daykiller Elküldve Február13, 2017 Megoszt Elküldve Február13, 2017 7 órája, zotya975 írta: Amikor még nem jár a motor de ha már jár akkor is? Akkor már a generátor felől is kapja a tápot nem? Ezért alszik el a visszajelző. Üdv! Ha jár akkor is. Ezért nem szabad oda LED-et rakni, mert nem folyik annyi áram. Csak azért nem világít az izzó, mert mindkét oldalról azonos polaritást kap, tehát a feszültség 0V. Előgerjesztésnek hívják. Ha kiveszed az izzót, alapjáraton nem is lesz megfelelő töltőfeszültség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február13, 2017 Megoszt Elküldve Február13, 2017 9 perce, daykiller írta: Ha jár akkor is. Ezért nem szabad oda LED-et rakni, mert nem folyik annyi áram. Csak azért nem világít az izzó, mert mindkét oldalról azonos polaritást kap, tehát a feszültség 0V. Előgerjesztésnek hívják. Ha kiveszed az izzót, alapjáraton nem is lesz megfelelő töltőfeszültség. Tudom hogy gerjesztő izzó, de ha azonos a fesz a két lábon akkor hogyan folyik áram? Annyira nem vágom ezt a témát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február13, 2017 Megoszt Elküldve Február13, 2017 26 perce, daykiller írta: Ha jár akkor is. Ezért nem szabad oda LED-et rakni, mert nem folyik annyi áram. Csak azért nem világít az izzó, mert mindkét oldalról azonos polaritást kap, tehát a feszültség 0V. Előgerjesztésnek hívják. Ha kiveszed az izzót, alapjáraton nem is lesz megfelelő töltőfeszültség. Én raktam oda ledet és oda is lett a töltés. Viszont ha kétezer fölé pörgettem a motort, akkor elindult a töltés. Addig nem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február13, 2017 Megoszt Elküldve Február13, 2017 5 perce, pszilaj írta: Én raktam oda ledet és oda is lett a töltés. Viszont ha kétezer fölé pörgettem a motort, akkor elindult a töltés. Addig nem... Járt nálam régebben valaki (ha itt van és olvassa bocs, de rövid a memóriám) aki szintén ledesített, de a műszeregység mögé vele párhuzamosan rakott izzót is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Február13, 2017 Megoszt Elküldve Február13, 2017 2 órája, zotya975 írta: Járt nálam régebben valaki (ha itt van és olvassa bocs, de rövid a memóriám) aki szintén ledesített, de a műszeregység mögé vele párhuzamosan rakott izzót is. Egyébként úgy a piktogram ledesiítésnek mi értelme van? :D A check kontroll emblémák mögé énis ledet tettem, mert akkor még nemvolt hozzávaló külön izzósorom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február13, 2017 Megoszt Elküldve Február13, 2017 Just now, Bundee írta: Egyébként úgy a piktogram ledesiítésnek mi értelme van? :D A check kontroll emblémák mögé énis ledet tettem, mert akkor még nemvolt hozzávaló külön izzósorom. Nem sok minden mivel alapból keveset világítanak így a sima izzó sem feketedik be hamar. De sokan amikor ledesítenek kicserélik ezeket is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február14, 2017 Megoszt Elküldve Február14, 2017 12 órája, Bundee írta: Egyébként úgy a piktogram ledesiítésnek mi értelme van? :D A check kontroll emblémák mögé énis ledet tettem, mert akkor még nemvolt hozzávaló külön izzósorom. Nálam csak annyi, hogy ledbuzi vagyok... Ha lehetne, akkor a fényszóróba is ledet tennék. Ami nem sokára meg is fog történni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február14, 2017 Megoszt Elküldve Február14, 2017 (edited) Én meg már építek vissza mindent eredeti izzósra. Módosítva Február14, 2017 : daykiller 3 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február14, 2017 Megoszt Elküldve Február14, 2017 4 órája, pszilaj írta: Nálam csak annyi, hogy ledbuzi vagyok... Ha lehetne, akkor a fényszóróba is ledet tennék. Ami nem sokára meg is fog történni... Olyan 2 méter led szalag van az autóban az eredeti izzó helyeken, plusz az RGB panel a csomitartóban. Hangulattól és eseménytől függően szoktam kapcsolgatni a poroltóhoz ugye piros passzol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Február15, 2017 Megoszt Elküldve Február15, 2017 (edited) Sziasztok. Egy gyors kérdésem lenne, mégpedig. Az utóbbi 2 napban, feltűnt, hogy az AC pumpa sokkal hangosabb mint korábban. Konkrétan ha a rádiót fél hangerővel hallgatom, akkor is tisztán hallani. Eléggé zavaró, de inkább elgondolkodtat. Semmi különös nem történt az autóval az utóbbi időben. A tank majdnem új, szóval a lerakódások miatti erölködés szerintem kiszűrve. Annyi még, hogy a fogyasztást úgy mérem, hogy teljesen kifogyasztom a benzint, és ha megáll, kannából töltöm meg, míg el nem érek az első kagylós kútra. Van okom aggódni? Köszönöm! Módosítva Február15, 2017 : tuskes Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február15, 2017 Megoszt Elküldve Február15, 2017 Belső ac-s autóból nem illik kijáratni a benzint, mert nem tesz jót a pumpának, nincs hűtése ha nem lepi el az üzemanyag. Ha hangosodik, akkor idővel meg fog pusztulni. Szerintem szerezz be egy cseredarabot, hogy kéznél legyen ha ez megtörténik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 8 órája, wookie írta: Belső ac-s autóból nem illik kijáratni a benzint, mert nem tesz jót a pumpának, nincs hűtése ha nem lepi el az üzemanyag. Ha hangosodik, akkor idővel meg fog pusztulni. Szerintem szerezz be egy cseredarabot, hogy kéznél legyen ha ez megtörténik. Én is ezen gondolkodom már évek óta hogy milyen hangos és cserélni kéne..talán idén nyáron megejtem a cserét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 10 órája, wookie írta: Belső ac-s autóból nem illik kijáratni a benzint, mert nem tesz jót a pumpának, nincs hűtése ha nem lepi el az üzemanyag. Ha hangosodik, akkor idővel meg fog pusztulni. Szerintem szerezz be egy cseredarabot, hogy kéznél legyen ha ez megtörténik. Értem, köszönöm! Akkor bebiztosítom magam, cseredarabbal. Bár zotya975 leírásából kiindulva, talán van még kis időm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 Azért van választék bőven. Itt érdemes egy bontott eredetiben gondolkodni, vagy egyéb gyártók is szóbajöhetnek új AC-hez? Nem tudom mik a tapasztalatok, milyen márka ami megbízható, de eredetit 66 000 Ft-ért biztos nem veszek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
marton.csaba2 Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 T tuskes! "... megbízható ..." Felhívom a figyelmed a prérmium alkatrész gombra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 48 perce, marton.csaba2 írta: T tuskes! "... megbízható ..." Felhívom a figyelmed a prérmium alkatrész gombra. Semmiképp sem tervezek occsót venni, viszont elég nagy a szórás a prémium alkatrészek között is. Ráadásul ez csak egy cég kínálata. Időm úgy gondolom van még, majd utánajárok. Köszönöm a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 Én majdnem a legolcsóbbat vettem. A hangja sem nagyobb mint a réginek. Teszi a dolgát, kb fél éve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 3 órája, marton.csaba2 írta: T tuskes! "... megbízható ..." Felhívom a figyelmed a prérmium alkatrész gombra. 2 órája, tuskes írta: Semmiképp sem tervezek occsót venni, viszont elég nagy a szórás a prémium alkatrészek között is. Ráadásul ez csak egy cég kínálata. Időm úgy gondolom van még, majd utánajárok. Köszönöm a válaszokat! 43 perce, pszilaj írta: Én majdnem a legolcsóbbat vettem. A hangja sem nagyobb mint a réginek. Teszi a dolgát, kb fél éve. 2008. 06. 20-án vettem egy 8400Forintos pumpát ezt 226727Km-nél szereltem be. Most van ugye 2017 és lassan 330 ezer kilométer lesz az autóban. Tehát a nagyon gagyi kategória eddíg 9 évet és 103 ezer Kilométert működött hibamentesen pontosabban kissé hangosan. A prémium márka elnevezés szerintem parasztvakítás. Amúgy az eredeti gyári pumpa Bosch gyártmány és szerepel a listában ennél jobb ( eredeti opel) majdnem háromszoros áron na az vajon mi lehet? Most szerintem Delphit veszek, mert azért én is hiszek az olcsó húsnak híg a leve jelenségben. Bár úgy ezzel szerencsém van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Február17, 2017 Megoszt Elküldve Február17, 2017 Jövök mostanában kicsit! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lajos12 Elküldve Február19, 2017 Megoszt Elküldve Február19, 2017 Sziasztok! Honnan tudok ilyen szintérzékelős kupakot szerezni? (GM 90414471) Eddig egyik autóalkatrészes weboldalon sem találtam. Mellékeltem a képet: Link to comment Megosztás: More sharing options...
marton.csaba2 Elküldve Február19, 2017 Megoszt Elküldve Február19, 2017 (edited) Lajos12! "... GM 90414471 ..." Opel 1238423 autoalkatresz.forensis.hu /cikkszám szerinti keresés /általános keresés 1238423 10.838,- Ft Módosítva Február19, 2017 : marton.csaba2 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lajos12 Elküldve Február19, 2017 Megoszt Elküldve Február19, 2017 Ezerköszönet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Február20, 2017 Megoszt Elküldve Február20, 2017 14 órája, Lajos12 írta: Sziasztok! Honnan tudok ilyen szintérzékelős kupakot szerezni? (GM 90414471) Eddig egyik autóalkatrészes weboldalon sem találtam. Mellékeltem a képet: EBay, Alibaba, Aliexpress, 6 ezer körül van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
C5oNtkov4c5 Elküldve Február21, 2017 Megoszt Elküldve Február21, 2017 Sziasztok! Valaki megmondaná nekem, hogy a két vákumcső közül ami az UFO ba megy fent, és a központi injektor aljából indul , ahogy a képen is látjátok az mi célt szolgál? A probléma még mindig az alapjárat megemelkedése.... Neten találtam egy képet miszerint két fecskendő beszúrása ebbe a vákumcsőbe megoldja az alapjárati problémát.... Kipróbáltam és szó szó sokat javult. De miért kell oda fentre vákum az UFO ba nem értem.... Nem dúgozhatom én le egy az egyben ezt a vákumcsövet? Másik kérdésem hogy ami az UFO ba megy másik vákumcső a kék színű, majd elmegy a légszürőházba...Ott a légszürőházban , úgy mint a motoroknál van egy pillangószelep szerűség ami fordulatszám emelkedéséve- csökkenésével nyít és zár??? Nem lehetséges, hogy az szorúl meg akad fent és több levegőt kap emiatt megy fel az alapjárat? Vagy mi van ott pontosan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Február21, 2017 Megoszt Elküldve Február21, 2017 1 órával ezelőtt, C5oNtkov4c5 írta: Sziasztok! Valaki megmondaná nekem, hogy a két vákumcső közül ami az UFO ba megy fent, és a központi injektor aljából indul , ahogy a képen is látjátok az mi célt szolgál? A probléma még mindig az alapjárat megemelkedése.... Neten találtam egy képet miszerint két fecskendő beszúrása ebbe a vákumcsőbe megoldja az alapjárati problémát.... Kipróbáltam és szó szó sokat javult. De miért kell oda fentre vákum az UFO ba nem értem.... Nem dúgozhatom én le egy az egyben ezt a vákumcsövet? Másik kérdésem hogy ami az UFO ba megy másik vákumcső a kék színű, majd elmegy a légszürőházba...Ott a légszürőházban , úgy mint a motoroknál van egy pillangószelep szerűség ami fordulatszám emelkedéséve- csökkenésével nyít és zár??? Nem lehetséges, hogy az szorúl meg akad fent és több levegőt kap emiatt megy fel az alapjárat? Vagy mi van ott pontosan? Azt a csíkos csövet már a szívórészen dugózd le a francba, meg az injektorfedélen lévő két csonkot is amire az illetve a kék vezeték megy. Eredetileg az injektorfedélben az egy termosztát ami a vákuumot engedi/zárja a légszűrőházba levő hideg/meleg levegőt választó csappantyúra. Nálam fixen megvolt ragadva, így mindig forró levegőt szívott, nemis ment rendesen az autó. Nincs sok jelentősége, hidegben talán 20 másodperccel előbb melegszik be a motor tőle... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts