daykiller Elküldve December5, 2016 Elküldve December5, 2016 (edited) 28 perce, fatadaniel94 írta: Alapjáratom ingadozik, meg szivató után le akar fulladni. 1,4 es motorba kellene. Volt nekem itthon egy másik, de kiderült hogy az 1,8 as é. Azzal ez a hiba jelentősen csökkent. Alapjárat simább lett. Gondolom most meg azért többet kap, nem tudja annyira visszavenni a befecskendezési időt. De mindenképp 1,6 osat szeretnék bele. Ha kompletten raktad rá az 1.8-ast és azzal javult, akkor inkább az alapjárati motorral lesz gond. A befecskendezési időt meg le tudja venni az 1.8-assal is az 1.4-es vezérlő. Illetve lehet még vákuumprobléma is. Az nagyon meg tud szívatni. Módosítva December5, 2016 : daykiller
fatadaniel94 Elküldve December5, 2016 Elküldve December5, 2016 (edited) 1 órával ezelőtt, daykiller írta: Ha kompletten raktad rá az 1.8-ast és azzal javult, akkor inkább az alapjárati motorral lesz gond. A befecskendezési időt meg le tudja venni az 1.8-assal is az 1.4-es vezérlő. Illetve lehet még vákuumprobléma is. Az nagyon meg tud szívatni. Alapjárati motort is cseréltem már, de mindegyiknek ugyan azt produkálta. Vákuum rendszer jó. Ha a folytószelepet is felteszem az 1,8 ról, akkor nagyobb gázadásra már túl sokat kap, és csak szív de erő nincs. Most a gyári folytószelep van bent ezzel jó. Persze mind két esetben jó volt az alapjárat, csak nagyobb fojtószelepnél elfogyott az ereje. Módosítva December5, 2016 : fatadaniel94
zotya975 Elküldve December5, 2016 Elküldve December5, 2016 2 órája, fatadaniel94 írta: Alapjárati motort is cseréltem már, de mindegyiknek ugyan azt produkálta. Vákuum rendszer jó. Ha a folytószelepet is felteszem az 1,8 ról, akkor nagyobb gázadásra már túl sokat kap, és csak szív de erő nincs. Most a gyári folytószelep van bent ezzel jó. Persze mind két esetben jó volt az alapjárat, csak nagyobb fojtószelepnél elfogyott az ereje. Alapjárati motornak milyen a kúpja? Sokszor keverik az 1.4-1.6-osét. Az 1-6-osnak kúpos a vége az 1.4-nek csonka kúp.
fatadaniel94 Elküldve December5, 2016 Elküldve December5, 2016 6 perce, zotya975 írta: Alapjárati motornak milyen a kúpja? Sokszor keverik az 1.4-1.6-osét. Az 1-6-osnak kúpos a vége az 1.4-nek csonka kúp. Csonka kúp van benne. Az 1,8-asé is megvan annak kúpos. Az ment bele amikor annak került fel a folytószelepháza. Az 1,6-os injektor számát nem tudod?
zotya975 Elküldve December5, 2016 Elküldve December5, 2016 3 perce, fatadaniel94 írta: Csonka kúp van benne. Az 1,8-asé is megvan annak kúpos. Az ment bele amikor annak került fel a folytószelepháza. Az 1,6-os injektor számát nem tudod? Azt nem...nem is volt még dolgom 1.6-oséval.
Pingvin Elküldve December5, 2016 Elküldve December5, 2016 Szia Fatadaniel94! Én pont 1.8-asét keresek kompletten, megvan még?
fatadaniel94 Elküldve December6, 2016 Elküldve December6, 2016 17 órája, Pingvin írta: Szia Fatadaniel94! Én pont 1.8-asét keresek kompletten, megvan még? Hello. Folytószelepházat meg injektort(befecskendező szelep) tudok adni hozzá. Az injektor ház felső része is megvan, de nem tudom, hogy a nyomásszabályzó jó e benne. Az alapjárati motort meg már beépítettem, kúpcsere után. Az injektor cseréket én úgy csináltam, hogy a ház felső részét azt hagytam és csak a folytószelepházat, meg a befecskendező szelepet cseréltem.
zotya975 Elküldve December6, 2016 Elküldve December6, 2016 4 perce, fatadaniel94 írta: Hello. Folytószelepházat meg injektort(befecskendező szelep) tudok adni hozzá. Az injektor ház felső része is megvan, de nem tudom, hogy a nyomásszabályzó jó e benne. Az alapjárati motort meg már beépítettem, kúpcsere után. Az injektor cseréket én úgy csináltam, hogy a ház felső részét azt hagytam és csak a folytószelepházat, meg a befecskendező szelepet cseréltem. A kúpot hogyan kell levenni az alapjárati motorról?
fatadaniel94 Elküldve December6, 2016 Elküldve December6, 2016 Just now, zotya975 írta: A kúpot hogyan kell levenni az alapjárati motorról? Ki lett járatva valami spéci eszközzel, de nem én csináltam még.
zotya975 Elküldve December6, 2016 Elküldve December6, 2016 4 perce, fatadaniel94 írta: Ki lett járatva valami spéci eszközzel, de nem én csináltam még. Szóval tovább járatod kifelé mint a végállás és akkor kijön?
fatadaniel94 Elküldve December6, 2016 Elküldve December6, 2016 Just now, zotya975 írta: Szóval tovább járatod kifelé mint a végállás és akkor kijön? Igen. Láttam róla valahol fent egy videót is: 1
zotya975 Elküldve December6, 2016 Elküldve December6, 2016 15 perce, fatadaniel94 írta: Igen. Láttam róla valahol fent egy videót is: Tök érdekes kösz. Bár a méricskélésnek-kalibrálásnak nem látom értelmét, úgy tudom az ECU-ba írt fordulatszámnak megfelelően állítja az alapjáratot, mindegy hogy amikor beszerelem éppen hol áll.
fatadaniel94 Elküldve December7, 2016 Elküldve December7, 2016 On 2016. 12. 06. at 17:05, zotya975 írta: Tök érdekes kösz. Bár a méricskélésnek-kalibrálásnak nem látom értelmét, úgy tudom az ECU-ba írt fordulatszámnak megfelelően állítja az alapjáratot, mindegy hogy amikor beszerelem éppen hol áll. Ezt érdemes lenne kipróbálni:
zotya975 Elküldve December7, 2016 Elküldve December7, 2016 24 perce, fatadaniel94 írta: Ezt érdemes lenne kipróbálni: De itt csak ki-be tologatja mint a motorvezérlő nem?
fatadaniel94 Elküldve December7, 2016 Elküldve December7, 2016 (edited) 2 órája, zotya975 írta: De itt csak ki-be tologatja mint a motorvezérlő nem? Szerintem ha tovább járatod, akkor kiadja a tengelyt ez is. Itt asszimmetriku trafóval csinálja: Módosítva December7, 2016 : fatadaniel94
Pingvin Elküldve December7, 2016 Elküldve December7, 2016 Amikor eljut végállásig szépen ki lehet venni a tengelyt, belülről menetes. Korábban írtam, hogy én úgy szedtem szét, hogy diag módban járattam, és picit rátartottam, hogy ne húzzon vissza, de ha nem akar az ember véletlen sem ártani a belső pici mechanikának, akkor elektromosan jobb kizavarni végállásig.
Gergőőő Elküldve December7, 2016 Elküldve December7, 2016 Mi értelme a szétszedésének? Nem lehet egészben kiáztatni belőle a retket ultrahangos mosóban?
Pingvin Elküldve December7, 2016 Elküldve December7, 2016 Szerintem ki lehet, még ultrahangos mosó nélkül is. Biztos kiázik a belső mechanika kenése is, de oda lehet fújni valami olaj/zsír spayt. Én csak azért szedtem szét mert döglődött, és hajtott a kíváncsiság, de az új már polcon volt mikor játszottam vele. Tisztítás után jó volt egy darabig, majd mikor kezdett behalni újabb puci után megint jó volt egy hosszabb ideig. Szerintem az enyémnek a belseje adta meg magát, eltettem, mert azt is szét szeretném majd szedni, hogy mi is van benne, csak még nem jutottam oda.
Gergőőő Elküldve December7, 2016 Elküldve December7, 2016 Várjuk róla a képeket bár ahogy elnéztem barmolás mentesen nem lehet jobban szétszedni mint h a tengely meg rugó kiszed.
zotya975 Elküldve December8, 2016 Elküldve December8, 2016 5 órája, Pingvin írta: Szerintem ki lehet, még ultrahangos mosó nélkül is. Biztos kiázik a belső mechanika kenése is, de oda lehet fújni valami olaj/zsír spayt. Én csak azért szedtem szét mert döglődött, és hajtott a kíváncsiság, de az új már polcon volt mikor játszottam vele. Tisztítás után jó volt egy darabig, majd mikor kezdett behalni újabb puci után megint jó volt egy hosszabb ideig. Szerintem az enyémnek a belseje adta meg magát, eltettem, mert azt is szét szeretném majd szedni, hogy mi is van benne, csak még nem jutottam oda. Egyszer szétszedtem egyet mármint a fém házat lefeszegettem róla, de úgy rémlik, ott nem láttam semmi olyat amit javítani lehetett volna..valami tekercs volt ott.
joecockroach Elküldve December8, 2016 Elküldve December8, 2016 Én is szétszedtem, de többé össze már nem raktam. A csatlakozóból négy szál vezeték megy a motorba, na azok szakadnak el elsőként. 4000-ért vettem újat és azóta megszűntek a problémák.
kimi1012 Elküldve December8, 2016 Elküldve December8, 2016 Sziasztok! Hibakód olvasásba ha tudna valaki segíteni megköszönném! Itt egy link amit felvettem csak én nem tudom kiolvasni.
aholy Elküldve December8, 2016 Elküldve December8, 2016 15 perce, kimi1012 írta: Sziasztok! Hibakód olvasásba ha tudna valaki segíteni megköszönném! Itt egy link amit felvettem csak én nem tudom kiolvasni. 12essel kezd, aztán a 13 folyamatosan. A 12 a diag kezdete A 13 meg valami lambdaszonda hiba ha jól rémlik.
joecockroach Elküldve December8, 2016 Elküldve December8, 2016 (edited) 13 és 44 13 Lambda szonda – nincs feszültségváltozás 44 Lambda szonda / befúvásjel – keverék túl szegény Módosítva December8, 2016 : joecockroach
kimi1012 Elküldve December9, 2016 Elküldve December9, 2016 17 órája, joecockroach írta: 13 és 44 13 Lambda szonda – nincs feszültségváltozás 44 Lambda szonda / befúvásjel – keverék túl szegény Egy éve cseréltem pont Lambda szondát eddig bírta volna csak ? Hőfok jeladót akartam cserélni mert azt hittem az a hibás. Tavaly is eljátszotta ezt hogy többet eszik az autó de azt hittem hogy lambda szondát már cseréltem akkor hőfok jeladó lesz a hiba de akkor megint a lambda szodától enne többet az autó ?
Recommended Posts