daykiller Elküldve Január1, 2017 Megoszt Elküldve Január1, 2017 6 órája, zotya975 írta: Mivel akarod kiemelni? A motorcserét nem fogom megcsinálni. Majd azután. Egyébként a blokk önmagában hengerfej nélkül simán kiemelhető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január1, 2017 Megoszt Elküldve Január1, 2017 9 órája, daykiller írta: A motorcserét nem fogom megcsinálni. Majd azután. Egyébként a blokk önmagában hengerfej nélkül simán kiemelhető. Úgy még nem vettem ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január1, 2017 Megoszt Elküldve Január1, 2017 3 perce, zotya975 írta: Úgy még nem vettem ki. Csak ugye alá kell pakolni, ki-, és beemelésnél. A donor motor blokkot egyedül is elbírtam, de azért ketten vittük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Január1, 2017 Megoszt Elküldve Január1, 2017 12 perce, daykiller írta: Csak ugye alá kell pakolni, ki-, és beemelésnél. A donor motor blokkot egyedül is elbírtam, de azért ketten vittük. Meg a jobb féltengelyt egy pötyikét kihúzni, ebben már én is belefutottam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január1, 2017 Megoszt Elküldve Január1, 2017 1 órával ezelőtt, HaPetya írta: Meg a jobb féltengelyt egy pötyikét kihúzni, ebben már én is belefutottam. Ha a váltó marad akkor is útban van neki a féltengely? Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Január1, 2017 Megoszt Elküldve Január1, 2017 (edited) 14 perce, zotya975 írta: Ha a váltó marad akkor is útban van neki a féltengely? Igen, a lendítőkerék nem fér ki a belső csuklótól. Módosítva Január1, 2017 : HaPetya Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január1, 2017 Megoszt Elküldve Január1, 2017 13 perce, HaPetya írta: Lendítőkerék nem fér ki a belső csuklótól. Nálam pont elfért, legalábbis nem emlékszem rá hogy akadt volna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Január1, 2017 Megoszt Elküldve Január1, 2017 Just now, zotya975 írta: Nálam pont elfért, legalábbis nem emlékszem rá hogy akadt volna... Azt én sem tudom, hogy nálad mi volt a helyzet, de arra sem mernék megesküdni, hogy 1.4 és 1.6 lendítőkerekek külső átmérőjében ne lenne különbség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január1, 2017 Megoszt Elküldve Január1, 2017 1 perc, HaPetya írta: Azt én sem tudom, hogy nálad mi volt a helyzet, de arra sem mernék megesküdni, hogy 1.4 és 1.6 lendítőkerekek külső átmérőjében ne lenne különbség. Hát passzolom...elhúztam a váltótól, aztán ment ki felfelé. De ha kihúzod a nyelestengelyt a főtengelyből akkor nem lehet egyből eltolni a motort a kocsi orra felé, és úgy nem akad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Január1, 2017 Megoszt Elküldve Január1, 2017 1 perc, zotya975 írta: Hát passzolom...elhúztam a váltótól, aztán ment ki felfelé. De ha kihúzod a nyelestengelyt a főtengelyből akkor nem lehet egyből eltolni a motort a kocsi orra felé, és úgy nem akad? Nem bántottam a váltót, úgy meg csak az előbb említett módon jött ki a blokk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január1, 2017 Megoszt Elküldve Január1, 2017 2 perce, HaPetya írta: Nem bántottam a váltót, úgy meg csak az előbb említett módon jött ki a blokk. A napokban valahogy az eszembe jutott a kuplung csere, ugye nekem ablakos a váltóm, és az ablakon keresztül viszonylag egyszerű volt rájátszani a nyelestengely bordáira a tárcsát és rácsavarozni a lendkerékre a szerkezetet. Nade akinek nincs ablaka az hogy csinálja? Ott valahogy központosítani kell a tárcsát, mert amikor tolod össze a váltót és a motort annak már középen kell lennie felcsavarozott kuplung szerkezettel. Én ugye az ablakon keresztül hamar rájátszottam: Meg az U alakú kapcsokat is az ablakon keresztül teszem fel hogy tehermentesísem a kuplungot, ne feszüljön neki a lendkeréknek, és legyen hely szerelni, nade ha nincs ablak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január1, 2017 Megoszt Elküldve Január1, 2017 6 órája, zotya975 írta: A napokban valahogy az eszembe jutott a kuplung csere, ugye nekem ablakos a váltóm, és az ablakon keresztül viszonylag egyszerű volt rájátszani a nyelestengely bordáira a tárcsát és rácsavarozni a lendkerékre a szerkezetet. Nade akinek nincs ablaka az hogy csinálja? Ott valahogy központosítani kell a tárcsát, mert amikor tolod össze a váltót és a motort annak már középen kell lennie felcsavarozott kuplung szerkezettel. Én ugye az ablakon keresztül hamar rájátszottam: ... Meg az U alakú kapcsokat is az ablakon keresztül teszem fel hogy tehermentesísem a kuplungot, ne feszüljön neki a lendkeréknek, és legyen hely szerelni, nade ha nincs ablak? Központosítani kell a tárcsát, mielőtt meghúzásra kerül a szerkezet. Ezt lehet szemre (ami nem az igazi) vagy kell hozzá csinálni/tatni központosító tüskét. Ahhoz, hogy a bordákra is rácsússzon, esetenként mozgatni kell a főtengelyt (vagy sebességben a féltengelyt). Link to comment Megosztás: More sharing options...
ssjoci Elküldve Január1, 2017 Megoszt Elküldve Január1, 2017 On 2016. 12. 28. at 14:55, zotya975 írta: Tudomásom szerint csak az A vectráé rakható be egy az egyben , ezen kívül minden berakható, de mókolni kell. Mondjuk olyanról még nem tudok hogy valaki corsáét szerelte be, általában vectra, ritkán omega ülések kerülnek be. Köszi, mókolni nem nagyon akarok. Esetleg tudtok valami helyet ahol jó üléseket lehet kapni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
joecockroach Elküldve Január1, 2017 Megoszt Elküldve Január1, 2017 Sziasztok! Boldog új évet kívánok! Idén nem kevés általános műszaki probléma megoldása előtt áll a kisautó. Lesz meló bőven. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január2, 2017 Megoszt Elküldve Január2, 2017 12 órája, Tiu írta: Központosítani kell a tárcsát, mielőtt meghúzásra kerül a szerkezet. Ezt lehet szemre (ami nem az igazi) vagy kell hozzá csinálni/tatni központosító tüskét. Ahhoz, hogy a bordákra is rácsússzon, esetenként mozgatni kell a főtengelyt (vagy sebességben a féltengelyt). Aha szóval eleve központosan kell felcsavaroznom....utánna már nem nagyon lehet mozgatni mert ugye feszíti a szerkezet. Örülök hogy ablakom van. 11 órája, ssjoci írta: Köszi, mókolni nem nagyon akarok. Esetleg tudtok valami helyet ahol jó üléseket lehet kapni? Hát nem nagyon...annyit szoktak csinálni hogy vadásznak ugyanolyan színű-mintájú anyósülést és azt átteszik a vezető oldalra, ugye általában az használódik jobban. 8 órája, joecockroach írta: Sziasztok! Boldog új évet kívánok! Idén nem kevés általános műszaki probléma megoldása előtt áll a kisautó. Lesz meló bőven. BÚÉK! legalább nem fogsz unatkozni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatadaniel94 Elküldve Január2, 2017 Megoszt Elküldve Január2, 2017 (edited) Sziasztok! BÚÉK mindenkinek. ... magyar szervíz és javítási könyv. Hátha valakinek kell :D. Módosítva Január2, 2017 : fatadaniel94 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Január2, 2017 Megoszt Elküldve Január2, 2017 (edited) On 2017. 01. 02. at 13:42, fatadaniel94 írta: Sziasztok! BÚÉK mindenkinek. ...magyar szervíz és javítási könyv. Hátha valakinek kell :D. BÚÉK neked is! Módosítva Január9, 2017 : tuskes Kivettem a linket belole Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatadaniel94 Elküldve Január2, 2017 Megoszt Elküldve Január2, 2017 Mi a véleményetek a C16SE motorról? Azt olvastam, hogy a növelt teljesítmény nagyobb igénybevételnek teszi ki a blokkot. Igazából itt kompressziót növeltek, meg a hengerenkénti befecskendezés miatt jobb lett a hatásfoka. Keresgéltem használtautók közt de szinte csak 16NZ-s blokkú van :/ . Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január2, 2017 Megoszt Elküldve Január2, 2017 25 perce, fatadaniel94 írta: Mi a véleményetek a C16SE motorról? Azt olvastam, hogy a növelt teljesítmény nagyobb igénybevételnek teszi ki a blokkot. Igazából itt kompressziót növeltek, meg a hengerenkénti befecskendezés miatt jobb lett a hatásfoka. Keresgéltem használtautók közt de szinte csak 16NZ-s blokkú van :/ . Szerintem jó csak ritka...igen kicsit emeltek a kompresszión, ha vigyázol rá ez nem hiszem hogy sokat számítana élet tartamban. De ha arra gondolsz hogy erősebb, akkor viszont ugyanabban a bódéban nem kell ennyit pörgetni mint az NZ-t ami visszabillent a mérleg nyelvén. Ha jól tudom ezekkel a motorokkal szerelt F-eknek van-volt is valami versenye.http://rally-cross.hu/category/kategoriak/opel-astra-kupa/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Január2, 2017 Megoszt Elküldve Január2, 2017 1 órával ezelőtt, fatadaniel94 írta: ...Keresgéltem használtautók közt de szinte csak 16NZ-s blokkú van :/ . Mert Wookie már megvette az összes SE motoros Opelt 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatadaniel94 Elküldve Január2, 2017 Megoszt Elküldve Január2, 2017 13 perce, Bundee írta: Mert Wookie már megvette az összes SE motoros Opelt Párat hagyhatott volna még nekem . Még X16SZ-re gondoltam a nyomatéka miatt. De majd kiderül, úgy is csak nyáron lenne érdekes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Január2, 2017 Megoszt Elküldve Január2, 2017 14 perce, fatadaniel94 írta: Párat hagyhatott volna még nekem . Még X16SZ-re gondoltam a nyomatéka miatt. De majd kiderül, úgy is csak nyáron lenne érdekes. Menettulajdonságok szempontjából az NZ meg az SZ közt kb semmilyen különbség nincs. Mehetsz vele szmogriadóban Az SE a legjobb ilyen szempontból, nemgondolnám hogy a teljesítménye fogja megölni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január2, 2017 Megoszt Elküldve Január2, 2017 1 órával ezelőtt, Bundee írta: Menettulajdonságok szempontjából az NZ meg az SZ közt kb semmilyen különbség nincs. Mehetsz vele szmogriadóban Az SE a legjobb ilyen szempontból, nemgondolnám hogy a teljesítménye fogja megölni. C-s motorkóddal nem nagyon, tavaly óta. Betették 4-es jelölésig mindet a kitilthatók közé. (ugye nincs már címke) http://24.hu/kozelet/2016/02/17/ha-jon-a-szmog-kiterjesztik-a-forgalomkorlatozast-budapesten/ http://budapest.hu/Documents/szmogrend_hatalyos_2016_03_10tol_KJ_kozlony_utan.pdf#search=szmog%20g%C3%A9pj%C3%A1rm%C5%B1 SE-t sajnos általában a teljesítménye ölte meg, nyomják/ták neki, ahogy kifért a csövön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
joecockroach Elküldve Január2, 2017 Megoszt Elküldve Január2, 2017 3 órája, fatadaniel94 írta: Mi a véleményetek a C16SE motorról? Azt olvastam, hogy a növelt teljesítmény nagyobb igénybevételnek teszi ki a blokkot. Igazából itt kompressziót növeltek, meg a hengerenkénti befecskendezés miatt jobb lett a hatásfoka. Keresgéltem használtautók közt de szinte csak 16NZ-s blokkú van :/ . A C16SE nagyon jó konstrukció, és ezt nem azért mondom, mert nekem is ilyen van. :D Hosszútávon 6 literre is le lehet vinni a fogyasztást, napi 50km ingázás nekem 6,5-7 literre jött ki. Városban azért összejön a 8-10 is. A szelepek nem vernek össze ha elszakad a vezérműszíj. A teljesítménye elfogadható, a normál használat igazán nem igényli a pörgetést, 1500-2500 között használható. Ha pörgeted, még 5000nél is van tartaléka. Elektronikus gyújtású, nagyon megbízható. Én az elmúlt 4 évben nem tapasztaltam semmi olyat ami miatt nem ajánlanám. Néha előfordulnak apróságok, amik miatt esetleg nem indul, vagy nem stabil az alapjárat, de ezek mind valami kis dolog hibája miatt és nem maga a motor hibája miatt fordulnak elő. Az alapvető karbantartásokat kapja meg 10000 kilométerenként, és akkor nagy baj nem történhet. Mindent összevetve, én nagyon elégedett vagyok ezzel a motorral. Egyébként használtautón szokott előfordulni, szerintem nem lehetetlen még ilyet venni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január2, 2017 Megoszt Elküldve Január2, 2017 6 órája, fatadaniel94 írta: Sziasztok! BÚÉK mindenkinek. .....magyar szervíz és javítási könyv. Hátha valakinek kell :D. Azt ugye tudod, hogy tilos a jogvédett tartalom illegális megosztása. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts