Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Szevasztok!

Lyukas a hátsó kipuf dobom. Egyenlőre kicsi a lyuk és majd csak zöldkártya előtt cserélem le addig meg élvezem a sportos hangot :P

Szóval szerintetek mit érdemes? Foltozni, bontottra cserélni, utángyártott, netán rozsdamentes.

Először a foltozásra gondoltam csak félek nem lesz tartós. Bontott elég lutri, gyári meg elég drága. Bár ha rozsdamentest kapnék a gyári árában...

Szerintem foltozgatni nem igazán érdemes,csak akkor ha momentán nincs pénze cserére az embernek. :? Bontottat semmiképpen ne vegyél szerintem,az zsákbamacska.Annnak idején én 10-ért vettem,nemtom milyen márka,de nekem megteszi,mert 20km-es utakon használom a kocsit,így a kondenzvíz is távozik nagyrészt,és nem lyukad ki olyan hamar. :wink: Hogy milyet márkájút érdemes venni ,majd megmondják a profik! :D
Elküldve
Szevasztok!

Szóval szerintetek mit érdemes? Foltozni, bontottra cserélni, utángyártott, netán rozsdamentes.

Egy jóképességű sportdob.Szerintem! :mrgreen:

Elküldve

Foltozni csak akkor érdemes ha sürgős pénztelen javítás kell. Mert 1-2 hónapnál tovább nem fogja bírni. Bontottat sem érdemes, abból sem lehet igazán jó állapotút kifogni (hiába néz ki szinte újnak kívülről, a belseje szét van rohadva). Szerintem érdemes utángyártott lengyel cuccokat venni ilyenből, ugyanis az sem bírja sokkal kevesebb ideig, viszont harmadáron adják...

Én is ilyeneket veszek az Omegára, nekem a középdob is, hátsó is halálban van.

Elküldve

Egy jóképességű sportdob.Szerintem! :mrgreen:

A csendet többre becsülöm hosszú utakon. Esetleg egy kompromisszum lehet egy kellemes mély de csendesebb hangú sportdob, de gondolom az sem olcsó. És azt hallottam idővel hangosodnak ezek a sportdobok.

Ja és különben is úgy megyek, hogy elhagyom a hangot :P

Elküldve
Foltozni csak akkor érdemes ha sürgős pénztelen javítás kell. Mert 1-2 hónapnál tovább nem fogja bírni. Bontottat sem érdemes, abból sem lehet igazán jó állapotút kifogni (hiába néz ki szinte újnak kívülről, a belseje szét van rohadva). Szerintem érdemes utángyártott lengyel cuccokat venni ilyenből, ugyanis az sem bírja sokkal kevesebb ideig, viszont harmadáron adják...

Én is ilyeneket veszek az Omegára, nekem a középdob is, hátsó is halálban van.

És nem hangosabb a lengyel? Én annó ladára vettem lengyel utángyártottat de olyan bili hangja volt... Gondolom a töltést üveggyapot vagy mit azt kispórolták belőle és csak a vékony lemezek voltak.

Ja és hol érdemes venni lengyelt? Csergő?

Elküldve
A csendet többre becsülöm hosszú utakon. .

Én is, ezért nekem egy Astra F középdob van felrakva hátsó, és sportdob gyanánt.3000rpm feleltt elég jó hangja van, de alatta, és alapjáraton csak csöndben dohog.ELég kisipari, mondhatnánk, de a cél szentesíti az eszközt.Ja, és érezhetően jobban megy tőle a verda.Opeltomi szerint azért, mert a középdob alapból jobb átömlőképességű.Szinte nevezhetnénk átmenő dobnak is.S, csak 4e.ft volt, +1000-ért felrakták.

Elküldve

Amíg fent a katalizátor, addig nem fog jobban menni, akármilyen dobot raksz hátra... ezek olyan mentális dolgok... :D

Nem hangosabb a lengyel, szerintem ugyanolyan. Astrán is ilyen középdob volt, amíg volt... :P

Kérdezd meg Csergőben Viktort, vagy itt van egy kipuff üzlet 11.kerben: Kaposvár u. 8., tel: 2042983

Elküldve

Köszi! Utánajárok a lengyel dobnak!

Apropó boltok, szerelők stb.

Emlegettetek valami futóművest a soroksárin.

Ellenőriztetni akarom a futóművet mert érzésem szerint nem elég a kerékösszetertás.

Szóval kit ajánlatok? Olyat aki ha nem kell hozzányúlni tényleg nem nyúl hozzá és akaszt le sok léval. ja és a kezembe adja a számítógép által kiadott mért ill beállított értékeket, hogy lássam mi volt rossz.

Elküldve
Köszi! Utánajárok a lengyel dobnak!

Apropó boltok, szerelők stb.

Emlegettetek valami futóművest a soroksárin.

Ellenőriztetni akarom a futóművet mert érzésem szerint nem elég a kerékösszetertás.

Szóval kit ajánlatok? Olyat aki ha nem kell hozzányúlni tényleg nem nyúl hozzá és akaszt le sok léval. ja és a kezembe adja a számítógép által kiadott mért ill beállított értékeket, hogy lássam mi volt rossz.

Ugyanilyen szakit keresek én is, csak én PÉCSETT! Ha valaki tud itt megbízható szerelőt, aki ügyesen buherálja a futóművet, kérem ossza meg velem :P Meg úgy egyáltalán, épp keresek jó szerelőt, úgyhogy érdekelne, hogy Ti hova jártok?

Elküldve
Ugyanilyen szakit keresek én is, csak én PÉCSETT! Ha valaki tud itt megbízható szerelőt, aki ügyesen buherálja a futóművet, kérem ossza meg velem :P Meg úgy egyáltalán, épp keresek jó szerelőt, úgyhogy érdekelne, hogy Ti hova jártok?

Futómű:

Hajós Bt.: Pécs, Hóvirág u. 29

Ha jól emlékszem tavaly 1700-at kértek egy első futóműállításért.

Egyébként Uránvárosba "hordom" (eddig kétszer: megvételkor a kicserélendő dolgokat cseréltetni, és egyszer olaj ill. szűrőcserékre) a kocsit szerelőhöz. A srác a rendőrségen autószerelő (talán van rutinja az astra-hoz), meló után szokott a garázsában maszekolni. Ha érdekel az elérhetősége akkor priviben elküldöm.

Elküldve

Futómű:

Hajós Bt.: Pécs, Hóvirág u. 29

Ha jól emlékszem tavaly 1700-at kértek egy első futóműállításért.

Hajós rulez, plusz még egy megbízhatónak tartott ember:

Lengyel László, 72/332-244

Egyik a másik tanítványa volt, de már nem emléxem, hogy Hajós Lengyelé vagy Lengyel Hajósé... :roll:

Elküldve
Egyébként Uránvárosba "hordom" (eddig kétszer: megvételkor a kicserélendő dolgokat cseréltetni, és egyszer olaj ill. szűrőcserékre) a kocsit szerelőhöz. A srác a rendőrségen autószerelő (talán van rutinja az astra-hoz), meló után szokott a garázsában maszekolni. Ha érdekel az elérhetősége akkor priviben elküldöm.

Persze jöhet, köszi!

Elküldve

Ő javít mindent?

Köszi neked is!

Nem, speciálisan futómûves mindkét emberke...

Egyéb javításban Opel16v által ajánlott "Roli"-t szeretném igénybe venni, ha végre eljutok odáig...

Elküldve
A barna szokás szerint a föld. Ezt ellenőrizheted egy műszerrel.

A másik kettő pedig a két fokozat kapcsolójele.

A barna-barnafehér összekötése okozza a teljes hűtés állapotát. :P

Hello!

Köszi a segítséget, majd hétvégén megrügyezem a témát. :wink:

Elküldve

Pénteken zöldkártyát kellett csináltatnom és két meglepi volt:

1. 9000 Ft-t hagytam ott "csak" mert ecotech-es a moci.

2. Csak harmadik mérésre lettek elfogadhatóak az értékek.

Szaki szerint a katalizátor vagy a lambda szonda rosszalkodik. A legutóbbi 7,2 -es fogyasztás után gyanús lehet a szonda. Tudja valaki hogy gyári mennyi lehet?

Mellesleg előttem vmi dízel terepjáró volt, annak teljesen OK volt hogy ködgyertyát játszott. Korom rúlez!

Elküldve

Gyuri!

Gyári 22-23 körül van asszem.

Zsolt!

1-es úton itt Budaörsön, a biatorbágyi végében van egy jó futóműves, 100-as gumiszervíznek hívják. Ott keresd Tomit, őstehetség futómű ügyekben, asszem 4200-ért állítja be a futóműveket. :P

Elküldve
Gyuri!

Gyári 22-23 körül van asszem.

Zsolt!

1-es úton itt Budaörsön, a biatorbágyi végében van egy jó futóműves, 100-as gumiszervíznek hívják. Ott keresd Tomit, őstehetség futómű ügyekben, asszem 4200-ért állítja be a futóműveket. :P

Köszi!

Jövő héten meglátogatom.

Elküldve

A Spuri használok tudnak-e mondani valami érdekeset? Megéri-e egyáltalán? Mennyi is a 250 liter benzinhez való? És hol is lehet vásárolni Bp-n?

Elküldve

Annak egy része reklám. Én a konkrét tapasztalatokra vagyok kiváncsi.

Meg az üzletek nevét irja, de a pontos címet nem mindig. Azt meg hiába mondom a sógornak, aki megy Pestre, hogy légysz. hozzál egy flakont, az Üllői uton van az uzlet...

De köszi...

Valaki felhasználó :?: :?:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.