Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Annak egy része reklám. Én a konkrét tapasztalatokra vagyok kiváncsi.

Meg az üzletek nevét irja, de a pontos címet nem mindig. Azt meg hiába mondom a sógornak, aki megy Pestre, hogy légysz. hozzál egy flakont, az Üllői uton van az uzlet...

De köszi...

Valaki felhasználó :?: :?:

Ok, bocs, csak segíteni akartam :D :P Bár sejthettem volna, hogy ismered az oldalt (sőt, talán még te mutattad?! :D).

Link to comment
Megosztás:

A Spuri használok tudnak-e mondani valami érdekeset? Megéri-e egyáltalán? Mennyi is a 250 liter benzinhez való? És hol is lehet vásárolni Bp-n?

Én már a második tank spuris anyagot használom. Amit aláírok az a fogyasztáscsökkenés (-0,6...0,9l /100km). A többi tisztító, kenő hatás majd hosszabb távon kiderül.

1800ft egy flakon legalább is én ennyiért vettem.

Link to comment
Megosztás:

Én már a második tank spuris anyagot használom. Amit aláírok az a fogyasztáscsökkenés (-0,6...0,9l /100km). A többi tisztító, kenő hatás majd hosszabb távon kiderül.

1800ft egy flakon legalább is én ennyiért vettem.

Olyan nagy a fogyasztáskülönbség? Ha lemegyek 5 alá, sört fizetek a Spurisoknak...

Link to comment
Megosztás:

Olyan nagy a fogyasztáskülönbség? Ha lemegyek 5 alá, sört fizetek a Spurisoknak...

Azért nagy csodát ne várjál. Ha már most jó állapotú a motorod és kicsi a fogyasztásod akkor ennyit nem biztos lemegy.

Mint írtam még nem hosszútávú a tapasztalatom és sokan vitatják, hogy spurinak köszönhető-e. Lehet csak rendet tett a motorban és most már spuri nélkül is menne ez a fogyasztás :P

Addig is mindig feljegyzem mennyit hol (város v. országút) megyek és pontosan mennyit tankolok. Egy fél év után* majd kialakul egy tiszta kép a fogyasztásról.

*kb ennyi idő alatt fogy el nálam 250l benzin és ezzel a flakon spuri.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A spuri tényleg nagyon tuti anyag, mi a "combosabb" változatát használjuk a versenyautókba, és hihetetlen dolgokat produkált.

Megbízható minőség, de úgy tudom, hogy "szoknia" kell az autónak, mert egyre intenzívebben fejti ki a hatását, minél hosszabb távon használjátok :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A spuri tényleg nagyon tuti anyag, mi a "combosabb" változatát használjuk a versenyautókba, és hihetetlen dolgokat produkált.

Megbízható minőség, de úgy tudom, hogy "szoknia" kell az autónak, mert egyre intenzívebben fejti ki a hatását, minél hosszabb távon használjátok :P

Véletlenül nincs érdekeltséged a Spurinál? :D

Link to comment
Megosztás:

Egyébként nem vagyok sörös, de ha valakinek van 2 láda söre, akkor kiürítem a tankot, beteszek 5 lityit + kicsike spuri, magam mellé ültetem a fogadni vágyót + 2 vállalkozó kedvűt, aztán ha nem megy el 100 km-t, akkor én állom a sört, ha elmegy akkor pedig felajánlom a nyereményem a klubnak... :P

Link to comment
Megosztás:

most komolyan.. ha ilyen a fogyim normális távolsági használatnál, ahogy írtam is, akkor az azt jelenti, hogy még egészen jó a motor?

Bár ma ha igaz megint meg tudom szerezni a kompressziómérőt és bemérem...

Biztos jó. Ha kaka lenne más jelenségek is lennének. :wink:

Link to comment
Megosztás:

16DA!

A tárcsa egy dolog, de vele együtt a szerkezet is cserés szokott lenni. Elkopik, illetve elfáradnak a rugók, és törékenyek lesznek, ami ugye eléggé veszélyes a blokkra nézve. A kinyomócsapágyról nem is beszélve.

Szal ajánlom a komplett szettet. 40 körül mérik a Sachs-ot, ami nagyon jó. :P

Link to comment
Megosztás:

Az anyukáját csessze meg amelyik kitalálta az astra váltórudazatát. Hogy azt állítgassa míg él. A kadetté sokkal egyerűszűbb volt, és nem volt benne kopó alkatrész.

Nekem erről a régi jó 2T wartburgos korszakom jut eszembe. Na ott lehetett állítani a váltórudazatot ha hideg volt, ha meleg, ha elkopott, ha elfáradtak a gumi alkatrészek...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.