16DA Elküldve December5, 2005 Megoszt Elküldve December5, 2005 Nekem c16nz-n f13 van. És ott a jelölés ahol mondtam. Az F10-esen is ott van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vbandit Elküldve December5, 2005 Megoszt Elküldve December5, 2005 Ujabb kérdés: Elég nehéz lesz leírni a problémát,de megpróbálom: Tünet:A váltó nagyon hangos üresben..tudom most mindenki a nyelestengely csapágyra gondol,az is....rossz mint minden régi sokat futott astrán,de ez a hang megszünik ha a váltókart középre huzom...tehát valahol hozzáér az alvázhoz vagy egyéb helyre valami...(jol leirtam...) és az ad csunya hangot... valaki találkozott már ilyesmivel...esetleg a váltokart valami nem tartja középen? köszi remélem érthetö voltam valamennyire Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December5, 2005 Megoszt Elküldve December5, 2005 Nézd végig a váltórudazatot, legfőképpen a homlokfalnál levő áttételt, ami a váltó előtt van közvetlenül. Lehet hogy lelazult vmi róla, vagy valamelyik kábelköteg hozzáér, stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vbandit Elküldve December5, 2005 Megoszt Elküldve December5, 2005 tehát nem szokásos probléma ez,akkor ha jol értem... na akkor ha szárazabb idő lesz akkor alámászok... akkor tudomásod szerint nincs semmi ami középre huzza a váltokart? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyuri_bácsi Elküldve December6, 2005 Megoszt Elküldve December6, 2005 Volt már itt felvetve, hogy ha gurult az autóm akkor nagyon ingadozott az alapjárat(700-1100), míg álló helyzetben nem volt vele gond. Jelentem a probléma meg lett oldva. Tegnap ki lett tisztítva az alapjárati motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve December10, 2005 Megoszt Elküldve December10, 2005 Szauter! Be van kábelezve, csak az órát kell cserélni, de figyelj oda hogy jót vegyél! Köszi! A jó alatt a W kódot kell érteni ugye? Azt igen Ez csak akkor nem fontos, ha át akarod rakni a mostaniból a középső részt, de arról mindent leírtam a héten. :wink: Sziasztok! Vettem km órát, fordszámmérőst. Beraktam, sajna nem működik a forszzámmérő része. Tudjárok, mit kellene bekötnöm? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve December10, 2005 Megoszt Elküldve December10, 2005 Bocsi! Megtaláltam egy 2004 Szept. 1.-i hozzászólásban a megoldást. "vezérlő elektronika /jobb első utas jobb lábánál a burkolat mögött/ B13-as csatlakozó pontjáról egy ZÖLD kábel a műszerfal 16 pólusú csatlakozójának 8-as pontjára. " Viszont mégis segítségre lenne szükségem: Az én órám W=1102 számú, ilyet keresek Az opelbonto.hu-n megkérdeztem, nincs ilyen nekik, bár azt sem tudják mi van nekik. Tudtok Bp.-n vagy környékén valami jó opel bontót, ahol megkérdezhetném? És meg is vehetném? Segítségeteket előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December11, 2005 Megoszt Elküldve December11, 2005 Szauter74: ha jól értem, vettél egy fordulatszámmérős műszerfalat, csak más a W-száma, mint a tiédnek? Ez esetben megpróbálhatnád átrakni a km-óra részét a régiből, hiszen a W-szám csak arra vonatkozik, így nem kéne 1102-est keresned, ráadásul megmaradna a km-számláló állása is :lol: Persze ez csak akkor lesz egyszerű dolog, ha egyforma gyártmányúak (pl. VDO), de ezt már nem írtad, hogy milyenek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve December11, 2005 Megoszt Elküldve December11, 2005 Nem lehet, hogy véletlenül diesel-be való műszert vettél ??? Az nem 7e-ig hanem csak 6e-ig van skálázva lés más a fordulatszámjele... szal az nem műxik... Egy 96-os X14XE-nek be kéne lenni kábelezve gyárilag, az enyém 98-as és be van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December11, 2005 Megoszt Elküldve December11, 2005 Nem lehet, hogy véletlenül diesel-be való műszert vettél ??? Az nem 7e-ig hanem csak 6e-ig van skálázva lés más a fordulatszámjele... szal az nem műxik... Egy 96-os X14XE-nek be kéne lenni kábelezve gyárilag, az enyém 98-as és be van... Annál is megmozdul csak jobban kell pörgetni. Kb. ötödét jelzi ki a valósnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Traptor Elküldve December11, 2005 Megoszt Elküldve December11, 2005 Sziasztok! Kilukadt a középső kipufogó dobom. Mivel már többször lett javítva, úgy döntöttem: veszek egy újat. Milyet érdemes venni? Keresgélve a neten találtam "CISAM" márkájút (14.5K) meg az addel.hu -n valami meg nem nevezett márkájút (8.2K). Vagy van valakinek tapasztalata, hogy hol érdemes nézni/venni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjoc Elküldve December11, 2005 Megoszt Elküldve December11, 2005 Sziasztok! Kilukadt a középső kipufogó dobom. Mivel már többször lett javítva, úgy döntöttem: veszek egy újat. Milyet érdemes venni? Keresgélve a neten találtam "CISAM" márkájút (14.5K) meg az addel.hu -n valami meg nem nevezett márkájút (8.2K). Vagy van valakinek tapasztalata, hogy hol érdemes nézni/venni? Nekem is CISAM van, szerintem nem rossz, 2 év gart adtak rá + ingyé szerelték, mert végig cseréltettem. Egyébként, ha nem volt még cserélve a hátsó. akkor arra is szánj pénzt, mert lehet hogy 2 hónap múlva mehetsz újra. De ezt ott majd megmondják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 Bocsi! Megtaláltam egy 2004 Szept. 1.-i hozzászólásban a megoldást. "vezérlő elektronika /jobb első utas jobb lábánál a burkolat mögött/ B13-as csatlakozó pontjáról egy ZÖLD kábel a műszerfal 16 pólusú csatlakozójának 8-as pontjára. " Viszont mégis segítségre lenne szükségem: Az én órám W=1102 számú, ilyet keresek Az opelbonto.hu-n megkérdeztem, nincs ilyen nekik, bár azt sem tudják mi van nekik. Tudtok Bp.-n vagy környékén valami jó opel bontót, ahol megkérdezhetném? És meg is vehetném? Segítségeteket előre is köszi! Igen próbára megvettem egyet, amit vissza is vásároltak. Sajnos más w számú és más gyártójú is volt. A forszámmérő meg sem mozdult. A km óra meg a dupláját mutatta a valósnak. Lehet, hogy diesel-é volt, nem tudom, nem tudták kideríteni. W=1111 volt. Ebbe a kereskedésben nincs több óra. A zöld kábelt azóta nem ellenőriztem, nem volt időm újra szétszedni a műszerfalat. Továbbra is áll a kérdésem, merre tudtok jó opel bontót? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
bszemethy Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 Sziasztok! Kilukadt a középső kipufogó dobom. Mivel már többször lett javítva, úgy döntöttem: veszek egy újat. Milyet érdemes venni? Keresgélve a neten találtam "CISAM" márkájút (14.5K) meg az addel.hu -n valami meg nem nevezett márkájút (8.2K). Vagy van valakinek tapasztalata, hogy hol érdemes nézni/venni? Én is most cseréltem egy hónapja, Bosal-t vettem, középsőt és hátsót egyszerre, 2 év garanciát erre is adják, nekem 40K volt a kettő dob munkadíjjal együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 Kilukadt a középső kipufogó dobom. Mivel már többször lett javítva, úgy döntöttem: veszek egy újat. Enyém is lyukas, most behegesztették. Tavasszal veszek újat, addig ne marja a sós lé. (arra jó a régi is) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 Hali Egy röpke kérdésem lenne. Ablaktörlő spricni. Hátul alig folyik és elöl az 1ik spricniből is eléggé vérszegényen jön a szélvédőmosó. hogy lehet a spricniket tisztítani? Van erre vmi megoldás? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 Hali Egy röpke kérdésem lenne. Ablaktörlő spricni. Hátul alig folyik és elöl az 1ik spricniből is eléggé vérszegényen jön a szélvédőmosó. hogy lehet a spricniket tisztítani? Van erre vmi megoldás? :lol: Nézd meg, hogy jól áll-e a cső! Nekem akkor nem akart sprickolni' amikor megtört a cső, igazítás után okés lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 Hali Egy röpke kérdésem lenne. Ablaktörlő spricni. Hátul alig folyik és elöl az 1ik spricniből is eléggé vérszegényen jön a szélvédőmosó. hogy lehet a spricniket tisztítani? Van erre vmi megoldás? :lol: Csövek rendben vannak? Szeritnem előbb pusztulnak el, mint a spricnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szjancsi Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 Sziasztok, a mosofolyadek jon :lol: csak a hatso abalaktorlo nem mukodik :lol: mennyibe kerulne a csere gyari? bontott? Skoda Favorit, Felicia hatso torlo jo e bele? info pls Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 Sziasztok, a mosofolyadek jon :lol: csak a hatso abalaktorlo nem mukodik :lol: mennyibe kerulne a csere gyari? bontott? Skoda Favorit, Felicia hatso torlo jo e bele? info pls Kb. 3 től lehet bontott hátsó ablaktörlőt szerezni. Sajnos nem valami szerencsés konstrukció, mert a tengelynél befolyhat a víz a belsejébe, viszont ha néha bezsírozod akkor meghálálja. :lol: Skoda moci nemtom jó-e bele, lehet hogy ennyit nem ér a hack. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 úgy tom semmi más típus nem jó bele -kivéve a B Corsáét talán kis átalakítással... A gyári Bosch 70e ft,utángyártott 35-40e ft.Nevetséges... Tudom,mert egy pár hónapja én is cseréltem. Bontottat én 3k-ért sehol nem találtam!!! Itt Pesten 5-6 bontót is hívtam 10-15k-ért mondták mindenhol,végül a pestimrei bontóban vettem 10-ért,úgy,hogy a régit beszámolták 2k-ba... Gondolom megcsinálta egy óra alatt és eladta másik baleknak 10-ért. :lol: Na mind1,de legalább működik ######án :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mozdvez Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 Sziasztok! Én most vettem gyári "spricnit"', újjat. Úgy 560ft/db volt az ára a Csergőben. Szerintem nem egy nagy beruházás, és csodák történnek... Hihetetlenűl jó lett a szélvédő tisztíthatósága. Mivel már, jut folyadék a szélvédőre is, nem csak a motorháztetőt mosom vele... :lol: Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 úgy tom semmi más típus nem jó bele -kivéve a B Corsáét talán kis átalakítással... A gyári Bosch 70e ft,utángyártott 35-40e ft.Nevetséges... Tudom,mert egy pár hónapja én is cseréltem. Bontottat én 3k-ért sehol nem találtam!!! Itt Pesten 5-6 bontót is hívtam 10-15k-ért mondták mindenhol,végül a pestimrei bontóban vettem 10-ért,úgy,hogy a régit beszámolták 2k-ba... Gondolom megcsinálta egy óra alatt és eladta másik baleknak 10-ért. :lol: Na mind1,de legalább működik ######án :lol: A Kadetté szinte megegyezik vele, de ebből is volt vagy 3féle típus, szal ha nem lehet megerőszakolni némi szírzás, olajozás, vagy mittudoménmi keretében, akkor ki kell szedni, és a bontóba csak úgy érdemes menni.Jah, és a bontóssal le kell texteltetni a bontottat, hogy egyáltalán Az megy-e.Akkumulátor, meg némi kábel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 úgy tom semmi más típus nem jó bele -kivéve a B Corsáét talán kis átalakítással... A gyári Bosch 70e ft,utángyártott 35-40e ft.Nevetséges... Tudom,mert egy pár hónapja én is cseréltem. Bontottat én 3k-ért sehol nem találtam!!! Itt Pesten 5-6 bontót is hívtam 10-15k-ért mondták mindenhol,végül a pestimrei bontóban vettem 10-ért,úgy,hogy a régit beszámolták 2k-ba... Gondolom megcsinálta egy óra alatt és eladta másik baleknak 10-ért. :lol: Na mind1,de legalább működik ######án :lol: Én a munkahelyemen szoktam ilyesmi mocikat csinálni 99%-ban a szénkefe megy tönkre, ami kb. 1 pár 300 Ft :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 Én a munkahelyemen szoktam ilyesmi mocikat csinálni 99%-ban a szénkefe megy tönkre, ami kb. 1 pár 300 Ft :lol:És eddig itt ültél csendben? by Hofi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts