Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nekem a duda mondta fel a szolgálatot. Csak elég vékony hangot képes kiadni magából, és azt is csak valami remegő hangon. Ki akartam cserélni, és amikor már be volt szerelve a másik kürt, és kipróbáltuk, még annyira sem akart megszólalni, mint az előző. És akkor akksi próba => minden normális. Szóval csak a kapcsolóval, vagy a vezetékeléssel lehet valami probléma. Csak nem tudom, hogy kezdjek hozzá az orvoslásához. Minden segítséget szívesen fogadok! :blink:

Elküldve

Mielőtt beszereled, ki kell próbálni. Mint egy próbalámpát. Ha ott sem működik, akkor az is rossz.

Használt kürtnél gyakori, hogy bedöglik. Így nem kizárt, hogy van két rossz kürtöd. Én alaposan megkocogtatnám. Az esős, sáros időben nem csodálkozom azon, hogy az eddig működő elromlott, de egy takarítás azon is segíthet. Csak ne állítgasd el!

Elküldve
A tuning topicban jó ki lett tárgyalva mindkét dolog.

Röviden:

-Fék

Vagy a 256-os belső hűtéső fék (ehhez kell nyereg, betét, tárcsa), vagy 236-os belső hűtésű (ehhez is kell a többi dolog), erre még rámegy a 13as felni (pont van nekem egy ilyen komplett cucc eladó :blink: )

-Pacigyűjtés

1.4Si cuccok kellenek hozzá. Elég ritka ez a motor, nehéz hozzájutni. Kb. 80-100e az átalakítás és +22 pacit ad. Ennyi pénzért szerintem bőven megéri.

Hi!

Néztem a tunning résztnél a fékket, nem találtam még meg. 130 oldalt nem könnyű átböngészni.

Hogyé adod? Meglehet ez egyedül csinálni vagy kell hozzá két egyetem?

THX

Elküldve
Nem Greg, lehet hogy rosszul fogalmaztam. Az akksi próbánál azt akartam mondani, hogy akkor működött a duda (mind a kettő)!
Ja, hogy az akksipróba ezt jelenti! :blink: :) :) Értem. Azt hittem rossz akksira gyanakodtál, ezért letesztelted azt. Hát akkor szerintem senki nem fog újabbat mondani annál, mint amit te is tudsz. Saruk, csatlakozók, sérülések, mérés, takarítás, stb... Nem hinném, hogy a kürtgomb romlott el... Én még legalábbis olyat nem láttam, elég primitív szerkezet.
Elküldve
Nekem a duda mondta fel a szolgálatot. Csak elég vékony hangot képes kiadni magából, és azt is csak valami remegő hangon. Ki akartam cserélni, és amikor már be volt szerelve a másik kürt, és kipróbáltuk, még annyira sem akart megszólalni, mint az előző. És akkor akksi próba => minden normális. Szóval csak a kapcsolóval, vagy a vezetékeléssel lehet valami probléma. Csak nem tudom, hogy kezdjek hozzá az orvoslásához. Minden segítséget szívesen fogadok! :blink:

Nem lehet, hogy amikor beépíted, megszorul, feszül valahogy? :)

Elküldve
Nekem a duda mondta fel a szolgálatot. Csak elég vékony hangot képes kiadni magából, és azt is csak valami remegő hangon. Ki akartam cserélni, és amikor már be volt szerelve a másik kürt, és kipróbáltuk, még annyira sem akart megszólalni, mint az előző. És akkor akksi próba => minden normális. Szóval csak a kapcsolóval, vagy a vezetékeléssel lehet valami probléma. Csak nem tudom, hogy kezdjek hozzá az orvoslásához. Minden segítséget szívesen fogadok! :blink:

Szerintem a kormánykerék alatti átvezetőd kopott el.

Elküldve

Ma este "örömmel" tapasztalatam hogy soha nem látott mennyiségű víz van a csomagtartómban. Nyáron nincs ennyi víz a Balatonban, mint most az én csomagtartómban.

Van valami 5let hogy hol ázhat be? A gumikéder körben rendben van, a hátsó oldalablakok szigetelése is korrektnek tűnt (este, sötétben néztem csak), viszont a jobb hátsó lámpa belső felén van egy kis házi vizesés, de nem látom hogy mi táplálja, valahonnan a műanyag borítás alól jön elő. Nem tudjátok véletlenül hogy honnan kerülhet oda víz?

Bármilyen javaslatot szívesen várok, mert szétázik az egész, és szerintem ezért is párásodik ennyire.

Előre is köszi a segítséget.

Elküldve
viszont a jobb hátsó lámpa belső felén van egy kis házi vizesés, de nem látom hogy mi táplálja, valahonnan a műanyag borítás alól jön elő. Nem tudjátok véletlenül hogy honnan kerülhet oda víz?

Bármilyen javaslatot szívesen várok...

Háát ezek csak sci-fi-k, de esetleg ITT? (jobb felső lik.. a majdnem vizszintes részen, esetleg a cső mellett..)

Ez, ha átnézed a képeket, meglátod a spoilerke alatt van.. a csavar helye.. esetleg ott befolyik és utána a harmónikán át a "C oszlopba"... mondjuk eléggé kacifántos kör, de ez jutott eszembe...

Majd megsassolom mi lehet még...

Elküldve

Nekem kombim van, az enyém a tetőcsomagtartó rögzítéseknél ázik be picit. Nemtudom, a tieden van e egyáltalán felfogatási pont a tetőcsomagtartóhoz. De esetleg nézd meg ott. Először én sem tudtam, miért van tele vízzel a csomagtér rolóm, szóval, hogy honnan kerül be a víz. Aztán átnéztem jobban, lebontottam a műanyag borításokat, és akkor láttam, hogy a tetőnél a csavaroknál folydogál be. Igaz mostanában meg megszűnt a beázás, nemszokott már víz lenni. Talán valami kosz eltömítette :blink:

Elküldve

Köszi a segtíságet mindenkinek. Akkor valószínüleg a csavarluk és az esőcsatorna lesz a ludas, ami pont oda vezeti a vizet. Persze a megoldást még nem látom legalább egy picivel előrébb vagyok. :blink:

Elküldve
viszont a jobb hátsó lámpa belső felén van egy kis házi vizesés, de nem látom hogy mi táplálja, valahonnan a műanyag borítás alól jön elő. Nem tudjátok véletlenül hogy honnan kerülhet oda víz?
Hátsó lámpa szigetelés???? Vagy az volt már??? :blink:
Elküldve
Hátsó ablakmosód nem oda nyomja a vizet? :blink:

Azt már frankón megcsináltam (fényképes leírás is van róla), tuti nem ment tökre. :)

Meg akkor különben is érezném a kellemes vodkaillatú abakmosómat. :)

Elküldve

"Meg akkor különben is érezném a kellemes vodkaillatú abakmosómat. "

Á, már fel sem tűnne, úgy hozzászoktál. :blink:

Tudom már, miért olyan vörös a szemed mostanában, és miért vagy lelassulva... :) :)

Elküldve
Ma este "örömmel" tapasztalatam hogy soha nem látott mennyiségű víz van a csomagtartómban. Nyáron nincs ennyi víz a Balatonban, mint most az én csomagtartómban.

Van valami 5let hogy hol ázhat be? A gumikéder körben rendben van, a hátsó oldalablakok szigetelése is korrektnek tűnt (este, sötétben néztem csak), viszont a jobb hátsó lámpa belső felén van egy kis házi vizesés, de nem látom hogy mi táplálja, valahonnan a műanyag borítás alól jön elő. Nem tudjátok véletlenül hogy honnan kerülhet oda víz?

Bármilyen javaslatot szívesen várok, mert szétázik az egész, és szerintem ezért is párásodik ennyire.

Előre is köszi a segítséget.

Nekem Caravánom van, de a jobb hátsó lámpa vizesedése nagyon gyanús. A benzin betöltő környéke alulról nyitott, és ott a sár szépen össze tud gyűlni, ha nem takarítják rendszeresen. A sár alatt pedig könnyen átrohad a doblemez. Innentől kezdve szabad útja van a víznek a hátső lámpához. Nekem sikerült egy ilyen példányt vennem, és csak a komplett doblemez és sárvédő csere segített + beépítettem egy klt. műanyag kerékjáratot. Nem állítom, hogy ez a Te bajod is, de nem árt megvizslatni!
Elküldve
Nekem Caravánom van, de a jobb hátsó lámpa vizesedése nagyon gyanús. A benzin betöltő környéke alulról nyitott, és ott a sár szépen össze tud gyűlni, ha nem takarítják rendszeresen. A sár alatt pedig könnyen átrohad a doblemez. Innentől kezdve szabad útja van a víznek a hátső lámpához. Nekem sikerült egy ilyen példányt vennem, és csak a komplett doblemez és sárvédő csere segített + beépítettem egy klt. műanyag kerékjáratot. Nem állítom, hogy ez a Te bajod is, de nem árt megvizslatni!

A betöltő környéke teljesen gyári, szerencsére még sehol nem rohad a cucc, de hétvégén világosban alaposabban körülnézek, megvizslatok mindent.

Köszi a helpet mindenkinek! :blink:

"Meg akkor különben is érezném a kellemes vodkaillatú abakmosómat. "

Á, már fel sem tűnne, úgy hozzászoktál. :lol:

Tudom már, miért olyan vörös a szemed mostanában, és miért vagy lelassulva... :D :o

Hát igen, erről tudnék mesélni... B) :) :)

Elküldve

Halihó!

ki szerelt már föfékmunka hengert azaz újított föl?

Holnap bátor leszek s elkezdem :blink: vagy sikerül vagy nem :)

Elküldve
Az ugy gyertyakábelekkel néhány itteni embernek hamar meggyűlt a baja,

de ha neked beválik (tehát egy év múlva is vígan ketyeg a motor vele), akkor

érdemes a többieknek is javasolni. :blink:

Hát nem tartott sokáig. 1 nap és ismét gyenge a moci. De most más a jelenség. Átmegyek a motor topic-ba, ott olvastam hasonlóról.

Javítás: nem a gyertyakábel volt a hibás, illetve csak lecsúszott az egyik.

Nem lehet, hogy véletlenül diesel-be való műszert vettél ??? Az nem 7e-ig hanem csak 6e-ig van skálázva lés más a fordulatszámjele... szal az nem műxik...

Egy 96-os X14XE-nek be kéne lenni kábelezve gyárilag, az enyém 98-as és be van...

Sikerült kapnom W1102-es fordszámmérős órát. Csak ekkor szedtem szét újra a műszerfalat. A csatiba nekem nincs bekötve a 8. lábnál a zöld kábel. Hétvégén lesz egy kis munkám vele.

Elküldve

Tom!

Nekem hátul a csomagtartó ajtaja előtt ahol a tetőlemez és az oldallemez összeér, ahol az a műanyag takaróléc van ott volt megrepedve a tömítőanyag, ott szökött be a víz!! 1 hétig figyeltem, hol jön ba a víz, lebontottam a fél hátulját, de ez sehonnan nem látszott!!

Az ajtón nem folyhat be, mert attól nem látnál folyásnyomot a lámpa körül!

Elküldve
Halihó!

ki szerelt már föfékmunka hengert azaz újított föl?

Holnap bátor leszek s elkezdem :D vagy sikerül vagy nem :o

Hát :) bátor nem voltam ahelyet inkább mérges nem akar induni a verda :) gyertya ki megpucol gyertya vissza nem indul akó megint gyertya ki megpucol hézag állitás fölcserél s vissza indul hurrá leállit ujra indit nem indul :lol: benzin rá oszt hadd égjen :blink:

Elküldve

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy a 95-ös astrámon hogyan tudom levenni a tükröt.

Ez a gömbölyített alakú, előre lehet ki hajtani, belülről állítható, manuálisan.

Előre is köszi.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.