wookie Elküldve Szeptember29, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2016 az 1.4 mindig összeér Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember29, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2016 10 perce, wookie írta: az 1.4 mindig összeér Én is úgy tudom, de végiggondolva nincs olyan pozíciója a vezérműtengelynek amikor az összes szele zárva? Mondjuk forgatva nem találtam olyat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember29, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2016 10 órája, zotya975 írta: Én is úgy tudom, de végiggondolva nincs olyan pozíciója a vezérműtengelynek amikor az összes szele zárva? Mondjuk forgatva nem találtam olyat. Nincs. Akkor nem működne a motor. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve Szeptember29, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2016 10 órája, wookie írta: az 1.4 mindig összeér SE is, vagy csak az NZ ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Szeptember29, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2016 18 perce, Stevy írta: SE is, vagy csak az NZ ? 1,4 SE még jobban. 1,4 SE szelepek a hengerfej síkjától kb. 6 mm-re vannak, plusz az 1,8 mm-es hf.tömítés, a szelepemelése pedig 10,3 mm 1,4 NZ szelepemelése 9,5 mm, a többi kb. egyforma. Itt látszik is, hogy az égéstér nem túl mély: http://www.opelforum.hu/uploads/gallery/album_225/gallery_5473_225_813668.jpg Itt pedig adatok a hengerfejekről: http://workshop-manuals.com/vauxhall/astra-f/j__engine_and_engine_aggregates/ohc_petrol_engine/cylinder_head/specifications/technical_data_cylinder_head/ 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember29, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2016 1 órával ezelőtt, wookie írta: Nincs. Akkor nem működne a motor. Akkor rejtély...vagy csak annyira görbült hogy nem feltűnő a teljesítmény vesztés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember29, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2016 8v ohc-nél jellemzően nem a szelep hajlik, mivel függőlegesen állnak, így gyakorlatilag síkban kapja a pofont. Ilyenkor vagy a himba sérül/törik, vagy a hidrotőke. De valami mindenképpen enged, ne adj isten ketté tud törni a vezérműtengely. Mindegy milyen 1.4, a mechanika kb azonos, abból még a karbis is összeér. A többi viszont nem. 1.6-1.8-2.0 8v 1.2-ről nem tudok nyilatkozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatadaniel94 Elküldve Szeptember30, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2016 Nem tudom mennyire számít, de alapjáraton történt mindez. Kompressziót még nem tudtam mérni, de rajta vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember30, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2016 8 órája, wookie írta: 8v ohc-nél jellemzően nem a szelep hajlik, mivel függőlegesen állnak, így gyakorlatilag síkban kapja a pofont. Ilyenkor vagy a himba sérül/törik, vagy a hidrotőke. De valami mindenképpen enged, ne adj isten ketté tud törni a vezérműtengely. Mindegy milyen 1.4, a mechanika kb azonos, abból még a karbis is összeér. A többi viszont nem. 1.6-1.8-2.0 8v 1.2-ről nem tudok nyilatkozni. Függőlegesen áll, de a dugó teteje nem egyenes, van egy kis perem, az éri el először a szelepet ezért kezdi hajtani. Aztán persze a himba is törhet nálam is eltört egy. A dugón gyakran látni a szelep egy részének a lenyomatát ilyenkor. 1 óra, fatadaniel94 írta: Nem tudom mennyire számít, de alapjáraton történt mindez. Kompressziót még nem tudtam mérni, de rajta vagyok. Valamit számít biztosan.Ha se a motorhangon, se a teljesítményen nem veszel észre változást akkor van rá esély hogy nincs kár. Amit eddíg ilyenkor kipróbáltunk új szíjjal hátha megúszta ott többnyire csak 2 henger járt normálisan, gyalázatos volt. Egyből lehetett tudni hogy összeverte. Esetleg még annyi ha valamikor vették le a hengerfejet és vastagabb (többékes) tömítéssel rakták össze mint a síkolás indokolná az is növeli az esélyeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatadaniel94 Elküldve Szeptember30, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2016 1 óra, zotya975 írta: Függőlegesen áll, de a dugó teteje nem egyenes, van egy kis perem, az éri el először a szelepet ezért kezdi hajtani. Aztán persze a himba is törhet nálam is eltört egy. A dugón gyakran látni a szelep egy részének a lenyomatát ilyenkor. Valamit számít biztosan.Ha se a motorhangon, se a teljesítményen nem veszel észre változást akkor van rá esély hogy nincs kár. Amit eddíg ilyenkor kipróbáltunk új szíjjal hátha megúszta ott többnyire csak 2 henger járt normálisan, gyalázatos volt. Egyből lehetett tudni hogy összeverte. Esetleg még annyi ha valamikor vették le a hengerfejet és vastagabb (többékes) tömítéssel rakták össze mint a síkolás indokolná az is növeli az esélyeket. Indén volt hengerfej felújításom. Szelepülék csiszolás, szelepszár szimering csere, síkoltatás. 3 ékeset tettem bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember30, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2016 26 perce, fatadaniel94 írta: Indén volt hengerfej felújításom. Szelepülék csiszolás, szelepszár szimering csere, síkoltatás. 3 ékeset tettem bele. Itt ugye csak tizedekről van szó, de lehet hogy messzebb került a dugótól a szelep, és ezért nem ért ( már ha valóban nem ért) össze. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Szeptember30, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2016 Ezért vegyetek C16NZ-t, az sehogyse kuszálódik össze Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Szeptember30, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2016 33 perce, Bundee írta: Ezért vegyetek C16NZ-t, az sehogyse kuszálódik össze Azért lehet annak is okozni olyat, hogy összeérjen, pl. ezzel: http://www.kentcams.com/product-details/263/Camshaft/Camshaft/NVO62-Sports-Injection/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Szeptember30, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2016 2 órája, Tiu írta: Azért lehet annak is okozni olyat, hogy összeérjen, pl. ezzel: http://www.kentcams.com/product-details/263/Camshaft/Camshaft/NVO62-Sports-Injection/ Irigylem azt aki emiatt a tengely miatt fél a szíjszakadástól Link to comment Megosztás: More sharing options...
Drummerviktor Elküldve Október1, 2016 Megoszt Elküldve Október1, 2016 Sziasztok! Valaki meg tudja mondani esetleg, h 98'as f astra kombi, 1.4, x14nz -hez a 190-es, v a 200-as kuplungtárcsa kell? Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október1, 2016 Megoszt Elküldve Október1, 2016 20 perce, Drummerviktor írta: Sziasztok! Valaki meg tudja mondani esetleg, h 98'as f astra kombi, 1.4, x14nz -hez a 190-es, v a 200-as kuplungtárcsa kell? Köszi a segítséget! Hát cromax-unix-láng 190mm-eset ír hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Drummerviktor Elküldve Október1, 2016 Megoszt Elküldve Október1, 2016 Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október1, 2016 Megoszt Elküldve Október1, 2016 Valakinek van valami infója erről az ECU-ról? Delco 16149919 YW AZHM Nem a klasszikus EPROM van benne, hanem valami flash ic-s történet lehet. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Október1, 2016 Megoszt Elküldve Október1, 2016 2 órája, Drummerviktor írta: Sziasztok! Valaki meg tudja mondani esetleg, h 98'as f astra kombi, 1.4, x14nz -hez a 190-es, v a 200-as kuplungtárcsa kell? Köszi a segítséget! Nekem is x14nz van és tényleg 190es a méret, de nálam a luk szettben sachs volt a nyomólap még ezelőtt 3 évvel mikor bárdiban vettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisbago957 Elküldve Október4, 2016 Megoszt Elküldve Október4, 2016 (edited) Sziasztok! Van egy 93 mas Opel Astra f-em 1.4 benzines! És a mai nap olyan probléma volt hogy hidegen beindítottam szépen beindul minden! Utána meg elindulok és szinte padlóztam a végén és nem ment sehova a motor se ordított, És utána lefulladt! Utána beindult alig akart megint menni félre álltam leállítottam felnyitottam a motorháztetőt utána beindítanám de csak tekerte! Utána nagy nehez 3-4 . próbálkozásra beindult és 1-2 be alig ment mintha valami fogná a kocsit! Utána egyesével leszedtem a gyertyapipákat járó motornál mert azt mondta egyik ismerősöm hogy ha leveszem változik a hangja! 1-2-3 nál változott a 4-nél nem mikor a 4 est dugtam vissza húzott ívet! Utána már pöcre indult és ment is ahogy kell! Nem tudom mi lehet a gond! Meg még annyi hogy a lambdaszondámnak a porcelán része körbe eltört! De csak a porcelánrésze! Ez lehet gond? Válaszokat nagyon Köszönöm!!!! Ezt csinálja: http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__4928786-hozzaertok-szerelok-opel-astra-f-c14-nz-alacsony-fordulatnal-ha-hirtelen-a-g Módosítva Október4, 2016 : kisbago957 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október5, 2016 Megoszt Elküldve Október5, 2016 7 órája, kisbago957 írta: Sziasztok! Van egy 93 mas Opel Astra f-em 1.4 benzines! És a mai nap olyan probléma volt hogy hidegen beindítottam szépen beindul minden! Utána meg elindulok és szinte padlóztam a végén és nem ment sehova a motor se ordított, És utána lefulladt! Utána beindult alig akart megint menni félre álltam leállítottam felnyitottam a motorháztetőt utána beindítanám de csak tekerte! Utána nagy nehez 3-4 . próbálkozásra beindult és 1-2 be alig ment mintha valami fogná a kocsit! Utána egyesével leszedtem a gyertyapipákat járó motornál mert azt mondta egyik ismerősöm hogy ha leveszem változik a hangja! 1-2-3 nál változott a 4-nél nem mikor a 4 est dugtam vissza húzott ívet! Utána már pöcre indult és ment is ahogy kell! Nem tudom mi lehet a gond! Meg még annyi hogy a lambdaszondámnak a porcelán része körbe eltört! De csak a porcelánrésze! Ez lehet gond? Válaszokat nagyon Köszönöm!!!! Ezt csinálja: http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__4928786-hozzaertok-szerelok-opel-astra-f-c14-nz-alacsony-fordulatnal-ha-hirtelen-a-g Igazából 3 hengerrel is megy az autó, és olyan sok erőt nem veszt hogy "alig menjen". Ha mostanában nem volt cserélhetsz gyertyát az kopó alkatrész. A szondát hidegen nem veszi figyelembe, szóval ebből a szempontból mindegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október5, 2016 Megoszt Elküldve Október5, 2016 15 órája, zotya975 írta: Igazából 3 hengerrel is megy az autó, és olyan sok erőt nem veszt hogy "alig menjen". Ha mostanában nem volt cserélhetsz gyertyát az kopó alkatrész. A szondát hidegen nem veszi figyelembe, szóval ebből a szempontból mindegy. Hát azért az XE 3 hengerrel nem nagyon akart 100 fölé gyorsulni..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve Október5, 2016 Megoszt Elküldve Október5, 2016 Hát én 3 hengerrel kétszer lenyomtam Keszthely-Pécs távot 4 személlyel. 90-100-at vitte simán Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október5, 2016 Megoszt Elküldve Október5, 2016 1 óra, Stevy írta: Hát én 3 hengerrel kétszer lenyomtam Keszthely-Pécs távot 4 személlyel. 90-100-at vitte simán Katalizátor szereti... fater alatt így gyulladt ki a vectra. Egy henger leállt, ő még ment volna tovább, aztán az elégetlen benzin túlhevítette a katit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2016 Megoszt Elküldve Október6, 2016 8 órája, wookie írta: Hát azért az XE 3 hengerrel nem nagyon akart 100 fölé gyorsulni..... Nyilván, ugye nem tudom ő mennyire érezte gyengének a kocsit. Mondjuk így őszi reggeleken a bepárásodott elosztót is mondhattam volna neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts