katona83 Elküldve Július23, 2017 Elküldve Július23, 2017 hali. nekem a problémám az hogy amikor leveszem a tank sapkát kifele jön a nyomás. kilökte a kezemből a tanksapkát. tud valaki sos be valamit megoldást?
zotya975 Elküldve Július23, 2017 Elküldve Július23, 2017 8 perce, katona83 írta: hali. nekem a problémám az hogy amikor leveszem a tank sapkát kifele jön a nyomás. kilökte a kezemből a tanksapkát. tud valaki sos be valamit megoldást? Van egy tankszellőztető rendszer az autóban, ami engedi kifelé a nyomást ami mondjuk a benzin hőtágulásából adódik, illetve engedi befelé a levegőt, mert ugye ahogy fogy a benzin úgy a helyét ki kell tölteni valamivel. Valszeg az ment tönkre, sos-ben vehetsz egy pár 100 forintos univerzális tanksapkát ( benzinkúton, hypertescóban autósboltban) ami nem zár légmentesen vagy megfúrhatod a jelenlegit a gumitömítés alatt oldalról 2-es fúróval. Vagy megjavítod a szellőztetést. 1
Kispotter Elküldve Július26, 2017 Elküldve Július26, 2017 Sziasztok. Esőben többször is észrevettem, hogy néha kivillan a tóltésjelzőm. Ma azonban meg kelett tennem egy 120 km ert sötétben és szakadt az eső szinte folyamatosan nyikorgott az ékszíj és majdnem csak félpercenként kivillant a töltés visszajelzőm. Ezzel valamit tennem kellene. Meg azzal is, hogy esős időben tiszta víz a motortér bal oldala pont ahol a venerátor van. Valahogy nagyon szerencsétlenül van megoldva mert ott a kerékjáratnál van egy szép nagy luk ami ennek az oka lehet. Látszik is a főtengely szíjtárcsa. Nekem onnan hiányozhat valami? Mintha lennének ott lukak valami rögzítéséhez. Valami megoldás kellene erre, mert ez így nagyon nemjó.
aholy Elküldve Július27, 2017 Elküldve Július27, 2017 6 órája, Kispotter írta: Sziasztok. Esőben többször is észrevettem, hogy néha kivillan a tóltésjelzőm. Ma azonban meg kelett tennem egy 120 km ert sötétben és szakadt az eső szinte folyamatosan nyikorgott az ékszíj és majdnem csak félpercenként kivillant a töltés visszajelzőm. Ezzel valamit tennem kellene. Meg azzal is, hogy esős időben tiszta víz a motortér bal oldala pont ahol a venerátor van. Valahogy nagyon szerencsétlenül van megoldva mert ott a kerékjáratnál van egy szép nagy luk ami ennek az oka lehet. Látszik is a főtengely szíjtárcsa. Nekem onnan hiányozhat valami? Mintha lennének ott lukak valami rögzítéséhez. Valami megoldás kellene erre, mert ez így nagyon nemjó. Kellene lennie egy kis muanyagnak.
zotya975 Elküldve Július27, 2017 Elküldve Július27, 2017 7 órája, Kispotter írta: Sziasztok. Esőben többször is észrevettem, hogy néha kivillan a tóltésjelzőm. Ma azonban meg kelett tennem egy 120 km ert sötétben és szakadt az eső szinte folyamatosan nyikorgott az ékszíj és majdnem csak félpercenként kivillant a töltés visszajelzőm. Ezzel valamit tennem kellene. Meg azzal is, hogy esős időben tiszta víz a motortér bal oldala pont ahol a venerátor van. Valahogy nagyon szerencsétlenül van megoldva mert ott a kerékjáratnál van egy szép nagy luk ami ennek az oka lehet. Látszik is a főtengely szíjtárcsa. Nekem onnan hiányozhat valami? Mintha lennének ott lukak valami rögzítéséhez. Valami megoldás kellene erre, mert ez így nagyon nemjó. 36 perce, aholy írta: Kellene lennie egy kis muanyagnak. Ez lett volna az: https://cromax.hu/elektromos_rendszer/generator_es_onindito_reszei/generator_alkatreszei/generator_burkolat_opel_astra_f_37231 Én tettem oda egy darab műpadlót: http://p.coldline.hu/2017/07/27/2598798-20170727-x2GuCG.jpg
aholy Elküldve Július27, 2017 Elküldve Július27, 2017 8 perce, zotya975 írta: Ez lett volna az: https://cromax.hu/elektromos_rendszer/generator_es_onindito_reszei/generator_alkatreszei/generator_burkolat_opel_astra_f_37231 Én tettem oda egy darab műpadlót: http://p.coldline.hu/2017/07/27/2598798-20170727-x2GuCG.jpg Nekem sikerult bontozni, igaz hogy patentok nincsenek hozza, de a kotegelo megfogja
zotya975 Elküldve Július27, 2017 Elküldve Július27, 2017 1 óra, aholy írta: Nekem sikerult bontozni, igaz hogy patentok nincsenek hozza, de a kotegelo megfogja Én is találtam egyszer, de aztán rájöttem hogy a kendácsolt műpadló többet takar, így maradt ez. Még igy is felveri néha nagy pocsolyában.
Kispotter Elküldve Július28, 2017 Elküldve Július28, 2017 On 2017. 07. 27. at 8:28, zotya975 írta: Én is találtam egyszer, de aztán rájöttem hogy a kendácsolt műpadló többet takar, így maradt ez. Még igy is felveri néha nagy pocsolyában. Akkor jól sejtettem.. lehet, hogy én is vágok oda műanyagot inkább vagy valami gumit. Max ha műanyag lesz csak és nem fekete lefújom feketére, hogy valahogy kinézzen.
zotya975 Elküldve Július28, 2017 Elküldve Július28, 2017 5 órája, Kispotter írta: Akkor jól sejtettem.. lehet, hogy én is vágok oda műanyagot inkább vagy valami gumit. Max ha műanyag lesz csak és nem fekete lefújom feketére, hogy valahogy kinézzen. Igazából nem nagyon látszik ha fent a kerék..
wolfnet Elküldve Július30, 2017 Elküldve Július30, 2017 Sziasztok! Észrevettem hogy a jobb fényszóróm rosszul van beállítva. Este nem villogtat rám senki szerencsére, valószínűleg annyira nem rossz a helyzet, de ha szemből nézzük akkor igen szembetűnő hogy rosszul van beállítva. Nem a magasságát szeretném állítani első sorban, hanem függőlegesen az irányát, ezt hogyan lehet? Köszi előre is! Márk
zotya975 Elküldve Július30, 2017 Elküldve Július30, 2017 1 óra, wolfnet írta: Sziasztok! Észrevettem hogy a jobb fényszóróm rosszul van beállítva. Este nem villogtat rám senki szerencsére, valószínűleg annyira nem rossz a helyzet, de ha szemből nézzük akkor igen szembetűnő hogy rosszul van beállítva. Nem a magasságát szeretném állítani első sorban, hanem függőlegesen az irányát, ezt hogyan lehet? Köszi előre is! Márk Fel-le ugye a tekerővel állítod a motortér felől az index mellett. ( ha nem motoros állítású) Jobbra-balra meg a zárhídnál felül van egy lyuk a lámpa belső füle mellett ott van egy csavar azt kell tekergetni. Közel állsz falhoz akkor látod merre mozdul a fénycsóva. 1
Kispotter Elküldve Július30, 2017 Elküldve Július30, 2017 4 órája, zotya975 írta: Fel-le ugye a tekerővel állítod a motortér felől az index mellett. ( ha nem motoros állítású) Jobbra-balra meg a zárhídnál felül van egy lyuk a lámpa belső füle mellett ott van egy csavar azt kell tekergetni. Közel állsz falhoz akkor látod merre mozdul a fénycsóva. Ez a teleszkópos motortér egyedi vagy van ilyen astra is? Esetleg van helye gyárilag?
pszilaj Elküldve Július31, 2017 Elküldve Július31, 2017 (edited) 15 órája, Kispotter írta: Ez a teleszkópos motortér egyedi vagy van ilyen astra is? Esetleg van helye gyárilag? Ez mindig egyedi. A kifáradt hátsó ajtó teleszkópból lehet eszkábálni. Csak venni kell hozzá azt a gömbfejű cuccot... Szerk: De lehet így is, eccerűen. Módosítva Július31, 2017 : pszilaj
zotya975 Elküldve Július31, 2017 Elküldve Július31, 2017 1 órával ezelőtt, pszilaj írta: Ez mindig egyedi. A kifáradt hátsó ajtó teleszkópból lehet eszkábálni. Csak venni kell hozzá azt a gömbfejű cuccot... Most már kissé túlságosan is kifáradtak, amikor betettem őket majdnem állba bacta a vizsgabiztost, pedig szóltam neki. De most már a bal oldali csak ott van egyáltalán nem emel, így viszont nem kell visszafogni, nem csapódik fel, csak simán megtartja.
kimi1012 Elküldve Július31, 2017 Elküldve Július31, 2017 Sziasztok egy kis segítség kellene elektromos ablak bekötéséhez, 91-es az autó kábelek nincsenek behúzva hogy áljak neki? Esetleg valami képet vagy videót a bekötésről. A segítséget előre is köszönöm.
wolfnet Elküldve Július31, 2017 Elküldve Július31, 2017 17 órája, zotya975 írta: Fel-le ugye a tekerővel állítod a motortér felől az index mellett. ( ha nem motoros állítású) Jobbra-balra meg a zárhídnál felül van egy lyuk a lámpa belső füle mellett ott van egy csavar azt kell tekergetni. Közel állsz falhoz akkor látod merre mozdul a fénycsóva. Köszi az infót, király:)
zotya975 Elküldve Július31, 2017 Elküldve Július31, 2017 2 órája, kimi1012 írta: Sziasztok egy kis segítség kellene elektromos ablak bekötéséhez, 91-es az autó kábelek nincsenek behúzva hogy áljak neki? Esetleg valami képet vagy videót a bekötésről. A segítséget előre is köszönöm. Hát, ez nem olyan egyszerű de itt van egy 4 ablakos bekötési rajz, ennyit tudok segíteni: http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/1300.jpg Az S37 a vezető oldali kapcsoló , S38, 39, 40 a másik 3 kapcsoló, az M kódjelűek meg ugye a motorok. Az a baj hogy több variáció is létezik, lehet csak 2 ablakos, de a 4 ablakosnál is van ami a kp zártól független, de van ahol össze van kötve és központi zárásra felhúzza az ablakokat. Igazából az a legjobb ha te magad bontod ki a donorból igy tudod hová kell bekötni. 1
wolfnet Elküldve Augusztus1, 2017 Elküldve Augusztus1, 2017 (edited) 20 órája, zotya975 írta: Hát, ez nem olyan egyszerű de itt van egy 4 ablakos bekötési rajz, ennyit tudok segíteni: http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/1300.jpg Az S37 a vezető oldali kapcsoló , S38, 39, 40 a másik 3 kapcsoló, az M kódjelűek meg ugye a motorok. Az a baj hogy több variáció is létezik, lehet csak 2 ablakos, de a 4 ablakosnál is van ami a kp zártól független, de van ahol össze van kötve és központi zárásra felhúzza az ablakokat. Igazából az a legjobb ha te magad bontod ki a donorból igy tudod hová kell bekötni. Hm igen, érdekes hogy nekem benne vannak az elektromos ablakok elől, és mindkettő működik is külön-külön, viszont a vezető oldali kapcsolóval a jobb oldali ablakot nem lehet működtetni, csak a saját kapcsolójával. A kapcsolót kimértem már multiméterrel, kapcsolja a 12V-ot +- irányba, lehet a kábel törik meg valahol? Oh és igen baromi idegesítő amikor random bezárja a központi zárat... ez mitől függ pontosan? Néha lenyitásnál zárja be, néha felhúzásnál. :D Módosítva Augusztus1, 2017 : wolfnet Írtam még egy gondolatot. :)
aholy Elküldve Augusztus1, 2017 Elküldve Augusztus1, 2017 9 perce, wolfnet írta: Hm igen, érdekes hogy nekem benne vannak az elektromos ablakok elől, és mindkettő működik is külön-külön, viszont a vezető oldali kapcsolóval a jobb oldali ablakot nem lehet működtetni, csak a saját kapcsolójával. A kapcsolót kimértem már multiméterrel, kapcsolja a 12V-ot +- irányba, lehet a kábel törik meg valahol? Oh és igen baromi idegesítő amikor random bezárja a központi zárat... ez mitől függ pontosan? Néha lenyitásnál zárja be, néha felhúzásnál. :D Vagy az ajtoban vagy az atvezetoben a vezetekek osszeernek... Utolag kerult bele a villanyablak? Ha igen, lehet csak siman ki lett hagyva a muszerfalban az atvezetes egyik oldalrol a masikra, vagy a mar emlitett helyeken el van szakadva.
wolfnet Elküldve Augusztus1, 2017 Elküldve Augusztus1, 2017 34 perce, aholy írta: Vagy az ajtoban vagy az atvezetoben a vezetekek osszeernek... Utolag kerult bele a villanyablak? Ha igen, lehet csak siman ki lett hagyva a muszerfalban az atvezetes egyik oldalrol a masikra, vagy a mar emlitett helyeken el van szakadva. Szia, elvileg gyári a villanyablak, a központi zár viszont szerintem utólagos. A vezetékeléséből következetek erre, a hátsó ajtóknál a küszöbből jön ki a kábel a központi zárhoz, bár lehet ez a gyári?
aholy Elküldve Augusztus1, 2017 Elküldve Augusztus1, 2017 3 perce, wolfnet írta: Szia, elvileg gyári a villanyablak, a központi zár viszont szerintem utólagos. A vezetékeléséből következetek erre, a hátsó ajtóknál a küszöbből jön ki a kábel a központi zárhoz, bár lehet ez a gyári? A hatso ajtok also sarkanal van az atvezeto.
hening Elküldve Augusztus1, 2017 Elküldve Augusztus1, 2017 (edited) Sztem ha gyári az el. ablak, akkor a kp zár is az. Már ha nem kendácsolt bele vki közben. Módosítva Augusztus1, 2017 : hening
wolfnet Elküldve Augusztus1, 2017 Elküldve Augusztus1, 2017 11 órája, aholy írta: A hatso ajtok also sarkanal van az atvezeto. Akkor pedig gyári lehet. Viszont az autóban van riasztó is, ami egészen biztosan utólagos, ezért gondoltam hogy esetleg a központi zár is utólagos.
bakosnorbi Elküldve Augusztus1, 2017 Elküldve Augusztus1, 2017 (edited) On 2004. 02. 23. at 11:20, hemi írta: Ide kellen írni a kisebb problémákat... Ne nyissunk ezer topickot. Sziasztok!Opel Vectra B 2.0 Dízel gépkocsival kapcsolatosan lenne egy kérdésem! Üzemi hőfokot elérve a fordulatszámmérő megáll, ereje nagy részét elveszti, és kicsit repked az alapjárat. Vajon mi lehet a hiba oka? Válaszokat köszönöm! Módosítva Augusztus1, 2017 : bakosnorbi
zotya975 Elküldve Augusztus2, 2017 Elküldve Augusztus2, 2017 10 órája, bakosnorbi írta: Sziasztok!Opel Vectra B 2.0 Dízel gépkocsival kapcsolatosan lenne egy kérdésem! Üzemi hőfokot elérve a fordulatszámmérő megáll, ereje nagy részét elveszti, és kicsit repked az alapjárat. Vajon mi lehet a hiba oka? Válaszokat köszönöm! Üdv, fáradj át ide az egyik topicba, jelenleg az F astrásoknál vagy ahol nincs ilyen motorral szerelt autó, és így nem tudnak segíteni. http://www.opelforum.hu/forum/10-vectra-b/ Úgy látatlanban valószinű generált az esemény hibakódot azt ki lehetne olvastatni, és megmondja az autó mi baja.
Recommended Posts