Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

1 órával ezelőtt, pszilaj írta:

Csak mondom, hogy a féktisztító a fékolajat nem igazán oldja...legalábbis én ezt tapasztaltam. Mivel a fékolaj nem olaj, hanem glikol, mint a fagyálló(legalábbis hasonló vegyület)... :P
A fékolajat vízzel lehet a legkönnyebben kiszedni. Ha gyors száradást akar az ember, akkor majdnem forró vízzel kell csinálni.

Ja mondjuk az lehet....

Link to comment
Megosztás:

44 perce, zotya975 írta:

Köszönjük...ez egy tök új infó volt itt az opel fórumon....na és szerinted be tud jutni a fékfolyadék a rásegítő dobba? 

Szerintem simán.

Ugyanis én azt láttam anno, hogy a rásegítő és a főfékhenger között van egy gumitömítés, ami nem engedi gondolom a vákuumot elszökni a két rész között.

Vagy mint itt látszik, hogy a henger felől szabad az átjárás a memberán felé:

346623_orig1.jpg

A hengeren pedig valamennyire látszik a tömítés:

145192_1_n.jpg

 

Bár a kisebbik rásegítőnél talán nem tud...

783593_orig1.jpg

Link to comment
Megosztás:

4 órája, pszilaj írta:

Szerintem simán.

Ugyanis én azt láttam anno, hogy a rásegítő és a főfékhenger között van egy gumitömítés, ami nem engedi gondolom a vákuumot elszökni a két rész között.

Vagy mint itt látszik, hogy a henger felől szabad az átjárás a memberán felé:

 

A hengeren pedig valamennyire látszik a tömítés:

 

 

Bár a kisebbik rásegítőnél talán nem tud...

 

Egy idő után a fékolaj(:-)) megmarja a festéket ez ugye a dob első részén látszik is a főfék mögött, gondolom ugyanezt csinálja bent is, lehet hogy a tömítés még jó lenne, de a csatlakozó felület már nem. De szerintem ez később következik be, több főféket is láttam már festékhiányos dobbal, de még nem engedte el a vákumot. 

Link to comment
Megosztás:

Ha már féknél tartunk, azt a visszacsapócelebet hogy lehet kicserélni a fékszervócsövön? Melegítésre lágyul a cső, vagy hogy működik az? Nincs belőle tartalék darabom ezért nem gyakorlatoztam még vele, viszont a szelep egyik (Vekin egyetlen, meghozza a tankszellőzés) csöcse le van törve, csavart tekertem oda a helyére, hogy ne szívjon addig se falsot :goofy:

Link to comment
Megosztás:

17 órája, Bundee írta:

Ha már féknél tartunk, azt a visszacsapócelebet hogy lehet kicserélni a fékszervócsövön? Melegítésre lágyul a cső, vagy hogy működik az? Nincs belőle tartalék darabom ezért nem gyakorlatoztam még vele, viszont a szelep egyik (Vekin egyetlen, meghozza a tankszellőzés) csöcse le van törve, csavart tekertem oda a helyére, hogy ne szívjon addig se falsot :goofy:

Ha úgyis el van törve próbáld meg hogy kettéfűrészeled, kis fúróval megfurkálod aztán úgy kibányászod a darabokat. Aztán ha lehet szilikonnal befújva belenyomod, ha nem megy akkor muszáj melegítened. Ha sehogy sem sikerül, akkor más nincs mint hogy bontóból hozol egyet egészben. Amúgy nem is gondoltam hogy ott van visszacsapó is, ( pedig a működéséből következik)mondjuk sosem fújkáltam bele amikor leszedtem. 

Tegnap este mentem melóba, és egy új hang társult a motorhang mellé, úgy találom hogy a generátor csapágy hangoskodik. Reggel már nem hallottam, ha megint előjön kicserélem a tarcsira az egészet. Csak a tárcsát át kell tennem, de most már van nagy satum amivel megfogatva a tárcsát talán meg tudom indítani a csavart. Ronggyal betekerve, megfogva a ventit sem tudtam lelőni légkulccsal. 

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A hideg idő beköszöntével előjött az a problémám, hogy hidegen nehezen indul. Egy ideig kb 3-4 másodpercig kell indítóznom hogy elindúljon. Melegen pöcc-röff. Szereintetek mi lehet a probléma, hol kezdjek kutakodni? Nem tudom mennyire számít, de az üzemanyag szelőztető kicsit hadi lábon áll, de egy üzemanyag szűrőn keresztül be van kötve. 

Köszi!

 

Link to comment
Megosztás:

12 perce, fatadaniel94 írta:

Sziasztok!

A hideg idő beköszöntével előjött az a problémám, hogy hidegen nehezen indul. Egy ideig kb 3-4 másodpercig kell indítóznom hogy elindúljon. Melegen pöcc-röff. Szereintetek mi lehet a probléma, hol kezdjek kutakodni? Nem tudom mennyire számít, de az üzemanyag szelőztető kicsit hadi lábon áll, de egy üzemanyag szűrőn keresztül be van kötve. 

Köszi!

 

Nekem mindíg hosszú ideig kell indítózni, de mérd ki a kétvezetékes vízhőfok jeladót, ártani nem árt.

Link to comment
Megosztás:

30 perce, joecockroach írta:

Az en automra radugtunk egy delphi bluetoothos diagnosztika gepet, kommunikalni nem tudott a program a kocsival, utana meg alig akart beindulni, nem volt alapjárat, csak kb a 3-4 inditas utan tert magahoz.

Hosszabb akkuról történő leválasztáskor is felejt a motorvezérlő, és van hogy eléggé lassan szedi össze magát, lehet itt is hasonló történt. De például ha sokáig szesszel járok, és utána benzint tankolok, akkor meg nagyon pörög alapjáraton, mert más-más a keverék összetétele. Aztán egy idő után normalizálódik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok egy pár hete olyat vettem észre hogy reggel mikor beindítom az autót eléggé füstöl jobban mint azelőtt!

10-15 perc után is mikor megállok a lámpánál és nézem a visszapillantó tükröt látszik akkor is hogy jobban füstöl mint kéne! nem tudom mi lehet a gond!

Aki tud nekem segítsen!

Link to comment
Megosztás:

7 órája, kisbago957 írta:

Sziasztok egy pár hete olyat vettem észre hogy reggel mikor beindítom az autót eléggé füstöl jobban mint azelőtt!

10-15 perc után is mikor megállok a lámpánál és nézem a visszapillantó tükröt látszik akkor is hogy jobban füstöl mint kéne! nem tudom mi lehet a gond!

Aki tud nekem segítsen!

Ha fehéres a füst akkor a vizet eszi ha kékes akkor az olajat. De amúgy a most bejött hidegben alapból jobban " füstölnek" az autók mint nyáron melegben. Nem tankoltál új helyen? Esetleg nagyon szennyezett üzemanyag is lehet. 

Link to comment
Megosztás:

10 perce, kisbago957 írta:

Szerintem csak nem a benzin a bűnös! ma mire haza értem fél úton már csak hideget fújt a kocsi illetve nagyon füstölt! És ilyen a nívó pálcám és az olajkupakom!

Ez mi?

http://www.kephost.com/image/vEYm
http://www.kephost.com/image/vEYI

A nivópálcából semmit nem látni, az olajbetöltőn meg kialakulhat a sok rövidtávú használattól is, az nem mérvadó. 
Vízszint hogy áll? 

 

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.