istván Elküldve November5, 2005 Elküldve November5, 2005 Nem tudtok valahol egy leírást, hogy hogyan kell házilag beállítani a fényszórókat?
mackosajt Elküldve November5, 2005 Elküldve November5, 2005 Nem tudtok valahol egy leírást, hogy hogyan kell házilag beállítani a fényszórókat?Ha ez megfelel: http://kepfeltoltes.hu/051105/f_nysz_r_.JPG
istván Elküldve November5, 2005 Elküldve November5, 2005 Ez köszi, de ezt nem igazán értem, hogyan is kell csinálni. Esetleg ha bővebben kifejtenéd... Nem értem mi az a beállítókereszt meg stb.
mackosajt Elküldve November5, 2005 Elküldve November5, 2005 Megállsz valahol úgy, hogy a kocsi előtt lehetőleg merőlegesen legyen egy fal, vagy egy kerítés. Az a jó ha a kocsi és a fal között legalább 5 m van. Lehetőleg vízszintesen álljon a kocsi. Ekkor beállsz a kocsi mögé, felkapcsolt tompítottnál, és ha a falra nézve úgy látod, hogy egyenesen előre világítanak, semmi gond. Észre kell venned a két lámpa szögeit(beállítókereszt). ha ezek még ráadásul ugyanakkora távolságra vannak a falon egymástól, mint a lámpák közepe, akkor párhuzamosan világítanak.....a magasságot szintén le tudod mérni a lámpa közepétől, és a falon is ott kell nagyjából lennie a fénynek, vagy inkább kb. 5-6 cm-vel lentebb. Remélem ez segített. Ha mégsem, akkor szólj nyugodtan(anno a trabink, skodánk ladánk.....lámpáit is így lőttük be festés után.)
istván Elküldve November5, 2005 Elküldve November5, 2005 Értsem ugy, hogy a beállítókereszt tulajdonképen a fényszóró képében van (kivetítve), ezt kell felfedeznem a falon és ezeket kell méricskélnem?
maci26 Elküldve November5, 2005 Elküldve November5, 2005 Nem kell leengedni a vizet, de gyorsan csináld. :D :D :P Köcce loree_gsi16v majd igyekszem :P :wink:
mackosajt Elküldve November6, 2005 Elküldve November6, 2005 Értsem ugy, hogy a beállítókereszt tulajdonképen a fényszóró képében van (kivetítve), ezt kell felfedeznem a falon és ezeket kell méricskélnem? Pontosan. Szerintem nem egy nagy ördöngősség az egész. Ha a csavarok könnyen mozdulnak, pár perc lehet az egész. (Nekem anno a 23 éves kadetten egy fél flakon csavarlazító ment rájuk, de szerintem ez neked nem lesz gond.....nem 23 éves a vasad!) Ja, nekem is le kéne méregetnem, mert néha villognak szemből.......igaz, én jól látok.
ujjzol Elküldve November7, 2005 Elküldve November7, 2005 Cartársak kérdésem lenne! Szerintetek lehet állítani az első ablakmosók spricelési írányát? Konkrétan az a bajom, h a bal oldali túlságosan a szélvédő szélére és elég magasra spriccel. Nem mertem nagyon erőltetni, a motorház felől meg elég szűk a hozzáférés. 5let, tapasztalat...? Üdv.: ujjzol
warwolf Elküldve November7, 2005 Elküldve November7, 2005 Cartársak kérdésem lenne! Szerintetek lehet állítani az első ablakmosók spricelési írányát? Konkrétan az a bajom, h a bal oldali túlságosan a szélvédő szélére és elég magasra spriccel. Nem mertem nagyon erőltetni, a motorház felől meg elég szűk a hozzáférés. 5let, tapasztalat...? Üdv.: ujjzol A kezedbe veszel egy mezei tűt, és szépen oda állítod azt a kis átfúrt golyót amin a víz jön ki, ahová teríteni kellnie! :wink:
meriva1.8 Elküldve November7, 2005 Elküldve November7, 2005 Beledugod a fúvókába és óvatosan megpróbálod forgatni a gömböt. Vigyázz, fogd a tűt közel a tövéhez, mert ha hosszan fogod. beletörhet a lukba és annyi!
bszemethy Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 Cartársak! Ki tud egy fényképet prezentálni egy két részből álló km óra spirálról illetve, hogy kell vezetni a motortérben. A jármű egy F Astra Caravan '97 X14XE motorral és ABS-el.
warwolf Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 Cartársak! Ki tud egy fényképet prezentálni egy két részből álló km óra spirálról illetve, hogy kell vezetni a motortérben. A jármű egy F Astra Caravan '97 X14XE motorral és ABS-el.Egy titkot bizton tudok, hogy a csatlakozási pont a fékrásegítő előtt feljövő szervó csövei mellett van.Gepárd gépn már megszerkeszetettük!Neki az alsó szakad el anno tavasszal.
Gepard Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 Cartársak! Ki tud egy fényképet prezentálni egy két részből álló km óra spirálról illetve, hogy kell vezetni a motortérben. A jármű egy F Astra Caravan '97 X14XE motorral és ABS-el.Képet én sem tudok adni, de törekedj a lehető legkevesebb hajlásra.
bszemethy Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 Egy titkot bizton tudok, hogy a csatlakozási pont a fékrásegítő előtt feljövő szervó csövei mellett van.Gepárd gépn már megszerkeszetettük!Neki az alsó szakad el anno tavasszal. Nekem egy rövid (80 cm), egy részbol álló spirál volt benne majdnem 1 évig. Most vettem egy gyári hosszút (120 cm) mert a rövid nagyon feszült. A rövid egyenesen a tűzfal és a váltó között feszült, az újat pedig próbáltam a fékrásegitő mellett vezeni, felette vezetni, sehogy sem az igazi. Most éppen felette van, de a tűzfalnál is hajlik, meg a váltótól 20 cm-re is nekiér az AGR-nek. Ez igy nem a legjobb...
Gepard Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 A kettő közötti méret nem volt? Lehet hülyének tünik a kérdés de amikor én vettem akkor a fickó azt mondta, hogy szinte, ahány kocsi, annyi féle bowden. Amúgy nekem is tekereg egy kicsit (hosszúnak tűnik, de beállítottam egy nagyobb ívbe és így elfogadható. Neked nem sustorog 100-120 környékén? (az óra mögül hallom ahogy változik a sebesség)
bszemethy Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 Nekem hidgen kattogott a régi spirál. A 80 cm-es spirál Opel16v szerint corsa-ba való, utángyártottként adta nekem egy autóboltos az Astra-ba... A 120 cm-es már szigorúan eredeti Opel. A Csergő-nél kérdeztem, hogy van-e a kettő közötti méret: van egy 109 cm-es is, de az megint nem Astrába való. két ismert tipus van: a rövid: Astra/Vectra 1.8-2.0/Calibra/Astra1.4-1.6-1.8noAbs 1989- 855mm-es Opel azonositó: 1268284-1268332-1268351 és hosszú: Astra 1.4-1.6-1.8 Abs mod. 1996- 1230mm Opel azonositó: 1268350 . A 109cm-es valószinű ez lehetett: Corsa B 1.2-1.4-1.6 benzin 1994- 1095mm Opel azonositó: 1268415 bocs, hogy hosszú voltam..
1.7DTL Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 Hali. Szerintetek mennyit szabad csalni a kilóméter órának? Szóval van gps vevőm és bemértem az autót 50nél 43 a valósadat 100nál 90 gyorshajtáson igy nem kapnak a vevő pontos mert a haverom 4 karikás penge járgányán bemértük és neki 1km csalt az órája 200k/h nál. Azóval nemtudom hogy az autóm valós végsebessége mennyi még nem volt alkalmam lemérni de már nagyon érdekel. :P Ez a tévedés rengeteg szerintem.
FPepe Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 Sztem nem olyan vészes, az enyém 50-nél 60-at mutat, 120 körül már majdnem 20 a csalás, ez van. Én a BC-vel hasonlítottam össze, a kalibrálásánál derült ki, mennyit csal az óra :shock: Még azon gondolkodtam, mi van, ha nem a megfelelő W-számú óra van a gépemben, és ezért csal ennyit? Az biztos, hogy az előző tulaj cserélte a műszerfalat, lehet nem tudta, hogy a W-számra figyelni kell. Ha tudnék kölcsönbe különböző W-számú órákat szerezni, kipróbálnám, melyik a legoptimálisabb, de honnan... :roll: Ja, és a kilométerszámlálója is hasonló mértékben csal, ez is amellett szól, hogy talán nem ebbe az autóba való...
leslie Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 Ez a tévedés rengeteg szerintem. Pedig ennyit csal... +10%, de azt pontosan. :P
Tápiószecső Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 Meg kell szokni, vagy venni Gabitól egy komputert. Na mit szólsz Gabi milyen reklámot csinálok neked :P
opel16v Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 6-10% között csalnak a gyári órák felfele. A km számláló általában ennél kicsit kevesebbet csal. Tsz! Ha már ilyen ügyes reklámszakember vagy, szerezz nekem szponzorokat is! 10% a tied! :P
Tápiószecső Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 Tsz! Ha már ilyen ügyes reklámszakember vagy, szerezz nekem szponzorokat is! 10% a tied! :P Na ezt majd holnap megbeszéljük.
istván Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 Akkor ok ha mindenkié csal :P Azért nekem jól esik, hogy 63-al húzok el a rendőr elött és ő nem állít meg. :twisted: Legalábbis az óra szerint 63
Recommended Posts