Porter Elküldve Április18, 2017 Elküldve Április18, 2017 (edited) ( Módosítva Április24, 2017 : Porter
Tiu Elküldve Április18, 2017 Elküldve Április18, 2017 11 órája, zotya975 írta: Mindent itt vettem: http://mullerautowebshop.hu/ regisztrálni sem kell, nem volt postaköltség ( gondolom egy bizonyos összeg felett nincs) és ami nekem lényeges az Mpl-el hozzák ki, tehát ha nem vagyok otthon bedobják a postára és én elmehetek érte. Ez nekem fontos, mert nem kell otthon ülni és várni pölö a DPD futárt. Vagy ha éjszakás vagyok nem kell fent maradnom. Kikapcsolom a csengőt aztán ha felkelek elsétálok érte a postára. Most már mentem pár 100Kilométert az új trafóval-kábelekkel, nem jött elő a rángatás talán ez volt a baja. Lassan kicserélem a pumpát is, eddíg nem akartam hogy egyértelműen legyen mihez kötni a hiba megszűnését. Köszi. 1
deviance1976 Elküldve Április21, 2017 Elküldve Április21, 2017 Sziasztok! Segítségre lenne szükségem, Opel Astra F, 1994-em van. Ha a fűtést-hűtést akarom szabályozni, hogy hová irányítsa a levegőt, akkor nem ott fújja a levegőt, ahol kéne. Ha a szélvédőre irányítom, oda egyáltalán nem fúj. Ha meg pl meleget fújatok, akkor pl. középen nem meleget, hanem hideget lehel, de nem fúj, a két szélső pedig ontja a meleget. MI lehet a probléma? Előre is köszönöm a segítséget!
kisgezo Elküldve Április21, 2017 Elküldve Április21, 2017 Sziasztok! Aki jártas a hibakód olvasásban kérem segítsen, mert először csinálok ilyet, és nem tudom értelmezni az adatokat: ASTRA F 1996 1.6 16V. menet közben kigyulladt a check engine, zártam a leírtak alapján a 2 érintkezőt, és a következő villogásokat adja: 10 3 2 5 Megtudná ezt nekem valaki fejteni? Köszönet előre is!
zotya975 Elküldve Április21, 2017 Elküldve Április21, 2017 1 óra, deviance1976 írta: Sziasztok! Segítségre lenne szükségem, Opel Astra F, 1994-em van. Ha a fűtést-hűtést akarom szabályozni, hogy hová irányítsa a levegőt, akkor nem ott fújja a levegőt, ahol kéne. Ha a szélvédőre irányítom, oda egyáltalán nem fúj. Ha meg pl meleget fújatok, akkor pl. középen nem meleget, hanem hideget lehel, de nem fúj, a két szélső pedig ontja a meleget. MI lehet a probléma? Előre is köszönöm a segítséget! Üdv.. a középső befúvók alapból kevert levegőt adnak, a csatorna el van osztva , van egy állandó hideg ág amit nem tudsz elzárni. Azért van így hogy a sofőr ne aludjon el a jó melegben ( opeléknél 91-ben ezt így gondolták) . A rács kiszedése után be tudod tömni pölö egy mosogató szivaccsal a felső csak hideg csatornát. Ezt én mondjuk nyárra mindíg kiveszem, mert így meg kevesebb levegő jön be itt. Ahhoz hogy meg tud nézni hogy a bowdenek a helyükön vannak meg kell bontani a középkonzolt. De igazából ha minden a helyén van akkor sem csak oda fújja a levegőt ahova irányítod mert nem zárnak már teljesen a zsaluk, csapóajtók, zárt állásban is szokott maradni rés a levegő meg a rövidebb-könnyebbik utat választja. De sajna is is csak elég nagy bontás után látszik. 17 perce, kisgezo írta: Sziasztok! Aki jártas a hibakód olvasásban kérem segítsen, mert először csinálok ilyet, és nem tudom értelmezni az adatokat: ASTRA F 1996 1.6 16V. menet közben kigyulladt a check engine, zártam a leírtak alapján a 2 érintkezőt, és a következő villogásokat adja: 10 3 2 5 Megtudná ezt nekem valaki fejteni? Köszönet előre is! Üdv, az első 10-es valószinűleg nulla lesz, azt jelenti a 10villogás, tehát ez a kód 0325 ami Kopogásérzékelő. Ez a motorblokk hátsó részén található a tűzfal felől két fagydugó között az önindítótól jobbra kissé feljebb. Akusztikus érzékelő, a gyújtási időt állítja ha úgy hallja hogy kopogásos égés van. Előfordul hogy lelazul a blokkról így rosszul hall, nézd meg hogy rendesen meg van húzva-e a csavarja. 0325 Knock sensor 1
kimi1012 Elküldve Április21, 2017 Elküldve Április21, 2017 Sziasztok nekem olyan problémám van hogy a vezető oldalnál hidegebb levegőt fúj mint az anyós ülési oldalon ez mitől lehet? Anyós ülési oldalon fújja rendesen a meleg levegőt de a vezető oldalon meg hideget vagy langyosat fúj csak.
zotya975 Elküldve Április21, 2017 Elküldve Április21, 2017 19 perce, kimi1012 írta: Sziasztok nekem olyan problémám van hogy a vezető oldalnál hidegebb levegőt fúj mint az anyós ülési oldalon ez mitől lehet? Anyós ülési oldalon fújja rendesen a meleg levegőt de a vezető oldalon meg hideget vagy langyosat fúj csak. Szimetrikusan nyitja a két oldali zsalut, de csak akkor tudod megnézni ha bontasz. Ha kiveszed a kesztyűtartót onnan viszonylag sokat látni. A hideg-meleget meg egyszerre szabályozza mindenhol. ( anyósoldali lábtérben tudod megnézni a szabályozó kart középen kissé fent.)Esetleg ha dugulás van a radiátorban és nem melegszik át egyenletesen akkor lehet különböző a két oldali levegő.
kimi1012 Elküldve Április22, 2017 Elküldve Április22, 2017 18 órája, zotya975 írta: Szimetrikusan nyitja a két oldali zsalut, de csak akkor tudod megnézni ha bontasz. Ha kiveszed a kesztyűtartót onnan viszonylag sokat látni. A hideg-meleget meg egyszerre szabályozza mindenhol. ( anyósoldali lábtérben tudod megnézni a szabályozó kart középen kissé fent.)Esetleg ha dugulás van a radiátorban és nem melegszik át egyenletesen akkor lehet különböző a két oldali levegő. Okés Köszi majd akkor megnézem mi lehet a baja :D
Cosso Elküldve Április22, 2017 Elküldve Április22, 2017 On 2017. 04. 21. at 17:34, zotya975 írta: Üdv, az első 10-es valószinűleg nulla lesz, azt jelenti a 10villogás, tehát ez a kód 0325 ami Kopogásérzékelő. Ez a motorblokk hátsó részén található a tűzfal felől két fagydugó között az önindítótól jobbra kissé feljebb. Akusztikus érzékelő, a gyújtási időt állítja ha úgy hallja hogy kopogásos égés van. Előfordul hogy lelazul a blokkról így rosszul hall, nézd meg hogy rendesen meg van húzva-e a csavarja. 0325 Knock sensor Szia! Nekem is ugyanez a probléma. Ha az a gond, akkor annak mennyire kell meghúzni? Van erre meghatározott nyomaték?
zotya975 Elküldve Április22, 2017 Elküldve Április22, 2017 2 órája, Cosso írta: Szia! Nekem is ugyanez a probléma. Ha az a gond, akkor annak mennyire kell meghúzni? Van erre meghatározott nyomaték? Igen van, 20Nm. Plusz ügyelni kell a tisztaságra a blokk felfekvő felületénél.
wookie Elküldve Április28, 2017 Elküldve Április28, 2017 Van itt valakinek diaviás szervós gépe? Hogy van az megoldva?
soma96 Elküldve Május3, 2017 Elküldve Május3, 2017 (edited) Sziasztok! Opel Astra F Classic középkonzolban akartam izzót cserélni, mert nem világított (nemrég vásároltam az autót, gondoltam kiéghetett, mert korábban a családban volt F Astra és az világított). Egy itt olvasott elég jó topik alapján bontottam meg a konzolt, de a középső fokozatkapcsoló alatti foglalatban sajnos egyáltalán nincs hely rizsszemizzónak, helyette valami plexi rúd volt a "foglalat"-ban. Arra jutottam, hogy gondolom ez a Classic "felszereltsége", tehát soha nem is világított a középkonzol. A kérdés tehát: Mi a megoldás, ha szeretném, hogy világítson a középkonzol? Lehet esetleg venni azt az egész fekete műanyagot a foglalattal együtt (egyébként így egyben kiszedhető volt), amibe lehet izzót tenni? És ha igen, mi ennek a pontos neve, hogy rá tudjak keresni? Köszönöm! Módosítva Május3, 2017 : soma96
zotya975 Elküldve Május3, 2017 Elküldve Május3, 2017 11 perce, soma96 írta: Sziasztok! Opel Astra F Classic középkonzolban akartam izzót cserélni, mert nem világított (nemrég vásároltam az autót, gondoltam kiéghetett, mert korábban a családban volt F Astra és az világított). Egy itt olvasott elég jó topik alapján bontottam meg a konzolt, de a középső fokozatkapcsoló alatti foglalatban sajnos egyáltalán nincs hely rizsszemizzónak, helyette valami plexi rúd volt a "foglalat"-ban. Arra jutottam, hogy gondolom ez a Classic "felszereltsége", tehát soha nem is világított a középkonzol. A kérdés tehát: Mi a megoldás, ha szeretném, hogy világítson a középkonzol? Lehet esetleg venni azt az egész fekete műanyagot a foglalattal együtt (egyébként így egyben kiszedhető volt), amibe lehet izzót tenni? És ha igen, mi ennek a pontos neve, hogy rá tudjak keresni? Köszönöm! Elméletileg abban a műanyagban kellene lennie 3 izzónak. Itt van róla bővebb leírás:http://www.opelforum.hu/topic/1791-középkonzol-világítás/
Gergőőő Elküldve Május3, 2017 Elküldve Május3, 2017 Az én classic astrámban is ugyanolyan ott a műanyag rizsszemtartó mint az összes többi F astrában.
Cosso Elküldve Május3, 2017 Elküldve Május3, 2017 2 órája, soma96 írta: Sziasztok! Opel Astra F Classic középkonzolban akartam izzót cserélni, mert nem világított (nemrég vásároltam az autót, gondoltam kiéghetett, mert korábban a családban volt F Astra és az világított). Egy itt olvasott elég jó topik alapján bontottam meg a konzolt, de a középső fokozatkapcsoló alatti foglalatban sajnos egyáltalán nincs hely rizsszemizzónak, helyette valami plexi rúd volt a "foglalat"-ban. Arra jutottam, hogy gondolom ez a Classic "felszereltsége", tehát soha nem is világított a középkonzol. A kérdés tehát: Mi a megoldás, ha szeretném, hogy világítson a középkonzol? Lehet esetleg venni azt az egész fekete műanyagot a foglalattal együtt (egyébként így egyben kiszedhető volt), amibe lehet izzót tenni? És ha igen, mi ennek a pontos neve, hogy rá tudjak keresni? Köszönöm! Az nem valami szofita izzó? De hogy hogy került oda, azt nem értem, szerintem ott valami buherálás lehetett, mert eredetileg a 2 db rizsszem izzó világítja meg a fűtésszabályozót.
C5oNtkov4c5 Elküldve Május9, 2017 Elküldve Május9, 2017 Sziasztok. Az mitöl lehet,hogy a jobb hátsó ablakom egy kicsit résnyire mindig lejön magától? De épp hogy csak egy picit...majd visszatekerem és 1 hétig megint a helyén marad...
zotya975 Elküldve Május9, 2017 Elküldve Május9, 2017 8 órája, C5oNtkov4c5 írta: Sziasztok. Az mitöl lehet,hogy a jobb hátsó ablakom egy kicsit résnyire mindig lejön magától? De épp hogy csak egy picit...majd visszatekerem és 1 hétig megint a helyén marad... Nézd meg hogy a tekerő hogy áll amikor teljesen fel van tekerve. Ha pont lefelé indulna meg a kar akkor le tud rázkódni, át kell fordítani 180 fokkal.
C5oNtkov4c5 Elküldve Május11, 2017 Elküldve Május11, 2017 Ennyire egyszerű lenne....már arra gondoltam hogy a szerkezete adta meg magát valahol...de ha hazaértem akkor ezt meglesem....köszi a tippet..
zotya975 Elküldve Május11, 2017 Elküldve Május11, 2017 6 órája, C5oNtkov4c5 írta: Ennyire egyszerű lenne....már arra gondoltam hogy a szerkezete adta meg magát valahol...de ha hazaértem akkor ezt meglesem....köszi a tippet.. Az is lehet hogy ki van kopva, nekem az egyik oldalon megjavult, a másikon néha még lerázkódik hátul amióta átfordítottam a kart.
felhasznaaloo Elküldve Május17, 2017 Elküldve Május17, 2017 On 2017. 05. 11. at 16:29, zotya975 írta: Az is lehet hogy ki van kopva, nekem az egyik oldalon megjavult, a másikon néha még lerázkódik hátul amióta átfordítottam a kart. Nem a büdös kölkök tekerik le ezeket mindig? Mert én azt hittem... Váltórudazat-állítási tapasztalatomhoz mit szóltok: beállítottam a leírás szerint, nem lett jó, nehezen vette az egyest-kettest. Cseréltem stiftet, kulissza szimeringet (még korábban), most segédkart (azt a 16 centi hosszú, 2 gömbfejet befogadó műa. rudat) meg váltókar gumigyűrűt (ami alá még bevágtam "tágítónak" vékony műanyag csíkot mert kérte). Jó "stabil" érzete lett a váltókarnak. Beállítottam, megint nem jó. De ha váltáskor feszítettem balra a váltókart, akkor szebben vette a sebességeket. Ezért újra beállítottam úgy, hogy nem 5-ös fúrót toltam a váltókar melletti lyukakba, hanem egy kb. 4-es lemezcsíkot, és jobbra (anyós felé) megtoltam állítás előtt a váltókart+megfeszítettem egy kis csavarhúzóval. Így húztam meg a motortérben a csavart, és így lett végül jó. Bár nálam az is gond volt, hogy mélyen fogott a kuplung és a puklis szőnyeg "ellentartott" a pedálnak, én meg nem vettem észre, hogy még beljebb kell taposnom a pedált. Szerencsére ennek az állításához (nálam) még szerszám se kell, csak eltolni a kuplung kartól a bovdent és megtekerni azt az izét a bovden végén (a jó irányba). Azt nem bánnám, ha nem jönne fel ilyen magasra a kuplungpedál, de ugye azt írja erről az irodalom, hogy magasabban kell állnia mint a fékpedál. Ez pontosan mért kell?
zotya975 Elküldve Május17, 2017 Elküldve Május17, 2017 12 perce, felhasznaaloo írta: Nem a büdös kölkök tekerik le ezeket mindig? Mert én azt hittem... Váltórudazat-állítási tapasztalatomhoz mit szóltok: beállítottam a leírás szerint, nem lett jó, nehezen vette az egyest-kettest. Cseréltem stiftet, kulissza szimeringet (még korábban), most segédkart (azt a 16 centi hosszú, 2 gömbfejet befogadó műa. rudat) meg váltókar gumigyűrűt (ami alá még bevágtam "tágítónak" vékony műanyag csíkot mert kérte). Jó "stabil" érzete lett a váltókarnak. Beállítottam, megint nem jó. De ha váltáskor feszítettem balra a váltókart, akkor szebben vette a sebességeket. Ezért újra beállítottam úgy, hogy nem 5-ös fúrót toltam a váltókar melletti lyukakba, hanem egy kb. 4-es lemezcsíkot, és jobbra (anyós felé) megtoltam állítás előtt a váltókart+megfeszítettem egy kis csavarhúzóval. Így húztam meg a motortérben a csavart, és így lett végül jó. Bár nálam az is gond volt, hogy mélyen fogott a kuplung és a puklis szőnyeg "ellentartott" a pedálnak, én meg nem vettem észre, hogy még beljebb kell taposnom a pedált. Szerencsére ennek az állításához (nálam) még szerszám se kell, csak eltolni a kuplung kartól a bovdent és megtekerni azt az izét a bovden végén (a jó irányba). Azt nem bánnám, ha nem jönne fel ilyen magasra a kuplungpedál, de ugye azt írja erről az irodalom, hogy magasabban kell állnia mint a fékpedál. Ez pontosan mért kell? Mondjuk az is lehet hogy az utasok véletlenül hozzáérnek könyékkel... Nekem is úgy jó a váltó ha egy fél "síkkal" elállítom jobbra a kart , tehát állításkor az 1-2 síkja, a rüki és az 1-2 között van. Nekem nagyon kotyog a kar, de nem zavar szóval nem foglalkozom vele. Szerintem azért nincsenek egy síkban a pedálok hogy könnyebben "rájárjon" az ember lába a fékpedálra. Nálam a térdem szinte a kormányt súrolja, annyira magasan van, de sok a probléma, ez meg huszadrangú amig kiemel rendesen.
felhasznaaloo Elküldve Május18, 2017 Elküldve Május18, 2017 On 2017. 05. 17. at 10:49, zotya975 írta: Nálam a térdem szinte a kormányt súrolja, annyira magasan van, de sok a probléma, ez meg huszadrangú amig kiemel rendesen. Jogos... köszi.
pszilaj Elküldve Május25, 2017 Elküldve Május25, 2017 Olyan jó, hogy tegnap elment a km-spirálom... Most vehetek valami zörgőst...
zotya975 Elküldve Május25, 2017 Elküldve Május25, 2017 12 perce, pszilaj írta: Olyan jó, hogy tegnap elment a km-spirálom... Most vehetek valami zörgőst... Én a helyedben bontott gyárit vennék, nekem is az volt a vége miután 20X kiszedtem zsíróztam olajoztam az utángyárit . A végén odaadtam valakinek ingyen boldogítsa őt, én meg bontóztam egy gyárit.
pszilaj Elküldve Május25, 2017 Elküldve Május25, 2017 Ebben már annyi minden zörög, hogy ezt észre sem fogom venni...
Recommended Posts