Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Ujabb kérdés:

Elég nehéz lesz leírni a problémát,de megpróbálom:

Tünet:A váltó nagyon hangos üresben..tudom most mindenki a nyelestengely csapágyra gondol,az is....rossz mint minden régi sokat futott astrán,de ez a hang megszünik ha a váltókart középre huzom...tehát valahol hozzáér az alvázhoz vagy egyéb helyre valami...(jol leirtam...) és az ad csunya hangot...

valaki találkozott már ilyesmivel...esetleg a váltokart valami nem tartja középen?

köszi

remélem érthetö voltam valamennyire

Link to comment
Megosztás:

Szauter!

Be van kábelezve, csak az órát kell cserélni, de figyelj oda hogy jót vegyél!

Köszi!

A jó alatt a W kódot kell érteni ugye?

Azt igen

Ez csak akkor nem fontos, ha át akarod rakni a mostaniból a középső részt, de arról mindent leírtam a héten. :wink:

Sziasztok!

Vettem km órát, fordszámmérőst.

Beraktam, sajna nem működik a forszzámmérő része.

Tudjárok, mit kellene bekötnöm?

Link to comment
Megosztás:

Bocsi!

Megtaláltam egy 2004 Szept. 1.-i hozzászólásban a megoldást.

"vezérlő elektronika /jobb első utas jobb lábánál a burkolat mögött/ B13-as csatlakozó pontjáról egy ZÖLD kábel a műszerfal 16 pólusú csatlakozójának 8-as pontjára. "

Viszont mégis segítségre lenne szükségem:

Az én órám W=1102 számú, ilyet keresek

Az opelbonto.hu-n megkérdeztem, nincs ilyen nekik, bár azt sem tudják mi van nekik.

Tudtok Bp.-n vagy környékén valami jó opel bontót, ahol megkérdezhetném? És meg is vehetném?

Segítségeteket előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Szauter74: ha jól értem, vettél egy fordulatszámmérős műszerfalat, csak más a W-száma, mint a tiédnek?

Ez esetben megpróbálhatnád átrakni a km-óra részét a régiből, hiszen a W-szám csak arra vonatkozik, így nem kéne 1102-est keresned, ráadásul megmaradna a km-számláló állása is :lol:

Persze ez csak akkor lesz egyszerű dolog, ha egyforma gyártmányúak (pl. VDO), de ezt már nem írtad, hogy milyenek...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kilukadt a középső kipufogó dobom. Mivel már többször lett javítva, úgy döntöttem: veszek egy újat.

Milyet érdemes venni?

Keresgélve a neten találtam "CISAM" márkájút (14.5K) meg az addel.hu -n valami meg nem nevezett márkájút (8.2K).

Vagy van valakinek tapasztalata, hogy hol érdemes nézni/venni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kilukadt a középső kipufogó dobom. Mivel már többször lett javítva, úgy döntöttem: veszek egy újat.

Milyet érdemes venni?

Keresgélve a neten találtam "CISAM" márkájút (14.5K) meg az addel.hu -n valami meg nem nevezett márkájút (8.2K).

Vagy van valakinek tapasztalata, hogy hol érdemes nézni/venni?

Nekem is CISAM van, szerintem nem rossz, 2 év gart adtak rá + ingyé szerelték, mert végig cseréltettem.

Egyébként, ha nem volt még cserélve a hátsó. akkor arra is szánj pénzt, mert lehet hogy 2 hónap múlva mehetsz újra.

De ezt ott majd megmondják.

Link to comment
Megosztás:

Bocsi!

Megtaláltam egy 2004 Szept. 1.-i hozzászólásban a megoldást.

"vezérlő elektronika /jobb első utas jobb lábánál a burkolat mögött/ B13-as csatlakozó pontjáról egy ZÖLD kábel a műszerfal 16 pólusú csatlakozójának 8-as pontjára. "

Viszont mégis segítségre lenne szükségem:

Az én órám W=1102 számú, ilyet keresek

Az opelbonto.hu-n megkérdeztem, nincs ilyen nekik, bár azt sem tudják mi van nekik.

Tudtok Bp.-n vagy környékén valami jó opel bontót, ahol megkérdezhetném? És meg is vehetném?

Segítségeteket előre is köszi!

Igen próbára megvettem egyet, amit vissza is vásároltak.

Sajnos más w számú és más gyártójú is volt.

A forszámmérő meg sem mozdult. A km óra meg a dupláját mutatta a valósnak.

Lehet, hogy diesel-é volt, nem tudom, nem tudták kideríteni. W=1111 volt.

Ebbe a kereskedésben nincs több óra.

A zöld kábelt azóta nem ellenőriztem, nem volt időm újra szétszedni a műszerfalat.

Továbbra is áll a kérdésem, merre tudtok jó opel bontót?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kilukadt a középső kipufogó dobom. Mivel már többször lett javítva, úgy döntöttem: veszek egy újat.

Milyet érdemes venni?

Keresgélve a neten találtam "CISAM" márkájút (14.5K) meg az addel.hu -n valami meg nem nevezett márkájút (8.2K).

Vagy van valakinek tapasztalata, hogy hol érdemes nézni/venni?

Én is most cseréltem egy hónapja, Bosal-t vettem, középsőt és hátsót egyszerre, 2 év garanciát erre is adják, nekem 40K volt a kettő dob munkadíjjal együtt.

Link to comment
Megosztás:

Hali

Egy röpke kérdésem lenne. Ablaktörlő spricni. Hátul alig folyik és elöl az 1ik spricniből is eléggé vérszegényen jön a szélvédőmosó.

hogy lehet a spricniket tisztítani? Van erre vmi megoldás?

:lol:

Nézd meg, hogy jól áll-e a cső!

Nekem akkor nem akart sprickolni' amikor megtört a cső, igazítás után okés lett.

Link to comment
Megosztás:

Hali

Egy röpke kérdésem lenne. Ablaktörlő spricni. Hátul alig folyik és elöl az 1ik spricniből is eléggé vérszegényen jön a szélvédőmosó.

hogy lehet a spricniket tisztítani? Van erre vmi megoldás?

:lol:

Csövek rendben vannak?

Szeritnem előbb pusztulnak el, mint a spricnik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

a mosofolyadek jon :lol: csak a hatso abalaktorlo nem mukodik :lol: mennyibe kerulne a csere gyari? bontott? Skoda Favorit, Felicia hatso torlo jo e bele?

info pls

Kb. 3 től lehet bontott hátsó ablaktörlőt szerezni.

Sajnos nem valami szerencsés konstrukció, mert a tengelynél befolyhat a víz a belsejébe, viszont ha néha bezsírozod akkor meghálálja. :lol:

Skoda moci nemtom jó-e bele, lehet hogy ennyit nem ér a hack.

Link to comment
Megosztás:

úgy tom semmi más típus nem jó bele -kivéve a B Corsáét talán kis átalakítással...

A gyári Bosch 70e ft,utángyártott 35-40e ft.Nevetséges...

Tudom,mert egy pár hónapja én is cseréltem.

Bontottat én 3k-ért sehol nem találtam!!!

Itt Pesten 5-6 bontót is hívtam 10-15k-ért mondták mindenhol,végül a pestimrei bontóban vettem 10-ért,úgy,hogy a régit beszámolták 2k-ba...

Gondolom megcsinálta egy óra alatt és eladta másik baleknak 10-ért. :lol:

Na mind1,de legalább működik ######án :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Én most vettem gyári "spricnit"', újjat. Úgy 560ft/db volt az ára a Csergőben. Szerintem nem egy nagy beruházás, és csodák történnek... Hihetetlenűl jó lett a szélvédő tisztíthatósága. Mivel már, jut folyadék a szélvédőre is, nem csak a motorháztetőt mosom vele... :lol:

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

úgy tom semmi más típus nem jó bele -kivéve a B Corsáét talán kis átalakítással...

A gyári Bosch 70e ft,utángyártott 35-40e ft.Nevetséges...

Tudom,mert egy pár hónapja én is cseréltem.

Bontottat én 3k-ért sehol nem találtam!!!

Itt Pesten 5-6 bontót is hívtam 10-15k-ért mondták mindenhol,végül a pestimrei bontóban vettem 10-ért,úgy,hogy a régit beszámolták 2k-ba...

Gondolom megcsinálta egy óra alatt és eladta másik baleknak 10-ért. :lol:

Na mind1,de legalább működik ######án :lol:

A Kadetté szinte megegyezik vele, de ebből is volt vagy 3féle típus, szal ha nem lehet megerőszakolni némi szírzás, olajozás, vagy mittudoménmi keretében, akkor ki kell szedni, és a bontóba csak úgy érdemes menni.Jah, és a bontóssal le kell texteltetni a bontottat, hogy egyáltalán Az megy-e.Akkumulátor, meg némi kábel.

Link to comment
Megosztás:

úgy tom semmi más típus nem jó bele -kivéve a B Corsáét talán kis átalakítással...

A gyári Bosch 70e ft,utángyártott 35-40e ft.Nevetséges...

Tudom,mert egy pár hónapja én is cseréltem.

Bontottat én 3k-ért sehol nem találtam!!!

Itt Pesten 5-6 bontót is hívtam 10-15k-ért mondták mindenhol,végül a pestimrei bontóban vettem 10-ért,úgy,hogy a régit beszámolták 2k-ba...

Gondolom megcsinálta egy óra alatt és eladta másik baleknak 10-ért. :lol:

Na mind1,de legalább működik ######án :lol:

Én a munkahelyemen szoktam ilyesmi mocikat csinálni 99%-ban a szénkefe megy tönkre, ami kb. 1 pár 300 Ft :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.