zotya975 Elküldve November7, 2016 Megoszt Elküldve November7, 2016 57 perce, Pingvin írta: Szerintem megoldja, de nagyon kíváncsi vagyok a fejleményekre. Ha az anyagi vérmérséklet megengedi, maradjanak az új alkatrészek, és a régiek menjenek a csomiba egy jól záró zacsiba, jobb azt onnan előkapni, ha baj van, de ha olyan boltban vetted, és nem látszik a beszerelés, lehet vissza is veszik. Én már ketszer voltam "menteni" ilyen miatt, egyszer a trafó halt el, egyszer a gy.modul, persze mindkettő télen sötétben, és jó messze, alkatrész nem volt, így vontattunk. Ezek megbízható és jó autók, kevesebbet látok belőlük az út szélén villogni mint a "fényes" autókból, de nem volt hülye gyerek ez a Murphy sem, hogy ami elromolhat, az el is fog romlani. Én is mindíg elhatározom, hogy veszek tartalék alkatrészeket, egy-két dolog van is nálam, de közel sem minden. Egyszer hibás AC-relé állt le a kocsi ( nem nálam volt pont) odekerekeztem érte, és 10 perc múlva már vittem haza a csomagtartóban a cangát. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve November8, 2016 Megoszt Elküldve November8, 2016 köszi így előre is , hogy segítetek nekem Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyecmester Elküldve November8, 2016 Megoszt Elküldve November8, 2016 sziasztok.olyan gondom lenne hogy lejárt a műszaki az astrámon..előműszaki..magas co...0,5:katalizátorcsere.eddig szép jó..csak az a bajom hogy baromi keveset használom a vasat(lévén sofőrködöm a munkahelyen igy nemnagyon van kedvem utánna vezetni,a kocsi is csak azért van hogyha valami hirtelengyorsan kell tudjak mihez nyúlni igy az 1 év alatt mióta megvan talán 800km-et toltam bele.) nah mind1...a lényeg az lenne hogy nemnagyon akarok méregdrága katit venni a kocsihoz,lesegettem az univerzálisakat: http://bolthely.hu/kipufogoalkatreszek/lista/55e73c92485f6_Univerzalis_katalizator_EURO_II_benzin érdemes megvenni azt ami az enyémhez jó? vagy esetleg bontóból használtat?(speciel nem tudom hogy egyátalán meik lenne jó mert sema csőméretet sem a kati hosszát nem tudom.><) Mondjhatok valami okossat.(trollok lehetőleg kiméljenek) köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November8, 2016 Megoszt Elküldve November8, 2016 1 órával ezelőtt, nyecmester írta: sziasztok.olyan gondom lenne hogy lejárt a műszaki az astrámon..előműszaki..magas co...0,5:katalizátorcsere.eddig szép jó..csak az a bajom hogy baromi keveset használom a vasat(lévén sofőrködöm a munkahelyen igy nemnagyon van kedvem utánna vezetni,a kocsi is csak azért van hogyha valami hirtelengyorsan kell tudjak mihez nyúlni igy az 1 év alatt mióta megvan talán 800km-et toltam bele.) nah mind1...a lényeg az lenne hogy nemnagyon akarok méregdrága katit venni a kocsihoz,lesegettem az univerzálisakat: http://bolthely.hu/kipufogoalkatreszek/lista/55e73c92485f6_Univerzalis_katalizator_EURO_II_benzin érdemes megvenni azt ami az enyémhez jó? vagy esetleg bontóból használtat?(speciel nem tudom hogy egyátalán meik lenne jó mert sema csőméretet sem a kati hosszát nem tudom.><) Mondjhatok valami okossat.(trollok lehetőleg kiméljenek) köszönöm Szia! Rakjál alá egy bontott katalizátort, ami méretpontos és kb 5000be kerül... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November8, 2016 Megoszt Elküldve November8, 2016 1 óra, nyecmester írta: sziasztok.olyan gondom lenne hogy lejárt a műszaki az astrámon..előműszaki..magas co...0,5:katalizátorcsere.eddig szép jó..csak az a bajom hogy baromi keveset használom a vasat(lévén sofőrködöm a munkahelyen igy nemnagyon van kedvem utánna vezetni,a kocsi is csak azért van hogyha valami hirtelengyorsan kell tudjak mihez nyúlni igy az 1 év alatt mióta megvan talán 800km-et toltam bele.) nah mind1...a lényeg az lenne hogy nemnagyon akarok méregdrága katit venni a kocsihoz,lesegettem az univerzálisakat: http://bolthely.hu/kipufogoalkatreszek/lista/55e73c92485f6_Univerzalis_katalizator_EURO_II_benzin érdemes megvenni azt ami az enyémhez jó? vagy esetleg bontóból használtat?(speciel nem tudom hogy egyátalán meik lenne jó mert sema csőméretet sem a kati hosszát nem tudom.><) Mondjhatok valami okossat.(trollok lehetőleg kiméljenek) köszönöm Ha ennyit mész az autóval, olcsóbb arra a pár alkalomra hívni egy taxit. Ilyen körülmények között az autó ott fog tönkremenni álltában, és pont akkor nem fog működni mikor a legjobban kéne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve November8, 2016 Megoszt Elküldve November8, 2016 1 óra, nyecmester írta: sziasztok.olyan gondom lenne hogy lejárt a műszaki az astrámon..előműszaki..magas co...0,5:katalizátorcsere.eddig szép jó..csak az a bajom hogy baromi keveset használom a vasat(lévén sofőrködöm a munkahelyen igy nemnagyon van kedvem utánna vezetni,a kocsi is csak azért van hogyha valami hirtelengyorsan kell tudjak mihez nyúlni igy az 1 év alatt mióta megvan talán 800km-et toltam bele.) nah mind1...a lényeg az lenne hogy nemnagyon akarok méregdrága katit venni a kocsihoz,lesegettem az univerzálisakat: http://bolthely.hu/kipufogoalkatreszek/lista/55e73c92485f6_Univerzalis_katalizator_EURO_II_benzin érdemes megvenni azt ami az enyémhez jó? vagy esetleg bontóból használtat?(speciel nem tudom hogy egyátalán meik lenne jó mert sema csőméretet sem a kati hosszát nem tudom.><) Mondjhatok valami okossat.(trollok lehetőleg kiméljenek) köszönöm Milyen motorod van? Milyen értékeket mértetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve November8, 2016 Megoszt Elküldve November8, 2016 sziasztok! na megszületett a kicsike nem volt szikra ami okozta gyújtó rotor , kicseréltem újra most pöc röff, hasit a vas mint atom így most ki lett cserélve pluszba trafó, gyújtás modul fedél köszi a segítséget még egyszer mindenkinek Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November8, 2016 Megoszt Elküldve November8, 2016 18 órája, nyecmester írta: sziasztok.olyan gondom lenne hogy lejárt a műszaki az astrámon..előműszaki..magas co...0,5:katalizátorcsere.eddig szép jó..csak az a bajom hogy baromi keveset használom a vasat(lévén sofőrködöm a munkahelyen igy nemnagyon van kedvem utánna vezetni,a kocsi is csak azért van hogyha valami hirtelengyorsan kell tudjak mihez nyúlni igy az 1 év alatt mióta megvan talán 800km-et toltam bele.) nah mind1...a lényeg az lenne hogy nemnagyon akarok méregdrága katit venni a kocsihoz,lesegettem az univerzálisakat: http://bolthely.hu/kipufogoalkatreszek/lista/55e73c92485f6_Univerzalis_katalizator_EURO_II_benzin érdemes megvenni azt ami az enyémhez jó? vagy esetleg bontóból használtat?(speciel nem tudom hogy egyátalán meik lenne jó mert sema csőméretet sem a kati hosszát nem tudom.><) Mondjhatok valami okossat.(trollok lehetőleg kiméljenek) köszönöm Én is univerzálisat vettem, csőméretet úgy néztem hogy az egyik belecsússzon a másikba így könnyebb hegeszteni. De mivel rövidebb mint a gyári, a felfogatási pontok előrébb kerülnek ezzel számolni kell. Simán hozta az értékeket műszakin. Igaz mostanában valami undorító háttérhangja van, de ez nem fog zavarni ha alig használod. 17 órája, pszilaj írta: Szia! Rakjál alá egy bontott katalizátort, ami méretpontos és kb 5000be kerül... Hát amikor én kerestem 10 alatt nem volt, és az is úgy volt kivágva a kocsi alól flexel. 16 órája, lombi írta: sziasztok! na megszületett a kicsike nem volt szikra ami okozta gyújtó rotor , kicseréltem újra most pöc röff, hasit a vas mint atom így most ki lett cserélve pluszba trafó, gyújtás modul fedél köszi a segítséget még egyszer mindenkinek Királyság! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kimi1012 Elküldve November12, 2016 Megoszt Elküldve November12, 2016 Hali Delco remy generátorhoz robbantot rajzot nem tudtok küldeni mert összeraktam a generátort fesz szabályzó meg szénkefe csere után de multiméterrel zárlatot mértem és meg szeretném nézni h mindent jó helyre raktam e vissza Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November13, 2016 Megoszt Elküldve November13, 2016 11 órája, kimi1012 írta: Hali Delco remy generátorhoz robbantot rajzot nem tudtok küldeni mert összeraktam a generátort fesz szabályzó meg szénkefe csere után de multiméterrel zárlatot mértem és meg szeretném nézni h mindent jó helyre raktam e vissza Hát ennyire részleteset nem látok....van egy tarcsi, estefelé ( akkor jövök haza) fényképezek ha kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kimi1012 Elküldve November13, 2016 Megoszt Elküldve November13, 2016 7 órája, zotya975 írta: Hát ennyire részleteset nem látok....van egy tarcsi, estefelé ( akkor jövök haza) fényképezek ha kell. Okés az jó lenne köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November13, 2016 Megoszt Elküldve November13, 2016 4 órája, kimi1012 írta: Okés az jó lenne köszi. Kérdés hogy mennyire bontottad meg? Itt már kivettem az állórészt a 3 kivezetés oda csatlakozik: Itt van például 2 szigetelő alátét, ezek visszakerültek? Szerk: a felső szigetelő alátét az alsó képen rossz helyen van a lemez fölé kell tenni és a csavar alá, az első képen ez jól látszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November14, 2016 Megoszt Elküldve November14, 2016 Sziasztok! Szerintetek egy 96-os C14NZ motorú kocsinál mit jelent az OP-Commal kiolvasott 51-es hibakód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November14, 2016 Megoszt Elküldve November14, 2016 4 órája, pszilaj írta: Sziasztok! Szerintetek egy 96-os C14NZ motorú kocsinál mit jelent az OP-Commal kiolvasott 51-es hibakód? Passz...hagyományosan nem próbáltad kiolvasni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November14, 2016 Megoszt Elküldve November14, 2016 53 perce, zotya975 írta: Passz...hagyományosan nem próbáltad kiolvasni? Úgy nem villog ki semmit... De kitörölni sem lehetett belőle a dolgokat. Volt még benn vagy 3 hibakód, de mind immo dolog volt. De simán indul a kocsi, nincs vele semmi baj, csak kíváncsiságból dugtam rája... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November14, 2016 Megoszt Elküldve November14, 2016 (edited) Olyan hibakód nincs is http://www.vectra16v.com/fc/fehlercodes_multec_12_14.html MÁS: SZR-nek 150-nél többet kéne tudjon nem? Bundeeval tegnap opcomoztunk egyet a pösti íccakában, meg gyors cseréltük a halott lambdaszondát egy működőre, meg kidobtam a légszűrőházból az összeolvadt (hogy az anyámba?!) tütét, így már megjött az ereje, gázra történik értékelhető mértékű gyorsulás (már amennyi 75 lótól telik) ellenben 150-nél nem megy többet, és még mindig 10 körül zabál. Módosítva November14, 2016 : wookie Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve November14, 2016 Megoszt Elküldve November14, 2016 19 perce, wookie írta: Olyan hibakód nincs is http://www.vectra16v.com/fc/fehlercodes_multec_12_14.html MÁS: SZR-nek 150-nél többet kéne tudjon nem? Bundeeval tegnap opcomoztunk egyet a pösti íccakában, meg gyors cseréltük a halott lambdaszondát egy működőre, meg kidobtam a légszűrőházból az összeolvadt (hogy az anyámba?!) tütét, így már megjött az ereje, gázra történik értékelhető mértékű gyorsulás (már amennyi 75 lótól telik) ellenben 150-nél nem megy többet, és még mindig 10 körül zabál. 1.6nak tuti tobbet kell mennie, az 1.4nek annyi a gyári adat, 152 aszem. Az enyém katalizátor nélkül 170 óra szerint :-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kimi1012 Elküldve November14, 2016 Megoszt Elküldve November14, 2016 (edited) On 2016. 11. 13. at 19:15, zotya975 írta: Kérdés hogy mennyire bontottad meg? Itt már kivettem az állórészt a 3 kivezetés oda csatlakozik: Itt van például 2 szigetelő alátét, ezek visszakerültek? Szerk: a felső szigetelő alátét az alsó képen rossz helyen van a lemez fölé kell tenni és a csavar alá, az első képen ez jól látszik. Módosítva November14, 2016 : kimi1012 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November14, 2016 Megoszt Elküldve November14, 2016 50 perce, wookie írta: ...MÁS: SZR-nek 150-nél többet kéne tudjon nem? Bundeeval tegnap opcomoztunk egyet a pösti íccakában, meg gyors cseréltük a halott lambdaszondát egy működőre, meg kidobtam a légszűrőházból az összeolvadt (hogy az anyámba?!) tütét, így már megjött az ereje, gázra történik értékelhető mértékű gyorsulás (már amennyi 75 lótól telik) ellenben 150-nél nem megy többet, és még mindig 10 körül zabál. http://www.osszesauto.hu/prg/autoinfo4.kk?fnAID=60&fnTID=6673 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kimi1012 Elküldve November14, 2016 Megoszt Elküldve November14, 2016 nekem ilyen Link to comment Megosztás: More sharing options...
kimi1012 Elküldve November14, 2016 Megoszt Elküldve November14, 2016 3 perce, kimi1012 írta: nekem ilyen Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November15, 2016 Megoszt Elküldve November15, 2016 8 órája, wookie írta: Olyan hibakód nincs is http://www.vectra16v.com/fc/fehlercodes_multec_12_14.html MÁS: SZR-nek 150-nél többet kéne tudjon nem? Bundeeval tegnap opcomoztunk egyet a pösti íccakában, meg gyors cseréltük a halott lambdaszondát egy működőre, meg kidobtam a légszűrőházból az összeolvadt (hogy az anyámba?!) tütét, így már megjött az ereje, gázra történik értékelhető mértékű gyorsulás (már amennyi 75 lótól telik) ellenben 150-nél nem megy többet, és még mindig 10 körül zabál. A C14NZ is viszi a 150-et, szóval többet. 7 órája, kimi1012 írta: nekem ilyen Hát a kép alapján a helyén van minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November15, 2016 Megoszt Elküldve November15, 2016 13 órája, wookie írta: Olyan hibakód nincs is http://www.vectra16v.com/fc/fehlercodes_multec_12_14.html MÁS: SZR-nek 150-nél többet kéne tudjon nem? Bundeeval tegnap opcomoztunk egyet a pösti íccakában, meg gyors cseréltük a halott lambdaszondát egy működőre, meg kidobtam a légszűrőházból az összeolvadt (hogy az anyámba?!) tütét, így már megjött az ereje, gázra történik értékelhető mértékű gyorsulás (már amennyi 75 lótól telik) ellenben 150-nél nem megy többet, és még mindig 10 körül zabál. Sajna nem fényképeztem le, de tényleg 51-es hibakód volt. Valami PROM Error vagy mi a pics@. De kitörölni sem tudta... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November15, 2016 Megoszt Elküldve November15, 2016 19 órája, wookie írta: Olyan hibakód nincs is http://www.vectra16v.com/fc/fehlercodes_multec_12_14.html MÁS: SZR-nek 150-nél többet kéne tudjon nem? Bundeeval tegnap opcomoztunk egyet a pösti íccakában, meg gyors cseréltük a halott lambdaszondát egy működőre, meg kidobtam a légszűrőházból az összeolvadt (hogy az anyámba?!) tütét, így már megjött az ereje, gázra történik értékelhető mértékű gyorsulás (már amennyi 75 lótól telik) ellenben 150-nél nem megy többet, és még mindig 10 körül zabál. A váltó amúgy hosszú? Mer azzal 190-nel is tudtam menni anno. Hátszél meg lejtőn 210. :D Szívócsonk vákuumcsövei? Nekem a okozott többlet fogyasztást és erőhiányt. Volt egy nehezen észrevehető repedés. Meg ha már op-comoztatok, nézhettétek volna élőben az ECU-t. Én úgy vettem észre, hogy sok levegőt kap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabadij Elküldve November15, 2016 Megoszt Elküldve November15, 2016 21 órája, wookie írta: Olyan hibakód nincs is http://www.vectra16v.com/fc/fehlercodes_multec_12_14.html MÁS: SZR-nek 150-nél többet kéne tudjon nem? Bundeeval tegnap opcomoztunk egyet a pösti íccakában, meg gyors cseréltük a halott lambdaszondát egy működőre, meg kidobtam a légszűrőházból az összeolvadt (hogy az anyámba?!) tütét, így már megjött az ereje, gázra történik értékelhető mértékű gyorsulás (már amennyi 75 lótól telik) ellenben 150-nél nem megy többet, és még mindig 10 körül zabál. Üdv! A 150 az kevés,163-nál forog le a negyedik,ötödikben passz(gps mérve). A tiltás 6000-nél van óra szerint. Ha 150-nel repülőztök,akkor nem sok a 10 lityi,viszont országúti átlagos vezetési stílussal 6,4 a fogyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts