Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ha a program hibaüzenetet ír ki, cserélje ki a felhasználót, és üssön le egy tetszőleges billentyűt...

@Redi:

A hiba nem az ön készülékében van... :)

Elküldve
Reggel már volt némileg melegebb vizem, a fűtés is kellemes meleget fujt be akor csinálta a verda, hogy néha 1-esben nem reagált a gázra

ugyanolyan finoman indulva mint mindig (najo majdnem mindig :D ) semmi nem történt,, majd hirtelen felugrott 3000-re és megugrott az autó.....

szóval mi a gyik lehet? :)

Egy kis jégdugó valahol a benzinellátásban???

Elküldve
Reggel már volt némileg melegebb vizem, a fűtés is kellemes meleget fujt be akor csinálta a verda, hogy néha 1-esben nem reagált a gázra

ugyanolyan finoman indulva mint mindig (najo majdnem mindig ;) ) semmi nem történt,, majd hirtelen felugrott 3000-re és megugrott az autó.....

szóval mi a gyik lehet? :D

nah hazafelé megint előjött :)

gázra nincs reakció, fordulat nem esik vissza...wtf van? ez szokott légtömeg meg lambda lenni?

jaaa és gázadásra néha furin nem reagál

Elküldve
eme remek szerkezet ma reggel már eljutott oda, hogy le is állt a kereszteződésben :D

Gyertya, kábelek, rendben?

Mondjuk egy alapjárati tisztítás tényleg fog ártani neki. :)

Elküldve

A mi nap szerelgetés közben (irányjelző bura) ara lettem figyelmes hogy nedves kosz van a motor váltóján jobban megnézve szivárog az olaj a simeringnél ahol a kuplunk ki be jár :) Szóval mennyi idő kicserélni illetve nehéze. Gondolom a simering nem egy vagyon.

Miért pont az enyém folyik ááááááááá ez olyan idegesítő eddig csilli vili volt a blokk most meg ez áááááááááá :D

Elküldve
A mi nap szerelgetés közben (irányjelző bura) ara lettem figyelmes hogy nedves kosz van a motor váltóján jobban megnézve szivárog az olaj a simeringnél ahol a kuplunk ki be jár :D Szóval mennyi idő kicserélni illetve nehéze. Gondolom a simering nem egy vagyon.

Miért pont az enyém folyik ááááááááá ez olyan idegesítő eddig csilli vili volt a blokk most meg ez áááááááááá ;)

Ne aggódj, nem vagy egyedül, az enyém is csinálja :)

Elküldve

Az engem nem vigasztal hogy a tied is csinálja :D

Én azt szeretném ha nem csinálná :)

Tudom nem lesz baja tőle de akkor is hogy néz már ki tiszta kosz lesz a fogkefém ;)

Elküldve

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy összetört Astrám javításához (két légzsák, övfeszítő) mit kell

kicserélni? Eddig a "csak berakod az újat,összedugod és kész"-től a "légzsák,övfeszítő,

szalag?,indító,kompjuter" cseréig terjed a javaslatok köre. Ha van egy olyan túlélő aki már

csinált ilyet ,kérem ossza meg velem tapasztalatait. Kösszépen.

Elküldve

Légzsákkal együtt az átvezetőt és az indítót is cserélni kell, mást nem tudtommal.

A pirós patronok meg úgyis egyben vannak az övcsattal, viszonylag könnyű a csere.

Elküldve
eme remek szerkezet ma reggel már eljutott oda, hogy le is állt a kereszteződésben :)

és utána indult rögtön, vagy egy darabig nem lehetett beindítani ?

Elküldve
rögtön indult

(ezért uszta meg a dudálós rönyós a nevelő célzatú balhét)

A gyújtásmodul - illetve nálad a dis modul túlmelegedésére gondoltam, de így akkor ez nem valószínű.

Elküldve
A gyújtásmodul - illetve nálad a dis modul túlmelegedésére gondoltam, de így akkor ez nem valószínű.

Ahhoz különben is normálisan kell használni a GSi-t. :) :D

Elküldve
A gyújtásmodul - illetve nálad a dis modul túlmelegedésére gondoltam, de így akkor ez nem valószínű.

sztem az enyém nem dis-es (ez ilyen régi pudvaláda, tudod :) )

Elküldve

Nah... ha érdemit akarsz... :)

Szal a helyedben ott kezdeném, hogy általánosabb ellenőrzést végeztetnék az autón egy

tényleg hozzáértő szerelővel (pl. Patyi). Aki pl. rögtön megcsinálna neked egy folytószelepház

és alapjárati motor tisztítást. Aztán nem ártana elektromosan is rendberakni a tütüt, értem ezt

pl. a gyertyakábelekre és a testkábelekre is (pl. a testkábel hibája is tud ilyen x-aktás hibát

előidézni). De pl. nem árt átnézni a jeladókat, szondát is. Jahhh, meg ha nem ég a check

kontrol lámpád indításkor... akkor asszem azzal kellene kezdeni. ;) Lehet hogy egyből

fixen irigy lesz a műszerfalad, és akkor lehet szép hibakódokat kigyűjteni a vasból. :D

Még egy jótanács: tankolj 98-ast a gépbe mostantól, ha eddig nem így cselekedtél... ;)

Elküldve
Nah... ha érdemit akarsz... :D

Szal a helyedben ott kezdeném, hogy általánosabb ellenőrzést végeztetnék az autón egy

tényleg hozzáértő szerelővel (pl. Patyi). Aki pl. rögtön megcsinálna neked egy folytószelepház

és alapjárati motor tisztítást. Aztán nem ártana elektromosan is rendberakni a tütüt, értem ezt

pl. a gyertyakábelekre és a testkábelekre is (pl. a testkábel hibája is tud ilyen x-aktás hibát

előidézni). De pl. nem árt átnézni a jeladókat, szondát is. Jahhh, meg ha nem ég a check

kontrol lámpád indításkor... akkor asszem azzal kellene kezdeni. :P Lehet hogy egyből

fixen irigy lesz a műszerfalad, és akkor lehet szép hibakódokat kigyűjteni a vasból. ;)

Még egy jótanács: tankolj 98-ast a gépbe mostantól, ha eddig nem így cselekedtél... ;)

Gabi!

Melyik a folytószelepház, vagyis hol van :)

Lehet láttam már melyik az, csak nem tudtam ;)

Elküldve
Gabi!

Melyik a folytószelepház, vagyis hol van :)

Lehet láttam már melyik az, csak nem tudtam ;)

Ha mindenigaz talán EZ az.. remélem nem mondtam hülyeséget ;)

Gabi! Méé mondod redinek a 98-ast? csakmert én már lassan egy éve 95-össel járok.. többnyire auchan 95-ös... :D

Elküldve

nah végre valami, remélem holnap tudok helyet intézni péntekre mert akkor talán ráérek

Még egy jótanács: tankolj 98-ast a gépbe mostantól, ha eddig nem így cselekedtél... :)

másfél hónapig azzal jártam de többet evett és nenm volt jobb a helyzet (sőt talán rosszabb)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.