zotya975 Elküldve November3, 2019 Elküldve November3, 2019 15 perce, Kispotter írta: Szerintem rosszkor van a szikra. Magyarul elugrott a vezérlés. Főleg ha rotoros a gyújtás. Bár szerintem DIS kockásnál is ezt csinálja ha elmegy a vezérlés. Nekem amikor halódótt a trafó akkor is visszapöffent a szívótorokba. Ha elosztó-rotoros, akkor az elosztó alu háza és a hengerfej összejelölése után fel kell lazítani az Y csavarját és tekergetni kellene az elosztót. A vezérlés elugrása is okozhatja ezt így azt sem árt ellenőrizni ahogy írtad.
Palca01 Elküldve December11, 2019 Elküldve December11, 2019 Sziasztok. Úgy tűnik csak hengerfej probléma lesz a folyamatos hűtőviz melegedés oka. Elég kemények a víz csövek. Reménykedtem benne hogy nem az lesz de minden más végig lett zongorázva már. Egyenlőre a hidegben elvagyok vele 95 fokot tartja. Február környékén megcsináltatom. Csak most volt egy komplett első futómű felújítás elől hátul új tárcsák. Sajnos az egyik nyereg is beadta az unalmast. A 4 lengéscsillapitóval együtt. Szóval a kocsi ára ottmaradt hirtelen. Egy pozitív dolog van bennem. 15 éve nem volt ilyen jó a futómű tényleg álom. És sikerült szereznem 14 es g astra disztárcsát
zotya975 Elküldve December11, 2019 Elküldve December11, 2019 28 perce, Palca01 írta: Sziasztok. Úgy tűnik csak hengerfej probléma lesz a folyamatos hűtőviz melegedés oka. Elég kemények a víz csövek. Reménykedtem benne hogy nem az lesz de minden más végig lett zongorázva már. Egyenlőre a hidegben elvagyok vele 95 fokot tartja. Február környékén megcsináltatom. Csak most volt egy komplett első futómű felújítás elől hátul új tárcsák. Sajnos az egyik nyereg is beadta az unalmast. A 4 lengéscsillapitóval együtt. Szóval a kocsi ára ottmaradt hirtelen. Egy pozitív dolog van bennem. 15 éve nem volt ilyen jó a futómű tényleg álom. És sikerült szereznem 14 es g astra disztárcsát Próbáld meg hogy a kiegyenlítő kupakját nem csavarod rá teljesen, vagy ha van plusz kupakod, azt kibelezed, kiveszed belőle a nyomástartó szelepet. Ilyen hidegben ha nem állsz sokat dugóban nem valószinű hogy emiatt forrna a víz, viszont a csövek nem fognak eldurranni.
Palca01 Elküldve December11, 2019 Elküldve December11, 2019 (edited) 3 perce, zotya975 írta: Próbáld meg hogy a kiegyenlítő kupakját nem csavarod rá teljesen, vagy ha van plusz kupakod, azt kibelezed, kiveszed belőle a nyomástartó szelepet. Ilyen hidegben ha nem állsz sokat dugóban nem valószinű hogy emiatt forrna a víz, viszont a csövek nem fognak eldurranni. Köszi. Igen ez a terv. Szerinted mennyi reális ára egy x18xe felújításának? Nyilván már akkor szelepek egy gyűrű is újat kapna. Csak azért kérdem hogy legyen valami támpontom. Mert nyilván megcsináltatom de már igyis olyan összegeknél járok..... De nincs szívem eldobni. Már ha lehet így mondani csak a hengerfej probléma van és teljesen rendben a kocsi Módosítva December11, 2019 : Palca01
zotya975 Elküldve December11, 2019 Elküldve December11, 2019 2 perce, Palca01 írta: Köszi. Igen ez a terv. Szerinted mennyi reális ára egy x18xe felújításának? Nyilván már akkor szelepek egy gyűrű is újat kapna. Csak azért kérdem hogy legyen valami támpontom. Mert nyilván megcsináltatom de már igyis olyan összegeknél járok..... De nincs szívem eldobni. Már ha lehet így mondani csak a hengerfej probléma van és teljesen rendben a kocsi Hát szerintem kompresszió méréssel fel tudod mérni a motor állapotát, ha egyforma a 4 henger és az olajat sem eszi, olyan nagy gond nincs. A hengerfej levétele után úgyis látszik a henger állapota, igazából gyűrűt sem kell feltétlenül cserélni. Legtöbbször a hengertej tömítés adja meg magát, de a síkolás előtt úgyis nyomáspróbázni kell ekkor kiderül, de van hogy már a leszedéskor egyértelműen látszik hogy sérült a tömítés. A szelepszár szimeringeket érdemes cserélni, mert nem nagy összeg, és most van rá lehetőség , a szelepeket ha kell becsiszolni. Felénk a Szakál -Metál 30-50-ért csinál egy komplett hengerfej felújítást, új csavarok, tömítés, olaj, vezérlés, hűtőfolyadék, szerintem 100 körül megáll, ha úgy csináltatod, ha te csinálod jóval olcsóbb. Én csak sikoltatni vittem el céghez a többit én csináltam, az csak 8 ezer forint volt.
Palca01 Elküldve December11, 2019 Elküldve December11, 2019 13 perce, zotya975 írta: Hát szerintem kompresszió méréssel fel tudod mérni a motor állapotát, ha egyforma a 4 henger és az olajat sem eszi, olyan nagy gond nincs. A hengerfej levétele után úgyis látszik a henger állapota, igazából gyűrűt sem kell feltétlenül cserélni. Legtöbbször a hengertej tömítés adja meg magát, de a síkolás előtt úgyis nyomáspróbázni kell ekkor kiderül, de van hogy már a leszedéskor egyértelműen látszik hogy sérült a tömítés. A szelepszár szimeringeket érdemes cserélni, mert nem nagy összeg, és most van rá lehetőség , a szelepeket ha kell becsiszolni. Felénk a Szakál -Metál 30-50-ért csinál egy komplett hengerfej felújítást, új csavarok, tömítés, olaj, vezérlés, hűtőfolyadék, szerintem 100 körül megáll, ha úgy csináltatod, ha te csinálod jóval olcsóbb. Én csak sikoltatni vittem el céghez a többit én csináltam, az csak 8 ezer forint volt. Köszi az infót. Én 200 e árat kaptam de abba vannak gyűrűk szelepek. Jobb lenne olcsóbban megúszni Miskolc környékén lehet keresnem kellene egy új szerelőt
zotya975 Elküldve December11, 2019 Elküldve December11, 2019 1 órával ezelőtt, Palca01 írta: Köszi az infót. Én 200 e árat kaptam de abba vannak gyűrűk szelepek. Jobb lenne olcsóbban megúszni Miskolc környékén lehet keresnem kellene egy új szerelőt Ugye munkadíjról nincs infóm.
kimi1012 Elküldve December12, 2019 Elküldve December12, 2019 Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy állandóan ki megy a lambdaszondám. Esetleg erre valami meg oldás vagy gyújtás után állítás kellene?
zotya975 Elküldve December12, 2019 Elküldve December12, 2019 1 órával ezelőtt, kimi1012 írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy állandóan ki megy a lambdaszondám. Esetleg erre valami meg oldás vagy gyújtás után állítás kellene? Ez pontosan mit jelent, hibakódja van neki állandóan? Mi a kód?
kimi1012 Elküldve December12, 2019 Elküldve December12, 2019 27 perce, zotya975 írta: Ez pontosan mit jelent, hibakódja van neki állandóan? Mi a kód? Cech enige néha ki gyullad. És ha ki veszem a lambdaszondat meg rázom csörög valami. És a fogyasztás is több
zotya975 Elküldve December12, 2019 Elküldve December12, 2019 3 perce, kimi1012 írta: Cech enige néha ki gyullad. És ha ki veszem a lambdaszondat meg rázom csörög valami. És a fogyasztás is több Szondát otthon sajna nem lehet kimérni, így vagy elviszed valakihez, vagy kicseréled hátha tényleg rossz. De a hibakódot ki kellene olvasni-olvastatni, mert több is van neki.
joecockroach Elküldve December20, 2019 Elküldve December20, 2019 Sziasztok! Túl vagyunk egy benzintank cserén is (egyre újabb az autó :D) , hátra van még egy kutyacsont csere is, de az majd csak jövőre. Mindenkinek kellemes ünnepeket kívánok! Üdv: Krisztián
zotya975 Elküldve December21, 2019 Elküldve December21, 2019 6 perce, wookie írta: Hol van az astraban kutyacsont? Van, csak a felét már elrágta a Buksi. http://
joecockroach Elküldve December30, 2019 Elküldve December30, 2019 On 2019. 12. 21. at 10:32, wookie írta: Hol van az astraban kutyacsont? Ott, a stabrúd végén. Ez egy műanyag cucc, sajnos könnyen tönkremegy.
Stevy Elküldve December30, 2019 Elküldve December30, 2019 Amúgy az mitől függ, hogy a gömbcsuklós, vagy ez kör alakú műanyag van ? Kis/nagy blokk ? Nekem 1.4-en a gömbcsuklós verzió van, otthoni 1.6-ot még nem néztem.
zotya975 Elküldve December30, 2019 Elküldve December30, 2019 3 órája, Stevy írta: Amúgy az mitől függ, hogy a gömbcsuklós, vagy ez kör alakú műanyag van ? Kis/nagy blokk ? Nekem 1.4-en a gömbcsuklós verzió van, otthoni 1.6-ot még nem néztem. Szerintem nem függ a motortól, egyszerűen csak ezzel vagy azzal szerelték. Amikor vettem mindíg odafordították a monitort hogy melyik kell.
joecockroach Elküldve December31, 2019 Elküldve December31, 2019 Esetleg évjáratfüggő lehet. A stabrúd vége másabb a gömbcsuklósnak. 1
Stevy Elküldve December31, 2019 Elküldve December31, 2019 8 órája, joecockroach írta: Esetleg évjáratfüggő lehet. A stabrúd vége másabb a gömbcsuklósnak. Gondoltam rá én is, de nekem faceliftes van, és gömbcsuklós, Zotyának meg facelift előtti volt, és az is az, úgyhogy elvetettem ezt a gondolatot.
Róóóbi Elküldve December31, 2019 Elküldve December31, 2019 13 perce, Stevy írta: Gondoltam rá én is, de nekem faceliftes van, és gömbcsuklós, Zotyának meg facelift előtti volt, és az is az, úgyhogy elvetettem ezt a gondolatot. Én a vastagságát vélem eltérőnek motorváltozat alapján. Tévedés jogát fenntartom.
wookie Elküldve Január2, 2020 Elküldve Január2, 2020 vastagsága motortól, milyensege evjarattól függ. Vectranal 92ben volt a váltás.
Mikulás74 Elküldve Január12, 2020 Elküldve Január12, 2020 Üdv Urak, ha az ablakmosó tartályban max 3 napig marad meg a lötty, mit kell cserélnem? Van külön tömítés a motor és a tartály közé? Vagy a motor a kuka? Köszi
zotya975 Elküldve Január12, 2020 Elküldve Január12, 2020 25 perce, Mikulás74 írta: Üdv Urak, ha az ablakmosó tartályban max 3 napig marad meg a lötty, mit kell cserélnem? Van külön tömítés a motor és a tartály közé? Vagy a motor a kuka? Köszi A motor alatt van tömítés de lehet csak kirázkódott a helyéről, nézd meg alaposan.
kingblue Elküldve Január12, 2020 Elküldve Január12, 2020 1 óra, Mikulás74 írta: Üdv Urak, ha az ablakmosó tartályban max 3 napig marad meg a lötty, mit kell cserélnem? Van külön tömítés a motor és a tartály közé? Vagy a motor a kuka? Köszi Hali. Mindenképen le kell szedni a dobbetétet sajna hogy hozzáférj.Utána már látható a hiba.
zotya975 Elküldve Január12, 2020 Elküldve Január12, 2020 1 órával ezelőtt, kingblue írta: Hali. Mindenképen le kell szedni a dobbetétet sajna hogy hozzáférj.Utána már látható a hiba. Most akkor megkeveredtem..nem F astra? 1
Recommended Posts