warwolf Elküldve Október16, 2005 Elküldve Október16, 2005 Ma érdekes dolgot vettem észre: a kipufógóból valamilyen fekete üvegszálas szart huztam ki, mi lehet ez. Olyan mint az üveggyapot, csak hosszú szálas Pali Hamarosan behal a hátsó kipuffod!nekem is kalimpáltak ilyesmik olykor a hátam mögött, aztán 1X csak érdekes hangok kezdtek kijönni a kipuffból, aztán gyakorlatilag szétesett a belseje.
I_S Elküldve Október17, 2005 Elküldve Október17, 2005 bizonybizony... megszökik a perficső, aztán szép lassan az üveggyapot is követi, ergo fokozatosan kuka lesz...
RobesPierre Elküldve Október17, 2005 Elküldve Október17, 2005 Általában mennyi a hűtőfolyadék csereperiódusa (év vagy km)?
opel16v Elküldve Október17, 2005 Elküldve Október17, 2005 Max 2-3 év szokott lenni, de ezt szokták jelezni a flakonon.
opel16v Elküldve Október17, 2005 Elküldve Október17, 2005 Prelixből van tömény is, -72 fokig, 5L-es kannában az ocsanban 2000-ér mérik. :(
warwolf Elküldve Október17, 2005 Elküldve Október17, 2005 Prelixből van tömény is, -72 fokig, 5L-es kannában az ocsanban 2000-ér mérik. :D Jókor mondod vzze! :( én a 4L-t vettem annyiért!
warwolf Elküldve Október17, 2005 Elküldve Október17, 2005 Életed legnagyobb vesztesége legyen! :D Asszem csődöt jelentek! :(
opel16v Elküldve Október17, 2005 Elküldve Október17, 2005 Te csak ne beszélj, legalább arra a 4L-re volt pénzed! :( Na de ne offoljunk itt tovább, mert a moderátor urak magasra emelik a szemöldöküket, aztán nehogy sérvet kapjanak közben. :D
warwolf Elküldve Október17, 2005 Elküldve Október17, 2005 Te csak ne beszélj, legalább arra a 4L-re volt pénzed! :( Na de ne offoljunk itt tovább, mert a moderátor urak magasra emelik a szemöldöküket, aztán nehogy sérvet kapjanak közben. :D Amíg hidegen dolgozik a szekunderlevegő kompresszorom, valami halk kopogást vélek felfedezni a mocim hangjában.Mikor leáll a kompi, abbamarad.Nem tudtam pontosan behatárolni, hogy honnan jön, de érdekes mindenesetre.Kellett töltenem némi desztvizet is a kiegyenlítőbe, + 5e.km után 5dl olajat is.Utóbbi legalább rendben van.Az előzőhöz csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy felettébb érdekes.Nyáron nem volt ilyesmire precedens.
Gepard Elküldve Október17, 2005 Elküldve Október17, 2005 Kellett töltenem némi desztvizet is a kiegyenlítőbe,felettébb érdekes.Nyáron nem volt ilyesmire precedens. Szerintem ahogy hül a levegő ennek is csökken a térfogata, persze kérdés, hogy mennyit kellett utána tölteni.
warwolf Elküldve Október17, 2005 Elküldve Október17, 2005 Szerintem ahogy hül a levegő ennek is csökken a térfogata, persze kérdés, hogy mennyit kellett utána tölteni. mx. talán ha 1.5-2dl lehetett, hogy elérje újra szintet.Annyira nem vészes, csak tudod, hogy elég gyanakvó vagyok.
Gepard Elküldve Október17, 2005 Elküldve Október17, 2005 Szerintem ez a mennyiség az én álláspontomat erősíti meg. Legalábbis reméljük. Azért tartsd rajta a szemed.
warwolf Elküldve Október17, 2005 Elküldve Október17, 2005 Szerintem ez a mennyiség az én álláspontomat erősíti meg. Legalábbis reméljük. Azért tartsd rajta a szemed. Elhiheted! :wink:
knight Elküldve Október18, 2005 Elküldve Október18, 2005 Nem lehet, hogy csöpög valahol ? Nekem pl. a termosztátház alján csöpögött korábban, de az új tömítés (meg az új termosz :( ) helyrehozta.
2004tiborc Elküldve Október18, 2005 Elküldve Október18, 2005 Az enyem a vizpompanal csopogott, de nem mindig. Csak neha lehetett latni enyhe vizfoltot az auto alatt, ha tobb ideig egy helyben allt. De volt olyan, hogy egy 7ig sem csepegett. Vizpompa csere megoldotta a problemat.
ymel Elküldve Október18, 2005 Elküldve Október18, 2005 Sziasztok! Hányas kulcsot (és krovát vagy elég a villás is?) kell használni és még/vagy milyen szerszámokat, ha hűtővizet szeretnék cserélni a vasban? bocs a nyomi kérdésért, de nem tudtam visszakeresni a szövegekben. ymel
ivannorbi Elküldve Október19, 2005 Elküldve Október19, 2005 Szűrőkből (olaj-, lég-, üzemanyag-, pollen-) érdemes gyárit venni, vagy megfelel az Ident is?
warwolf Elküldve Október19, 2005 Elküldve Október19, 2005 Sziasztok! Hányas kulcsot (és krovát vagy elég a villás is?) kell használni és még/vagy milyen szerszámokat, ha hűtővizet szeretnék cserélni a vasban? bocs a nyomi kérdésért, de nem tudtam visszakeresni a szövegekben. ymel CSillagcsavarhúzó.Kb.Meg esetleg 7-8-as krova.Vagy ilyesmi! Norbi! Jó az ident is, de a pollenszűrőre azért figyelj oda.
ivannorbi Elküldve Október19, 2005 Elküldve Október19, 2005 Jó az ident is, de a pollenszűrőre azért figyelj oda. A gyári miben jobb?
warwolf Elküldve Október19, 2005 Elküldve Október19, 2005 A gyári miben jobb? Pontosabban illeszkedik.Nekem már volt szerencsém olyan utángyártottat venni, ami lötyögött a "házában", míg a másik pontosan, sőt talán kicsit szűkebben, de passzolt.S, sztem olyannak kelle lennie!
ivannorbi Elküldve Október19, 2005 Elküldve Október19, 2005 Pontosabban illeszkedik.Nekem már volt szerencsém olyan utángyártottat venni, ami lötyögött a "házában", míg a másik pontosan, sőt talán kicsit szűkebben, de passzolt.S, sztem olyannak kelle lennie! Köszi! Odafigyelek rá! :wink:
maci26 Elküldve Október23, 2005 Elküldve Október23, 2005 Sziasztok! Most hétvégén sikerült eljutnom odáig, hogy foglalkozzam ezzel a venti ill hőkapcsoló témával. Szóval a ventillátort rákötöttem közvetlenül az akksira és láss csodát beindult :P . A hőkapcsoló kicsit megkevert ::oops: (nem ér kinevetni ::oops: ) ugyanis 3 kábel megy a hőkapcsolóhoz és nem tudtam melyiket kössem direktre ( nem nagyon vagyok otthol ebben a témában és nem akartam hogy esetleges balf...szságom miatt valamit tönkrevágjak azzal, hogy rossz drótot kötök össze). a derótok szine (bár ti gondolom ugyis vágjátok fejből a szineket) barna, barna-fehér, barna-sárga. Ezek közül melyiket kössem össze, hogy ne tegyek kárt a szekerem elktromos rendszerében?
opel16v Elküldve Október24, 2005 Elküldve Október24, 2005 A barna szokás szerint a föld. Ezt ellenőrizheted egy műszerrel. A másik kettő pedig a két fokozat kapcsolójele. A barna-barnafehér összekötése okozza a teljes hűtés állapotát. :P
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október24, 2005 Elküldve Október24, 2005 Szevasztok! Lyukas a hátsó kipuf dobom. Egyenlőre kicsi a lyuk és majd csak zöldkártya előtt cserélem le addig meg élvezem a sportos hangot :P Szóval szerintetek mit érdemes? Foltozni, bontottra cserélni, utángyártott, netán rozsdamentes. Először a foltozásra gondoltam csak félek nem lesz tartós. Bontott elég lutri, gyári meg elég drága. Bár ha rozsdamentest kapnék a gyári árában...
Recommended Posts