Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Megállsz valahol úgy, hogy a kocsi előtt lehetőleg merőlegesen legyen egy fal, vagy egy kerítés. Az a jó ha a kocsi és a fal között legalább 5 m van. Lehetőleg vízszintesen álljon a kocsi. Ekkor beállsz a kocsi mögé, felkapcsolt tompítottnál, és ha a falra nézve úgy látod, hogy egyenesen előre világítanak, semmi gond. Észre kell venned a két lámpa szögeit(beállítókereszt). ha ezek még ráadásul ugyanakkora távolságra vannak a falon egymástól, mint a lámpák közepe, akkor párhuzamosan világítanak.....a magasságot szintén le tudod mérni a lámpa közepétől, és a falon is ott kell nagyjából lennie a fénynek, vagy inkább kb. 5-6 cm-vel lentebb.

Remélem ez segített. Ha mégsem, akkor szólj nyugodtan(anno a trabink, skodánk ladánk.....lámpáit is így lőttük be festés után.)

Elküldve

Értsem ugy, hogy a beállítókereszt tulajdonképen a fényszóró képében van (kivetítve), ezt kell felfedeznem a falon és ezeket kell méricskélnem?

Elküldve
Értsem ugy, hogy a beállítókereszt tulajdonképen a fényszóró képében van (kivetítve), ezt kell felfedeznem a falon és ezeket kell méricskélnem?

Pontosan. Szerintem nem egy nagy ördöngősség az egész. Ha a csavarok könnyen mozdulnak, pár perc lehet az egész. (Nekem anno a 23 éves kadetten egy fél flakon csavarlazító ment rájuk, de szerintem ez neked nem lesz gond.....nem 23 éves a vasad!)

Ja, nekem is le kéne méregetnem, mert néha villognak szemből.......igaz, én jól látok.

Elküldve

Cartársak kérdésem lenne! Szerintetek lehet állítani az első ablakmosók spricelési írányát? Konkrétan az a bajom, h a bal oldali túlságosan a szélvédő szélére és elég magasra spriccel.

Nem mertem nagyon erőltetni, a motorház felől meg elég szűk a hozzáférés.

5let, tapasztalat...?

Üdv.: ujjzol

Elküldve
Cartársak kérdésem lenne! Szerintetek lehet állítani az első ablakmosók spricelési írányát? Konkrétan az a bajom, h a bal oldali túlságosan a szélvédő szélére és elég magasra spriccel.

Nem mertem nagyon erőltetni, a motorház felől meg elég szűk a hozzáférés.

5let, tapasztalat...?

Üdv.: ujjzol

A kezedbe veszel egy mezei tűt, és szépen oda állítod azt a kis átfúrt golyót amin a víz jön ki, ahová teríteni kellnie! :wink:

Elküldve

Cartársak!

Ki tud egy fényképet prezentálni egy két részből álló km óra spirálról illetve, hogy kell vezetni a motortérben.

A jármű egy F Astra Caravan '97 X14XE motorral és ABS-el.

Elküldve
Cartársak!

Ki tud egy fényképet prezentálni egy két részből álló km óra spirálról illetve, hogy kell vezetni a motortérben.

A jármű egy F Astra Caravan '97 X14XE motorral és ABS-el.

Egy titkot bizton tudok, hogy a csatlakozási pont a fékrásegítő előtt feljövő szervó csövei mellett van.Gepárd gépn már megszerkeszetettük!Neki az alsó szakad el anno tavasszal.
Elküldve
Cartársak!

Ki tud egy fényképet prezentálni egy két részből álló km óra spirálról illetve, hogy kell vezetni a motortérben.

A jármű egy F Astra Caravan '97 X14XE motorral és ABS-el.

Képet én sem tudok adni, de törekedj a lehető legkevesebb hajlásra.
Elküldve
Egy titkot bizton tudok, hogy a csatlakozási pont a fékrásegítő előtt feljövő szervó csövei mellett van.Gepárd gépn már megszerkeszetettük!Neki az alsó szakad el anno tavasszal.

Nekem egy rövid (80 cm), egy részbol álló spirál volt benne majdnem 1 évig. Most vettem egy gyári hosszút (120 cm) mert a rövid nagyon feszült.

A rövid egyenesen a tűzfal és a váltó között feszült, az újat pedig próbáltam a fékrásegitő mellett vezeni, felette vezetni, sehogy sem az igazi. Most éppen felette van, de a tűzfalnál is hajlik, meg a váltótól 20 cm-re is nekiér az AGR-nek. Ez igy nem a legjobb...

Elküldve

A kettő közötti méret nem volt?

Lehet hülyének tünik a kérdés de amikor én vettem akkor a fickó azt mondta, hogy szinte, ahány kocsi, annyi féle bowden.

Amúgy nekem is tekereg egy kicsit (hosszúnak tűnik, de beállítottam egy nagyobb ívbe és így elfogadható.

Neked nem sustorog 100-120 környékén? (az óra mögül hallom ahogy változik a sebesség)

Elküldve

Nekem hidgen kattogott a régi spirál.

A 80 cm-es spirál Opel16v szerint corsa-ba való, utángyártottként adta nekem egy autóboltos az Astra-ba... A 120 cm-es már szigorúan eredeti Opel.

A Csergő-nél kérdeztem, hogy van-e a kettő közötti méret: van egy 109 cm-es is, de az megint nem Astrába való.

két ismert tipus van:

a rövid:

Astra/Vectra 1.8-2.0/Calibra/Astra1.4-1.6-1.8noAbs

1989-

855mm-es

Opel azonositó: 1268284-1268332-1268351

és hosszú:

Astra 1.4-1.6-1.8 Abs mod.

1996-

1230mm

Opel azonositó: 1268350

.

A 109cm-es valószinű ez lehetett:

Corsa B 1.2-1.4-1.6 benzin

1994-

1095mm

Opel azonositó: 1268415

bocs, hogy hosszú voltam..

Elküldve

Hali.

Szerintetek mennyit szabad csalni a kilóméter órának? Szóval van gps vevőm és bemértem az autót 50nél 43 a valósadat 100nál 90 gyorshajtáson igy nem kapnak a vevő pontos mert a haverom 4 karikás penge járgányán bemértük és neki 1km csalt az órája 200k/h nál. Azóval nemtudom hogy az autóm valós végsebessége mennyi még nem volt alkalmam lemérni de már nagyon érdekel. :P

Ez a tévedés rengeteg szerintem.

Elküldve

Sztem nem olyan vészes, az enyém 50-nél 60-at mutat, 120 körül már majdnem 20 a csalás, ez van. Én a BC-vel hasonlítottam össze, a kalibrálásánál derült ki, mennyit csal az óra :shock:

Még azon gondolkodtam, mi van, ha nem a megfelelő W-számú óra van a gépemben, és ezért csal ennyit? Az biztos, hogy az előző tulaj cserélte a műszerfalat, lehet nem tudta, hogy a W-számra figyelni kell. Ha tudnék kölcsönbe különböző W-számú órákat szerezni, kipróbálnám, melyik a legoptimálisabb, de honnan... :roll:

Ja, és a kilométerszámlálója is hasonló mértékben csal, ez is amellett szól, hogy talán nem ebbe az autóba való...

Elküldve

6-10% között csalnak a gyári órák felfele. A km számláló általában ennél kicsit kevesebbet csal.

Tsz!

Ha már ilyen ügyes reklámszakember vagy, szerezz nekem szponzorokat is! 10% a tied! :P

Elküldve
Akkor ok ha mindenkié csal :P

Azért nekem jól esik, hogy 63-al húzok el a rendőr elött és ő nem állít meg. :twisted:

Legalábbis az óra szerint 63

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.