FBalazs Elküldve Január17, 2006 Elküldve Január17, 2006 Ha a program hibaüzenetet ír ki, cserélje ki a felhasználót, és üssön le egy tetszőleges billentyűt... @Redi: A hiba nem az ön készülékében van... :)
istván Elküldve Január17, 2006 Elküldve Január17, 2006 Reggel már volt némileg melegebb vizem, a fűtés is kellemes meleget fujt be akor csinálta a verda, hogy néha 1-esben nem reagált a gázra ugyanolyan finoman indulva mint mindig (najo majdnem mindig :D ) semmi nem történt,, majd hirtelen felugrott 3000-re és megugrott az autó..... szóval mi a gyik lehet? :) Egy kis jégdugó valahol a benzinellátásban???
redline Elküldve Január17, 2006 Elküldve Január17, 2006 Reggel már volt némileg melegebb vizem, a fűtés is kellemes meleget fujt be akor csinálta a verda, hogy néha 1-esben nem reagált a gázra ugyanolyan finoman indulva mint mindig (najo majdnem mindig ;) ) semmi nem történt,, majd hirtelen felugrott 3000-re és megugrott az autó..... szóval mi a gyik lehet? :D nah hazafelé megint előjött :) gázra nincs reakció, fordulat nem esik vissza...wtf van? ez szokott légtömeg meg lambda lenni? jaaa és gázadásra néha furin nem reagál
redline Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 eme remek szerkezet ma reggel már eljutott oda, hogy le is állt a kereszteződésben :)
Atommanó Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 Még okozhatja a mocskos alapjárati moci is...nekem is volt ilyen, és tisztítás hipp-hopp megoldotta... :)
Tom Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 eme remek szerkezet ma reggel már eljutott oda, hogy le is állt a kereszteződésben :D Gyertya, kábelek, rendben? Mondjuk egy alapjárati tisztítás tényleg fog ártani neki. :)
1.7DTL Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 A mi nap szerelgetés közben (irányjelző bura) ara lettem figyelmes hogy nedves kosz van a motor váltóján jobban megnézve szivárog az olaj a simeringnél ahol a kuplunk ki be jár :) Szóval mennyi idő kicserélni illetve nehéze. Gondolom a simering nem egy vagyon. Miért pont az enyém folyik ááááááááá ez olyan idegesítő eddig csilli vili volt a blokk most meg ez áááááááááá :D
FPepe Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 A mi nap szerelgetés közben (irányjelző bura) ara lettem figyelmes hogy nedves kosz van a motor váltóján jobban megnézve szivárog az olaj a simeringnél ahol a kuplunk ki be jár :D Szóval mennyi idő kicserélni illetve nehéze. Gondolom a simering nem egy vagyon. Miért pont az enyém folyik ááááááááá ez olyan idegesítő eddig csilli vili volt a blokk most meg ez áááááááááá ;) Ne aggódj, nem vagy egyedül, az enyém is csinálja :)
1.7DTL Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 Az engem nem vigasztal hogy a tied is csinálja :D Én azt szeretném ha nem csinálná :) Tudom nem lesz baja tőle de akkor is hogy néz már ki tiszta kosz lesz a fogkefém ;)
nemszabi Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy összetört Astrám javításához (két légzsák, övfeszítő) mit kell kicserélni? Eddig a "csak berakod az újat,összedugod és kész"-től a "légzsák,övfeszítő, szalag?,indító,kompjuter" cseréig terjed a javaslatok köre. Ha van egy olyan túlélő aki már csinált ilyet ,kérem ossza meg velem tapasztalatait. Kösszépen.
opel16v Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 Légzsákkal együtt az átvezetőt és az indítót is cserélni kell, mást nem tudtommal. A pirós patronok meg úgyis egyben vannak az övcsattal, viszonylag könnyű a csere.
knight Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 eme remek szerkezet ma reggel már eljutott oda, hogy le is állt a kereszteződésben :) és utána indult rögtön, vagy egy darabig nem lehetett beindítani ?
redline Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 és utána indult rögtön, vagy egy darabig nem lehetett beindítani ? rögtön indult (ezért uszta meg a dudálós rönyós a nevelő célzatú balhét)
opel16v Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 :) :D ;) Megpróbáltam elképzelni, ahogy Redi egy kereszteződés közepén kioszt valakit... ;) :P ;) Ezért megérte felkelni ma. ;) ;) ;)
redline Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 ahelyett hogy offolnál inkább érdemi hozzászólással kéretik bővíteni a fórumot :) :D
knight Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 rögtön indult (ezért uszta meg a dudálós rönyós a nevelő célzatú balhét) A gyújtásmodul - illetve nálad a dis modul túlmelegedésére gondoltam, de így akkor ez nem valószínű.
Tom Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 A gyújtásmodul - illetve nálad a dis modul túlmelegedésére gondoltam, de így akkor ez nem valószínű. Ahhoz különben is normálisan kell használni a GSi-t. :) :D
redline Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 A gyújtásmodul - illetve nálad a dis modul túlmelegedésére gondoltam, de így akkor ez nem valószínű. sztem az enyém nem dis-es (ez ilyen régi pudvaláda, tudod :) )
mackosajt Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 sztem az enyém nem dis-es (ez ilyen régi pudvaláda, tudod :) ) Ez a baj! Nem szabad így beszélni róla! Megsértődik oszt jól leáll majd megint. :D
opel16v Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 Nah... ha érdemit akarsz... :) Szal a helyedben ott kezdeném, hogy általánosabb ellenőrzést végeztetnék az autón egy tényleg hozzáértő szerelővel (pl. Patyi). Aki pl. rögtön megcsinálna neked egy folytószelepház és alapjárati motor tisztítást. Aztán nem ártana elektromosan is rendberakni a tütüt, értem ezt pl. a gyertyakábelekre és a testkábelekre is (pl. a testkábel hibája is tud ilyen x-aktás hibát előidézni). De pl. nem árt átnézni a jeladókat, szondát is. Jahhh, meg ha nem ég a check kontrol lámpád indításkor... akkor asszem azzal kellene kezdeni. ;) Lehet hogy egyből fixen irigy lesz a műszerfalad, és akkor lehet szép hibakódokat kigyűjteni a vasból. :D Még egy jótanács: tankolj 98-ast a gépbe mostantól, ha eddig nem így cselekedtél... ;)
loree_gsi16v Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 Nah... ha érdemit akarsz... :D Szal a helyedben ott kezdeném, hogy általánosabb ellenőrzést végeztetnék az autón egy tényleg hozzáértő szerelővel (pl. Patyi). Aki pl. rögtön megcsinálna neked egy folytószelepház és alapjárati motor tisztítást. Aztán nem ártana elektromosan is rendberakni a tütüt, értem ezt pl. a gyertyakábelekre és a testkábelekre is (pl. a testkábel hibája is tud ilyen x-aktás hibát előidézni). De pl. nem árt átnézni a jeladókat, szondát is. Jahhh, meg ha nem ég a check kontrol lámpád indításkor... akkor asszem azzal kellene kezdeni. :P Lehet hogy egyből fixen irigy lesz a műszerfalad, és akkor lehet szép hibakódokat kigyűjteni a vasból. ;) Még egy jótanács: tankolj 98-ast a gépbe mostantól, ha eddig nem így cselekedtél... ;) Gabi! Melyik a folytószelepház, vagyis hol van :) Lehet láttam már melyik az, csak nem tudtam ;)
Laci4 Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 Gabi! Melyik a folytószelepház, vagyis hol van :) Lehet láttam már melyik az, csak nem tudtam ;) Ha mindenigaz talán EZ az.. remélem nem mondtam hülyeséget ;) Gabi! Méé mondod redinek a 98-ast? csakmert én már lassan egy éve 95-össel járok.. többnyire auchan 95-ös... :D
redline Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 nah végre valami, remélem holnap tudok helyet intézni péntekre mert akkor talán ráérek Még egy jótanács: tankolj 98-ast a gépbe mostantól, ha eddig nem így cselekedtél... :) másfél hónapig azzal jártam de többet evett és nenm volt jobb a helyzet (sőt talán rosszabb)
leslie Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 Miért jó ebbe a 98-as? Igaz, az más moci, én anno próbáltam, semmit nem vettem észre azon kívül, h drágább volt.
Gyuri_bácsi Elküldve Január19, 2006 Elküldve Január19, 2006 Mostanában a kézifék visszajelző pilács nem akar elaludni. A fék nem ragad be, csak a lvisszajelzője. Tudja valaki, hogy hol lehet hozzáférni?
Recommended Posts