Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
57 perce, hazi1966 írta:

Alapjárati motortól nem lehet a kipufogóba durrogás

Az alapjárati motor annyit csinál hogy amikor nem nyomod a gázt és ezért csukva a pillangószelep, egy megkerülő járaton keresztül levegőt ad a motornak, hogy ne fulladjon le. Szerintem nem. 

Elküldve

Sziasztok..egy kerdesem kenne..

F.astra caravan 2001evj 1.6 8v klima nelkuli. Benzines.motorteben vann doboz. 6 nagy bizti van benne 1 hianyzik...uoltso elott talan..

Sargataol egyel visszabb...melyik lehet az? Koszi a valaszokat elore is!

Elküldve
1 órával ezelőtt, duke19@citromail.hu írta:

Sziasztok..egy kerdesem kenne..

F.astra caravan 2001evj 1.6 8v klima nelkuli. Benzines.motorteben vann doboz. 6 nagy bizti van benne 1 hianyzik...uoltso elott talan..

Sargataol egyel visszabb...melyik lehet az? Koszi a valaszokat elore is!

Üdv, nekem nincs a motortérben bizti( relé doboz) a rajzokon meg nem találok olyant amelyikben 6 nagy bizti lenne. Várj , majd előkerül olyan akinek van ilyen és megnézi mi lehet az. 

Elküldve

Üdv mindenkinek! 

Szétment a széntartály a jobb sárvédő alatt és ugye eltömődött minden. nem akart indulni, csak gázadásra indult, sokszor lefulladt stb.

Teljes mértékben kiiktattuk a tartályt, most szabadon szellőzik a tank. Hátha valakinek segítség vagy csak érdekességként feltöltök két képet róla. 

https://drive.google.com/open?id=1ISQBCELAicelAmWAL4xU4oZIYlQecRGO

https://drive.google.com/open?id=1PvhCWX4Z-KseSRt0GfulhEdd7Q2G6x25

Most tűrhető a járgány. Max annyi, hogy kb 500ra ereszti vissza az alapjáratot de ezzel együtt tudok élni. 

  • Like 1
Elküldve
15 órája, Lajos12 írta:

Üdv mindenkinek! 

Szétment a széntartály a jobb sárvédő alatt és ugye eltömődött minden. nem akart indulni, csak gázadásra indult, sokszor lefulladt stb.

Teljes mértékben kiiktattuk a tartályt, most szabadon szellőzik a tank. Hátha valakinek segítség vagy csak érdekességként feltöltök két képet róla. 

https://drive.google.com/open?id=1ISQBCELAicelAmWAL4xU4oZIYlQecRGO

https://drive.google.com/open?id=1PvhCWX4Z-KseSRt0GfulhEdd7Q2G6x25

Most tűrhető a járgány. Max annyi, hogy kb 500ra ereszti vissza az alapjáratot de ezzel együtt tudok élni. 

Ha szétmegy a tartály szénport szokott beszívni a vákumcsöveken, nézd át őket, és az alapjárati motort is, lehet oda is került belőle. 

Elküldve
On 2018. 08. 02. at 8:18, duke19@citromail.hu írta:

Sziasztok..egy kerdesem kenne..

F.astra caravan 2001evj 1.6 8v klima nelkuli. Benzines.motorteben vann doboz. 6 nagy bizti van benne 1 hianyzik...uoltso elott talan..

Sargataol egyel visszabb...melyik lehet az? Koszi a valaszokat elore is!

Szia! Az valószínű a riasztód bizti doboza. A toronyra van felfogatva elvileg. 

13 órája, hazi1966 írta:

Miért nem működik a belső levegő keringetés kapcsoló opel astra f 1993

Szia. Valószínű lehet, hogy a vákumcső ami rácsatlakozik, kilukadt. 

Elküldve

Bocsi de még azt szeretném kérdezni,hogy a fékrásegítőről jön le két vákumcső az egyik a vékonyabbik ami a túzfalon keresztül megy be az utastérbe az hova megy és mi a szerepe,mert nem tálálom a végit.Mert ha belefújok a motor felől lehet hallani,hogy a másik oldalon jön ki a levegő 

Elküldve
48 perce, hazi1966 írta:

Bocsi de még azt szeretném kérdezni,hogy a fékrásegítőről jön le két vákumcső az egyik a vékonyabbik ami a túzfalon keresztül megy be az utastérbe az hova megy és mi a szerepe,mert nem tálálom a végit.Mert ha belefújok a motor felől lehet hallani,hogy a másik oldalon jön ki a levegő 

A pollenszűrő alatt bemegy az utastérbe, és ez kapcsolgatja ki-be egy vákumos szelepen keresztül a belső levegő keringtetést.

A legalsó nyílásban látszik a vége:

2888976-20180804-PZzUxG.jpg

És erre van rádugva az egyik fehér csonkra:

2888977-20180804-p91rgD.jpg

Ha kiveszed a kesztyűtartót szerintem rálátsz lámpával ide bevilágítva, esetleg tükör segítségével.

Elküldve
1 óra, hazi1966 írta:

Szia.  1993 Opel Astra F 1.6  az autóm.De ezen csak két vákuumcső van a belső keringtető kapcsoló hátulján

Az úgy jó, az egyik jön befelé a pollenszűrőnél amit ugye a motortérből is látsz a másik megy a vákumos szelephez. A motortérből a pollenszűrő alatt látszik az ajtó aminek nyitódnia-csukódnia kell, ha járó motornál ki-bekapcsolod a gombot, akkor vált át a külső levegő befújásról csak belső levegő keringtetésre.

2889169-20180804-uA49zw.jpg

Itt ugyan már nincs bent a befúvó motor, de emlékeim szerint akkor is látszik az ajtó ha még a helyén van a motor a ventivel. Itt nincs szétcsúszva a cső amúgy? 

Elküldve

Szia.megtaláltam a hibát.A pollenszűrőnél volt lecsúszva a vákuumcső.Köszi a segítségeteket.Most viszont ki kell cserélnem a belső keringtető kapcsolót mert nem tudom ki- benyomni  mert az a kis kerék belülről elveszett

Elküldve
24 perce, hazi1966 írta:

Szia.megtaláltam a hibát.A pollenszűrőnél volt lecsúszva a vákuumcső.Köszi a segítségeteket.Most viszont ki kell cserélnem a belső keringtető kapcsolót mert nem tudom ki- benyomni  mert az a kis kerék belülről elveszett

Hát ha a kocsiban esett ki, talán meg tudod keresni.

Elküldve
21 perce, hazi1966 írta:

Sajnos újra szét kell szednem a középkonzolt mert alul ahol van a kapcsoló van  egy kis rés oda esett bele

Hát az ilyen sajna előfordul.:)

Elküldve
10 órája, hazi1966 írta:

És ezt hogyan rakjam vissza a helyére,hogy bent maradjon biztosan jó legyen és a legfontosabb,hogy működjön is rendesen

Egy nútrendszer van a gomb alján a helyén meg vájat oda passzol be. Kép feljebb. Berakod a nútba, és az újaddal tartod amig a helyére nem csúsztatod.

Elküldve

Szia Úgy csináltam ahogy leírtad,de ha betolom a helyére csak egy irányba kapcsol,nem úgy mint előtte mind a két irányba kapcsolt.Külsőre és belsőre egyaránt.De most csak nyomkodom és a kapcsoló ki-be jár

Elküldve

Az alapjáratimotor mindig ugyanabban a pozicíóban áll meg mikor leállítom a motort?

Beindítom az autot 2000 felett pörög, adok neki egy gázfröccsöt(méregből..) kb. 3000ig majd lefullad. Újraindítom és 1000 körül van, nem lehet hogy rosszul áll meg? 

Amikor diagnosztikai üzemben van szépen jár ki-be a kúp.(csonkagúla?)

Elküldve
6 órája, Lajos12 írta:

Az alapjáratimotor mindig ugyanabban a pozicíóban áll meg mikor leállítom a motort?

Beindítom az autot 2000 felett pörög, adok neki egy gázfröccsöt(méregből..) kb. 3000ig majd lefullad. Újraindítom és 1000 körül van, nem lehet hogy rosszul áll meg? 

Amikor diagnosztikai üzemben van szépen jár ki-be a kúp.(csonkagúla?)

Hát ahogy leveszed a gyujtást, megszűnik a motorvezérlő tápja, és utána már nem tudja állítani, úgy áll meg ahogy volt.

Elküldve
17 órája, hazi1966 írta:

Szia Úgy csináltam ahogy leírtad,de ha betolom a helyére csak egy irányba kapcsol,nem úgy mint előtte mind a két irányba kapcsolt.Külsőre és belsőre egyaránt.De most csak nyomkodom és a kapcsoló ki-be jár

Nem sérült meg az a nútrendszer a gomb alján? 

Elküldve

Üdv ! Szeretnék segítséget kérni c14nz motorkódú motorban cseréltem hidrotőkéket ( csattogó szelephangot adott, Pufóban fura pukkadozás) Maradt ugyanaz a helyzet.Kopottnak láttam a himbákat őket is kicseréltem. A helyzet jobb lett, de még mindig megvan mindkét jelenség , csak csendesebb lett. A kérdés az lenne mennyi időre van szükség hogy a hidrotőkék beálljanak. A cseréjüket egy itteni topik alapján végeztem. Megvoltak lágyítva a tőkék. (kézzel össze tudtam nyomni őket) Válaszokat előre is köszönöm. Tisztelettel Gyuri

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.