istván Elküldve November5, 2005 Megoszt Elküldve November5, 2005 Nem tudtok valahol egy leírást, hogy hogyan kell házilag beállítani a fényszórókat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November5, 2005 Megoszt Elküldve November5, 2005 Nem tudtok valahol egy leírást, hogy hogyan kell házilag beállítani a fényszórókat?Ha ez megfelel: http://kepfeltoltes.hu/051105/f_nysz_r_.JPG Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve November5, 2005 Megoszt Elküldve November5, 2005 Ez köszi, de ezt nem igazán értem, hogyan is kell csinálni. Esetleg ha bővebben kifejtenéd... Nem értem mi az a beállítókereszt meg stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November5, 2005 Megoszt Elküldve November5, 2005 Megállsz valahol úgy, hogy a kocsi előtt lehetőleg merőlegesen legyen egy fal, vagy egy kerítés. Az a jó ha a kocsi és a fal között legalább 5 m van. Lehetőleg vízszintesen álljon a kocsi. Ekkor beállsz a kocsi mögé, felkapcsolt tompítottnál, és ha a falra nézve úgy látod, hogy egyenesen előre világítanak, semmi gond. Észre kell venned a két lámpa szögeit(beállítókereszt). ha ezek még ráadásul ugyanakkora távolságra vannak a falon egymástól, mint a lámpák közepe, akkor párhuzamosan világítanak.....a magasságot szintén le tudod mérni a lámpa közepétől, és a falon is ott kell nagyjából lennie a fénynek, vagy inkább kb. 5-6 cm-vel lentebb. Remélem ez segített. Ha mégsem, akkor szólj nyugodtan(anno a trabink, skodánk ladánk.....lámpáit is így lőttük be festés után.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve November5, 2005 Megoszt Elküldve November5, 2005 Értsem ugy, hogy a beállítókereszt tulajdonképen a fényszóró képében van (kivetítve), ezt kell felfedeznem a falon és ezeket kell méricskélnem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
maci26 Elküldve November5, 2005 Megoszt Elküldve November5, 2005 Nem kell leengedni a vizet, de gyorsan csináld. :D :D :P Köcce loree_gsi16v majd igyekszem :P :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November6, 2005 Megoszt Elküldve November6, 2005 Értsem ugy, hogy a beállítókereszt tulajdonképen a fényszóró képében van (kivetítve), ezt kell felfedeznem a falon és ezeket kell méricskélnem? Pontosan. Szerintem nem egy nagy ördöngősség az egész. Ha a csavarok könnyen mozdulnak, pár perc lehet az egész. (Nekem anno a 23 éves kadetten egy fél flakon csavarlazító ment rájuk, de szerintem ez neked nem lesz gond.....nem 23 éves a vasad!) Ja, nekem is le kéne méregetnem, mert néha villognak szemből.......igaz, én jól látok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ujjzol Elküldve November7, 2005 Megoszt Elküldve November7, 2005 Cartársak kérdésem lenne! Szerintetek lehet állítani az első ablakmosók spricelési írányát? Konkrétan az a bajom, h a bal oldali túlságosan a szélvédő szélére és elég magasra spriccel. Nem mertem nagyon erőltetni, a motorház felől meg elég szűk a hozzáférés. 5let, tapasztalat...? Üdv.: ujjzol Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November7, 2005 Megoszt Elküldve November7, 2005 Cartársak kérdésem lenne! Szerintetek lehet állítani az első ablakmosók spricelési írányát? Konkrétan az a bajom, h a bal oldali túlságosan a szélvédő szélére és elég magasra spriccel. Nem mertem nagyon erőltetni, a motorház felől meg elég szűk a hozzáférés. 5let, tapasztalat...? Üdv.: ujjzol A kezedbe veszel egy mezei tűt, és szépen oda állítod azt a kis átfúrt golyót amin a víz jön ki, ahová teríteni kellnie! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve November7, 2005 Megoszt Elküldve November7, 2005 Beledugod a fúvókába és óvatosan megpróbálod forgatni a gömböt. Vigyázz, fogd a tűt közel a tövéhez, mert ha hosszan fogod. beletörhet a lukba és annyi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bszemethy Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 Cartársak! Ki tud egy fényképet prezentálni egy két részből álló km óra spirálról illetve, hogy kell vezetni a motortérben. A jármű egy F Astra Caravan '97 X14XE motorral és ABS-el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 Cartársak! Ki tud egy fényképet prezentálni egy két részből álló km óra spirálról illetve, hogy kell vezetni a motortérben. A jármű egy F Astra Caravan '97 X14XE motorral és ABS-el.Egy titkot bizton tudok, hogy a csatlakozási pont a fékrásegítő előtt feljövő szervó csövei mellett van.Gepárd gépn már megszerkeszetettük!Neki az alsó szakad el anno tavasszal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 Cartársak! Ki tud egy fényképet prezentálni egy két részből álló km óra spirálról illetve, hogy kell vezetni a motortérben. A jármű egy F Astra Caravan '97 X14XE motorral és ABS-el.Képet én sem tudok adni, de törekedj a lehető legkevesebb hajlásra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bszemethy Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 Egy titkot bizton tudok, hogy a csatlakozási pont a fékrásegítő előtt feljövő szervó csövei mellett van.Gepárd gépn már megszerkeszetettük!Neki az alsó szakad el anno tavasszal. Nekem egy rövid (80 cm), egy részbol álló spirál volt benne majdnem 1 évig. Most vettem egy gyári hosszút (120 cm) mert a rövid nagyon feszült. A rövid egyenesen a tűzfal és a váltó között feszült, az újat pedig próbáltam a fékrásegitő mellett vezeni, felette vezetni, sehogy sem az igazi. Most éppen felette van, de a tűzfalnál is hajlik, meg a váltótól 20 cm-re is nekiér az AGR-nek. Ez igy nem a legjobb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 A kettő közötti méret nem volt? Lehet hülyének tünik a kérdés de amikor én vettem akkor a fickó azt mondta, hogy szinte, ahány kocsi, annyi féle bowden. Amúgy nekem is tekereg egy kicsit (hosszúnak tűnik, de beállítottam egy nagyobb ívbe és így elfogadható. Neked nem sustorog 100-120 környékén? (az óra mögül hallom ahogy változik a sebesség) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bszemethy Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 Nekem hidgen kattogott a régi spirál. A 80 cm-es spirál Opel16v szerint corsa-ba való, utángyártottként adta nekem egy autóboltos az Astra-ba... A 120 cm-es már szigorúan eredeti Opel. A Csergő-nél kérdeztem, hogy van-e a kettő közötti méret: van egy 109 cm-es is, de az megint nem Astrába való. két ismert tipus van: a rövid: Astra/Vectra 1.8-2.0/Calibra/Astra1.4-1.6-1.8noAbs 1989- 855mm-es Opel azonositó: 1268284-1268332-1268351 és hosszú: Astra 1.4-1.6-1.8 Abs mod. 1996- 1230mm Opel azonositó: 1268350 . A 109cm-es valószinű ez lehetett: Corsa B 1.2-1.4-1.6 benzin 1994- 1095mm Opel azonositó: 1268415 bocs, hogy hosszú voltam.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.7DTL Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 Hali. Szerintetek mennyit szabad csalni a kilóméter órának? Szóval van gps vevőm és bemértem az autót 50nél 43 a valósadat 100nál 90 gyorshajtáson igy nem kapnak a vevő pontos mert a haverom 4 karikás penge járgányán bemértük és neki 1km csalt az órája 200k/h nál. Azóval nemtudom hogy az autóm valós végsebessége mennyi még nem volt alkalmam lemérni de már nagyon érdekel. :P Ez a tévedés rengeteg szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 Sztem nem olyan vészes, az enyém 50-nél 60-at mutat, 120 körül már majdnem 20 a csalás, ez van. Én a BC-vel hasonlítottam össze, a kalibrálásánál derült ki, mennyit csal az óra :shock: Még azon gondolkodtam, mi van, ha nem a megfelelő W-számú óra van a gépemben, és ezért csal ennyit? Az biztos, hogy az előző tulaj cserélte a műszerfalat, lehet nem tudta, hogy a W-számra figyelni kell. Ha tudnék kölcsönbe különböző W-számú órákat szerezni, kipróbálnám, melyik a legoptimálisabb, de honnan... :roll: Ja, és a kilométerszámlálója is hasonló mértékben csal, ez is amellett szól, hogy talán nem ebbe az autóba való... Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 Ez a tévedés rengeteg szerintem. Pedig ennyit csal... +10%, de azt pontosan. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 Meg kell szokni, vagy venni Gabitól egy komputert. Na mit szólsz Gabi milyen reklámot csinálok neked :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 6-10% között csalnak a gyári órák felfele. A km számláló általában ennél kicsit kevesebbet csal. Tsz! Ha már ilyen ügyes reklámszakember vagy, szerezz nekem szponzorokat is! 10% a tied! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 Tsz! Ha már ilyen ügyes reklámszakember vagy, szerezz nekem szponzorokat is! 10% a tied! :P Na ezt majd holnap megbeszéljük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.7DTL Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 Akkor ok ha mindenkié csal :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 esetleg gumiméret? :wink: is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 Akkor ok ha mindenkié csal :P Azért nekem jól esik, hogy 63-al húzok el a rendőr elött és ő nem állít meg. :twisted: Legalábbis az óra szerint 63 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts