wookie Elküldve Június18, 2017 Megoszt Elküldve Június18, 2017 6 órája, Bundee írta: Inkább valamikor gyárit tettek bele cserénél. De hogy egy huszonéves Astrában a gyári pumpa legyen, az kizárt. Vagy nagyon kevés méter van benne. Khm... temprából mit vettem ki múlt héten? Gyári vp-t.... és az autó 15 éve nálunk van, mi nem tettünk bele gyárit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wolfnet Elküldve Június19, 2017 Megoszt Elküldve Június19, 2017 15 órája, zotya975 írta: Hát pörögni még pöröghet, de hogy nem tömít a tömszelence az tuti. :D :D hehe, amúgy második gazdája vagyok és amennyire tudom a tulajdonostól nem volt pumpa cserélve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június19, 2017 Megoszt Elküldve Június19, 2017 49 perce, wolfnet írta: :D :D hehe, amúgy második gazdája vagyok és amennyire tudom a tulajdonostól nem volt pumpa cserélve. Az eredeti gyári alkatrészek még valóban jó minőségűek voltak, néha meglepően sokáig bírják. A bal oldalon még a gyári alsó gömbfej van a lengőkarban 330ezer kilométer lesz benne nemsokára. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wolfnet Elküldve Június21, 2017 Megoszt Elküldve Június21, 2017 On 2017. 06. 19. at 12:42, zotya975 írta: Az eredeti gyári alkatrészek még valóban jó minőségűek voltak, néha meglepően sokáig bírják. A bal oldalon még a gyári alsó gömbfej van a lengőkarban 330ezer kilométer lesz benne nemsokára. Na az a nem semmi, főleg a magyar utakon. Alvázszám alapján amúgy az 1692. F astra szegénykém. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wolfnet Elküldve Június24, 2017 Megoszt Elküldve Június24, 2017 Nah 1500km-el és két tankolással később elmondhatom hogy jól működik az autó, szerencsére nem lett maradandó problémája. A hűtősapkát még cserélnem kellett mert a nyomás kiegyenlítő szelep nem működött benne, de ennyi. 95°C-ra beáll a víz, 98°C körül bekapcsol a ventilátor, víz nem fogy, fogyasztás beállt 5.5-5.9l/100 közé normál országúti használat mellett. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ecology Elküldve Június28, 2017 Megoszt Elküldve Június28, 2017 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 1996-os C14NZ kocsim, annyi bajom lenne vele, hogy amikor meleg a motor, akkor az alapjárat magasan marad 10-20 másodpercig, amikor üresben van és állok vele. Az utcán meg szerintem hülyének néznek, hogy mit bőgetem. Na, azért nem olyan nagyon pörög fel szerencsére. Ja és hidegen egyáltalán nem produkálja ezt. Szerintetek mi okozhatja ezt a problémát? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június28, 2017 Megoszt Elküldve Június28, 2017 8 órája, ecology írta: Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 1996-os C14NZ kocsim, annyi bajom lenne vele, hogy amikor meleg a motor, akkor az alapjárat magasan marad 10-20 másodpercig, amikor üresben van és állok vele. Az utcán meg szerintem hülyének néznek, hogy mit bőgetem. Na, azért nem olyan nagyon pörög fel szerencsére. Ja és hidegen egyáltalán nem produkálja ezt. Szerintetek mi okozhatja ezt a problémát? Köszi! Első körben: alapjárati motor és a fészkének a takarítása és a vákumcsövek átnézése a motortérben. Amúgy nem olyan ritka az alapjárat ingadozás, néha ki sem derül mitől van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július1, 2017 Megoszt Elküldve Július1, 2017 On 2017. 06. 19. at 12:42, zotya975 írta: Az eredeti gyári alkatrészek még valóban jó minőségűek voltak, néha meglepően sokáig bírják. A bal oldalon még a gyári alsó gömbfej van a lengőkarban 330ezer kilométer lesz benne nemsokára. Szervusz Zotya! Akkor még mindig én vezetek előtted! :-))) Egy-két napon belül meglesz a 340 ezer. Nem akar az öreglány elromolni sehogy se! Télen feltűnt, hogy a szokásosnál lassabban alszik ki az olajnyomás jelző lámpa. Volt, hogy 6-7 másodperc után. Gondoltam, hideg van, a hideg olaj nehezebben jut el az olajgombához. De már április volt és nem változott. Kiderült, hogy az eredeti, 25 éves olajnyomás gomba fáradt el. Csere megoldotta a problémát. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július2, 2017 Megoszt Elküldve Július2, 2017 9 órája, epk947 írta: Szervusz Zotya! Akkor még mindig én vezetek előtted! :-))) Egy-két napon belül meglesz a 340 ezer. Nem akar az öreglány elromolni sehogy se! Télen feltűnt, hogy a szokásosnál lassabban alszik ki az olajnyomás jelző lámpa. Volt, hogy 6-7 másodperc után. Gondoltam, hideg van, a hideg olaj nehezebben jut el az olajgombához. De már április volt és nem változott. Kiderült, hogy az eredeti, 25 éves olajnyomás gomba fáradt el. Csere megoldotta a problémát. Üdvözlet! Az enyém is ritkán ad munkát kivéve a karosszéria enyészete, az olajnyomás lámpa nekem is lassan alszik el, a következő olajcserekor, kitakarítom a gomba fészkét, aztán ha nem javul csere. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Misi69 Elküldve Július2, 2017 Megoszt Elküldve Július2, 2017 (edited) Sziasztok ! A következőgondom volt a kocsimmal 1,8 16 szelepes C18XEL motorszámú pénteki napon dobott egy sárga lámpát hazafele menet .Még működött úgy hazavitt .Estefele elmentem a boltba vásárolni nem világított mikor indultam haza már megint folyamatosan világított.Mire befordultam az utcánkba az autó le állt .Mikor próbáltam indítani a fordulatszám kijelzőn a mutató kiakadt de csak áramot adtam mikor tekertettem nem adott élet jelt .Vártam pár percet és láss csodát beindult hazavitt és ennyi volt többet nem indult .Mire kivillogtattam a következő hibákat adta 19-fordulatszám szenzor -rossz jel ,73-légtömeg mennyiség mérő-fezsültség túl alacsony,29-befecskendező szelep 5-feszültség túl magas,92-vezérmű tengely pozicionáló szenzor rossz jel.Szombaton délelőtt megrendeltem az alkatrészt délre mentem érte . Addigra kiszereltem a régit meglepetés ért mikor megláttam hogy milyen állapotban van a vezetéke lent a felfogató mellett.Szabályosan elporladott a szigetelés rajta .Mind a három vezeték csupasz volt kívülről egy árnyékolás volt rajta az tartotta egybe .Levágtam a vezetékeket úgy kitudtam mérni az ellenállását .Az 1-és a 2-es között 13 ohm, 1-és 3 as között13,3 ohm, 2 és 3 között 0,9 ohm.Betettem az újat próbáltam indítani de semmi.Csak teker de nem indult .Akkor jutott eszembe, hogy azt nem mértem .Mérek nála ellenállást és semmi .Úgy jártam hogy az új alkatrész sem mindig jó lehet selejtes is .Úgy hétfőn vihetem vissza a boltba a főtengely jeladót .A régit pedig megbarkácsoltam,a vezetékek helyett amikről lejött a szigetelés új vezetéket tettem .Mielőtt beszereltem mértem nála ellenállást és jónak bizonyult .Késő este már járt a motor a megbarkácsolt főtengely jeladóval ,de már nem világított a sárga lámpa.Tudom ,hogy ez nem végleges megoldás. Módosítva Július2, 2017 : Misi69 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július2, 2017 Megoszt Elküldve Július2, 2017 2 órája, Misi69 írta: Sziasztok ! A következőgondom volt a kocsimmal 1,8 16 szelepes C18XEL motorszámú pénteki napon dobott egy sárga lámpát hazafele menet .Még működött úgy hazavitt .Estefele elmentem a boltba vásárolni nem világított mikor indultam haza már megint folyamatosan világított.Mire befordultam az utcánkba az autó le állt .Mikor próbáltam indítani a fordulatszám kijelzőn a mutató kiakadt de csak áramot adtam mikor tekertettem nem adott élet jelt .Vártam pár percet és láss csodát beindult hazavitt és ennyi volt többet nem indult .Mire kivillogtattam a következő hibákat adta 19-fordulatszám szenzor -rossz jel ,73-légtömeg mennyiség mérő-fezsültség túl alacsony,29-befecskendező szelep 5-feszültség túl magas,92-vezérmű tengely pozicionáló szenzor rossz jel.Szombaton délelőtt megrendeltem az alkatrészt délre mentem érte . Addigra kiszereltem a régit meglepetés ért mikor megláttam hogy milyen állapotban van a vezetéke lent a felfogató mellett.Szabályosan elporladott a szigetelés rajta .Mind a három vezeték csupasz volt kívülről egy árnyékolás volt rajta az tartotta egybe .Levágtam a vezetékeket úgy kitudtam mérni az ellenállását .Az 1-és a 2-es között 13 ohm, 1-és 3 as között13,3 ohm, 2 és 3 között 0,9 ohm.Betettem az újat próbáltam indítani de semmi.Csak teker de nem indult .Akkor jutott eszembe, hogy azt nem mértem .Mérek nála ellenállást és semmi .Úgy jártam hogy az új alkatrész sem mindig jó lehet selejtes is .Úgy hétfőn vihetem vissza a boltba a főtengely jeladót .A régit pedig megbarkácsoltam,a vezetékek helyett amikről lejött a szigetelés új vezetéket tettem .Mielőtt beszereltem mértem nála ellenállást és jónak bizonyult .Késő este már járt a motor a megbarkácsolt főtengely jeladóval ,de már nem világított a sárga lámpa.Tudom ,hogy ez nem végleges megoldás. Azért érdekes hogy így megszűnt létezni a szigetelés a vezetéken. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve Július3, 2017 Megoszt Elküldve Július3, 2017 15 órája, Misi69 írta: Sziasztok ! A következőgondom volt a kocsimmal 1,8 16 szelepes C18XEL motorszámú pénteki napon dobott egy sárga lámpát hazafele menet .Még működött úgy hazavitt .Estefele elmentem a boltba vásárolni nem világított mikor indultam haza már megint folyamatosan világított.Mire befordultam az utcánkba az autó le állt .Mikor próbáltam indítani a fordulatszám kijelzőn a mutató kiakadt de csak áramot adtam mikor tekertettem nem adott élet jelt .Vártam pár percet és láss csodát beindult hazavitt és ennyi volt többet nem indult .Mire kivillogtattam a következő hibákat adta 19-fordulatszám szenzor -rossz jel ,73-légtömeg mennyiség mérő-fezsültség túl alacsony,29-befecskendező szelep 5-feszültség túl magas,92-vezérmű tengely pozicionáló szenzor rossz jel.Szombaton délelőtt megrendeltem az alkatrészt délre mentem érte . Addigra kiszereltem a régit meglepetés ért mikor megláttam hogy milyen állapotban van a vezetéke lent a felfogató mellett.Szabályosan elporladott a szigetelés rajta .Mind a három vezeték csupasz volt kívülről egy árnyékolás volt rajta az tartotta egybe .Levágtam a vezetékeket úgy kitudtam mérni az ellenállását .Az 1-és a 2-es között 13 ohm, 1-és 3 as között13,3 ohm, 2 és 3 között 0,9 ohm.Betettem az újat próbáltam indítani de semmi.Csak teker de nem indult .Akkor jutott eszembe, hogy azt nem mértem .Mérek nála ellenállást és semmi .Úgy jártam hogy az új alkatrész sem mindig jó lehet selejtes is .Úgy hétfőn vihetem vissza a boltba a főtengely jeladót .A régit pedig megbarkácsoltam,a vezetékek helyett amikről lejött a szigetelés új vezetéket tettem .Mielőtt beszereltem mértem nála ellenállást és jónak bizonyult .Késő este már járt a motor a megbarkácsolt főtengely jeladóval ,de már nem világított a sárga lámpa.Tudom ,hogy ez nem végleges megoldás. Ezt szerintem valaki vagy valami lerágta! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Július3, 2017 Megoszt Elküldve Július3, 2017 Sziasztok! Köv. lenne a kérdésem! C20XE Hátha valaki találkozott már ilyesmi jellegű hibával!Melegen előjön főleg akkor ha meghajtod padlón egyszer csak elkezd darabosan járni és rángat... nem is nagyon lehet vele menni akkor 2-őbe kis gázzal ....... mert akkorát ránt...... Alapjáraton ha oda lépsz neki felpörög de darabosan .......... Amit kipróbáltam! Csere darabok Légtömeg mérő ECU 2 vezetékes hőfok jeladó Összes csatit ami nem a motor mögött van befújtam WD40 Fő AC Relé kivettem igaz ez új! Kopogás érzékelőt áttettem B-re ROtort leszedtem minden rendben van! Az utcsó műveletek óta amit megtettem jelenleg a tesz után azt mutatta jó megszünt! Alapjáraton a fogyim ami zavar 1.3 és lassan megy le 1.1-1.2 -re Röviden ennyi! Köszönöm szépen előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július3, 2017 Megoszt Elküldve Július3, 2017 5 órája, Imike20 írta: Sziasztok! Köv. lenne a kérdésem! C20XE Hátha valaki találkozott már ilyesmi jellegű hibával!Melegen előjön főleg akkor ha meghajtod padlón egyszer csak elkezd darabosan járni és rángat... nem is nagyon lehet vele menni akkor 2-őbe kis gázzal ....... mert akkorát ránt...... Alapjáraton ha oda lépsz neki felpörög de darabosan .......... Amit kipróbáltam! Csere darabok Légtömeg mérő ECU 2 vezetékes hőfok jeladó Összes csatit ami nem a motor mögött van befújtam WD40 Fő AC Relé kivettem igaz ez új! Kopogás érzékelőt áttettem B-re ROtort leszedtem minden rendben van! Az utcsó műveletek óta amit megtettem jelenleg a tesz után azt mutatta jó megszünt! Alapjáraton a fogyim ami zavar 1.3 és lassan megy le 1.1-1.2 -re Röviden ennyi! Köszönöm szépen előre is! A kopogás érzékelővel mit csináltál? Az van hogy lelazul és rosszul hall. Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Július6, 2017 Megoszt Elküldve Július6, 2017 Sziasztok. Lett egy fél centis lyuk a kipuf csövön, ahol felfelé kerüli a hátsó dob előtt a futóművet, és pont a tankra fúj/kormol. A lyukas csőszakasz eléggé el van rohadva kb. 15-20 centi hosszan, de előtte szép állapotú a középső dob felé. Valamilyen gyors átmeneti javításra kérek szépen ötletet mert minden nap mennem kell vele valahová. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július6, 2017 Megoszt Elküldve Július6, 2017 1 órával ezelőtt, felhasznaaloo írta: Sziasztok. Lett egy fél centis lyuk a kipuf csövön, ahol felfelé kerüli a hátsó dob előtt a futóművet, és pont a tankra fúj/kormol. A lyukas csőszakasz eléggé el van rohadva kb. 15-20 centi hosszan, de előtte szép állapotú a középső dob felé. Valamilyen gyors átmeneti javításra kérek szépen ötletet mert minden nap mennem kell vele valahová. Köszi. Kipufogó javító szalag ..sok helyen tudsz venni, rátekered, rákeményedik, egy ideig kibírja. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zoltano Elküldve Július11, 2017 Megoszt Elküldve Július11, 2017 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! A problémám a következő: Az autó hidegen jól megy húz, amint kezd üzem meleg lenni és mondjuk sokat kel araszolni vagy lámpánál állni akkor nem megy rángat hörög majd mintha valaki visszatartaná utána megindul lassan. Odalépek neki megtorpan hörög és lassan gyorsul. Nem mindig csinálja! Másik probléma néha hallok jobb oldalról relé kattanás de nem mindig, hallom hogy behúz a relé utána ejt néha egymás után többször is. A hűtőventilátorom 100c° kapcsol be. Arra gondoltam h kicserélem 95c°-ra. Merre kezdjem el keresni a hibát? EGR szelep? Előre is köszönöm! F Astra 1.6, 16V, x16xel benzin, 1996 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július11, 2017 Megoszt Elküldve Július11, 2017 2 órája, Zoltano írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! A problémám a következő: Az autó hidegen jól megy húz, amint kezd üzem meleg lenni és mondjuk sokat kel araszolni vagy lámpánál állni akkor nem megy rángat hörög majd mintha valaki visszatartaná utána megindul lassan. Odalépek neki megtorpan hörög és lassan gyorsul. Nem mindig csinálja! Másik probléma néha hallok jobb oldalról relé kattanás de nem mindig, hallom hogy behúz a relé utána ejt néha egymás után többször is. A hűtőventilátorom 100c° kapcsol be. Arra gondoltam h kicserélem 95c°-ra. Merre kezdjem el keresni a hibát? EGR szelep? Előre is köszönöm! F Astra 1.6, 16V, x16xel benzin, 1996 Jobb oldalon tudomásom szerint csak egy relé van ami az AC-pumpáé. Annak nem szabadna menet közben kattognia, csak motorindításkor behúznia, és végig úgy is maradnia. Bontsd le a lábtér burkolatát, keresd meg , egy lila kocka lesz, húzd le, ha 4 lábú, dugj az aljzatba egy U alakra hajlított drótot a 30-87-es lábakat összekötve, ha 6 lábú akkor a 30-87B-t ( nem tudom neked milyen van) . Az AC pumpának azonnal el kell indulni próbáld ki egy forgalommentes úton, ha nem rángat cserélj relét. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zoltano Elküldve Július11, 2017 Megoszt Elküldve Július11, 2017 Köszönöm szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július11, 2017 Megoszt Elküldve Július11, 2017 7 órája, Zoltano írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! A problémám a következő: Az autó hidegen jól megy húz, amint kezd üzem meleg lenni és mondjuk sokat kel araszolni vagy lámpánál állni akkor nem megy rángat hörög majd mintha valaki visszatartaná utána megindul lassan. Odalépek neki megtorpan hörög és lassan gyorsul. Nem mindig csinálja! Másik probléma néha hallok jobb oldalról relé kattanás de nem mindig, hallom hogy behúz a relé utána ejt néha egymás után többször is. A hűtőventilátorom 100c° kapcsol be. Arra gondoltam h kicserélem 95c°-ra. Merre kezdjem el keresni a hibát? EGR szelep? Előre is köszönöm! F Astra 1.6, 16V, x16xel benzin, 1996 Ha a relé kattanik és elszáll az erő, akkor szerintem már dobna hibakódot a vezérműtengely jeladóra. Ugyanis a vezérlő onnan veszi a fordulatszámjelet és ha nincs jel, akkor nincs benzinpumpa sem. Ez egy biztonsági dolog. Melegedésnél szokott megmakkanni... Viszont akár lehet a kétvezetékes hőjeladó is, ha nem változik az ellenállása, akkor üzemmelegen is hidegnek mutatja és a vezérlő dúsít mint a fene és befullad a motor. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július17, 2017 Megoszt Elküldve Július17, 2017 On 2017. 07. 01. at 23:30, epk947 írta: Szervusz Zotya! Akkor még mindig én vezetek előtted! :-))) Egy-két napon belül meglesz a 340 ezer. Nem akar az öreglány elromolni sehogy se! Télen feltűnt, hogy a szokásosnál lassabban alszik ki az olajnyomás jelző lámpa. Volt, hogy 6-7 másodperc után. Gondoltam, hideg van, a hideg olaj nehezebben jut el az olajgombához. De már április volt és nem változott. Kiderült, hogy az eredeti, 25 éves olajnyomás gomba fáradt el. Csere megoldotta a problémát. Ma megtörtént az átfordulás. 340 000 km 4 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zoltano Elküldve Július17, 2017 Megoszt Elküldve Július17, 2017 Sziasztok! Nos úgy néz ki ,hogy megoldódott a probléma leszedtem az egr-t és kipucoltam volt egy kis koromkarika a nyíláson de nem volt vészes. Kicseréltem a kétvezetékes hőjeladót meg a gyertyákat 4 éve van nálam az autó de gyertyacsere még nem volt. 3db gyertya nagyon könnyen meglazult és a menetük tiszta olaj volt a 4. rendben volt. A gyertyák galambszürkék voltak meg elég silány minőségűek. Szóval lehet hogy a gyertyák voltak a ludasak? kilazultak? Csere után még nem produkálta a fulladásos tünetet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július18, 2017 Megoszt Elküldve Július18, 2017 6 órája, Zoltano írta: Sziasztok! Nos úgy néz ki ,hogy megoldódott a probléma leszedtem az egr-t és kipucoltam volt egy kis koromkarika a nyíláson de nem volt vészes. Kicseréltem a kétvezetékes hőjeladót meg a gyertyákat 4 éve van nálam az autó de gyertyacsere még nem volt. 3db gyertya nagyon könnyen meglazult és a menetük tiszta olaj volt a 4. rendben volt. A gyertyák galambszürkék voltak meg elég silány minőségűek. Szóval lehet hogy a gyertyák voltak a ludasak? kilazultak? Csere után még nem produkálta a fulladásos tünetet. Az EGR szelep alá vágni kell valami lemez félét. Azaz le kell falazni. Időnként dob majd rá egy sárga lámpicseket, de legalább nem mocskolja saját magát... ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Július19, 2017 Megoszt Elküldve Július19, 2017 On 7/6/2017 at 14:54, zotya975 írta: Kipufogó javító szalag ..sok helyen tudsz venni, rátekered, rákeményedik, egy ideig kibírja. Köszi Zotya. Vettem ilyen nátrium szilikátos trutyiba mártós üvegszálnak kinéző szalagot. Felraktam előírás szerint, alá alufólia, köré drót, még rá is csurgattam a maradék löttyöt, járattam alapon 10 percig ahogy írva vagyon, de másnapra átfújt rajta. Milyet vegyek ehelyett? Vagy ez jó szokott lenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július19, 2017 Megoszt Elküldve Július19, 2017 4 órája, felhasznaaloo írta: Köszi Zotya. Vettem ilyen nátrium szilikátos trutyiba mártós üvegszálnak kinéző szalagot. Felraktam előírás szerint, alá alufólia, köré drót, még rá is csurgattam a maradék löttyöt, járattam alapon 10 percig ahogy írva vagyon, de másnapra átfújt rajta. Milyet vegyek ehelyett? Vagy ez jó szokott lenni? Én még csak pasztában vettem az egy darabig tartani szokott, de nem magában hanem felületek közé jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts