Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
"sebességmérő) részét rakod át a régiből az újba"----Miért kell átrakni?Gondolom a spirál csatlakozása ugyanaz,a W szám is passzol,ha a 3 lábat valahogy megoldom,működnie kéne nem?(bocs, ha hülyeséget beszélek)

Szóval én azt hittem, hogy azt mindenki tudja, hogy ha teljes egészében cseréled a műszeregységet akkor nincs semmi sépci tennivaló. Nem kell átrakni, csak célszerű lehet 2 okból is. 1: ha nem találsz olyan W számú órát, 2: a kilométerállás is megmarad a régi.

Ha találsz egyező W számosat (vagy nem, de nem zavar, hogy többet csal) meg nem érdekel a kilométer állás (vagy megoldod másképp) akkor nem kell semmit ügyeskedni, akkor csak simán kicseréled arra amit vettél és kész.

Elküldve

knight:Köszi!Azt levágtam hogy lehet egy az egyben cserélni,csak azt nem értettem,minek a közepét is.. :P Akkor próbálok szerezni Delcot,mert a forrasztgatás sem hiányzik... :wink:

Elküldve
knight:Köszi!Azt levágtam hogy lehet egy az egyben cserélni,csak azt nem értettem,minek a közepét is.. :P Akkor próbálok szerezni Delcot,mert a forrasztgatás sem hiányzik... :wink:

A forrasztgatás lenne a legkevesebb, szépen megfaragni (közben semmit nem eltörni) az húzós szerintem.

Elküldve

Még mindig a kipuffogómmal kínlódok.Elindulásnál,mikor csúsztatom a kuplungot,berezonál az egész rendszer :roll: .Arra gyanakszom,hogy a középső dobom belseje szétrohadt,és amiatt van.Amúgy kívülről nem látszik rajta semmi,de a kocsinak alapjáraton mély buffogó hangja van,a hátsó dob meg féléves.Ha a katalizátor belseje lenne szar ,akkor az zörögne,nem?Mit gondoltok? :?:

Elküldve

Nekem is gyanús a kipufogóm, régebben írtam, hogy van valami fémes kopogás, amit a műszerfal irányából hallani néha, a váltóboton is érezhető, a fordulatszámtól és a terepviszonyoktól is függ. Elképzelhető, hogy a kipufogócső, vagy a katalizátor, vagy a középdob hozzáverődik az alvázhoz? Mikor megvettem, még nem csinálta, aztán mentem vele földúton, ahol néha leért az alja, azóta csinálja kb.

Elküldve
Nekem is gyanús a kipufogóm, régebben írtam, hogy van valami fémes kopogás, amit a műszerfal irányából hallani néha, a váltóboton is érezhető, a fordulatszámtól és a terepviszonyoktól is függ. Elképzelhető, hogy a kipufogócső, vagy a katalizátor, vagy a középdob hozzáverődik az alvázhoz? Mikor megvettem, még nem csinálta, aztán mentem vele földúton, ahol néha leért az alja, azóta csinálja kb.
Nézz alá minél előbb...Az utóbbi időben elég sokat cseszegettük az enyémet a k.lakatos spanommal,sokat voltam alatta.Nézd meg a gumibakokat,hogy feszesen tartják-e a rendszert.Elméletileg a dobok teteje és a kocsi alja között be kell hogy férjen a kezed.---Egyébként furcsának tartom,hogy nincs rezoncső a katalizátor előtt,mint más autótípusokon.. :shock:
Elküldve

Biztonsági övnél a vezető ülés oldalára felszerelt "dokkolóval" lenne a problem. A benne lévő világosabb műanyagot nem tolja fel a rúgó, mint az anyós ülésnél. Így ha kapcsolom be az övet, bedugáskor nem tartja ellen a rugó, nem határozott a bekattanása és utközben már néha magától is kikapcsolódott. Valószínűleg kiugorhatott a rugó a helyéről. Tudom ezek úgy vannak megtervezve, hogy ne lehessen buherni, csak cserélni. De talán valamivel a résen benyúval orvosolható a hiba. Volt már valakinek ilyen problémája? Ja amúgy olyan övfeszítős fajta.

Elküldve
Biztonsági övnél a vezető ülés oldalára felszerelt "dokkolóval" lenne a problem. A benne lévő világosabb műanyagot nem tolja fel a rúgó, mint az anyós ülésnél. Így ha kapcsolom be az övet, bedugáskor nem tartja ellen a rugó, nem határozott a bekattanása és utközben már néha magától is kikapcsolódott. Valószínűleg kiugorhatott a rugó a helyéről. Tudom ezek úgy vannak megtervezve, hogy ne lehessen buherni, csak cserélni. De talán valamivel a résen benyúval orvosolható a hiba. Volt már valakinek ilyen problémája? Ja amúgy olyan övfeszítős fajta.

Csere-Bontó.Kb. ennyi a megoldás.Nekik ez nem érték, aztán nem is kérnek érte sokat.Ha egyáltalán kérnek érte pénzt.Szerintem.

Elküldve
Tudtommal nem lehet szétválasztani a patrontól, ami elég sokat ér, ha nincs eldurranva. :P

Igen én is így tudom. Lett volna cserém nem feszítősre, de amikor belenézett haver szerelő, azt mondta nem olyan egyszerű. Amúgy anno sérülten vettem az autót kintről, megnézetem a patront.

Elküldve
10-et szoktak kérni darabjáért.
Nekem itt debreceni viszonylatban is 10-et mondtak, mert nekem is kell cserélni a vezető felőlit.. van, hogy nem tudom becsatolni, mert a csat már be se megy, és úgy kell tenni, mintha kicsatolnám, majd be, ki, be...és egyszer be tudom csatolni..szívás.
Elküldve
Ha tudsz tényleg 5e-ért, szólj! Vevő lennék rá.

Holnap megyek hozzájuk egy zárgarnitúráért, meg Mélykék kért meg, hogy érdeklődjem jobbos sárvédő ügyben, akkor ha gondolod megkérdezem ezt az övfeszítős dolgot is.Aztán majd összehozzuk! :wink:

Elküldve

quote]Nekem itt debreceni viszonylatban is 10-et mondtak, mert nekem is kell cserélni a vezető felőlit.. van, hogy nem tudom becsatolni, mert a csat már be se megy, és úgy kell tenni, mintha kicsatolnám, majd be, ki, be...és egyszer be tudom csatolni..szívás.

Elküldve

6 hónapos a kocsim. Astra H 1,6 Caravan.

Már egy hónap után éreztem, hogy 140-es sebességnél jobbra húz az autó.

Visszavittem a kereskedőhöz, aki azt mondta, hogy koptak a gumik, ezért húz jobbra.....

Kértem egy futóművizsgálatot(ami persze nem garanciális kategória: kb 10e Ft....) Megállapították, hogy rosszul volt beállítva a futómű, de most már jó lesz..... Nem lett jobb. Visszavittem, azt mondták, hogy azért húz jobbra, mert rossz futóművel autóztam 15 ezer kilómétert és így koptak a gumik....

Most feltettem vadiúj téligumikat és ugyanaz a panasz.

A szervíz tanácstalan. Én is.

MI A F...T CSINÁLJAK?????

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.