Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy a 95-ös astrámon hogyan tudom levenni a tükröt.

Ez a gömbölyített alakú, előre lehet ki hajtani, belülről állítható, manuálisan.

Előre is köszi.

Helló!

Lehet hogy tévedek, de nem lehet kihajtani

Egyébként le kelle venni a magashangszórót borítással együtt, az ajtó első éle felől kell finoman húzni 2 patent fogja+ be van akaszta az ablaküveg felől az ajtószéllébe.

Aztán már látni fogod hogy asszem 3 csavar fogja belűröl a tükröt

A feszegetéssel óvatosan, hidegben könnyebben törnek a műanyag vackok :blink:

Link to comment
Megosztás:

Bocsánat, hogy ide is beírom ezt a hozzászólást, az előbb beírtam véletlenül egy másik motoros topicba, ha nagy gáz, hát üssetek!

Uraim, jelentem 10teledtel:

az alapjáraton bizonytalankodó, össze-vissza járó motorom alapjárati motorját kiszedtem, ahogy mondtátok. A szeleptányér (ami ugye egy kúp igazából) elég koszos volt. Lefújtam csavarlazítóval, hogy oldja a sok szutykot. Szép is lett, de nem tudom, hogy a tengelynek könnyen kell ki-be járnia? Nekem elég nehéz volt benyomni, de kihúzni is. Pucolgattam, de nem lett könnyebb. Ez ilyen? Visszaszereltem mindent, meg légszűrőt, olajat is cseréltem. Beröffentettem, de sajnos nem lett jobb az alapjárat. Hidegen nagyon bizonytalan, időnként le is áll, melegen csak ingadozik továbbra is. Viszont szerintem most jobban megy az autó (lehet, hogy csak illúzió). Vákuumcsövek a helyükön vannak. Fogalmam sincs, mi a gáz. Ha rossz az alapjárati motor, okozhatja ezt? Vagy akkor nem is lenne egyáltalán alapjárat? Check engine lámpa nem világít.

Kérem, aki tud, mondjon valami okosat. Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Lehet hogy tévedek, de nem lehet kihajtani

Egyébként le kelle venni a magashangszórót borítással együtt, az ajtó első éle felől kell finoman húzni 2 patent fogja+ be van akaszta az ablaküveg felől az ajtószéllébe.

Aztán már látni fogod hogy asszem 3 csavar fogja belűröl a tükröt

A feszegetéssel óvatosan, hidegben könnyebben törnek a műanyag vackok :blink:

Az enyémet nem az oldalüveg felé lehet becsukni, hanem kifelé, előre.

A balosom jó, de a jobban lebeg egy kicsit a tükör,és elállítódik.

Ha kinyitom, akkor látom, hogy ami körül elfordul a lemezfülből kidomborított 2 kis csap, az a műanyag fészek a kutya, csak leszerelve javítanám.

Ha esetleg cserélem , akkor a színre fújt borítása átrakható?

Link to comment
Megosztás:

Tudnátok abban segíteni, hogy a 95-ös astrámon hogyan tudom levenni a tükröt.

Ez a gömbölyített alakú, előre lehet ki hajtani, belülről állítható, manuálisan.

Enyémen kraftból előre kell tolni. Amikor attól félsz, h letörik, akkor fog lejönni, elég para a mutatvány nekem. :blink:

Ez még a régebbi, szögletes verzió, a kerekebbet passzolom.

Link to comment
Megosztás:

Ma érdekes dolog történ velem egy mosóban.

A kedves gépolyan intenzív volt, hogy a hátsó szélvédő gumját majdnem teljesen kiszedte. Persze a szárító meg tök vizesen hagyta a kocsit, szóval az már nem volt túl intenzív.

Van ennek valami ragasztása amúgy, vagy csak úgy lazán a gumiban lévő vájat kell, hogy megtartsa az üveg szélén?

Visszaraktam, beillesztettem, most úgy néz ki, a helyén van. és nem is nagyon akar kijönni.

Megoldás? Ne vigyem többet oda a kocsit? Mert lehet legközelebb egy tükörrel kevesebb marad?

Ja, a kezelő csak rántott egyet a vállán! De ez már inkább másik topicba menne.

Ugye ezt nem kell ragasztani?

Link to comment
Megosztás:

Ma érdekes dolog történ velem egy mosóban.

A kedves gépolyan intenzív volt, hogy a hátsó szélvédő gumját majdnem teljesen kiszedte. Persze a szárító meg tök vizesen hagyta a kocsit, szóval az már nem volt túl intenzív.

Van ennek valami ragasztása amúgy, vagy csak úgy lazán a gumiban lévő vájat kell, hogy megtartsa az üveg szélén?

Visszaraktam, beillesztettem, most úgy néz ki, a helyén van. és nem is nagyon akar kijönni.

Megoldás? Ne vigyem többet oda a kocsit? Mert lehet legközelebb egy tükörrel kevesebb marad?

Ja, a kezelő csak rántott egyet a vállán! De ez már inkább másik topicba menne.

Ugye ezt nem kell ragasztani?

Nálam is elég gyatrán áll.... de még nem folyik be a víz

Link to comment
Megosztás:

Tom!

Nekem hátul a csomagtartó ajtaja előtt ahol a tetőlemez és az oldallemez összeér, ahol az a műanyag takaróléc van ott volt megrepedve a tömítőanyag, ott szökött be a víz!! 1 hétig figyeltem, hol jön ba a víz, lebontottam a fél hátulját, de ez sehonnan nem látszott!!

Az ajtón nem folyhat be, mert attól nem látnál folyásnyomot a lámpa körül!

Ma megnéztem napközben, de nem lettem sokkal okosabb. :blink:

Tényleg nem az hátsó ajtón folyik be a víz.

Az tetőlemez/oldallemez találkozása viszonylag rendben, ott kizárt hogy ennyi víz bejöjjön.

Valahogy a leghátsó oszlopban folyik le végig, de valami iszonyatos mennyiségben.

Sajnos mostmár ötletem sincs, hogy mi lehet...

Link to comment
Megosztás:

Elég karcsú a gyári fényszóró, gondoltam a lökös mogé ügyesen be tudnék applikálni vmi kiegészítő pilácsot, így hamarabb detektálnám a krátereket is. :blink:

Kérdés, h hol érdemes nézelődnöm úgy, h a gatyámat se költsem rá, vmint azért ratyi se legyen.

Relézni ezt már kell/érdemes? A refi kapcsoló alatt van hely kapcsolónak. Jól gondolom, h bontóban jó esetben kapok ide vmi okos kapcsolót, ami illik a géphez? :)

Link to comment
Megosztás:

Elég karcsú a gyári fényszóró, gondoltam a lökös mogé ügyesen be tudnék applikálni vmi kiegészítő pilácsot, így hamarabb detektálnám a krátereket is. :blink:

Kérdés, h hol érdemes nézelődnöm úgy, h a gatyámat se költsem rá, vmint azért ratyi se legyen.

Relézni ezt már kell/érdemes? A refi kapcsoló alatt van hely kapcsolónak. Jól gondolom, h bontóban jó esetben kapok ide vmi okos kapcsolót, ami illik a géphez? :)

Ha ködlámpára gondolsz, akkor bontóban kapsz hozzá mindent és jó esetben be is van kábelezve. Pl.: www.opelbonto.hu A kapcsoló is oda passzol az indexkar alá, a hátsó ködlámpa kapcsolója mellé. Úgy tudom relé is kell hozzá, de azt szintén ellenőrizheted a biztosítéktábládon :)

Üdv.: ujjzol

Link to comment
Megosztás:

Ha ködlámpára gondolsz, akkor bontóban kapsz hozzá mindent és jó esetben be is van kábelezve. Pl.: www.opelbonto.hu A kapcsoló is oda passzol az indexkar alá, a hátsó ködlámpa kapcsolója mellé. Úgy tudom relé is kell hozzá, de azt szintén ellenőrizheted a biztosítéktábládon :blink:

Asszem valóban bontó lesz belőle... Nézegettem Hella pilácsokat, 20e/db, ez kicsit sok(k). :)

Link to comment
Megosztás:

Ma megnéztem napközben, de nem lettem sokkal okosabb. :blink:

Tényleg nem az hátsó ajtón folyik be a víz.

Az tetőlemez/oldallemez találkozása viszonylag rendben, ott kizárt hogy ennyi víz bejöjjön.

Valahogy a leghátsó oszlopban folyik le végig, de valami iszonyatos mennyiségben.

Sajnos mostmár ötletem sincs, hogy mi lehet...

Nekem a gumiharmonika mellett folyt be, amelyiken át van vezetve az ajtóba az ablakmosó cső egyik oldalán, meg a kábelkötegek a másik oldalán. Nos egyik felén nem passzolt jól és ömlött be a víz a jelzőlámpára meg onnan a csomagtérbe is jutott. Na de az enyém Caravan, nem tudom hogyan van ez megoldva a tieden

Link to comment
Megosztás:

Nekem a gumiharmonika mellett folyt be, amelyiken át van vezetve az ajtóba az ablakmosó cső egyik oldalán, meg a kábelkötegek a másik oldalán. Nos egyik felén nem passzolt jól és ömlött be a víz a jelzőlámpára meg onnan a csomagtérbe is jutott. Na de az enyém Caravan, nem tudom hogyan van ez megoldva a tieden

Ugyan így, de a gumiharmonikák nagyon passzentosnak tünnek, rendesen a helyükön vannak.

Pedig máshol tényleg nem nagyon lehet bejutni az oldallemez mögé...

Link to comment
Megosztás:

Urak!

Alapjárati motor ügyben továbbra sincs senkinek ötlete? Kipucoltam, ugyanazt csinálja: ingadozik az alapjárat. Már egyre nehezebb beindítani. Kiszedve nehezen mozgott a szeleptengely ki-be. Ez Úgy jó?

Leszedtem a csatiját járó motornál, és stabil, magas alapjáratot kaptam. Ez mit jelent?

Cseréljem le az alapjárati motort?

Kérem, aki tud, segítsen vmi ötlettel, ma el kell utaznom, csak pénteken jövök haza, addig nem szeretném, ha anyámék lerobbannának vele, akkor inkább lehúzom a csatlakozót, és hadd pörögjön.

S. o. S!

Link to comment
Megosztás:

Urak!

Alapjárati motor ügyben továbbra sincs senkinek ötlete? Kipucoltam, ugyanazt csinálja: ingadozik az alapjárat. Már egyre nehezebb beindítani. Kiszedve nehezen mozgott a szeleptengely ki-be. Ez Úgy jó?

Leszedtem a csatiját járó motornál, és stabil, magas alapjáratot kaptam. Ez mit jelent?

Cseréljem le az alapjárati motort?

Kérem, aki tud, segítsen vmi ötlettel, ma el kell utaznom, csak pénteken jövök haza, addig nem szeretném, ha anyámék lerobbannának vele, akkor inkább lehúzom a csatlakozót, és hadd pörögjön.

S. o. S!

Azt, hogy jó az alapjárati moci...vagy legalább is működik!

De asszem valahol máshol is folyik erről eszmecsere...nem? :blink:

Link to comment
Megosztás:

Urak!

Alapjárati motor ügyben továbbra sincs senkinek ötlete? Kipucoltam, ugyanazt csinálja: ingadozik az alapjárat. Már egyre nehezebb beindítani. Kiszedve nehezen mozgott a szeleptengely ki-be. Ez Úgy jó?

Leszedtem a csatiját járó motornál, és stabil, magas alapjáratot kaptam. Ez mit jelent?

Cseréljem le az alapjárati motort?

Kérem, aki tud, segítsen vmi ötlettel, ma el kell utaznom, csak pénteken jövök haza, addig nem szeretném, ha anyámék lerobbannának vele, akkor inkább lehúzom a csatlakozót, és hadd pörögjön.

S. o. S!

Opeltomi válaszolt neked itt: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=808&st=100 :blink:

Link to comment
Megosztás:

Szigetszentmiklósnál közelebb tudtok ajánlani olyan bontót, ahol van ködlámpa, és olajnyomás mérő ketyere? A XVII ker lenne az igazi... :blink:

Más. Előre filózom 100W-os pilácsokon. Két vélemény van, az egyik, h bebarnul a foncsor, a másik, h nem. Mi az igaz?

Ma hallottam, h igazából, ha bebarnul, akkor nem a melegtől, hanem attól, h kézzel fogta meg a user az izzót, és ez csapódik le a foncsoron.

Vki tett már bele kajakabb izzót? Tapasztalat? :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok lenne egy kérdésem havernak van rengeteg xenon izzoja generátorral együtt. Na most ugye bár az opel H4 szisztem ami nem jó mert nincs külön a távolsági fényszoró de nem lehetne valahogy megvariálni? Esetleg milyen megoldás létezik láttam az ebayen lámpát olyan BMW-st vagy milyet de az egy vagyon annyit nem ér esetleg ha műanyagbol kiönteném a hátulját dupla fényszorósra csak honnan szerzek olvasztható műanyagot le kromoztatni még le lehet mondjuk a xenonnak mindegy mert a lencsén át világit vagy esetleg olyan fényszoró ami bemegy az eredeti helyáre mert nincs kedvem kokányolni. vagy a másik ami még szóbajöhet van neki biszenon vagyos olyan elektromos szerkezete ami tudja állitani a fény irányát igy megoldodna aproblémám de hogyan lehetne még azt is beépiteni mert ott kábelezni is kellene azt sem akarom. A harmadik meg hogy az üveg ugyebár nem átlátszó hanem ilyen izés szoval nem olyan mint az üveg 5léet??

Vagy épitsem be és állitsam magasabra igy nem lesz távolságim műszakira meg visszarakom az eredetit? Végülis a lámpa nem drága tehát igazán nem kerül pénzbe a probálkozás csak lenne valami jó megoldás.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok lenne egy kérdésem havernak van rengeteg xenon izzoja generátorral együtt. Na most ugye bár az opel H4 szisztem ami nem jó mert nincs külön a távolsági fényszoró de nem lehetne valahogy megvariálni? Esetleg milyen megoldás létezik láttam az ebayen lámpát olyan BMW-st vagy milyet de az egy vagyon annyit nem ér esetleg ha műanyagbol kiönteném a hátulját dupla fényszorósra csak honnan szerzek olvasztható műanyagot le kromoztatni még le lehet mondjuk a xenonnak mindegy mert a lencsén át világit vagy esetleg olyan fényszoró ami bemegy az eredeti helyáre mert nincs kedvem kokányolni. vagy a másik ami még szóbajöhet van neki biszenon vagyos olyan elektromos szerkezete ami tudja állitani a fény irányát igy megoldodna aproblémám de hogyan lehetne még azt is beépiteni mert ott kábelezni is kellene azt sem akarom. A harmadik meg hogy az üveg ugyebár nem átlátszó hanem ilyen izés szoval nem olyan mint az üveg 5léet??

Vagy épitsem be és állitsam magasabra igy nem lesz távolságim műszakira meg visszarakom az eredetit? Végülis a lámpa nem drága tehát igazán nem kerül pénzbe a probálkozás csak lenne valami jó megoldás.

Huhh.. mindig leizzadok az ilyen írásmódtól :blink: (vesszők, pontok hiánya)

De az engem is érdekelne, hogy milyen nagyobb fényerejű izzót lehetne berakni a gyári helyett, de én nem akarok xenont. Valami normál lámpicsek kellene, aminek picit nagyobb a fénye (főleg a refié).

Link to comment
Megosztás:

Huhh.. mindig leizzadok az ilyen írásmódtól :blink: (vesszők, pontok hiánya)

De az engem is érdekelne, hogy milyen nagyobb fényerejű izzót lehetne berakni a gyári helyett, de én nem akarok xenont. Valami normál lámpicsek kellene, aminek picit nagyobb a fénye (főleg a refié).

Próbáld ki a Tungsram Megalight-ot! +50% (vagy 60?) fényerő van feltüntetve a csomagoláson. Tényleg erősebb a fénye (fehérebb is), bár ebből kifolyólag az élettartama biztos rövidebb. Ráadásul szabályos is.

Az ára sem vészes, 2500-ért vettem a két darabot (Metro).

Link to comment
Megosztás:

Próbáld ki a Tungsram Megalight-ot! +50% (vagy 60?) fényerő van feltüntetve a csomagoláson. Tényleg erősebb a fénye (fehérebb is), bár ebből kifolyólag az élettartama biztos rövidebb. Ráadásul szabályos is.

Az ára sem vészes, 2500-ért vettem a két darabot (Metro).

Köszöntem :blink: Akkor keresek majd ilyet.

Link to comment
Megosztás:

Próbáld ki a Tungsram Megalight-ot! +50% (vagy 60?) fényerő van feltüntetve a csomagoláson. Tényleg erősebb a fénye (fehérebb is), bár ebből kifolyólag az élettartama biztos rövidebb. Ráadásul szabályos is.

Az ára sem vészes, 2500-ért vettem a két darabot (Metro).

van + 60%-os, én is azt vettem, nagyon jó! Tudom ajánlani.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.