zotya975 Elküldve Október28, 2016 Elküldve Október28, 2016 1 perc, kisbago957 írta: mire hazaértem a vizem szinte 0 volt! és okádta a füstöt a kipufogó! Mennyi idő alatta tűnt el a víz? Töltsd fel, ellenőrizd hogy nem kifelé szökik-e valahol. Ha nem akkor ugye befelé. Ha a hengerfej tömítésnél, vagy magánál a hengerfejnél ritkábban a blokknál a víz és az olajjárat szakad össze akkor ugye az olajszint nő a víz meg tűnik el . Ha az égéstér felé nyít a víz akkor a vízcsöveket a motor felfújja kökeményre van hogy el is durrannak. A kipufogó határozottan fehéren füstöl, aztán van olyan is hogy az adott henger megtelik vízzel, és ez a henger nem is jár. Az egyik fórumtársnál volt nemrég szó a vízütésről, mert ugye a vizet nem lehet összenyomni, ez elég komoly kárt tud okozni a motorban.
kisbago957 Elküldve Október28, 2016 Elküldve Október28, 2016 a vizem egy nap alatt eltünt! a vízcsövem kő kemény volt! máshol nem folyt a vizem!
zotya975 Elküldve Október28, 2016 Elküldve Október28, 2016 22 perce, kisbago957 írta: a vizem egy nap alatt eltünt! a vízcsövem kő kemény volt! máshol nem folyt a vizem! Akkor a legjobb esetben is a hengerfej tömítés szakadt-égett át. Bontás nélkül igazából nem tudom ezt lehet.e ellenőrizni, talán ha zárt szelepeknél kompresszorral befújsz a gyertya helyén a hibás hengernél a víz bugyog. Ilyenkor szerelő vagy más hozzáértő leveszi a hengerfejet van hogy már ekkor látszik a tömítésen a hiba. Ha nem vagy nem egyértelmű akkor a hengerfejet is nyomáspróbázni kell, majd síkolás és ha szükséges felújítás után mehet vissza. Új tömítéssel ( csavarokkal bár egy lehúzást még kibírnak a gyáriak) rendesen nyomatékkel lehúzva.
wookie Elküldve Október29, 2016 Elküldve Október29, 2016 12 órája, zotya975 írta: Akkor a legjobb esetben is a hengerfej tömítés szakadt-égett át. Bontás nélkül igazából nem tudom ezt lehet.e ellenőrizni, talán ha zárt szelepeknél kompresszorral befújsz a gyertya helyén a hibás hengernél a víz bugyog. Ilyenkor szerelő vagy más hozzáértő leveszi a hengerfejet van hogy már ekkor látszik a tömítésen a hiba. Ha nem vagy nem egyértelmű akkor a hengerfejet is nyomáspróbázni kell, majd síkolás és ha szükséges felújítás után mehet vissza. Új tömítéssel ( csavarokkal bár egy lehúzást még kibírnak a gyáriak) rendesen nyomatékkel lehúzva. Ez hengerfejes. Hogy tömítése e vagy maga a hengerfej, az tök mind1. Hengerfejet minden esetben nyomáspróbázni kell. Aki ezt nem teszi meg automatikusan, az kontár.
zotya975 Elküldve Október29, 2016 Elküldve Október29, 2016 1 perc, wookie írta: Ez hengerfejes. Hogy tömítése e vagy maga a hengerfej, az tök mind1. Hengerfejet minden esetben nyomáspróbázni kell. Aki ezt nem teszi meg automatikusan, az kontár. Akkor is nyomáspróbázni kell, ha a tömítésen egyértelműen látszik átszakadás, átégés, víznyomok..stb hogy az a hibás?
wookie Elküldve Október29, 2016 Elküldve Október29, 2016 3 perce, zotya975 írta: Akkor is nyomáspróbázni kell, ha a tömítésen egyértelműen látszik átszakadás, átégés, víznyomok..stb hogy az a hibás? Ezt mondom. Attól mert van egy hibád, az még nem zárja ki, hogy ne lenne egy másik is. Na meg hengerfejes nem véletlenül lesz egy autó. Pl elfolyik a víz, kap egy hősokkot a motor, adott esetben még a blokk teteje is képes elmenni, persze ez már egy extrém eset. De azért az alu hengerfejek elég könnyen tudnak tönkremenni, nem üzemszerű terhelés hatására.
zotya975 Elküldve Október29, 2016 Elküldve Október29, 2016 1 óra, wookie írta: Ezt mondom. Attól mert van egy hibád, az még nem zárja ki, hogy ne lenne egy másik is. Na meg hengerfejes nem véletlenül lesz egy autó. Pl elfolyik a víz, kap egy hősokkot a motor, adott esetben még a blokk teteje is képes elmenni, persze ez már egy extrém eset. De azért az alu hengerfejek elég könnyen tudnak tönkremenni, nem üzemszerű terhelés hatására. Ja, kéne egy szintjelzős kiegyenlítő tartály kupak...mert így észre nem veszem ha elfolyik a víz.
Bundee Elküldve Október29, 2016 Elküldve Október29, 2016 2 órája, zotya975 írta: Ja, kéne egy szintjelzős kiegyenlítő tartály kupak...mert így észre nem veszem ha elfolyik a víz. Vettem eBay gazdaságost, de olyan gatya benne a szelep hogy folyton után kellett töltögetni
zotya975 Elküldve Október29, 2016 Elküldve Október29, 2016 1 perc, Bundee írta: Vettem eBay gazdaságost, de olyan gatya benne a szelep hogy folyton után kellett töltögetni Az a baj hogy a két szeleptől ami benne van, nem nagyon lehet utólag beleaplikálni semmit.
kisbago957 Elküldve Október29, 2016 Elküldve Október29, 2016 ebből motor csere lesz! köszönöm a sok segítséget! így már lehet egy 2.0 ás gsi motort fog kapni!
hening Elküldve Október29, 2016 Elküldve Október29, 2016 1 perc, wookie írta: Csak legyen hozzá fék meg futómű is.... Minek az? Menni menjen, a többi nem számít.
zotya975 Elküldve Október30, 2016 Elküldve Október30, 2016 12 órája, wookie írta: Csak legyen hozzá fék meg futómű is.... 12 órája, hening írta: Minek az? Menni menjen, a többi nem számít. Ugyis cserélnie kell a féltengelyeket, gólyalábakat és akkor már a rajta lévő féket is nem?
wookie Elküldve Október30, 2016 Elküldve Október30, 2016 A fék mindenre felmegy, szóval simán lehet rakni nagy gólyalábra kis féket. A különbség csak a kerékcsapágy mérete, és a féltengely bordázata.
zotya975 Elküldve Október30, 2016 Elküldve Október30, 2016 5 órája, wookie írta: A fék mindenre felmegy, szóval simán lehet rakni nagy gólyalábra kis féket. A különbség csak a kerékcsapágy mérete, és a féltengely bordázata. Ja igaz, vettem nemrég bontott gólyalábat c14nz-re és azon is nagy fékhez való lemez volt. De akkor a gólyaláb is tök egyforma csak a tengelycsonk más benne meg a rugó?
felhasznaaloo Elküldve November1, 2016 Elküldve November1, 2016 (edited) Sziasztok, Na ezzel a környékkel van pont bajom. Pár hete elvittem az autót kerékcsapágy (jobb első) cserére egy rendes szervizbe. Most meg teszem fel a téli kerekeket, na a jobb első felni tele van veretve valami zsírral. Továbbá ez a látvány fogad a gumiharang körül: A gumiharang vagy mi a neve tök üres persze, egy helyen nyomogatva cuppog nekem a drága, itt: Mintha valami forró cuccal vagy szerszám élével el lenne nyalva. A nyom közepén látszik ahol jön belőle a maradék zsír. (Csoda hogy fog a fék.) Ez nem úgy néz ki mintha a csapágycserekor a mester b...ta volna szét? Mennék ugyanoda vizsgára a héten, gondoltam reklamálnék. A jobb első nyári gumit is verte a zsír belül hetekig, szép cirmos körben, az szerintetek kuka? Köszi! Módosítva November1, 2016 : felhasznaaloo
felhasznaaloo Elküldve November1, 2016 Elküldve November1, 2016 Az utolsó kép az már a nagyját letörölve készült.
Tiu Elküldve November1, 2016 Elküldve November1, 2016 On 2016. 10. 30. at 16:32, zotya975 írta: Ja igaz, vettem nemrég bontott gólyalábat c14nz-re és azon is nagy fékhez való lemez volt. De akkor a gólyaláb is tök egyforma csak a tengelycsonk más benne meg a rugó? Kell neked az a lemez? Ha eladó szólj.
zotya975 Elküldve November1, 2016 Elküldve November1, 2016 11 perce, Tiu írta: Kell neked az a lemez? Ha eladó szólj. Hát, meg kell néznem hogy megvan-e még. Az biztos hogy nem postáztam a gólyalábbal, mert az ugye a kis fékhez nem kellett.
bocs Elküldve November1, 2016 Elküldve November1, 2016 21 perce, felhasznaaloo írta: Sziasztok, Na ezzel a környékkel van pont bajom. Pár hete elvittem az autót kerékcsapágy (jobb első) cserére egy rendes szervizbe. Most meg teszem fel a téli kerekeket, na a jobb első felni tele van veretve valami zsírral. Továbbá ez a látvány fogad a gumiharang körül: A gumiharang vagy mi a neve tök üres persze, egy helyen nyomogatva cuppog nekem a drága, itt: Mintha valami forró cuccal vagy szerszám élével el lenne nyalva. A nyom közepén látszik ahol jön belőle a maradék zsír. (Csoda hogy fog a fék.) Ez nem úgy néz ki mintha a csapágycserekor a mester b...ta volna szét? Mennék ugyanoda vizsgára a héten, gondoltam reklamálnék. A jobb első nyári gumit is verte a zsír belül hetekig, szép cirmos körben, az szerintetek kuka? Köszi! Szia! Így jártam Én is a nyáron. Nálam hiányzott a bilincs. A szerelő vagy szarul tette fel az új bilincset,vagy sz@rt rátenni. Nekem is taknyos volt még a jövő hét is.
zotya975 Elküldve November1, 2016 Elküldve November1, 2016 24 perce, bocs írta: Szia! Így jártam Én is a nyáron. Nálam hiányzott a bilincs. A szerelő vagy szarul tette fel az új bilincset,vagy sz@rt rátenni. Nekem is taknyos volt még a jövő hét is. Ha a bilincsnek nem vágja le rendesen a felesleges részét és kiáll akkor eléri a talpas menetes végét.
felhasznaaloo Elküldve November1, 2016 Elküldve November1, 2016 Köszi srácok! Akkor lehetek morcos velük... Az a baj, hogy ez egy rendes cég, vizsgaállomás meg mifene, mégis ez történt. A nyáriguminak ez a zsír árt(ott), vagy ne rágjam magam rajta?
wookie Elküldve November1, 2016 Elküldve November1, 2016 Hosszútávon nem tesz neki jót, de mosd le alaposan féktisztítóval aztán annyi. Nyilván ha nóapikig állna benne, az már tudna hathatós kárt tenni benne. 1
felhasznaaloo Elküldve November2, 2016 Elküldve November2, 2016 14 órája, wookie írta: Hosszútávon nem tesz neki jót, de mosd le alaposan féktisztítóval aztán annyi. Nyilván ha nóapikig állna benne, az már tudna hathatós kárt tenni benne. Hát ez az, augusztus vége óta így jártam vele a hétvégéig! 2 hónap zsírfürdő. A féktisztító tényleg nem bántja a gumiabroncsot?
Recommended Posts