Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2016. 01. 05. at 22:17, bandika írta:

Hali!!

   Kis segítség kellene, nincs üzemi gondom a járgánnyal még, de  alapjáraton az injektor ház fedele alól hallatszik valami zaj ami eddig nem volt hallható és aha az autó hátuljához megyek ott is eléggé hallom az alapjárattól elkülönítve és nem tudom ez nem -e valami lappangó műszaki hiba. Készítettem egy kis videót ha valaki ki tudná szűrni ezt a hiba jelenséget, szerelőnél még nem voltam ez ügyben inkább meghallgatnék pár jó tanácsot, a videon a 22 másodpercnél hallatszik a leghangosabban mikor a kamerát az injektor ház tetejére teszem. Előre is köszi a segítséget.

https://www.youtube.com/watch?v=v-4E31Nc-78&feature=youtu.be

Expand  

Hát nekem ott csak az injektor kelepel, de az mindíg is megvolt.

Elküldve

Sziasztok! 
Adott az aláírásomban szereplő gépjármű. Olyan problémám van, hogy váltásnál, illetve indításnál, a fordulatszám mutatóm nem megfelelő értéket mutat. 1000-es fordulat szokott lenni indításnál, bemelegedés után 7-800-ra esik vissza. Ehhez képest 0 fölött van a legelső vonalon. És gázadásra, lassan észbe kap, a motor fordulatszáma jó, csak a mutató ilyen zavart. És észrevettem egy új dolgot is, amikor ez megtörténik, akkor esetenként sípoló, nyekergő hangot hallat magából az autó. Olyasmi mint a csúszó ékszíj hangja, csak nem olyan hangos. Nem tart sokáig. Parkolóban nem csinálja, csak ha megyek, és akkor sem mindig. Remélem tudtok segíteni.

Köszönöm :) 

Elküldve
  On 2016. 01. 08. at 6:55, exitl0l írta:

Sziasztok! 
Adott az aláírásomban szereplő gépjármű. Olyan problémám van, hogy váltásnál, illetve indításnál, a fordulatszám mutatóm nem megfelelő értéket mutat. 1000-es fordulat szokott lenni indításnál, bemelegedés után 7-800-ra esik vissza. Ehhez képest 0 fölött van a legelső vonalon. És gázadásra, lassan észbe kap, a motor fordulatszáma jó, csak a mutató ilyen zavart. És észrevettem egy új dolgot is, amikor ez megtörténik, akkor esetenként sípoló, nyekergő hangot hallat magából az autó. Olyasmi mint a csúszó ékszíj hangja, csak nem olyan hangos. Nem tart sokáig. Parkolóban nem csinálja, csak ha megyek, és akkor sem mindig. Remélem tudtok segíteni.

Köszönöm :) 

Expand  

Telefonrol nem kátom az aláírásod, de ha olajkályha akkor az a generátorrol kapja a ford. jelet, tehát valószínű jól hallod hogy csúszik a szíj

Elküldve
  On 2016. 01. 08. at 7:36, aholy írta:

Telefonrol nem kátom az aláírásod, de ha olajkályha akkor az a generátorrol kapja a ford. jelet, tehát valószínű jól hallod hogy csúszik a szíj

Expand  

Jól gondoltad. Olajkályha. A többi mutatónak amúgy nem kéne ugyanígy viselkedni? Elvégre azok is generátorról üzemelnek, vagy tévedek? (kivéve km-óra nyilván). Köszönöm a gyors választ. De azért megvárom még a többiek válaszát is hátha okosabbak leszünk kicsit :P

Elküldve

A generátor biztosítja neki a fordulatszámjelet. A csúszó ékszíj miatt a generátor kevesebbet fordul, mint kellene, így kevesebb a fordulatszámjel is, na meg a töltés sem az igazi... ;-)

Elküldve

Értem szuper! Viszont jön az abszolúte amatőr kérdés, valaki tudna nekem segíteni akár fotókkal hogy hol és mit kell megbontani hogy hozzáférhető legyen az ékszíj, a generátor, és az esetleges csere, vagy korrekció megvalósítható legyen.
Emelni kell? Aknára állni? Vagy az utcán is megoldható?
Nyilván a legkevésbé komplikált megoldás érdekel :P 

Köszönöm 

Ui.: bocsi az amatőr kérdés miatt, de rettentően hozzá nem értő vagyok, nyilván hozzáértővel csinálnánk meg :P 

Elküldve
  On 2016. 01. 08. at 9:01, exitl0l írta:

Értem szuper! Viszont jön az abszolúte amatőr kérdés, valaki tudna nekem segíteni akár fotókkal hogy hol és mit kell megbontani hogy hozzáférhető legyen az ékszíj, a generátor, és az esetleges csere, vagy korrekció megvalósítható legyen.
Emelni kell? Aknára állni? Vagy az utcán is megoldható?
Nyilván a legkevésbé komplikált megoldás érdekel :P 

Köszönöm 

Ui.: bocsi az amatőr kérdés miatt, de rettentően hozzá nem értő vagyok, nyilván hozzáértővel csinálnánk meg :P 

Expand  

Fotót nem tudok mutatni, de fentről hozzáférhető a generátor feszítés, kábé a légszűrőház harmonika csöve alatt kell keresned a motor bal oldalán kissé mögötte. A generátor felső rögzítő csavarját kell lelazítani, majd a generátort a tűzfal felé feszíteni, ( kalapácsnyél, lécdarab, ami odafér és nem tör le semmit)a csavart visszahúzni.

Elküldve
  On 2016. 01. 08. at 18:53, zsolt5566 írta:

Nekem ma 1.4 16v astrán a hosszbordás szíj leugrott a helyéről,ez mitől lehet.

Expand  

Meg kell nézni hogy egy síkban vannak-e a tárcsák. Feszítő-vezetőgörgő tud talán kimozdulni, egy ismerősnek Vectrán a feszítő tört el.

  • Like 1
Elküldve

Köszönöm a választ meg most teték rá számitógépre mert néha felgyul egy pár másodpercre a ecu lámpa,a hiba kód p1640 a négyes meghajtó modúl nincs jelen,a szerelő se tudja mi lehet azt mondja egr szelep is lehet.Találkozott már valaki ezzel a hibakódal.

Elküldve
  On 2016. 01. 05. at 22:17, bandika írta:

Hali!!

   Kis segítség kellene, nincs üzemi gondom a járgánnyal még, de  alapjáraton az injektor ház fedele alól hallatszik valami zaj ami eddig nem volt hallható és aha az autó hátuljához megyek ott is eléggé hallom az alapjárattól elkülönítve és nem tudom ez nem -e valami lappangó műszaki hiba. Készítettem egy kis videót ha valaki ki tudná szűrni ezt a hiba jelenséget, szerelőnél még nem voltam ez ügyben inkább meghallgatnék pár jó tanácsot, a videon a 22 másodpercnél hallatszik a leghangosabban mikor a kamerát az injektor ház tetejére teszem. Előre is köszi a segítséget.

https://www.youtube.com/watch?v=v-4E31Nc-78&feature=youtu.be

Expand  

Szerintem semmi különös, csak az injektor dolgozik. Kicsit hangosan. Nekem tíz éve ilyen hangosan melózik.

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok

Opel F astra C14Nz, a trafon sárga alapon WR felirat van, most XE feliratút raktam be, tökéletesen üzemel

Mi jelentősége van a betűknek???  Remélem nem baj hogy nem ugyanolyat raktam be.

 

Köszi előre is a választ.

Elküldve
  On 2016. 01. 10. at 18:32, porkmisztrec1 írta:

Sziasztok

Opel F astra C14Nz, a trafon sárga alapon WR felirat van, most XE feliratút raktam be, tökéletesen üzemel

Mi jelentősége van a betűknek???  Remélem nem baj hogy nem ugyanolyat raktam be.

 

Köszi előre is a választ.

Expand  

Gyártási évjáratra utal.

Elküldve

Idézet:

Köszönöm a választ meg most teték rá számitógépre mert néha felgyul egy pár másodpercre a ecu lámpa,a hiba kód p1640 a négyes meghajtó modúl nincs jelen,a szerelő se tudja mi lehet azt mondja egr szelep is lehet.Találkozott már valaki ezzel a hibakódal.

 

 

Szia!

A 1640-es hiba a kopogásérzékelő hibájára utal (vagy összkerék hajtás vezérlőmodul).

 

 

  • Like 1
Elküldve
  On 2016. 01. 10. at 18:30, epk947 írta:

Szerintem semmi különös, csak az injektor dolgozik. Kicsit hangosan. Nekem tíz éve ilyen hangosan melózik.

Expand  

Látom, hogy bealudtam....   Még az előző oldalon jártam és azt hittem  nem válaszolt senki...

  • Like 1
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.