opel16v Elküldve Szeptember2, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2005 Elméletileg. Próba: hosszú városi út után, amikor jó meleg a moci, álló helyzetben túráztasd meg kicsit, és ha jön kékes füst a kipuffból (valaki értelemszerűen figyelje, akkor három dolog lehetséges: - dugattyúgyűrű törött/kopott - szelepszárszimering szar - nagy a kartergáz, ami az előző két hiba valamelyikére vezethető vissza Link to comment Megosztás: More sharing options...
szvpal Elküldve Szeptember2, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2005 Szia! Ma reggel mérettem meg a CH-t , CO stb ott túráztatták rendesen, és nem füstölt. Azt mondta a manus aki mérte, hogy a katalizátor előtt kellene mérni a HC-t, mert a katalizátor után már a katalizátor helyre teszi ezt is. Öszzefoglalva: 1. es verzió Nyugodjak meg azzal hogy ez a motor ennyit eszik, és kész, mert más bajom nincs vele 2. ik verzió Bontassam meg a motort hogy szelepszárszimmaringes-e vagy nem , és ha igen akkor hol mert gondolom Opel szervízben ez sem olcsó, és nem biztos hogy ezt mégegyszer gariban csinálnák. Egyébként tudnátok-e ajánlani egy kecskeméti szerelöt aki korrekten dolgozik, mert nem akarom oda vinni ahol az elején elcseszték. Pali Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember2, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2005 Az X16XEL moci 0.05Dl/100km olajfogyaszt.Ez van.De megy is.Szerelő dolog kényes kérdés, mert mindenki másra esküszik.Én pl. a Deák Árpira Lakitelken, mert kellő szakmai hozzáértése van, de sajnos mindig csúszik a melókkal ,mert annyi van neki.Viszont azt tudom, hogy rajta kívül más nem nyúlhat az autóm mocijához. Off Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember2, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2005 Az X16XEL moci 0.05Dl/100km olajfogyaszt.Ez van.De megy is.Szerelő dolog kényes kérdés, mert mindenki másra esküszik.Én pl. a Deák Árpira Lakitelken, mert kellő szakmai hozzáértése van, de sajnos mindig csúszik a melókkal ,mert annyi van neki.Viszont azt tudom, hogy rajta kívül más nem nyúlhat az autóm mocijához. Off Őőőőő,ki is tette helyre a corsa mociját? ;) Én csakis a Zsoltiékohoz viszem,Deák sem rossz,de egyrészt drágább és sokat kell rá várni,másrészt messzebb is van! De kinek a pap,kinek a papné lánya! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember2, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2005 Őőőőő,ki is tette helyre a corsa mociját? ;) Én csakis a Zsoltiékohoz viszem,Deák sem rossz,de egyrészt drágább és sokat kell rá várni,másrészt messzebb is van! De kinek a pap,kinek a papné lánya! :wink: Kétségtelen, hogy Zsoltiék jól képzettek, de pl. célszerszám, és tsai.......hm?Na mind1. Majd mutatok neked egy Pappnét! :wink: Tecceni fog!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szvpal Elküldve Szeptember3, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2005 Sziasztok! Akkor nekem a 0,5/1000km azaz 0,05l /100 km fogyasztás miatt nem fogom szétgányoltatni a motort. Ez a kompromisszum az 1.6 16v Ecotec 100LE esetén. Bár valaki azt mondta hogy valamelyik WW motor mostani kiadású újkorában is ennyit eszik. Pali Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Szeptember3, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2005 Használ valaki direktszűrőt a cartársak közül?Ha igen,mik a tapasztalatok,jobban megy tőle a gép?Nekem úgy tűnik,az enyém szívesen venne egy kis extra ájert! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yahher Elküldve Szeptember3, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2005 Használ valaki direktszűrőt a cartársak közül?Ha igen,mik a tapasztalatok,jobban megy tőle a gép?Nekem úgy tűnik,az enyém szívesen venne egy kis extra ájert! ;) Hi, nekem az Uno turbomban van, abban nagyon állat szívóhangja van. Azt ennyi sztem :-) Ugyhogy hétköznapi használatra én se veszek az Astrámba sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
SZaB Elküldve Szeptember3, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2005 Ahhoz, hogy érezzél is valamit, hátul is nyitottá kellene tenni a rendszert. Sportdob fel, perzse katalizátor ki vagy kibelezettet berakni. Középső dobot szintén ki. Na innentől jön meg a hangja ;) és talán némi teljesítmény is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Szeptember4, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2005 Használ valaki direktszűrőt a cartársak közül?Ha igen,mik a tapasztalatok,jobban megy tőle a gép?Nekem úgy tűnik,az enyém szívesen venne egy kis extra ájert! ;) van egy egész topik erről a tuning részben soksok tapasztalattal Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Szeptember6, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2005 Használ valaki direktszűrőt a cartársak közül?Ha igen,mik a tapasztalatok,jobban megy tőle a gép?Nekem úgy tűnik,az enyém szívesen venne egy kis extra ájert! ;) A hangja tuti lesz tőle, de a teljesítményen semmit sem dob egyéb tuning nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Szeptember7, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2005 ide irok mer nemtudom mi lehet a baj: Járó motornál akár menet közben akár állo helyzetben folyamatos nyikorgást (nyikknyikknyikknyikknyikk) hallok bal előlről. Azt, hogy a futóműből jön e vagy magából a motorból azt nem tudom. Nem olyan sivító hang mint a száraz vagy csuszó ékszíjé, hanme mintha valaki egy olajozatlan talicskát tolna.... A bal oldalon sokkal hangosabban hallatszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember7, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2005 Redi! A nyiknyik a kerékfordulatszámmal, vagy a motorfordulatszámmal változik? Ezt kellene eldönteni. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Szeptember7, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2005 Redi! A nyiknyik a kerékfordulatszámmal, vagy a motorfordulatszámmal változik? Ezt kellene eldönteni. ;) meg fogom nézni Link to comment Megosztás: More sharing options...
mbik Elküldve Szeptember7, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2005 Sziasztok! Akinek szervós 1.7 DR motorú Astrája van írja meg legyen szíves hogy hol van rajta a szervószivattyú (ha jól tudom akkor a motortartó baknál de nem biztos) Milyen ékszíj hajtja? Méret? Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Szeptember8, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2005 szóval nyikorgás: Ahogy hallom nem változik sem a sebesség sem a fordulatszám emelkedésével. Először azt hittem, hogy a futóműben halt meg valami, mert főként ahogy pattogok az uton akkor figyeltem fel arra, hogy ilyemit hallok. De alapjáraton is csinálja egyhelyben állva. Sőt amikor leállítom a kocsit és a motor fordul párat akkor is kapok néhány nyik nyik nyik-et. Lehet, hogy csak el akar köszönni tőlem? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Szeptember8, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2005 Gondolom menetirány szerinti bal oldal.. fura.. ott elvileg semmi forgó nincs, ha jól rémlik, "csak" a kuplung váltó menet közben meg a futómű..(féltengely...stb) Viszont azt irod, nem változik az üteme?!?! fura... ha a mocitérben sassolt,fülelsz nem lehet belőni merről mi hogyan? lehet baromság, de mondjuk mocitartó bak nem nyikoroghat? Elég sci-fi ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Szeptember8, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2005 De nyikoroghat. Az enyém is csinálja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Szeptember8, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2005 akkor nem mondtam baromságot.. csak abból kiindúlva hogy nem fordulatszámfügő, meg h mi a csöcs lehet azon az oldalon ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Szeptember8, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2005 Nekem az OFF autómon a kipufogó csatlakozása nyikorog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember8, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2005 Redi! Meg kell nézni a motortartó bakokat, meg hogy a vízcsövek nem érnek el valamit/egymást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Szeptember8, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2005 Meg kell nézni a motortartó bakokat, meg hogy a vízcsövek nem érnek el valamit/egymást. motortartó bakot látom szemmel? vagy emelni kell hozzá? és azon hogyan látom ha nemjo? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember8, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2005 Bontani is kell hozzá. A kerékjáratban van egy takaró műanyag a főtengely+szíjtárcsa síkjánál, azt kell lebontani, és kicsit előrébb ott van a bak. Látható ha szakadozott, vagy ha ki van gyengülve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember8, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2005 motortartó bakot látom szemmel? vagy emelni kell hozzá? és azon hogyan látom ha nemjo? Norbi ! A betervezett cseréktől függetlenül elvihetnéd a Gsi-t 1 kis átvizsgálásra Blitz műhelyébe :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Szeptember8, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2005 Opel16v de ha jól vettem ki, redi a menetirány szerinti bal oldalról panaszkodik..(legalábis nem mondta hogy nem) az meg emlékeim szerint fentről is egész szépen látszik.. kb ebben az irányban, csak kicsit jobra előlrébb.. (kép szerint) http://www.kep.tar.hu/laci4/50104710/14308711#2 Vagy ezen meg kb. a szervótartály alatti vhol http://www.kep.tar.hu/laci4/50104710/14308710#2 a hátsó középső meg alulról... ha jól tom... ha nem sorry :oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts