djtoma Elküldve Október2, 2017 Megoszt Elküldve Október2, 2017 2 órája, zotya975 írta: Le kell venni a lábtér burkolatot, kiakasztani a karból a bowdent és magát a bowdent egy fogóval, egyéb célszerszámmal kell meghúzni, mert így többet tudsz rajta húzni mint a kar. Közben egy segítő rátehénkedik a motorháztetőre, és lenyomja az elejét, így könnyebb kioldni a zárat. De lehet így rátehénkedve a karral is ki tudjátok nyitni. Már levettem a lábtérnél a burkolatot,kiakasztottam a bowdent is és kombinát fogóval húztam de úgyse nyílt ki,de még azt meg próbálom majd hogy valaki a tetőt nyomja lefele vagy huzza felfele!Az a baj hogy a motortérbe állítottam rajta a zár melett van egy kis csavar azt kilazítottam és a bowdent húztam előre fele is hátra fele is is és ott szerintem nem jól állítottam be!Ha nem nyílik így se majd akkor végképp nem tudom mi lesz! Marad a lángvágó,flex! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október2, 2017 Megoszt Elküldve Október2, 2017 21 perce, djtoma írta: Már levettem a lábtérnél a burkolatot,kiakasztottam a bowdent is és kombinát fogóval húztam de úgyse nyílt ki,de még azt meg próbálom majd hogy valaki a tetőt nyomja lefele vagy huzza felfele!Az a baj hogy a motortérbe állítottam rajta a zár melett van egy kis csavar azt kilazítottam és a bowdent húztam előre fele is hátra fele is is és ott szerintem nem jól állítottam be!Ha nem nyílik így se majd akkor végképp nem tudom mi lesz! Marad a lángvágó,flex! Lefelé nyomja a motorháztetőt, úgy enged könnyebben a rugó amit húz a bowden. Hát sok lehetőség sajna nincs lentről nem férnie egyáltalán hozz, ha leveszed a hűtőmaszkot, úgy talán tudsz valamit kezdeni, azt a rugót kell elhúzni ami a lyukban látsz az akad be a csap nútjába. Nem tudom mennyire lóg ki a csap lefelé, ha van elég hely ki is tekerheted aztán felnyílik a motorháztető nélküle, utána majd visszatekered: Ha nem klímás az autód, akkor lesz még egy függőleges merevítő középen ( viszont nincs klímahűtő), de szerintem mögéférsz. Pont tegnap tettem vissza az én rácsomat, előtte pontosan meg tudtam volna mondani hogy nyitható-e így. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október3, 2017 Megoszt Elküldve Október3, 2017 ha lent a maszk, kézzel simán mögé férni. Persze, összebassza az ember a kezét, de nyitható, különösebb roncsolás nélkül. Persze astráról szarabb leszedni a maszkot mint a vectráról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október3, 2017 Megoszt Elküldve Október3, 2017 13 perce, wookie írta: ha lent a maszk, kézzel simán mögé férni. Persze, összebassza az ember a kezét, de nyitható, különösebb roncsolás nélkül. Persze astráról szarabb leszedni a maszkot mint a vectráról. Csak annak akinek nem 4 kábelkötegelő tartja mint nekem. Belül megfúrtam és csipesszel húzom meg majd a szárát visszagyűröm a maszk mögé, így szinte nem is látszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ecology Elküldve Október3, 2017 Megoszt Elküldve Október3, 2017 Sziasztok! Van egy 96-os C14NZ-m és meleg motornál, ha üresben van, vagy amikor kuplungot benyomom, akkor a fordulatszám megemelkedik egy pár másodpercre. Nincs valakinek tippje, hogy ez mitől lehet? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október3, 2017 Megoszt Elküldve Október3, 2017 45 perce, ecology írta: Sziasztok! Van egy 96-os C14NZ-m és meleg motornál, ha üresben van, vagy amikor kuplungot benyomom, akkor a fordulatszám megemelkedik egy pár másodpercre. Nincs valakinek tippje, hogy ez mitől lehet? Köszi! A szokásos sorrend: alapjárati léptetőmotornak és a fészkének a takarítása, vákumcsövek átnézése, repedést, lecsúszást, eldugult ( szénpor) csövet keresve. Injektorház talp tömítésének az ellenőrzése ( pölö HIDEG motornál féktisztítót fújsz ide, ha tömítetlenség van a motor felpörög) és a legvégén passz, gyakori probléma nem mindíg derül ki mi az oka. Pár másodpercre? De jó neked, én van hogy a faluból kifelé még "gáz nélkül" megyek mert viszi a bódét az alapjárat. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október3, 2017 Megoszt Elküldve Október3, 2017 7 órája, zotya975 írta: Csak annak akinek nem 4 kábelkötegelő tartja mint nekem. Belül megfúrtam és csipesszel húzom meg majd a szárát visszagyűröm a maszk mögé, így szinte nem is látszik. Jó hát a2, meg v2000 vecinél meg konkrétan csavar fogja. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október4, 2017 Megoszt Elküldve Október4, 2017 18 órája, wookie írta: Jó hát a2, meg v2000 vecinél meg konkrétan csavar fogja. :D Az úgy még jobb. Szedtem szét több vinyot abban van a fejpozíciónálló erős mágnes gondolkodtam hogy rakok rá többet és akkor simán odafogja a zárhídhoz, úgy kell majd letépni. Bár ez a kábekötegelős játék is max 10 perc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Október10, 2017 Megoszt Elküldve Október10, 2017 Sziasztok! Már küzdök a felderítéssel, egyszerűen nem találom ennek a minek nevezzem szelepnek a rendes neve. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=428IMG_3066.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=255IMG_3065.jpg Az injektor fedélben van. Egyik cső megy a légszűrőházhoz, ez esetben az ép. Másik pedig gyanusan az injektor oldalába csatlakozik, ami jelenleg nálam le van zárva, tekintettel a hibás alkatrészre. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október10, 2017 Megoszt Elküldve Október10, 2017 4 perce, tuskes írta: Sziasztok! Már küzdök a felderítéssel, egyszerűen nem találom ennek a minek nevezzem szelepnek a rendes neve. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=428IMG_3066.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=255IMG_3065.jpg Az injektor fedélben van. Egyik cső megy a légszűrőházhoz, ez esetben az ép. Másik pedig gyanusan az injektor oldalába csatlakozik, ami jelenleg nálam le van zárva, tekintettel a hibás alkatrészre. Köszönöm! Ez egy vákumrendszer része, a légszűrőház elejében van egy vákumszelep, ami tudja a hideg-meleg felé kapcsolni a beszívott levegőt attól függően hogy a motor hideg-e még vagy már bemelegedett. Nagy jelentősége nincs neki, én ledugóztam és csak a hideg felől hagytam szabadon az áramlást. A konkrét motorműködést nem befolyásolja csak amig hideg a motor addig a leömlőtől szívja a levegőt aztán a kocsi orra felől. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október13, 2017 Megoszt Elküldve Október13, 2017 On 2017. 10. 10. at 12:15, tuskes írta: Sziasztok! Már küzdök a felderítéssel, egyszerűen nem találom ennek a minek nevezzem szelepnek a rendes neve. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=428IMG_3066.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=255IMG_3065.jpg Az injektor fedélben van. Egyik cső megy a légszűrőházhoz, ez esetben az ép. Másik pedig gyanusan az injektor oldalába csatlakozik, ami jelenleg nálam le van zárva, tekintettel a hibás alkatrészre. Köszönöm! Ki kell hajítani a fenébe ( vagy bent hagyod de nem teszel rá csövet) és ahogy Zotya mondja, fixen rögzíteni kell a csappantyút a légszűrőházban, hogy csak a lököstől szívjon. Ugyanakkor a pillangoszelepnél levő kis vákumcsöcsöt le kell dugózni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Október13, 2017 Megoszt Elküldve Október13, 2017 On 2017. 10. 10. at 12:23, zotya975 írta: Ez egy vákumrendszer része, a légszűrőház elejében van egy vákumszelep, ami tudja a hideg-meleg felé kapcsolni a beszívott levegőt attól függően hogy a motor hideg-e még vagy már bemelegedett. Nagy jelentősége nincs neki, én ledugóztam és csak a hideg felől hagytam szabadon az áramlást. A konkrét motorműködést nem befolyásolja csak amig hideg a motor addig a leömlőtől szívja a levegőt aztán a kocsi orra felől. Értem. Csakhát gondoltam, ha már eredetileg nem úgy volt, talán lehet jelentősége....... 2 órája, Bundee írta: Ki kell hajítani a fenébe ( vagy bent hagyod de nem teszel rá csövet) és ahogy Zotya mondja, fixen rögzíteni kell a csappantyút a légszűrőházban, hogy csak a lököstől szívjon. Ugyanakkor a pillangoszelepnél levő kis vákumcsöcsöt le kell dugózni. Úgy van most is. A légszűrőházból, az első csatlakozóból megy a cső a légszűrőházba. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=986IMG_3033.jpg Ha nincs tévedés, akkor a pillangószelepnél, a jobbos, ( képen pont rajtavan a ledugózott csődarab ) http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=836IMG_3058.jpg Azalatt mit értessz, hogy fixen rögzíteni kell? Úgy van a helyén most is, ahogy a képen látszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wolfnet Elküldve Október13, 2017 Megoszt Elküldve Október13, 2017 6 órája, tuskes írta: Értem. Csakhát gondoltam, ha már eredetileg nem úgy volt, talán lehet jelentősége....... Úgy van most is. A légszűrőházból, az első csatlakozóból megy a cső a légszűrőházba. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=986IMG_3033.jpg Ha nincs tévedés, akkor a pillangószelepnél, a jobbos, ( képen pont rajtavan a ledugózott csődarab ) http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=836IMG_3058.jpg Azalatt mit értessz, hogy fixen rögzíteni kell? Úgy van a helyén most is, ahogy a képen látszik. Szerintem a csappantyúra gondol a légszűrő ház aljában amit a vákuumcső vezérelne. De ha kikötöd a a vákuum csövet avagy nem működik a vezérlés akkor tedd fixen lökös felőli szívásra. Amúgy igen jó dolog téli üzemben, ha ez működik. Ezer éves vívmány hogy ez automatikusan ráadásul "agy" által eldöntötve vezérelődik. Felmelegedési stádium, -15-20°C-nál rengeteget számít hogy meleget szív a leömlők felől nem pedig jéghideget elölről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október13, 2017 Megoszt Elküldve Október13, 2017 40 perce, wolfnet írta: Szerintem a csappantyúra gondol a légszűrő ház aljában amit a vákuumcső vezérelne. De ha kikötöd a a vákuum csövet avagy nem működik a vezérlés akkor tedd fixen lökös felőli szívásra. Amúgy igen jó dolog téli üzemben, ha ez működik. Ezer éves vívmány hogy ez automatikusan ráadásul "agy" által eldöntötve vezérelődik. Felmelegedési stádium, -15-20°C-nál rengeteget számít hogy meleget szív a leömlők felől nem pedig jéghideget elölről. Van persze jelentősége de a teljesítményre megyünk, hideg levegőben több azoxigén.. de amúgy nem tudtam ellenőrizni hogy valóban átvált-e a rugós vákumszelep így kikötöttem, kibeleztem a meleg oldalt lezártam. 1 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október15, 2017 Megoszt Elküldve Október15, 2017 On 2017. 10. 13. at 20:22, zotya975 írta: Van persze jelentősége de a teljesítményre megyünk Ott az igazság Nekem pl forró motornál is a leömlőről szívott, az pedig nem volt olyan teljesítménybarát. A fekete kupakban levő 2 csöcsös cucc amúgy egy termosztát ami a vákuumot adja/nem adja a csappantyú felé. Másrészt kb félgáz fölött már alig van vákum a pillangó alatt, olyankor kb félig nyitott állapotban van a csappantyú -> meleg levegő, kevés zokszigén, folytassam? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabadij Elküldve Október16, 2017 Megoszt Elküldve Október16, 2017 (edited) On 2017. 10. 13. at 20:22, zotya975 írta: Van persze jelentősége de a teljesítményre megyünk, hideg levegőben több azoxigén.. de amúgy nem tudtam ellenőrizni hogy valóban átvált-e a rugós vákumszelep így kikötöttem, kibeleztem a meleg oldalt lezártam. Elég,ha leveszed a légszűrőház és a kipufogótorok torok közötti csövet és a probléma el van felejtve .Nem jár bontással és télire visszarakható,igaz nincs annyira elől,de menet közben nincs jelentősége.Tuning forever... Módosítva Október16, 2017 : Szabadij Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október17, 2017 Megoszt Elküldve Október17, 2017 7 órája, Szabadij írta: Elég,ha leveszed a légszűrőház és a kipufogótorok torok közötti csövet és a probléma el van felejtve .Nem jár bontással és télire visszarakható,igaz nincs annyira elől,de menet közben nincs jelentősége.Tuning forever... Csak annyira benyúlik az a rugós izé a szívócsőbe hogy gondoltam had lélegezzen könnyebben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Október17, 2017 Megoszt Elküldve Október17, 2017 On 2017. 10. 13. at 19:39, wolfnet írta: Szerintem a csappantyúra gondol a légszűrő ház aljában amit a vákuumcső vezérelne. De ha kikötöd a a vákuum csövet avagy nem működik a vezérlés akkor tedd fixen lökös felőli szívásra. Amúgy igen jó dolog téli üzemben, ha ez működik. Ezer éves vívmány hogy ez automatikusan ráadásul "agy" által eldöntötve vezérelődik. Felmelegedési stádium, -15-20°C-nál rengeteget számít hogy meleget szív a leömlők felől nem pedig jéghideget elölről. On 2017. 10. 13. at 10:04, Bundee írta: Ki kell hajítani a fenébe ( vagy bent hagyod de nem teszel rá csövet) és ahogy Zotya mondja, fixen rögzíteni kell a csappantyút a légszűrőházban, hogy csak a lököstől szívjon. Ugyanakkor a pillangoszelepnél levő kis vákumcsöcsöt le kell dugózni. On 2017. 10. 10. at 12:23, zotya975 írta: Ez egy vákumrendszer része, a légszűrőház elejében van egy vákumszelep, ami tudja a hideg-meleg felé kapcsolni a beszívott levegőt attól függően hogy a motor hideg-e még vagy már bemelegedett. Nagy jelentősége nincs neki, én ledugóztam és csak a hideg felől hagytam szabadon az áramlást. A konkrét motorműködést nem befolyásolja csak amig hideg a motor addig a leömlőtől szívja a levegőt aztán a kocsi orra felől. On 2017. 10. 13. at 20:22, zotya975 írta: Van persze jelentősége de a teljesítményre megyünk, hideg levegőben több azoxigén.. de amúgy nem tudtam ellenőrizni hogy valóban átvált-e a rugós vákumszelep így kikötöttem, kibeleztem a meleg oldalt lezártam. On 2017. 10. 15. at 23:56, Bundee írta: Ott az igazság Nekem pl forró motornál is a leömlőről szívott, az pedig nem volt olyan teljesítménybarát. A fekete kupakban levő 2 csöcsös cucc amúgy egy termosztát ami a vákuumot adja/nem adja a csappantyú felé. Másrészt kb félgáz fölött már alig van vákum a pillangó alatt, olyankor kb félig nyitott állapotban van a csappantyú -> meleg levegő, kevés zokszigén, folytassam? Na jó.... Én ezt már nem is értem, összekeveredtem. Szerintem marad ahogy van, eddig is jó volt így. Ha lesz időm, megnézem mi hová hogyan megy, és elbabrálok vele. Mindettől függetlenül, köszönöm a hozzászólásokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október18, 2017 Megoszt Elküldve Október18, 2017 7 órája, tuskes írta: Na jó.... Én ezt már nem is értem, összekeveredtem. Szerintem marad ahogy van, eddig is jó volt így. Ha lesz időm, megnézem mi hová hogyan megy, és elbabrálok vele. Mindettől függetlenül, köszönöm a hozzászólásokat! Délután dobok fel képeket..ha elfelejteném szólj rám! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Október18, 2017 Megoszt Elküldve Október18, 2017 3 órája, zotya975 írta: Délután dobok fel képeket..ha elfelejteném szólj rám! Nagy vagy zotya! Bár nem ígérem hogy nem felejtem el,....... mozgalmas napom lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tyccon Elküldve Október18, 2017 Megoszt Elküldve Október18, 2017 Sziasztok! Előre is elnézést kérek,ha esetleg rossz topikba írok,de nem tudom a problémám hova tartozik,ami a következő: menet közben,kb. 90 tempónál felbőgött a motor,a km óraszámláló felszaladt 130-ig,majd visszaesett 60-ra. Megálltam,alapjáraton ment az autó tovább,de amikor elakartam indulni, hiába raktam sebességbe az autót,nem indult,csak bőgött a motor.Leállítottam, elvontattuk egy szerelőhöz,aki megállapította hogy szétment a váltó,de később felhívott hogy amikor visszatette a féltengelyt,megjavult a kocsi,ő sem tudta megmondani mitől.Elég rossz hogy nem tudom mi a probléma,így elindulni valahova,finoman szólva is rizikós.A kocsi 1.6 16V sedan. Ennyi a történet,bízom benne hogy valaki tud tippet merre is induljunk el a diagnosztikában.Előre is köszönöm a segítséget. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wolfnet Elküldve Október18, 2017 Megoszt Elküldve Október18, 2017 7 perce, Tyccon írta: Sziasztok! Előre is elnézést kérek,ha esetleg rossz topikba írok,de nem tudom a problémám hova tartozik,ami a következő: menet közben,kb. 90 tempónál felbőgött a motor,a km óraszámláló felszaladt 130-ig,majd visszaesett 60-ra. Megálltam,alapjáraton ment az autó tovább,de amikor elakartam indulni, hiába raktam sebességbe az autót,nem indult,csak bőgött a motor.Leállítottam, elvontattuk egy szerelőhöz,aki megállapította hogy szétment a váltó,de később felhívott hogy amikor visszatette a féltengelyt,megjavult a kocsi,ő sem tudta megmondani mitől.Elég rossz hogy nem tudom mi a probléma,így elindulni valahova,finoman szólva is rizikós.A kocsi 1.6 16V sedan. Ennyi a történet,bízom benne hogy valaki tud tippet merre is induljunk el a diagnosztikában.Előre is köszönöm a segítséget. Szia, nem vagyok váltó szaki de úgy hangzik mint amikor kiugrik sebességből az autó. Motorkerékpároknál idősebbeknél mindennapos a sztori hogy a léptető villa (ott ugye szekvenciális a váltó) beszorul és olyan mintha bevenné a fokozatot de mellette van és csak bőg. Itt a váltó kulisszánál kezdeném a vizsgálódást. Nekem konkrétan olyan volt már hogy kettesbe húztam koppant egyet mintha bevette volna de ráengedtem és semmi csak bőgés. Dupla kuplung visszakúrtam és jó. Havonta százezer váltásból 1x előfordul. A tanuló vasaló swift-emnél sok sok éve volt olyan hogy az egyest nem akarta bevenni csak dupla kuplunggal de ott szinkron baj volt. Szerintem valószínűtlen hogy durvább hanghatás nélkül csak ledarálná a fokozatokat, MINDET, inkább valóban az hogy hiába váltogatsz nem is veszi be, avagy a meghajtásra nem jut el a hajtás. Várom a tapasztaltabb kollegák kenyerét. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Október18, 2017 Megoszt Elküldve Október18, 2017 16 perce, Tyccon írta: Sziasztok! Előre is elnézést kérek,ha esetleg rossz topikba írok,de nem tudom a problémám hova tartozik,ami a következő: menet közben,kb. 90 tempónál felbőgött a motor,a km óraszámláló felszaladt 130-ig,majd visszaesett 60-ra. Megálltam,alapjáraton ment az autó tovább,de amikor elakartam indulni, hiába raktam sebességbe az autót,nem indult,csak bőgött a motor.Leállítottam, elvontattuk egy szerelőhöz,aki megállapította hogy szétment a váltó,de később felhívott hogy amikor visszatette a féltengelyt,megjavult a kocsi,ő sem tudta megmondani mitől.Elég rossz hogy nem tudom mi a probléma,így elindulni valahova,finoman szólva is rizikós.A kocsi 1.6 16V sedan. Ennyi a történet,bízom benne hogy valaki tud tippet merre is induljunk el a diagnosztikában.Előre is köszönöm a segítséget. Belső, külső féltengely csuklók ellenőrzése javasolt. Seeger gyűrűk megléte fontos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október18, 2017 Megoszt Elküldve Október18, 2017 7 órája, tuskes írta: Nagy vagy zotya! Bár nem ígérem hogy nem felejtem el,....... mozgalmas napom lesz. Nekem ugye a leömlővel összekötő cső már hiányzik, de ilyen a rendszer alapból: 4 órája, Tyccon írta: Sziasztok! Előre is elnézést kérek,ha esetleg rossz topikba írok,de nem tudom a problémám hova tartozik,ami a következő: menet közben,kb. 90 tempónál felbőgött a motor,a km óraszámláló felszaladt 130-ig,majd visszaesett 60-ra. Megálltam,alapjáraton ment az autó tovább,de amikor elakartam indulni, hiába raktam sebességbe az autót,nem indult,csak bőgött a motor.Leállítottam, elvontattuk egy szerelőhöz,aki megállapította hogy szétment a váltó,de később felhívott hogy amikor visszatette a féltengelyt,megjavult a kocsi,ő sem tudta megmondani mitől.Elég rossz hogy nem tudom mi a probléma,így elindulni valahova,finoman szólva is rizikós.A kocsi 1.6 16V sedan. Ennyi a történet,bízom benne hogy valaki tud tippet merre is induljunk el a diagnosztikában.Előre is köszönöm a segítséget. Hát ugye a sebesség mérő spirál kihajtása a diferenciál művön van, az a nagy ferde fogazású fogaskerék. Ha a mutató kimozdult akkor ez a fogaskerék forgott tehát utána volt a hiba és nem előtte, így szerintem volt kapcsolat a motor ( nyelestengely) és a difi között tehát maga sebesség kapcsoló jó és nem kapcsolt szét. Ebbe a difibe vannak bedugva a féltengelyek, és a működési elvéből adódóan bármelyik féltengely elpörög ( kerék kipörög, vagy valami eltörik) a hajtás megszűnik, de attól még a difi pörög a mutató meg kimozdul, hiszen terhelés nélkül a motor felpörög. Hogy hol és mi akadt szét arról sejtésem sincs, meg hogy miért nem szakadt el az adott gumiharang. Meg hogy hogyan állt vissza a hajtás. Kivül bordás a tengely az nem tud elforogni, kicsúszni nincs hely. A belső részt bontva még nem láttam. 1 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Október18, 2017 Megoszt Elküldve Október18, 2017 7 órája, zotya975 írta: Nekem ugye a leömlővel összekötő cső már hiányzik, de ilyen a rendszer alapból: Köszönöm! Nekem pont fordítva van. Megvan a légszűrőház, és a leömlő közötti cső, viszont a hideg levegő felőli, nincs, csak a légszűrőház csonkja, amire a gumicsőnek kellene csatlakoznia. Tehát, mivel nekem ez a kombinációm van meg, így nem biztos hogy jó? A vákumcső, ami a pillangószelep házat kép: http://kephost.com/image/BR1c összeköti a légszűrőházzal, nekem az első csatlakozási ponton van. A hátsó van letörve. Azt pont nem tudom, így tud-e bármit is csinálni? Ha jól kiveszem a soraitokból, télen jó hogy nekem a fordított kombó van, nyáron pedig érdemes levennem a csövet, így a meleg levegő beszívását megakadályozván. A légszűrőházban kell most valamit mókolnom? Vagy elég, ha a pillangószelep fedelén, a letört vákumcső csatlakozást ledugózom valamivel, mondjuk ragasztópisztollyal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts