Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

engemet a szaga nem is zavarna, de az általuk megadott 3 bolt közül,egyben sem volt itt a 3 kerben...a többi meg olyan lehetetlen helyen van/legalábbis nekem/

Elküldve

Na megvettem a kuplungot holnap kiderül minden. Ha nem jó akkor visszaveszi a csóka. Jó arc egyébként. És sok mindene van. Ha valamit kinéztek tőle a vaterán akkor megadom az elérhetőséget.

Elküldve

A tárcsa átmérője 190-es és a közepe szerintem fel fog menni a nyelestengelyre, de a szerkezet 200-as. Látszik hogy egybe voltak beszerelve. Amúgy egy métert sem mentek vele. Kértek fotókat a műveletről, mármint a cseréről?

Elküldve
A tárcsa átmérője 190-es és a közepe szerintem fel fog menni a nyelestengelyre, de a szerkezet 200-as. Látszik hogy egybe voltak beszerelve. Amúgy egy métert sem mentek vele. Kértek fotókat a műveletről, mármint a cseréről?
Igen ,légyszi!! :wink:
Elküldve

Észrevettem,hogy ha kicsit is csúsztatom a kuplungot,berezonál a kifuff.rendszerem!Főleg elinduláskor,vagy kettesben tapasztalom.Mi lehet a probléma? :P

Elküldve
Észrevettem,hogy ha kicsit is csúsztatom a kuplungot,berezonál a kifuff.rendszerem!Főleg elinduláskor,vagy kettesben tapasztalom.Mi lehet a probléma? :P

Motortartó?Csak egy 5let!!!!!

Elküldve

Powerup!

Sztem csak simán szét van hullva a katalizátorod, vagy a középdobod belseje, az zörög. Az természetes, hogy kuplung csúsztatáskor jobban bemozog a motor, és ez megrázza a kipuffot is...

Elküldve

Na kicseréltem tegnapelőtt a cuccot. A tárcsa jó lett :-) de szerkezetet venni kellett :-( Luk a márkája. A kiszedett GM-es tárcsa is ilyen gyártmány volt. Remélem nem nagyon nyúltam szarba. A lényeg hogy egyedül elég szopós megcsinálni, de nem lehetetlen. Mindenem tiszta izomláz :-)

Elküldve
Na kicseréltem tegnapelőtt a cuccot. A tárcsa jó lett :-) de szerkezetet venni kellett :-( Luk a márkája. A kiszedett GM-es tárcsa is ilyen gyártmány volt. Remélem nem nagyon nyúltam szarba. A lényeg hogy egyedül elég szopós megcsinálni, de nem lehetetlen. Mindenem tiszta izomláz :-)

Hát igen elég gáz munka főleg egyedül :? , csak gratulálhatok 8)

Legközelebb te csinálod az enyémet is :P :D :D

Elküldve

Időközben elvittük szervizbe az autót vezérműszíj cserére és egyéb apróságokra, és a tankot is megnézték. Korábban kérdeztem, hogy miért lehet ott vákuum, miért ropog. Hát a benzintank szellőztető szelepe volt eldugulva.

A motorfék probléma is megoldódott, bár ez inkább a motoros topikba illene. Hosszú motorféknél kivillant a sárga lámpa, és abban a pillanatban, amikor kinyomtam a kuplungot leállt az autó. Villamos emberke megnézte, kiderült, hogy a kilóméter óra jeladójánál volt valami bibi. Az onnan kimenő vezeték nem adott jelet, és így a számítógép rossz adatokat kapott és leállt. Vagy valami ilyesmi. Annyira nem vágom a kérdést. Szóval most végre rendben van a gép! :-)

Elküldve

Úgy tűnik ma meghalt a külső/belső levegő áramoltátas váltó berendezésem. :P

Mi szokott abban beteg lenni? Az pici rézlemez a kapcsolóban? Hiba kapcsolom ki nem sziszeg, ahogy eddig tette.

Ráadásul bekapcsolt állapotban maradt és így eléggé párásodik a rendszer.

Ha van valami ötletetek, akkor azt előre is köszönöm.

Elküldve

A kapcsoló két fő részből áll :a külső, gomb és részei és a ténylegesen kapcsoló rész belül.Ez utóbbi részt 3 pöcök tartja a helyén, ez a belső rész nekem már egyszer kiugrott a helyéből, így a külső kapcsolórész nem tudta elérni.

Elküldve
A kapcsoló két fő részből áll :a külső, gomb és részei és a ténylegesen kapcsoló rész belül.Ez utóbbi részt 3 pöcök tartja a helyén, ez a belső rész nekem már egyszer kiugrott a helyéből, így a külső kapcsolórész nem tudta elérni.

Köszi szépen a segítséget!!

Hozzá lehet férni a középkonzol szétbontása nélkül is?

Elküldve
Hát ezt nem tudom,én szétbontottam hozzá,de talán vezető oldali borítás felől meg lehet próbálni.Eléggé hátra nyúlik.

Köszi!

Akkor asszem előrehozom a ledesítést és egy kalap alatt elrendezem a dolgot. :wink:

Elküldve

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én nem vagyok megelégedve a tompított világításommal. Valahogy nem jól világítja meg az utat előttem. Izzóm mezei Tungstram, ami rendesen a helyén van, a lámpa nem párásodik, a tükör sincs elszíneződve és szerintem jól van beállítva, kb. 40m-ig visz el. Valami elmozdulhatott benne? Vagy korszerűbb, nagyobb fényerejű (de azonos teljesítményű) égővel próbálkozzak?

Elküldve
Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én nem vagyok megelégedve a tompított világításommal. Valahogy nem jól világítja meg az utat előttem. Izzóm mezei Tungstram, ami rendesen a helyén van, a lámpa nem párásodik, a tükör sincs elszíneződve és szerintem jól van beállítva, kb. 40m-ig visz el. Valami elmozdulhatott benne? Vagy korszerűbb, nagyobb fényerejű (de azonos teljesítményű) égővel próbálkozzak?

Én az utóbbira voksolnék.Nekem olyan kékes színűek vannak berakva, és azon felül, hogy kitűnően "terül" a vas előtt a fény, még a szemejövők régi sárga fényét is "átvilágítja".S, mondhatnak hülyeségeket, hogy a nagyonbb fényerejű izzó tönkreteszi a foncsort, szal szvsz. ez hüleség.Annyit nem világítunk! :wink:

Elküldve
Nekem olyan kékes színűek vannak berakva, és azon felül, hogy kitűnően "terül" a vas előtt a fény, még a szemejövők régi sárga fényét is "átvilágítja".

Kicsit konkrétabban? :roll:

Vagy 100-féle kékes fényűt lehet kapni, de nagy része szerintem semmit nem ér!

Elküldve

Én a tungsram megalight plus (+60%) -ra váltottam azzal most nagyon király! Sokak szerint a +30%-os a jó kompromisszum mert a +60-asnak rövid az élettartama. Majd meglátjuk. Nekem 2hónapja és kb 2ekm amióta bentvan.

Nálam csak az a bibi, hogy nincs fényszóró mgasságállítóm és most is, hogy 4 személy+csomagok már előfordult, hogy nem bírták a szembejövők, de az a ritkább inkább 2 személlyel közlekedek akkos emmi gond.

Elküldve
Én a tungsram megalight plus (+60%) -ra váltottam azzal most nagyon király! Sokak szerint a +30%-os a jó kompromisszum mert a +60-asnak rövid az élettartama. Majd meglátjuk. Nekem 2hónapja és kb 2ekm amióta bentvan.

Nálam csak az a bibi, hogy nincs fényszóró mgasságállítóm és most is, hogy 4 személy+csomagok már előfordult, hogy nem bírták a szembejövők, de az a ritkább inkább 2 személlyel közlekedek akkos emmi gond.

Manuál sincs benne?? Annak azért csak lennie kéne, nem?

Én is úgy állítgattam, tök jó lett.

Elküldve

Állítólag teljes terhelésnél is csak 5 cm-et ülhetne a hátulja...

Most olvasom a kezelési útmutatóban, hogy a csomagtartóban van egy légszelep, amivel a hátsó szintet lehet szabályozni. Erről tudtok valamit?

Mostanában mintha jobban ülne az autó. Lehet hogy oda kellene egy kis levegő?

Elküldve
Állítólag teljes terhelésnél is csak 5 cm-et ülhetne a hátulja...

Most olvasom a kezelési útmutatóban, hogy a csomagtartóban van egy légszelep, amivel a hátsó szintet lehet szabályozni. Erről tudtok valamit?

Mostanában mintha jobban ülne az autó. Lehet hogy oda kellene egy kis levegő?

Az nem úgy van az, hogy mindegyikben van ilyen!

:wink:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.