johnatano Elküldve Február5, 2006 Elküldve Február5, 2006 Nem astráét de szedtem már szét. Azokat a fém füleket amik az üveget tartják leszeded és az üvegbúrát óvatosan felfeszíted a műanyag házról. Az a fekete valami tuti erősen fogja de le kell jönnie. Elvileg létezik hozzá utólag felrakható csak üvegbúra, (ha netán valkinek csak az üveg sérülne) valami spéci ragasztóval kell rögzíteni az üveget vissza a fémfüleket és jónak kell lennie.
RobesPierre Elküldve Február6, 2006 Elküldve Február6, 2006 Autófényező haverom is azt mondta, ha vannak fém fülek, akkor némi melegítéssel szétszedhetők, ha nincs fém fül, akkor kikeményedő ragasztóval van rögzítve, akkor ne próbálkozzak. Megnézem van-e fül rajta.
loree_gsi16v Elküldve Február6, 2006 Elküldve Február6, 2006 Autófényező haverom is azt mondta, ha vannak fém fülek, akkor némi melegítéssel szétszedhetők, ha nincs fém fül, akkor kikeményedő ragasztóval van rögzítve, akkor ne próbálkozzak. Megnézem van-e fül rajta. A kaszni topic-ban most írtam róla nem rég :)
meriva1.8 Elküldve Február7, 2006 Elküldve Február7, 2006 Én pár éve próbáltam szétszedni F-Astra lámpát, mert kavicsos volt az üveg. Szerintem elég reménytelen próbálkozás, pedig én eléggé fel vagyok szerelkezve szerszámmal, rendes műhelyem van, garázsom, tehát nem a parkoló betonján próbálkoztam. Nem erre gyártották. Viszont nem is ázott be sose, nem is párásodott. Javaslat: Bp-n Garancia lámpabolt, kb.10 körül van a Carello gyári.
warwolf Elküldve Február7, 2006 Elküldve Február7, 2006 Javaslat: Bp-n Garancia lámpabolt, kb.10 körül van a Carello gyári. Nemsemmi! :) 2 évvel ezelőtt, mikor műszaki előtt kavicsot kapott a lámpám, 18000ft lett volna hozzá, a gyári, Carello lámpa.
meriva1.8 Elküldve Február7, 2006 Elküldve Február7, 2006 Ez egy spec. lámpabolt, csak ezzel foglalkozik, de kb. 20 éve.
egyhapsi Elküldve Február7, 2006 Elküldve Február7, 2006 Sziasztok.:-) Nektek is nehezen megy a váltó ebben a hidegben ? Ma megijedtem. Nem elég hogy nehezen jár, még nyikkant is eggyet ahogy kettőből visszaraktam eggyesbe.. Mindezt lassan gurulva. Ha lecseréltetem az olajat a váltóban, számíthatok javulásra ?
opel16v Elküldve Február7, 2006 Elküldve Február7, 2006 Igen, kisebb javulásra számíthatsz. Ha raksz bele adalékot (pl. Metabond GT), az még egy kicsit javít a hideg tulajdonságokon. De nem kell csodát várni, a hideg az hideg. :)
Gepard Elküldve Február7, 2006 Elküldve Február7, 2006 Ha lecseréltetem az olajat a váltóban, számíthatok javulásra ? Szerintem nagy javulásra a hideg miatt ne számolj. Ebben az időjárásban nekem is nehezebb a váltás, de csak amíg fel nem melegszik. Gabi megelőzött. :)
egyhapsi Elküldve Február7, 2006 Elküldve Február7, 2006 Szerintem nagy javulásra a hideg miatt ne számolj. Ebben az időjárásban nekem is nehezebb a váltás, de csak amíg fel nem melegszik. Gabi megelőzött. :) Azért kérdeztem, mert viszem szerelőhöz váltórúd szimmering cserére. Nem tudható mennyi olaj fogyott már a váltóból, de gyanítom sok.. És ha ott az autó, akkor miért ne legyen olajcsere. Mit kóstál a váltóba az adalék ?
Gepard Elküldve Február7, 2006 Elküldve Február7, 2006 Azért kérdeztem, mert viszem szerelőhöz váltórúd szimmering cserére. Nem tudható mennyi olaj fogyott már a váltóból, de gyanítom sok.. És ha ott az autó, akkor miért ne legyen olajcsere. Mit kóstál a váltóba az adalék ? Ha már szerelőnél lesz akkor nem árt kicserélni mert nem nagy tétel, és nem neked kell gányolni vele. Az adalákról majd az illetékes bővebben.
coupe Elküldve Február7, 2006 Elküldve Február7, 2006 Én pár éve próbáltam szétszedni F-Astra lámpát, mert kavicsos volt az üveg. Szerintem elég reménytelen próbálkozás, pedig én eléggé fel vagyok szerelkezve szerszámmal, rendes műhelyem van, garázsom, tehát nem a parkoló betonján próbálkoztam. Nem erre gyártották. Viszont nem is ázott be sose, nem is párásodott. Javaslat: Bp-n Garancia lámpabolt, kb.10 körül van a Carello gyári. Pontos cimet is tudnál mondani?Mert a bontott lámpákat is 8-10körül adják akkor már inkább vennék újat.
ivannorbi Elküldve Február7, 2006 Elküldve Február7, 2006 Sziasztok.:-) Nektek is nehezen megy a váltó ebben a hidegben ? Ma megijedtem. Nem elég hogy nehezen jár, még nyikkant is eggyet ahogy kettőből visszaraktam eggyesbe.. Mindezt lassan gurulva. Ha lecseréltetem az olajat a váltóban, számíthatok javulásra ? Én 2004 őszén cseréltettem a váltóolajat, de nekem is nehezebben műxik hidegben. Ma reggel is (-10fok) érezhető volt, hogy meg van dermedve az olaj. Ettől függetlenül szerintem is cseréltesd le! Tényleg nem nagy tétel, és akkor legalább tudod, hogy ez is rendben van. :)
egyhapsi Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Sziasztok.:-) Megtörtént a csoda.:-) Visszavittem a kocsit oda, ahol a futóművet is beállították, majd következett a váltórúd-simmering csere. Plussz cseréltek valami műanyag stiftet, valami tömítést, és fölöntötték olajjal.. Mintha kicserélték volna a váltómat !!! Kés a vajban kutya f@sza hozzá képest.:-)))
mackosajt Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Sziasztok.:-) Megtörtént a csoda.:-) Visszavittem a kocsit oda, ahol a futóművet is beállították, majd következett a váltórúd-simmering csere. Plussz cseréltek valami műanyag stiftet, valami tömítést, és fölöntötték olajjal.. Mintha kicserélték volna a váltómat !!! Kés a vajban kutya f@sza hozzá képest.:-))) Gratula! Legyen sokáig ilyen! És mit kértek a műtétért cserébe? ha szabd tudni? :)
egyhapsi Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 9 ezer párszáz ft volt a mutatvány. De ebben még benne van egy jobb oldali kanyarstabilizátor gömbfej csere is.
mackosajt Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 9 ezer párszáz ft volt a mutatvány. De ebben még benne van egy jobb oldali kanyarstabilizátor gömbfej csere is. Olcsón megúsztad! Ehhez is gratula.... Valszeg a szimmeringcserét nekem is meg kell majd ejteni... :)
egyhapsi Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Olcsón megúsztad! Ehhez is gratula.... Valszeg a szimmeringcserét nekem is meg kell majd ejteni... :) Persze ez, áfa-számla, TEHO, útadó, súlyadó, meg minden nélkül.:-))) Következő művelet az ablakmosó tartály kimosása, de az már Sk. Tiszta trutyi az alja.:-(
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Sziasztok.:-) Megtörtént a csoda.:-) Visszavittem a kocsit oda, ahol a futóművet is beállították, majd következett a váltórúd-simmering csere. Plussz cseréltek valami műanyag stiftet, valami tömítést, és fölöntötték olajjal.. Mintha kicserélték volna a váltómat !!! Kés a vajban kutya f@sza hozzá képest.:-))) Milyen olajat raktak bele? Állítólag csak a gyárit illik beleönteni ill. opel16v ajánlott még egy fajtát. Szerintem a stift többet nyomott a latba a javuásnál. Most már én is megnézem végre valahára azt a stiftet.
egyhapsi Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Milyen olajat raktak bele? Állítólag csak a gyárit illik beleönteni ill. opel16v ajánlott még egy fajtát. Szerintem a stift többet nyomott a latba a javuásnál. Most már én is megnézem végre valahára azt a stiftet. Nem tudom milyen olajat raktak bele. De merem remélni Opel váltó olajat. Hiszen a műhelytől 200 méterre van egy kifejezett Opeles alkatrészbolt. Minden cuccot onnan hordanak, mert kedvezményes.
afonya Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Most már én is megnézem végre valahára azt a stiftet. A stiftet már én is cseréltem, (még éppen egy darabban volt :) ) mert csak 4 fokozatot tudtam kapcsolhi, +a hátramenetet. Igaz cseréltem még néhány müanyag biz-bazt is a rudazaton, és a váltókaron. Azóta mülödik rendesen.
Recommended Posts