warwolf Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 még ha Wolfi koma erősnek is érzi a sajátját. :( (lehet hogy meglepődés lenne egy generál után, hogy hűha, eddig nem ment közel sem így... :D ) Na majd figy csak!Talizunk 350e.km múlva! :D Amúgy egy rendes generál után minden moci jobban megy!Szerintem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 Néhány napja érdeklődtem fagyálló csere ügyben, meg is kaptam a választ tőletek, hogy hogyan kell leereszteni a mostanit. Holnap fogom megcsinálni valszeg. De nem egészen értek valamit. Szóval, ha lehúzom a hűtő alsó csövét, ahogyan azt írtátok, akkor az elég is? Az összes lötty ki tud ott folyni a rendszerből? Csak ez nem világos számomra... pl a radiátorból hogyan fog így kifolyni, meg az egyéb részekből? Bocs a hülye kérdésért, de tényleg nem teljesen tiszta számomra :( Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Ha mar a motor varhato elettartamarol van szo, megmondan-a valaki, hogy az enyemtol mennyit remelhetek? Az eloeletet nem ismerem, ora szerint 165e van benne, de ez meg 8 szelepes. Ezert is valasztottam ilyent, mert remelem nem lesz sok problemam vele. Nekem Interatos szerelő azt mondta, hogy volt már nemegy olyan 8-szelepes náluk, amit cég hordott be 15.000-ként, 400.000km fölött volt benne és még jó volt, nem ette az olajat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
valoati Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Néhány napja érdeklődtem fagyálló csere ügyben, meg is kaptam a választ tőletek, hogy hogyan kell leereszteni a mostanit. Holnap fogom megcsinálni valszeg. De nem egészen értek valamit. Szóval, ha lehúzom a hűtő alsó csövét, ahogyan azt írtátok, akkor az elég is? Az összes lötty ki tud ott folyni a rendszerből? Csak ez nem világos számomra... pl a radiátorból hogyan fog így kifolyni, meg az egyéb részekből? Bocs a hülye kérdésért, de tényleg nem teljesen tiszta számomra :( Köszi. Ha röviden akarnék válaszolni,sehogy.... :D és ha igazán kiakarod pucolni,akkor át is kellene mosni,még a fűtőradiátor felé is,az van a legmélyebben,ott mindig marad benne a régi cuccból,úgyhogy javasolnék valami nagyobb nyomást az átmosásra.persze kizárólag hideg állapotában a paripának./nekem klimás van,és ha csak a hűtő alsó csövét veszem,le akkor max 2.5litert lehet utántölteni,annyi marad bennt/No meg nem minden fagyálló szereti a másikat......a gyári töltet 5.7 liter..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oliverius Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Sziasztok! Az enyém is 8 szelepes és 239e körül jár a számlálója de korához képest szerintem nagyon jól tartja magát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
2004tiborc Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Nekem Interatos szerelő azt mondta, hogy volt már nemegy olyan 8-szelepes náluk, amit cég hordott be 15.000-ként, 400.000km fölött volt benne és még jó volt, nem ette az olajat. Ez szep teljesitmeny :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Leftwitch Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Ma egy kicsit megrendült a bizalmam az autómban :( :D Mentem volna anyumért, és az autó egyszerűen menet közben leállt :shock: Kuplung be, próbáltam indítani, semmi, önindító pörgeti szépen a motort, de nem indult. Félregurultam az út szélére, próbálkoztam indítani, semmi. Azon gondolkodtam, kinek szóljak, hogy hazahúzzon (kb. 1km), majd úgy 2 perc elteltével megint megpróbáltam, és egy motorfordulat után már be is indult :roll: Mentem tovább, és többet nem jelentkezett a hiba. Az ellenőrzőlámpa nem jelzett hibát, de megpróbálom holnap kivillogtatni, hátha tárolt valami hibakódot. Első gondolatom a benyaszűrő volt, mert azt még nem cseréltem, mióta nálam van az autó, meg talán ha az eltömődik, lehet nem okoz hibakódot. Szerintetek mi lehetett? Nekem ugyanez volt a problémám,eleinte csak nagy néha,aztán egyre gyakrabban csak úgy egyik pillanatról a másikra megállt meleg motornál,menet közben.Vagy melegen nehezen indult.Aztán 1-2 perc indítgatás után beindult mintha mi sem történt volna...A gyújtásmodul volt a rossz,csere óta egyszer sem állt meg...Állítólag típushiba Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Lehet EGR szelep is, ki kell villogtatni! Bár neked Leftwitch, neked olyan nincsen ugyeh Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Nekem ugyanez volt a problémám,eleinte csak nagy néha,aztán egyre gyakrabban csak úgy egyik pillanatról a másikra megállt meleg motornál,menet közben.Vagy melegen nehezen indult.Aztán 1-2 perc indítgatás után beindult mintha mi sem történt volna...A gyújtásmodul volt a rossz,csere óta egyszer sem állt meg...Állítólag típushiba Biztos gyújtás! Tipikus, nekem is ez volt anno 2000 körül. Jó teszt ilyenkor, ha ketten vagytok, hogy valaki önindítózik, te meg egy csavarhúzó nyelével kocogtatod, ütögeted a gyújtásmodult az indítozás alatt. Ilyenkor szokta azt csinálni, pörög csak, megütöd, abban a pillanatban beröffen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Leftwitch Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Lehet EGR szelep is, ki kell villogtatni! Bár neked Leftwitch, neked olyan nincsen ugyeh Ha te mondod...:( Az index fórumban írták hogy ha egyszer így leáll,akkor nézzem meg hogy van-e szikra,ha nincs akkor tuti a gyújtás rossz...Mondjuk szerencse is kell hozzá hogy ne egyedül legyen az ember.Na mindegy,azt mondták az okosok hogy a gyújtásmodul lesz a rossz,állítólag típushiba,a hibajelenség annyira tipikus...Meleg motornál leállás,köszörülés ezerrel,aztán egy-két-öt perc múlva beindul minha mi sem történt volna(Nekemk is pont így csinálta)...Sikerült olcsón szereznem egy ilyen vackot (kis dobozka a gyújtótrafó alatt) és azóta egyszer sem állt le.Ennyi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Tapasztalatom szerint F Astrában a fűtőradiátor magasabban van, mint a hűtő alsó csöve, így abból kifolyik a cucc. A hűtőben marad vagy egy liter cucc, azt is ki lehet önteni, ha a hűtőt kiveszi az ember (5 perc). Az más kérdés, hogy a koszt nem hozza ki magával mind a víz, de egy desztvizes öblítés már elég jó eredményt hozhat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Leftwitch Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Ja és kivillogatatásnál nem jelzett semmi hibát,csak villogtatta szépen a 12-őket...Ezt a kocogtatásos módszert nem próbáltam,de most már nem is kell.:( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Tapasztalatom szerint F Astrában a fűtőradiátor magasabban van, mint a hűtő alsó csöve, így abból kifolyik a cucc. A hűtőben marad vagy egy liter cucc, azt is ki lehet önteni, ha a hűtőt kiveszi az ember (5 perc). Az más kérdés, hogy a koszt nem hozza ki magával mind a víz, de egy desztvizes öblítés már elég jó eredményt hozhat. Köszi. Akkor lekapom majd a hűtőt is, és jól átmosom. Jól tudom, hogy feltöltésnél lekell húzni a hőmérséklet jeladót, és kikell csavarni a dugaszt, és addig tölteni, amíg ott ki nem folyik a lötty? Most már csak megkell találnom a jeladót :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Thx Leftwitch, teljesen ugyanez a jelenség nálam is: melegen leáll véletlenszerűen, hibakód nincs. Látom még motortipus és kor szempontjából is ugyanolyan a géped. Akkor keresek hozzá gyujtásmodult, remélem megjavul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Nekem Interatos szerelő azt mondta, hogy volt már nemegy olyan 8-szelepes náluk, amit cég hordott be 15.000-ként, 400.000km fölött volt benne és még jó volt, nem ette az olajat. Netes ismerős faterjának volt C14NZ cégautója, hosszú utakban járta a várost, 600ekm-nél adta el a kocsit, probléma nélkül. Ez a csúcs, amit hallottam, a 400-450ekm-es már több van jóval. Gyanítom, előbb fog az enyém darabokra rohadni, minthogy motor generál gondom legyen. :( Jó kis moci ez, igaz, nem egy erőgép, de legalább meghálálja, ha vigyáznak rá. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Nekem nem kellett kicsavarni a jeladót, úgyis lelégtelenítette magát. Bár lehet hogy ez csak az X16XEL motor jellegzetessége. :( De termosztát nyitás után mindenképp lesz egy kis pótolnivaló, ha nem is sok. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Nekem nem kellett kicsavarni a jeladót, úgyis lelégtelenítette magát. Bár lehet hogy ez csak az X16XEL motor jellegzetessége. :( De termosztát nyitás után mindenképp lesz egy kis pótolnivaló, ha nem is sok. :D Én úgy olvastam valahol (talán igy csináld ban) hogy 1.4-esnél jeladót kell kicsavarni a 16 szelepesl 1.6, 1.8 és2.0 nél a termosztát mellet van erre egy külön csavar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Külön csavar biztos nincs az enyémen. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Én úgy olvastam valahol (talán igy csináld ban) hogy 1.4-esnél jeladót kell kicsavarni a 16 szelepesl 1.6, 1.8 és2.0 nél a termosztát mellet van erre egy külön csavar.Ez engem is érdekelne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Ez engem is érdekelne. Ém ilyesmiről nem tudtam, szal neme 1Xűséggel csak megvártam, míg fordul a körben az anyag.Aztán mivel direkt túltöltöttem, így az optimum szintre állt be a szint.Ügyes vagyok! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Jól gondolom, hogy a Csergő-féle árlistán a GYM 13.8034, vagy a 205229016 cikkszámú cucc jó nekem? Legalábbis motortipus alapján gondoltam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
valoati Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Ez engem is érdekelne. megnéztem ma egyikben sincs csavar.de tényleg kilégteleníti magát! és az 1.4-esből simán kifolyik még 2 literviz,ha csak a hűtő csöveknél van leeresztve,tudom,mert 1 hónap alatt kb 6-szor engedtem le meg töltöttem fel.És azért is jó kimosni a radiátort,mert jóval kisebb a belső ker. és sokkal jobban megtelepszik benne a" dzsuva" .utána jobban is melegszik az autó...... :smt039 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Köszi, akkor ennek hamarosan nekiugrok majd én is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 azért is jó kimosni a radiátort,mert jóval kisebb a belső ker. és sokkal jobban megtelepszik benne a" dzsuva" .utána jobban is melegszik az autó...... :smt039 Adott esetben ez az elszíneződés, elhasználódás nem jelentkezik a kiegyenlítőtartályban lévő hűtőközegnél?Mert a GSI-nél iszonyat mocsok jött ki a hűtőből, és a kiegyenlítőből is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
valoati Elküldve Október12, 2005 Megoszt Elküldve Október12, 2005 Adott esetben ez az elszíneződés, elhasználódás nem jelentkezik a kiegyenlítőtartályban lévő hűtőközegnél?Mert a GSI-nél iszonyat mocsok jött ki a hűtőből, és a kiegyenlítőből is. de,én kivízkőoldóztam a tartályt,és még így is elég sok vacak jöttt ki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts