valoati Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 engemet a szaga nem is zavarna, de az általuk megadott 3 bolt közül,egyben sem volt itt a 3 kerben...a többi meg olyan lehetetlen helyen van/legalábbis nekem/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 Na megvettem a kuplungot holnap kiderül minden. Ha nem jó akkor visszaveszi a csóka. Jó arc egyébként. És sok mindene van. Ha valamit kinéztek tőle a vaterán akkor megadom az elérhetőséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 A tárcsa átmérője 190-es és a közepe szerintem fel fog menni a nyelestengelyre, de a szerkezet 200-as. Látszik hogy egybe voltak beszerelve. Amúgy egy métert sem mentek vele. Kértek fotókat a műveletről, mármint a cseréről? Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 A tárcsa átmérője 190-es és a közepe szerintem fel fog menni a nyelestengelyre, de a szerkezet 200-as. Látszik hogy egybe voltak beszerelve. Amúgy egy métert sem mentek vele. Kértek fotókat a műveletről, mármint a cseréről?Igen ,légyszi!! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 Észrevettem,hogy ha kicsit is csúsztatom a kuplungot,berezonál a kifuff.rendszerem!Főleg elinduláskor,vagy kettesben tapasztalom.Mi lehet a probléma? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október29, 2005 Megoszt Elküldve Október29, 2005 Észrevettem,hogy ha kicsit is csúsztatom a kuplungot,berezonál a kifuff.rendszerem!Főleg elinduláskor,vagy kettesben tapasztalom.Mi lehet a probléma? :P Motortartó?Csak egy 5let!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október29, 2005 Megoszt Elküldve Október29, 2005 Powerup! Sztem csak simán szét van hullva a katalizátorod, vagy a középdobod belseje, az zörög. Az természetes, hogy kuplung csúsztatáskor jobban bemozog a motor, és ez megrázza a kipuffot is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Október31, 2005 Megoszt Elküldve Október31, 2005 Na kicseréltem tegnapelőtt a cuccot. A tárcsa jó lett :-) de szerkezetet venni kellett :-( Luk a márkája. A kiszedett GM-es tárcsa is ilyen gyártmány volt. Remélem nem nagyon nyúltam szarba. A lényeg hogy egyedül elég szopós megcsinálni, de nem lehetetlen. Mindenem tiszta izomláz :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve November1, 2005 Megoszt Elküldve November1, 2005 Na kicseréltem tegnapelőtt a cuccot. A tárcsa jó lett :-) de szerkezetet venni kellett :-( Luk a márkája. A kiszedett GM-es tárcsa is ilyen gyártmány volt. Remélem nem nagyon nyúltam szarba. A lényeg hogy egyedül elég szopós megcsinálni, de nem lehetetlen. Mindenem tiszta izomláz :-) Hát igen elég gáz munka főleg egyedül :? , csak gratulálhatok 8) Legközelebb te csinálod az enyémet is :P :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Poetry Elküldve November1, 2005 Megoszt Elküldve November1, 2005 Időközben elvittük szervizbe az autót vezérműszíj cserére és egyéb apróságokra, és a tankot is megnézték. Korábban kérdeztem, hogy miért lehet ott vákuum, miért ropog. Hát a benzintank szellőztető szelepe volt eldugulva. A motorfék probléma is megoldódott, bár ez inkább a motoros topikba illene. Hosszú motorféknél kivillant a sárga lámpa, és abban a pillanatban, amikor kinyomtam a kuplungot leállt az autó. Villamos emberke megnézte, kiderült, hogy a kilóméter óra jeladójánál volt valami bibi. Az onnan kimenő vezeték nem adott jelet, és így a számítógép rossz adatokat kapott és leállt. Vagy valami ilyesmi. Annyira nem vágom a kérdést. Szóval most végre rendben van a gép! :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November1, 2005 Megoszt Elküldve November1, 2005 Úgy tűnik ma meghalt a külső/belső levegő áramoltátas váltó berendezésem. :P Mi szokott abban beteg lenni? Az pici rézlemez a kapcsolóban? Hiba kapcsolom ki nem sziszeg, ahogy eddig tette. Ráadásul bekapcsolt állapotban maradt és így eléggé párásodik a rendszer. Ha van valami ötletetek, akkor azt előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóbiás Elküldve November1, 2005 Megoszt Elküldve November1, 2005 A kapcsoló két fő részből áll :a külső, gomb és részei és a ténylegesen kapcsoló rész belül.Ez utóbbi részt 3 pöcök tartja a helyén, ez a belső rész nekem már egyszer kiugrott a helyéből, így a külső kapcsolórész nem tudta elérni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November1, 2005 Megoszt Elküldve November1, 2005 A kapcsoló két fő részből áll :a külső, gomb és részei és a ténylegesen kapcsoló rész belül.Ez utóbbi részt 3 pöcök tartja a helyén, ez a belső rész nekem már egyszer kiugrott a helyéből, így a külső kapcsolórész nem tudta elérni. Köszi szépen a segítséget!! Hozzá lehet férni a középkonzol szétbontása nélkül is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóbiás Elküldve November1, 2005 Megoszt Elküldve November1, 2005 Hát ezt nem tudom,én szétbontottam hozzá,de talán vezető oldali borítás felől meg lehet próbálni.Eléggé hátra nyúlik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November1, 2005 Megoszt Elküldve November1, 2005 Hát ezt nem tudom,én szétbontottam hozzá,de talán vezető oldali borítás felől meg lehet próbálni.Eléggé hátra nyúlik. Köszi! Akkor asszem előrehozom a ledesítést és egy kalap alatt elrendezem a dolgot. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve November2, 2005 Megoszt Elküldve November2, 2005 Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én nem vagyok megelégedve a tompított világításommal. Valahogy nem jól világítja meg az utat előttem. Izzóm mezei Tungstram, ami rendesen a helyén van, a lámpa nem párásodik, a tükör sincs elszíneződve és szerintem jól van beállítva, kb. 40m-ig visz el. Valami elmozdulhatott benne? Vagy korszerűbb, nagyobb fényerejű (de azonos teljesítményű) égővel próbálkozzak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November2, 2005 Megoszt Elküldve November2, 2005 Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én nem vagyok megelégedve a tompított világításommal. Valahogy nem jól világítja meg az utat előttem. Izzóm mezei Tungstram, ami rendesen a helyén van, a lámpa nem párásodik, a tükör sincs elszíneződve és szerintem jól van beállítva, kb. 40m-ig visz el. Valami elmozdulhatott benne? Vagy korszerűbb, nagyobb fényerejű (de azonos teljesítményű) égővel próbálkozzak? Én az utóbbira voksolnék.Nekem olyan kékes színűek vannak berakva, és azon felül, hogy kitűnően "terül" a vas előtt a fény, még a szemejövők régi sárga fényét is "átvilágítja".S, mondhatnak hülyeségeket, hogy a nagyonbb fényerejű izzó tönkreteszi a foncsort, szal szvsz. ez hüleség.Annyit nem világítunk! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve November2, 2005 Megoszt Elküldve November2, 2005 Nekem olyan kékes színűek vannak berakva, és azon felül, hogy kitűnően "terül" a vas előtt a fény, még a szemejövők régi sárga fényét is "átvilágítja". Kicsit konkrétabban? :roll: Vagy 100-féle kékes fényűt lehet kapni, de nagy része szerintem semmit nem ér! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November2, 2005 Megoszt Elküldve November2, 2005 Én a tungsram megalight plus (+60%) -ra váltottam azzal most nagyon király! Sokak szerint a +30%-os a jó kompromisszum mert a +60-asnak rövid az élettartama. Majd meglátjuk. Nekem 2hónapja és kb 2ekm amióta bentvan. Nálam csak az a bibi, hogy nincs fényszóró mgasságállítóm és most is, hogy 4 személy+csomagok már előfordult, hogy nem bírták a szembejövők, de az a ritkább inkább 2 személlyel közlekedek akkos emmi gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November2, 2005 Megoszt Elküldve November2, 2005 Én a tungsram megalight plus (+60%) -ra váltottam azzal most nagyon király! Sokak szerint a +30%-os a jó kompromisszum mert a +60-asnak rövid az élettartama. Majd meglátjuk. Nekem 2hónapja és kb 2ekm amióta bentvan. Nálam csak az a bibi, hogy nincs fényszóró mgasságállítóm és most is, hogy 4 személy+csomagok már előfordult, hogy nem bírták a szembejövők, de az a ritkább inkább 2 személlyel közlekedek akkos emmi gond. Manuál sincs benne?? Annak azért csak lennie kéne, nem? Én is úgy állítgattam, tök jó lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyuri_bácsi Elküldve November2, 2005 Megoszt Elküldve November2, 2005 Állítólag teljes terhelésnél is csak 5 cm-et ülhetne a hátulja... Most olvasom a kezelési útmutatóban, hogy a csomagtartóban van egy légszelep, amivel a hátsó szintet lehet szabályozni. Erről tudtok valamit? Mostanában mintha jobban ülne az autó. Lehet hogy oda kellene egy kis levegő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve November2, 2005 Megoszt Elküldve November2, 2005 Állítólag teljes terhelésnél is csak 5 cm-et ülhetne a hátulja... Most olvasom a kezelési útmutatóban, hogy a csomagtartóban van egy légszelep, amivel a hátsó szintet lehet szabályozni. Erről tudtok valamit? Mostanában mintha jobban ülne az autó. Lehet hogy oda kellene egy kis levegő? Az nem úgy van az, hogy mindegyikben van ilyen! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve November2, 2005 Megoszt Elküldve November2, 2005 Egyébként, ha van, akkor a csomagtér jobb hátsó sarkában, a szőnyeg alatt van (a szőnyegen és a szivacson lyukat hagynak a szelepnek). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyuri_bácsi Elküldve November2, 2005 Megoszt Elküldve November2, 2005 És melyikben van? Mert a könyv arról nem ír... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve November2, 2005 Megoszt Elküldve November2, 2005 És melyikben van? Mert a könyv arról nem ír... Konkrétan nem tudom, de szerintem a jobban felszerelt Caravan-okban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts