opel16v Elküldve Szeptember29, 2005 Elküldve Szeptember29, 2005 Mármint menet közben csinálták? :( :D Ügyes szerelő... :D :D :D
Tóbiás Elküldve Szeptember29, 2005 Elküldve Szeptember29, 2005 Fogalmazni,csak okosan és szépen-de akkor az-ahogy a csiga megy az égen. :(
16DA Elküldve Szeptember29, 2005 Elküldve Szeptember29, 2005 A szimeringet kicserélni nem nagy dolog. 10-20perc alatt megvan. Én is cseréltem nem rég. Ezért nem vinném szerelőhöz.
istván Elküldve Szeptember29, 2005 Elküldve Szeptember29, 2005 Hogy kell csinálni? Mit kell lebontani? Neked biztos egyszerü, gondolom meg sem közelíti a kormányszervófeltevést, amit csináltál. Az biztos nehezebb. Gratula... Szóval mond el két szóban, lehet én is nekiállok.
16DA Elküldve Szeptember29, 2005 Elküldve Szeptember29, 2005 Kell egy 10-es crowa, kis lapos fogó, meg egy csavar húzó. Rakd üresbe. Ott ahol a rudazatban van az kis kocka(nem tom mi a hivatalos neve), ott van egy rögzítő csapszeg. Azt kiveszed a kis fogó és a csavarhúzó segítségével, utána szét húzod. Asszem magát a kulisszát 4db 6-os csavar tartja. Azokat kiveszed,majd leveszed a kulisszát. Kicsit meg kell dönteni a tűzfal felé, és úgy jön ki. Ha már kint van akkor kiveszed a csapszeget a amit rögtön látni fogysz amint megfordítod a kulisszát, majd kihúzod a tengelyt és kicseréled a szimeringet. Nem árt ilyenkor kulissza tömitést is cserélni. nekem 4 darabra szakadt szét amikor levettem. De hál istennek a kadetté még megvolt. Utána ugyan így vissza minden. Nekem kb 20perc volt az egész.
loree_gsi16v Elküldve Szeptember29, 2005 Elküldve Szeptember29, 2005 "Gondolom a nyelestengely szimmeringet mondod" Nem, ő sztem a rudazat tengelyénél levő szimeringre utalt. "Ahol a váltórudazat bemegy a kulisszába ott van egy szimering (olcsó), nekem most cserélték, és ez miatt folyt el sok váltó olaj." A kulissza levételénél nem szabad hogy olaj fojjon, addig nem ér fel az olajszint... Hogy csinálták? :( Akkor miért van benne szimering dísznek? :D :D :D :D :D Érdekes azóta nem ereszt onnan olajat, ennyi. Ja lehet csak napraforgó olaj fojt ki :D ;) ;)
opel16v Elküldve Szeptember29, 2005 Elküldve Szeptember29, 2005 Arra asszociáltam, hogy álló helyzetben, szerelés közben nem folyhat... :(
loree_gsi16v Elküldve Szeptember29, 2005 Elküldve Szeptember29, 2005 Arra asszociáltam, hogy álló helyzetben, szerelés közben nem folyhat... :( Én nem azt mondtam, hogy álló helyzetben folyik, hanem amikor pakolgatja az ember a sebességet és szépen felkúszik az olaj aszimeringig. Amúgy az autóm 92-s és szerintem ennyi idő alatt sok olaj elfogyhat, mivel ezek a szimeringek nem bírják tovább.
Blitz Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 Milyen kuplung tárcsát vegyek a gépembe? Újat. Ha nem sajnálod a jó minőségért a pénzt, akkor LuK vagy Sachs kuplungot érdemes belerakni. És igazából komplett szettet lenne érdemes cserélni.
uhuhu Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 vagy gyárit. én azt tettem az autóimba, és komplett szettet érdemes cserélni. mert ugye kár lenne 2 hét mulva ujra levenni a váltót egy időközben meghibásodott kinyomócsapágy miatt....
Exian Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 Normális dolog az, hogy hidegben mást mutat a benzinszintmérőm, mint melegben? :( Na az van, hogy reggel mikor indulok hajnalban (10 fok alatt), és ha már csak kevés benzin van a tankban, akkor alig megy fel a szintmutató, a legalljától ilyen 1mm-re kb. A rövid, kb 3-5km-es utanom a melóhelyig nem is megy feljebb. Viszont délután, amikor már meleg(ebb) van, beszállok a kocsiba, és gyújtás ráadás után azonnal felmegy majdnem a piros szint tetejéig. Ez normális, és valami nem szereti a hideget, vagy valami gondja van? Ha igen, mikor jó? Hidegben mutatja a valóságot, vagy melegben? :D (Szinte üres tankra tankoltam 13L-t legutóbb, azóta 170km-ert mentem, úgyhogy kell még lennie benne) Egyébként ettől függetlenül, amikor még picit megmozdul a szintmérő (1-2mm-ert megy fel), akkor még kb mennyi benzin lehet a tankban?
J0hnny Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 vagy gyárit. én azt tettem az autóimba, és komplett szettet érdemes cserélni. mert ugye kár lenne 2 hét mulva ujra levenni a váltót egy időközben meghibásodott kinyomócsapágy miatt.... Mennyi kb egy ilyen gyári szett?
uhuhu Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 k.drága. emlékeim szerint az enyémbe olyan 70 körül van, ebbe benne van minden. ebből lejön a kedvezmény....
J0hnny Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 k.drága. emlékeim szerint az enyémbe olyan 70 körül van, ebbe benne van minden. ebből lejön a kedvezmény.... 70E??? :shock: Annyiért már szinte új váltót kapok!
redline Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 70E??? :shock: Annyiért már szinte új váltót kapok! az lehet, de nem tudsz vele váltani kuplung nélkül :( Ákos ez a 70 K (bruttó kisker ár :D) a gyárira vonatkozik? Mert ennyiért Sachs-ot is lehet kapni (minusza kedvezmény :D) és az jobb nem?
uhuhu Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 nem tudom. és gyári párti vagyok, abban még nem csalódtam sose, és 2 év gari van rá.
uhuhu Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 70E??? :shock: Annyiért már szinte új váltót kapok! nem ujat, bontottat!
J0hnny Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 nem ujat, bontottat! F-13-as váltóról beszélünk.Nálunk itt(kecsón) bontóban 40E körül már szerintem kapni jó állapotban lévő váltót! A 70E-ben mi van benne?Mit adnak a szettben?
uhuhu Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 tárcsa, szerkezet, csapágy. de mi köze a kuplungnak, a váltóhoz most?
J0hnny Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 tárcsa, szerkezet, csapágy. de mi köze a kuplungnak, a váltóhoz most? Igazad van,aláirom nincs hozzá köze! :oops: Azért sokalom a 70E-t,mert nekem a szerelőm komplett kuplung generált és csapágycserét 50E körül mondta,munkadijjal együtt!Majd rákérdek már milyen márkájú cuccról volt szó!
knight Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 Azért sokalom a 70E-t,mert nekem a szerelőm komplett kuplung generált és csapágycserét 50E körül mondta,munkadijjal együtt!Majd rákérdek már milyen márkájú cuccról volt szó! Hallottam már panaszokat a gagyibb cuccokra... pl. nagy terheléskor (város, dugó) nyúlnak, nem stabil a fogáspont... Szerintem inkább vegyél bele rendeset (mégha drágább is)
uhuhu Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 Igazad van,aláirom nincs hozzá köze! :oops: Azért sokalom a 70E-t,mert nekem a szerelőm komplett kuplung generált és csapágycserét 50E körül mondta,munkadijjal együtt!Majd rákérdek már milyen márkájú cuccról volt szó! úha. én félnék az ocso cuccoktól... én már szereltem be jó minőségünek mondott gagyi kuplungot, nem is egyet. ebből 1-2 nagyon panaszkodott, 1 meg1 hét után beszarrt teljesen....
J0hnny Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 úha. én félnék az ocso cuccoktól... én már szereltem be jó minőségünek mondott gagyi kuplungot, nem is egyet. ebből 1-2 nagyon panaszkodott, 1 meg1 hét után beszarrt teljesen.... Elhiszem,de azért nem mindig a legdrágább a legjobb!Utánajárok majd az áraknak igérem!
Recommended Posts