zotya975 Elküldve Július29, 2018 Megoszt Elküldve Július29, 2018 57 perce, hazi1966 írta: Alapjárati motortól nem lehet a kipufogóba durrogás Az alapjárati motor annyit csinál hogy amikor nem nyomod a gázt és ezért csukva a pillangószelep, egy megkerülő járaton keresztül levegőt ad a motornak, hogy ne fulladjon le. Szerintem nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
duke19@citromail.hu Elküldve Augusztus2, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2018 Sziasztok..egy kerdesem kenne.. F.astra caravan 2001evj 1.6 8v klima nelkuli. Benzines.motorteben vann doboz. 6 nagy bizti van benne 1 hianyzik...uoltso elott talan.. Sargataol egyel visszabb...melyik lehet az? Koszi a valaszokat elore is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus2, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2018 1 órával ezelőtt, duke19@citromail.hu írta: Sziasztok..egy kerdesem kenne.. F.astra caravan 2001evj 1.6 8v klima nelkuli. Benzines.motorteben vann doboz. 6 nagy bizti van benne 1 hianyzik...uoltso elott talan.. Sargataol egyel visszabb...melyik lehet az? Koszi a valaszokat elore is! Üdv, nekem nincs a motortérben bizti( relé doboz) a rajzokon meg nem találok olyant amelyikben 6 nagy bizti lenne. Várj , majd előkerül olyan akinek van ilyen és megnézi mi lehet az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lajos12 Elküldve Augusztus2, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2018 Üdv mindenkinek! Szétment a széntartály a jobb sárvédő alatt és ugye eltömődött minden. nem akart indulni, csak gázadásra indult, sokszor lefulladt stb. Teljes mértékben kiiktattuk a tartályt, most szabadon szellőzik a tank. Hátha valakinek segítség vagy csak érdekességként feltöltök két képet róla. https://drive.google.com/open?id=1ISQBCELAicelAmWAL4xU4oZIYlQecRGO https://drive.google.com/open?id=1PvhCWX4Z-KseSRt0GfulhEdd7Q2G6x25 Most tűrhető a járgány. Max annyi, hogy kb 500ra ereszti vissza az alapjáratot de ezzel együtt tudok élni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus3, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2018 15 órája, Lajos12 írta: Üdv mindenkinek! Szétment a széntartály a jobb sárvédő alatt és ugye eltömődött minden. nem akart indulni, csak gázadásra indult, sokszor lefulladt stb. Teljes mértékben kiiktattuk a tartályt, most szabadon szellőzik a tank. Hátha valakinek segítség vagy csak érdekességként feltöltök két képet róla. https://drive.google.com/open?id=1ISQBCELAicelAmWAL4xU4oZIYlQecRGO https://drive.google.com/open?id=1PvhCWX4Z-KseSRt0GfulhEdd7Q2G6x25 Most tűrhető a járgány. Max annyi, hogy kb 500ra ereszti vissza az alapjáratot de ezzel együtt tudok élni. Ha szétmegy a tartály szénport szokott beszívni a vákumcsöveken, nézd át őket, és az alapjárati motort is, lehet oda is került belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hazi1966 Elküldve Augusztus3, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2018 Miért nem működik a belső levegő keringetés kapcsoló opel astra f 1993 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Augusztus4, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2018 On 2018. 08. 02. at 8:18, duke19@citromail.hu írta: Sziasztok..egy kerdesem kenne.. F.astra caravan 2001evj 1.6 8v klima nelkuli. Benzines.motorteben vann doboz. 6 nagy bizti van benne 1 hianyzik...uoltso elott talan.. Sargataol egyel visszabb...melyik lehet az? Koszi a valaszokat elore is! Szia! Az valószínű a riasztód bizti doboza. A toronyra van felfogatva elvileg. 13 órája, hazi1966 írta: Miért nem működik a belső levegő keringetés kapcsoló opel astra f 1993 Szia. Valószínű lehet, hogy a vákumcső ami rácsatlakozik, kilukadt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2018 13 órája, hazi1966 írta: Miért nem működik a belső levegő keringetés kapcsoló opel astra f 1993 Nem esett ki belőle szétszedés során ez a pici kerék? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hazi1966 Elküldve Augusztus4, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2018 Sziasztok.hiába nyomkodom a kapcsolót nem reagál semmire.Előtte mikor bekapcsoltam erősebben nyomta a levegőt az utastérbe Kezelés Link to comment Megosztás: More sharing options...
hazi1966 Elküldve Augusztus4, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2018 Bocsi de még azt szeretném kérdezni,hogy a fékrásegítőről jön le két vákumcső az egyik a vékonyabbik ami a túzfalon keresztül megy be az utastérbe az hova megy és mi a szerepe,mert nem tálálom a végit.Mert ha belefújok a motor felől lehet hallani,hogy a másik oldalon jön ki a levegő Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2018 48 perce, hazi1966 írta: Bocsi de még azt szeretném kérdezni,hogy a fékrásegítőről jön le két vákumcső az egyik a vékonyabbik ami a túzfalon keresztül megy be az utastérbe az hova megy és mi a szerepe,mert nem tálálom a végit.Mert ha belefújok a motor felől lehet hallani,hogy a másik oldalon jön ki a levegő A pollenszűrő alatt bemegy az utastérbe, és ez kapcsolgatja ki-be egy vákumos szelepen keresztül a belső levegő keringtetést. A legalsó nyílásban látszik a vége: És erre van rádugva az egyik fehér csonkra: Ha kiveszed a kesztyűtartót szerintem rálátsz lámpával ide bevilágítva, esetleg tükör segítségével. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hazi1966 Elküldve Augusztus4, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2018 Szia. 1993 Opel Astra F 1.6 az autóm.De ezen csak két vákuumcső van a belső keringtető kapcsoló hátulján Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2018 1 óra, hazi1966 írta: Szia. 1993 Opel Astra F 1.6 az autóm.De ezen csak két vákuumcső van a belső keringtető kapcsoló hátulján Az úgy jó, az egyik jön befelé a pollenszűrőnél amit ugye a motortérből is látsz a másik megy a vákumos szelephez. A motortérből a pollenszűrő alatt látszik az ajtó aminek nyitódnia-csukódnia kell, ha járó motornál ki-bekapcsolod a gombot, akkor vált át a külső levegő befújásról csak belső levegő keringtetésre. Itt ugyan már nincs bent a befúvó motor, de emlékeim szerint akkor is látszik az ajtó ha még a helyén van a motor a ventivel. Itt nincs szétcsúszva a cső amúgy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hazi1966 Elküldve Augusztus4, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2018 Szia.megtaláltam a hibát.A pollenszűrőnél volt lecsúszva a vákuumcső.Köszi a segítségeteket.Most viszont ki kell cserélnem a belső keringtető kapcsolót mert nem tudom ki- benyomni mert az a kis kerék belülről elveszett Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2018 24 perce, hazi1966 írta: Szia.megtaláltam a hibát.A pollenszűrőnél volt lecsúszva a vákuumcső.Köszi a segítségeteket.Most viszont ki kell cserélnem a belső keringtető kapcsolót mert nem tudom ki- benyomni mert az a kis kerék belülről elveszett Hát ha a kocsiban esett ki, talán meg tudod keresni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hazi1966 Elküldve Augusztus4, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2018 Sajnos újra szét kell szednem a középkonzolt mert alul ahol van a kapcsoló van egy kis rés oda esett bele Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2018 21 perce, hazi1966 írta: Sajnos újra szét kell szednem a középkonzolt mert alul ahol van a kapcsoló van egy kis rés oda esett bele Hát az ilyen sajna előfordul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hazi1966 Elküldve Augusztus4, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2018 És ezt hogyan rakjam vissza a helyére,hogy bent maradjon biztosan jó legyen és a legfontosabb,hogy működjön is rendesen Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus5, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2018 10 órája, hazi1966 írta: És ezt hogyan rakjam vissza a helyére,hogy bent maradjon biztosan jó legyen és a legfontosabb,hogy működjön is rendesen Egy nútrendszer van a gomb alján a helyén meg vájat oda passzol be. Kép feljebb. Berakod a nútba, és az újaddal tartod amig a helyére nem csúsztatod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hazi1966 Elküldve Augusztus5, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2018 Szia Úgy csináltam ahogy leírtad,de ha betolom a helyére csak egy irányba kapcsol,nem úgy mint előtte mind a két irányba kapcsolt.Külsőre és belsőre egyaránt.De most csak nyomkodom és a kapcsoló ki-be jár Link to comment Megosztás: More sharing options...
hazi1966 Elküldve Augusztus5, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2018 Valakinek nincsen véletlenül jó állapotú belső levegő keringetés kapcsoló opel astra f 1993 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lajos12 Elküldve Augusztus5, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2018 Az alapjáratimotor mindig ugyanabban a pozicíóban áll meg mikor leállítom a motort? Beindítom az autot 2000 felett pörög, adok neki egy gázfröccsöt(méregből..) kb. 3000ig majd lefullad. Újraindítom és 1000 körül van, nem lehet hogy rosszul áll meg? Amikor diagnosztikai üzemben van szépen jár ki-be a kúp.(csonkagúla?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2018 6 órája, Lajos12 írta: Az alapjáratimotor mindig ugyanabban a pozicíóban áll meg mikor leállítom a motort? Beindítom az autot 2000 felett pörög, adok neki egy gázfröccsöt(méregből..) kb. 3000ig majd lefullad. Újraindítom és 1000 körül van, nem lehet hogy rosszul áll meg? Amikor diagnosztikai üzemben van szépen jár ki-be a kúp.(csonkagúla?) Hát ahogy leveszed a gyujtást, megszűnik a motorvezérlő tápja, és utána már nem tudja állítani, úgy áll meg ahogy volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2018 17 órája, hazi1966 írta: Szia Úgy csináltam ahogy leírtad,de ha betolom a helyére csak egy irányba kapcsol,nem úgy mint előtte mind a két irányba kapcsolt.Külsőre és belsőre egyaránt.De most csak nyomkodom és a kapcsoló ki-be jár Nem sérült meg az a nútrendszer a gomb alján? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuri80 Elküldve Augusztus6, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2018 Üdv ! Szeretnék segítséget kérni c14nz motorkódú motorban cseréltem hidrotőkéket ( csattogó szelephangot adott, Pufóban fura pukkadozás) Maradt ugyanaz a helyzet.Kopottnak láttam a himbákat őket is kicseréltem. A helyzet jobb lett, de még mindig megvan mindkét jelenség , csak csendesebb lett. A kérdés az lenne mennyi időre van szükség hogy a hidrotőkék beálljanak. A cseréjüket egy itteni topik alapján végeztem. Megvoltak lágyítva a tőkék. (kézzel össze tudtam nyomni őket) Válaszokat előre is köszönöm. Tisztelettel Gyuri Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts