zotya975 Elküldve Október11, 2016 Megoszt Elküldve Október11, 2016 1 órával ezelőtt, pszilaj írta: Csak mondom, hogy a féktisztító a fékolajat nem igazán oldja...legalábbis én ezt tapasztaltam. Mivel a fékolaj nem olaj, hanem glikol, mint a fagyálló(legalábbis hasonló vegyület)... :P A fékolajat vízzel lehet a legkönnyebben kiszedni. Ha gyors száradást akar az ember, akkor majdnem forró vízzel kell csinálni. Ja mondjuk az lehet.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
marton.csaba2 Elküldve Október11, 2016 Megoszt Elküldve Október11, 2016 T pszilaj! "... fékolaj nem olaj ..." Bizony. Ezért hívják fékfolyadéknak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október12, 2016 Megoszt Elküldve Október12, 2016 8 órája, marton.csaba2 írta: T pszilaj! "... fékolaj nem olaj ..." Bizony. Ezért hívják fékfolyadéknak. Köszönjük...ez egy tök új infó volt itt az opel fórumon....na és szerinted be tud jutni a fékfolyadék a rásegítő dobba? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október12, 2016 Megoszt Elküldve Október12, 2016 44 perce, zotya975 írta: Köszönjük...ez egy tök új infó volt itt az opel fórumon....na és szerinted be tud jutni a fékfolyadék a rásegítő dobba? Szerintem simán. Ugyanis én azt láttam anno, hogy a rásegítő és a főfékhenger között van egy gumitömítés, ami nem engedi gondolom a vákuumot elszökni a két rész között. Vagy mint itt látszik, hogy a henger felől szabad az átjárás a memberán felé: A hengeren pedig valamennyire látszik a tömítés: Bár a kisebbik rásegítőnél talán nem tud... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október12, 2016 Megoszt Elküldve Október12, 2016 11 órája, marton.csaba2 írta: T pszilaj! "... fékolaj nem olaj ..." Bizony. Ezért hívják fékfolyadéknak. T marton.csaba2! Köszönöm a kiigazítást, mint vérbeli buckalakó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október12, 2016 Megoszt Elküldve Október12, 2016 4 órája, pszilaj írta: Szerintem simán. Ugyanis én azt láttam anno, hogy a rásegítő és a főfékhenger között van egy gumitömítés, ami nem engedi gondolom a vákuumot elszökni a két rész között. Vagy mint itt látszik, hogy a henger felől szabad az átjárás a memberán felé: A hengeren pedig valamennyire látszik a tömítés: Bár a kisebbik rásegítőnél talán nem tud... Egy idő után a fékolaj() megmarja a festéket ez ugye a dob első részén látszik is a főfék mögött, gondolom ugyanezt csinálja bent is, lehet hogy a tömítés még jó lenne, de a csatlakozó felület már nem. De szerintem ez később következik be, több főféket is láttam már festékhiányos dobbal, de még nem engedte el a vákumot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Október12, 2016 Megoszt Elküldve Október12, 2016 Nekem a kisebbik rásegítő dobom van, a szivárgás ellenére a vákuumot nem engedte el! Befelé nem látszik fékfolyadék nyoma, csak a külseje hasonló mint amit Pszilaj linkelt képet! Lecseréltük a főfékhengert most eddig jónak mutatkozik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október12, 2016 Megoszt Elküldve Október12, 2016 Ha már féknél tartunk, azt a visszacsapócelebet hogy lehet kicserélni a fékszervócsövön? Melegítésre lágyul a cső, vagy hogy működik az? Nincs belőle tartalék darabom ezért nem gyakorlatoztam még vele, viszont a szelep egyik (Vekin egyetlen, meghozza a tankszellőzés) csöcse le van törve, csavart tekertem oda a helyére, hogy ne szívjon addig se falsot Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október13, 2016 Megoszt Elküldve Október13, 2016 17 órája, Bundee írta: Ha már féknél tartunk, azt a visszacsapócelebet hogy lehet kicserélni a fékszervócsövön? Melegítésre lágyul a cső, vagy hogy működik az? Nincs belőle tartalék darabom ezért nem gyakorlatoztam még vele, viszont a szelep egyik (Vekin egyetlen, meghozza a tankszellőzés) csöcse le van törve, csavart tekertem oda a helyére, hogy ne szívjon addig se falsot Ha úgyis el van törve próbáld meg hogy kettéfűrészeled, kis fúróval megfurkálod aztán úgy kibányászod a darabokat. Aztán ha lehet szilikonnal befújva belenyomod, ha nem megy akkor muszáj melegítened. Ha sehogy sem sikerül, akkor más nincs mint hogy bontóból hozol egyet egészben. Amúgy nem is gondoltam hogy ott van visszacsapó is, ( pedig a működéséből következik)mondjuk sosem fújkáltam bele amikor leszedtem. Tegnap este mentem melóba, és egy új hang társult a motorhang mellé, úgy találom hogy a generátor csapágy hangoskodik. Reggel már nem hallottam, ha megint előjön kicserélem a tarcsira az egészet. Csak a tárcsát át kell tennem, de most már van nagy satum amivel megfogatva a tárcsát talán meg tudom indítani a csavart. Ronggyal betekerve, megfogva a ventit sem tudtam lelőni légkulccsal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatadaniel94 Elküldve Október21, 2016 Megoszt Elküldve Október21, 2016 Sziasztok! A hideg idő beköszöntével előjött az a problémám, hogy hidegen nehezen indul. Egy ideig kb 3-4 másodpercig kell indítóznom hogy elindúljon. Melegen pöcc-röff. Szereintetek mi lehet a probléma, hol kezdjek kutakodni? Nem tudom mennyire számít, de az üzemanyag szelőztető kicsit hadi lábon áll, de egy üzemanyag szűrőn keresztül be van kötve. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október21, 2016 Megoszt Elküldve Október21, 2016 12 perce, fatadaniel94 írta: Sziasztok! A hideg idő beköszöntével előjött az a problémám, hogy hidegen nehezen indul. Egy ideig kb 3-4 másodpercig kell indítóznom hogy elindúljon. Melegen pöcc-röff. Szereintetek mi lehet a probléma, hol kezdjek kutakodni? Nem tudom mennyire számít, de az üzemanyag szelőztető kicsit hadi lábon áll, de egy üzemanyag szűrőn keresztül be van kötve. Köszi! Nekem mindíg hosszú ideig kell indítózni, de mérd ki a kétvezetékes vízhőfok jeladót, ártani nem árt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatadaniel94 Elküldve Október21, 2016 Megoszt Elküldve Október21, 2016 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: Nekem mindíg hosszú ideig kell indítózni, de mérd ki a kétvezetékes vízhőfok jeladót, ártani nem árt. Kimértem az jó. Szereztem egy másikat ezzel most nórmálissan rajta hagyja a szivatót. Valaki próbált már itt a pc-vel csatlakozni a motorvezérlőre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október21, 2016 Megoszt Elküldve Október21, 2016 3 perce, fatadaniel94 írta: Kimértem az jó. Szereztem egy másikat ezzel most nórmálissan rajta hagyja a szivatót. Valaki próbált már itt a pc-vel csatlakozni a motorvezérlőre? Lapgéppel szoktuk nézegetni, de fogalmam sincs mi kell hozzá, valami kábel meg program gondolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatadaniel94 Elküldve Október21, 2016 Megoszt Elküldve Október21, 2016 3 órája, zotya975 írta: Lapgéppel szoktuk nézegetni, de fogalmam sincs mi kell hozzá, valami kábel meg program gondolom. Kábel meg progi megvan, csak nem akar kummunikálni vele :/ . Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október22, 2016 Megoszt Elküldve Október22, 2016 17 órája, fatadaniel94 írta: Kábel meg progi megvan, csak nem akar kummunikálni vele :/ . Hát egy talin próbálgattuk, az enyém sem akart, a következő évben hoztak valami mást azzal már tudott. De fogalmam sincs melyik mi volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
joecockroach Elküldve Október22, 2016 Megoszt Elküldve Október22, 2016 Az en automra radugtunk egy delphi bluetoothos diagnosztika gepet, kommunikalni nem tudott a program a kocsival, utana meg alig akart beindulni, nem volt alapjárat, csak kb a 3-4 inditas utan tert magahoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október22, 2016 Megoszt Elküldve Október22, 2016 30 perce, joecockroach írta: Az en automra radugtunk egy delphi bluetoothos diagnosztika gepet, kommunikalni nem tudott a program a kocsival, utana meg alig akart beindulni, nem volt alapjárat, csak kb a 3-4 inditas utan tert magahoz. Hosszabb akkuról történő leválasztáskor is felejt a motorvezérlő, és van hogy eléggé lassan szedi össze magát, lehet itt is hasonló történt. De például ha sokáig szesszel járok, és utána benzint tankolok, akkor meg nagyon pörög alapjáraton, mert más-más a keverék összetétele. Aztán egy idő után normalizálódik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisbago957 Elküldve Október25, 2016 Megoszt Elküldve Október25, 2016 Sziasztok egy pár hete olyat vettem észre hogy reggel mikor beindítom az autót eléggé füstöl jobban mint azelőtt! 10-15 perc után is mikor megállok a lámpánál és nézem a visszapillantó tükröt látszik akkor is hogy jobban füstöl mint kéne! nem tudom mi lehet a gond! Aki tud nekem segítsen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október26, 2016 Megoszt Elküldve Október26, 2016 7 órája, kisbago957 írta: Sziasztok egy pár hete olyat vettem észre hogy reggel mikor beindítom az autót eléggé füstöl jobban mint azelőtt! 10-15 perc után is mikor megállok a lámpánál és nézem a visszapillantó tükröt látszik akkor is hogy jobban füstöl mint kéne! nem tudom mi lehet a gond! Aki tud nekem segítsen! Ha fehéres a füst akkor a vizet eszi ha kékes akkor az olajat. De amúgy a most bejött hidegben alapból jobban " füstölnek" az autók mint nyáron melegben. Nem tankoltál új helyen? Esetleg nagyon szennyezett üzemanyag is lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisbago957 Elküldve Október26, 2016 Megoszt Elküldve Október26, 2016 De tankoltam! Mondták is hogy lehet hogy vizes az üzemanyag! Egyébként attól füstölhet hogy a gyújtásán állítva lett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október27, 2016 Megoszt Elküldve Október27, 2016 7 órája, kisbago957 írta: De tankoltam! Mondták is hogy lehet hogy vizes az üzemanyag! Egyébként attól füstölhet hogy a gyújtásán állítva lett? Persze, attól is ha nem jól lett beállítva. Járd ki a tankot tankolj máshol, ha marad a füst akkor nézz rá a gyujtásra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisbago957 Elküldve Október27, 2016 Megoszt Elküldve Október27, 2016 Rendben! köszönöm! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisbago957 Elküldve Október28, 2016 Megoszt Elküldve Október28, 2016 Szerintem csak nem a benzin a bűnös! ma mire haza értem fél úton már csak hideget fújt a kocsi illetve nagyon füstölt! És ilyen a nívó pálcám és az olajkupakom! Ez mi? http://www.kephost.com/image/vEYmhttp://www.kephost.com/image/vEYI Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október28, 2016 Megoszt Elküldve Október28, 2016 10 perce, kisbago957 írta: Szerintem csak nem a benzin a bűnös! ma mire haza értem fél úton már csak hideget fújt a kocsi illetve nagyon füstölt! És ilyen a nívó pálcám és az olajkupakom! Ez mi? http://www.kephost.com/image/vEYmhttp://www.kephost.com/image/vEYI A nivópálcából semmit nem látni, az olajbetöltőn meg kialakulhat a sok rövidtávú használattól is, az nem mérvadó. Vízszint hogy áll? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisbago957 Elküldve Október28, 2016 Megoszt Elküldve Október28, 2016 mire hazaértem a vizem szinte 0 volt! és okádta a füstöt a kipufogó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts