Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ma érdekes dolgot vettem észre:

a kipufógóból valamilyen fekete üvegszálas szart huztam ki, mi lehet ez.

Olyan mint az üveggyapot, csak hosszú szálas

Pali

Hamarosan behal a hátsó kipuffod!nekem is kalimpáltak ilyesmik olykor a hátam mögött, aztán 1X csak érdekes hangok kezdtek kijönni a kipuffból, aztán gyakorlatilag szétesett a belseje.

Elküldve

Te csak ne beszélj, legalább arra a 4L-re volt pénzed! :(

Na de ne offoljunk itt tovább, mert a moderátor urak magasra emelik a szemöldöküket, aztán nehogy sérvet kapjanak közben. :D

Elküldve
Te csak ne beszélj, legalább arra a 4L-re volt pénzed! :(

Na de ne offoljunk itt tovább, mert a moderátor urak magasra emelik a szemöldöküket, aztán nehogy sérvet kapjanak közben. :D

Amíg hidegen dolgozik a szekunderlevegő kompresszorom, valami halk kopogást vélek felfedezni a mocim hangjában.Mikor leáll a kompi, abbamarad.Nem tudtam pontosan behatárolni, hogy honnan jön, de érdekes mindenesetre.Kellett töltenem némi desztvizet is a kiegyenlítőbe, + 5e.km után 5dl olajat is.Utóbbi legalább rendben van.Az előzőhöz csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy felettébb érdekes.Nyáron nem volt ilyesmire precedens.

Elküldve
Kellett töltenem némi desztvizet is a kiegyenlítőbe,felettébb érdekes.Nyáron nem volt ilyesmire precedens.

Szerintem ahogy hül a levegő ennek is csökken a térfogata, persze kérdés, hogy mennyit kellett utána tölteni.

Elküldve

Szerintem ahogy hül a levegő ennek is csökken a térfogata, persze kérdés, hogy mennyit kellett utána tölteni.

mx. talán ha 1.5-2dl lehetett, hogy elérje újra szintet.Annyira nem vészes, csak tudod, hogy elég gyanakvó vagyok.

Elküldve

Nem lehet, hogy csöpög valahol ? Nekem pl. a termosztátház alján csöpögött korábban, de az új tömítés (meg az új termosz :( ) helyrehozta.

Elküldve

Az enyem a vizpompanal csopogott, de nem mindig. Csak neha lehetett latni enyhe vizfoltot az auto alatt, ha tobb ideig egy helyben allt. De volt olyan, hogy egy 7ig sem csepegett. Vizpompa csere megoldotta a problemat.

Elküldve

Sziasztok!

Hányas kulcsot (és krovát vagy elég a villás is?) kell használni és még/vagy milyen szerszámokat, ha hűtővizet szeretnék cserélni a vasban?

bocs a nyomi kérdésért, de nem tudtam visszakeresni a szövegekben.

ymel

Elküldve
Sziasztok!

Hányas kulcsot (és krovát vagy elég a villás is?) kell használni és még/vagy milyen szerszámokat, ha hűtővizet szeretnék cserélni a vasban?

bocs a nyomi kérdésért, de nem tudtam visszakeresni a szövegekben.

ymel

CSillagcsavarhúzó.Kb.Meg esetleg 7-8-as krova.Vagy ilyesmi!

Norbi!

Jó az ident is, de a pollenszűrőre azért figyelj oda.

Elküldve

A gyári miben jobb?

Pontosabban illeszkedik.Nekem már volt szerencsém olyan utángyártottat venni, ami lötyögött a "házában", míg a másik pontosan, sőt talán kicsit szűkebben, de passzolt.S, sztem olyannak kelle lennie!

Elküldve

Pontosabban illeszkedik.Nekem már volt szerencsém olyan utángyártottat venni, ami lötyögött a "házában", míg a másik pontosan, sőt talán kicsit szűkebben, de passzolt.S, sztem olyannak kelle lennie!

Köszi! Odafigyelek rá! :wink:

Elküldve

Sziasztok!

Most hétvégén sikerült eljutnom odáig, hogy foglalkozzam ezzel a venti ill hőkapcsoló témával.

Szóval a ventillátort rákötöttem közvetlenül az akksira és láss csodát beindult :P .

A hőkapcsoló kicsit megkevert ::oops: (nem ér kinevetni ::oops: ) ugyanis 3 kábel megy a hőkapcsolóhoz és nem tudtam melyiket kössem direktre ( nem nagyon vagyok otthol ebben a témában és nem akartam hogy esetleges balf...szságom miatt valamit tönkrevágjak azzal, hogy rossz drótot kötök össze).

a derótok szine (bár ti gondolom ugyis vágjátok fejből a szineket) barna, barna-fehér, barna-sárga. Ezek közül melyiket kössem össze, hogy ne tegyek kárt a szekerem elktromos rendszerében?

Elküldve

A barna szokás szerint a föld. Ezt ellenőrizheted egy műszerrel.

A másik kettő pedig a két fokozat kapcsolójele.

A barna-barnafehér összekötése okozza a teljes hűtés állapotát. :P

Elküldve

Szevasztok!

Lyukas a hátsó kipuf dobom. Egyenlőre kicsi a lyuk és majd csak zöldkártya előtt cserélem le addig meg élvezem a sportos hangot :P

Szóval szerintetek mit érdemes? Foltozni, bontottra cserélni, utángyártott, netán rozsdamentes.

Először a foltozásra gondoltam csak félek nem lesz tartós. Bontott elég lutri, gyári meg elég drága. Bár ha rozsdamentest kapnék a gyári árában...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.