HaPetya Elküldve November28, 2016 Megoszt Elküldve November28, 2016 9 perce, PGabii írta: Sziasztok. A segitsegetek szeretnem kerni. Van baratomnak egy c14nz motorkodu f astraja. Szivosort kellett rajta cserelni. Osszeraktunk szepen mindent ahogy kell de inditas utan vilagit a check lampa. Ha megyunk a kocsival olyan 2000es fordulatnal a lampa elalszik. Hibakodnak a map szenzor feszultseg magas hibat dobja ki. Mi lehet a problema? Tomitest csereltunk illetve a vakum csoveket is atneztuk Rossz helyre dugtátok vissza a mapot. Lehet, hogy felcseréltétek a kartergáz csonkkal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGabii Elküldve November28, 2016 Megoszt Elküldve November28, 2016 2 perce, HaPetya írta: Rossz helyre dugtátok vissza a mapot. Lehet, hogy felcseréltétek a kartergáz csonkkal. A fojtoszelep alatt volt egy csonk arra dugtuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve November28, 2016 Megoszt Elküldve November28, 2016 15 perce, PGabii írta: A fojtoszelep alatt volt egy csonk arra dugtuk. Nekem mintha úgy rémlene, hogy kettőnek kéne lennie (majd Zotya kijavít). Egy a mapnak egy kartergáznak. Az a szívósor is c14nz-ről van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGabii Elküldve November28, 2016 Megoszt Elküldve November28, 2016 Just now, HaPetya írta: Nekem mintha úgy rémlene, hogy kettőnek kéne lennie (majd Zotya kijavít). Egy a mapnak egy kartergáznak. Az a szívósor is c14nz-ről van? Igen ketto van az egyik a fojtoszelep aljan a masik pedig a nagy kartercso mellett. De ez meg a nagy zart femhazas fojtoszelep nem a leveheto muanyag fedeles Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve November28, 2016 Megoszt Elküldve November28, 2016 3 perce, PGabii írta: Igen ketto van az egyik a fojtoszelep aljan a masik pedig a nagy kartercso mellett. De ez meg a nagy zart femhazas fojtoszelep nem a leveheto muanyag fedeles Biztos c14nz-ről beszélünk? Nem inkább c14se? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ColT Elküldve November28, 2016 Megoszt Elküldve November28, 2016 36 minutes ago, PGabii said: Sziasztok. A segitsegetek szeretnem kerni. Van baratomnak egy c14nz motorkodu f astraja. Szivosort kellett rajta cserelni. Osszeraktunk szepen mindent ahogy kell de inditas utan vilagit a check lampa. Ha megyunk a kocsival olyan 2000es fordulatnal a lampa elalszik. Hibakodnak a map szenzor feszultseg magas hibat dobja ki. Mi lehet a problema? Tomitest csereltunk illetve a vakum csoveket is atneztuk MAP szenzor valamit nem jól ad vissza... Az ugye a szívótér nyomását figyeli, mondjuk nem Opelen tapasztaltam, de azon az autón a szívóütemeknek megfelelően adott vissza négyszögjelet. Ha azt villogja, hogy magas a MAP feszültsége, az tippelve - rossz MAP - rosszul bekötött MAP - zárlat - rosszul felszerelt MAP, nem érzékeli a szívóütemeket - szívósorban valamit nem jól raktatok össze, és azért mér hülyeséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGabii Elküldve November28, 2016 Megoszt Elküldve November28, 2016 En kerek elnezest c14se. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November28, 2016 Megoszt Elküldve November28, 2016 27 perce, PGabii írta: En kerek elnezest c14se. SE-nél sok lehetőség nincs, nincs eltömődve a map furata a szívócsövön (telerakódott, darázs betömte...)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November29, 2016 Megoszt Elküldve November29, 2016 (edited) Ehhh, engem utolért a romlás... Előtétellenállásból kiment az első két fokozat...Persze nincs nálam torx készlet, hogy kitudjam szedni világosban. Majd otthon setétben... szerk: Valaki nem tudja véletlenségből, hogy mekkora teljesítményű a fűtőmotor? Kb hány ampert vesz föl max teljesítményen? Mert gondolkozok egy ilyen, vagy hasonló beépítésén. Módosítva November29, 2016 : pszilaj Javítás Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November29, 2016 Megoszt Elküldve November29, 2016 9 perce, pszilaj írta: Ehhh, engem utolért a romlás... Előtétellenállásból kiment az első két fokozat...Persze nincs nálam torx készlet, hogy kitudjam szedni világosban. Majd otthon setétben... Nekem van egy szerszámos láda a csomagtartóban, ha nem is minden de sok szerszám van benne. Egyszer-kétszer már szükség volt rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November29, 2016 Megoszt Elküldve November29, 2016 (edited) 14 órája, PGabii írta: Sziasztok. A segitsegetek szeretnem kerni. Van baratomnak egy c14nz motorkodu f astraja. Szivosort kellett rajta cserelni. Osszeraktunk szepen mindent ahogy kell de inditas utan vilagit a check lampa. Ha megyunk a kocsival olyan 2000es fordulatnal a lampa elalszik. Hibakodnak a map szenzor feszultseg magas hibat dobja ki. Mi lehet a problema? Tomitest csereltunk illetve a vakum csoveket is atneztuk Rádugtátok a map szenzor vákuumcsövét a szívócsőre? Módosítva November29, 2016 : daykiller Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November29, 2016 Megoszt Elküldve November29, 2016 14 órája, Tiu írta: SE-nél sok lehetőség nincs, nincs eltömődve a map furata a szívócsövön (telerakódott, darázs betömte...)? Ha nincs rákötve a MAP az ECU-ra akkor egyből ezt a hibát dobja, szerintem sanszos hogy érintkezési gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatadaniel94 Elküldve November29, 2016 Megoszt Elküldve November29, 2016 Szaisztok! Az injektor cserélésnél azt vettem észre, hogy az alapjárat valamivel stabilabb volt. Gondolom az injektor miatt is ingadozhat az alapjárat. Arra gondoltam, hogy készítek egy áramkört amivel a befecskendezett üzemanyag mennyiséget mérem. Nem tudjátok, hogy mekkora lehet az injektor mefecskendezési mennyisége? 1,4 és 1,6 központi kellene. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November29, 2016 Megoszt Elküldve November29, 2016 6 perce, fatadaniel94 írta: Szaisztok! Az injektor cserélésnél azt vettem észre, hogy az alapjárat valamivel stabilabb volt. Gondolom az injektor miatt is ingadozhat az alapjárat. Arra gondoltam, hogy készítek egy áramkört amivel a befecskendezett üzemanyag mennyiséget mérem. Nem tudjátok, hogy mekkora lehet az injektor mefecskendezési mennyisége? 1,4 és 1,6 központi kellene. Köszi! A gyári fedélzeti számítógépek a nyitási időből mérik a mennyiséget. Ezt meg ugye az ECU tudja-szabályozza. Nyomást nem tud szabályozni, ( amúgy sem lát rá)kivéve talán a GSI-nél padlógáznál ahol emel rajta. Így csak a nyitási idővel tudja a befecsi mennyiségét állítgatni. Hogy mennyit spiccel be azt vissza tudod számolni, egy adott fordulatszámon mért fogyasztásból. Ugye azt tudjuk egy motorfordulatszám alatt hány munkaütem történik, hányszor nyit az injektor. Pölö 100-as tempónál 3000-es fordulatnál 7 Liter. Visszaszámolod ez mennyi motorfordulatot, injektor nyitást jelent, és elosztod vele az elfogyasztott benzin mennyiségét. Persze ehhez pontos adatok kellenek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatadaniel94 Elküldve November29, 2016 Megoszt Elküldve November29, 2016 41 perce, zotya975 írta: A gyári fedélzeti számítógépek a nyitási időből mérik a mennyiséget. Ezt meg ugye az ECU tudja-szabályozza. Nyomást nem tud szabályozni, ( amúgy sem lát rá)kivéve talán a GSI-nél padlógáznál ahol emel rajta. Így csak a nyitási idővel tudja a befecsi mennyiségét állítgatni. Hogy mennyit spiccel be azt vissza tudod számolni, egy adott fordulatszámon mért fogyasztásból. Ugye azt tudjuk egy motorfordulatszám alatt hány munkaütem történik, hányszor nyit az injektor. Pölö 100-as tempónál 3000-es fordulatnál 7 Liter. Visszaszámolod ez mennyi motorfordulatot, injektor nyitást jelent, és elosztod vele az elfogyasztott benzin mennyiségét. Persze ehhez pontos adatok kellenek. Póbáltam adatlapot nézni de nem találtam :/ . Vannak fent a neten kalkulátorok, de egyik sem reális szerintem. Szinte mindegyik hengerenkéntisre van tervezve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November29, 2016 Megoszt Elküldve November29, 2016 (edited) 3 órája, fatadaniel94 írta: Szaisztok! Az injektor cserélésnél azt vettem észre, hogy az alapjárat valamivel stabilabb volt. Gondolom az injektor miatt is ingadozhat az alapjárat. Arra gondoltam, hogy készítek egy áramkört amivel a befecskendezett üzemanyag mennyiséget mérem. Nem tudjátok, hogy mekkora lehet az injektor mefecskendezési mennyisége? 1,4 és 1,6 központi kellene. Köszi! Huh. Anno láttam adatot erről, de már nem tudom hol és csak fejből vannak értékek: 1.4: 380 1.6: 450 1.8: 540 cm3/perc Mértékegységben nem vagyok biztos. lehet inkább cm3/óra, de a számok nagyjából ezek. Módosítva November29, 2016 : daykiller Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGabii Elküldve November29, 2016 Megoszt Elküldve November29, 2016 8 órája, daykiller írta: Rádugtátok a map szenzor vákuumcsövét a szívócsőre? Megoldodott a problema. A map szenzor es a belso keringeto csove forditva lett radugva. Koszonom szepen a segitseget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatadaniel94 Elküldve November29, 2016 Megoszt Elküldve November29, 2016 3 órája, daykiller írta: Huh. Anno láttam adatot erről, de már nem tudom hol és csak fejből vannak értékek: 1.4: 380 1.6: 450 1.8: 540 cm3/perc Mértékegységben nem vagyok biztos. lehet inkább cm3/óra, de a számok nagyjából ezek. Köszi! Akkor még is jó értékeket ad a kalkulátor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November30, 2016 Megoszt Elküldve November30, 2016 Az anyját nézné meg közelebbről, aki ezt az ellenállást oda tette, ahová... szét ment a kezem mire kibernyáztam. Háromszor esett be a torxkulcs a szellőzőmotorhoz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November30, 2016 Megoszt Elküldve November30, 2016 18 perce, pszilaj írta: Az anyját nézné meg közelebbről, aki ezt az ellenállást oda tette, ahová... szét ment a kezem mire kibernyáztam. Háromszor esett be a torxkulcs a szellőzőmotorhoz... Én egyszer vettem ki, igaz akkor kibeleztem az egészet. Milyen, rozsdás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November30, 2016 Megoszt Elküldve November30, 2016 1 óra, zotya975 írta: Én egyszer vettem ki, igaz akkor kibeleztem az egészet. Milyen, rozsdás? Annyira nem. De kimértem és a 2. - 3. fokozat között nincs kapcsolat. Így az 1. ből sem megy át áram. Megpróbálom a bekötéseit átmelegíteni illetve újraforrasztani. Ha nem segít, akkor a második fokozatot egy vezetékkel áthidalom, így kb. a 2. lesz a legkisebb. De még mindig lassabb lesz, mint a harmadik, ami már majdnem hajszárító... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November30, 2016 Megoszt Elküldve November30, 2016 38 perce, pszilaj írta: Annyira nem. De kimértem és a 2. - 3. fokozat között nincs kapcsolat. Így az 1. ből sem megy át áram. Megpróbálom a bekötéseit átmelegíteni illetve újraforrasztani. Ha nem segít, akkor a második fokozatot egy vezetékkel áthidalom, így kb. a 2. lesz a legkisebb. De még mindig lassabb lesz, mint a harmadik, ami már majdnem hajszárító... Én többnyire csak az 1-2 őt használom, esetleg párát lenyomatni a többit. De mivel a nagyobb levegőmennyiség úgyis hidegebb, akkor sincs sok értelme. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatadaniel94 Elküldve December5, 2016 Megoszt Elküldve December5, 2016 Sziasztok! Nincs valakinek eladó egy 1,6-os központi injektor kompletten, vagy csak a befecskendező szelep? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabadij Elküldve December5, 2016 Megoszt Elküldve December5, 2016 28 perce, fatadaniel94 írta: Sziasztok! Nincs valakinek eladó egy 1,6-os központi injektor kompletten, vagy csak a befecskendező szelep? Köszi! Üdv! Mi a gond vele? Nem szokott elromlani,nem astrabetegség... A központis szuzik eszik,mint a cukrot,de astrában ritkán megy el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatadaniel94 Elküldve December5, 2016 Megoszt Elküldve December5, 2016 4 perce, Szabadij írta: Üdv! Mi a gond vele? Nem szokott elromlani,nem astrabetegség... A központis szuzik eszik,mint a cukrot,de astrában ritkán megy el. Alapjáratom ingadozik, meg szivató után le akar fulladni. 1,4 es motorba kellene. Volt nekem itthon egy másik, de kiderült hogy az 1,8 as é. Azzal ez a hiba jelentősen csökkent. Alapjárat simább lett. Gondolom most meg azért többet kap, nem tudja annyira visszavenni a befecskendezési időt. De mindenképp 1,6 osat szeretnék bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts