Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Köszi, Zotya, megint jó képet vágtál a témához! :icon1: Így már felfogtam. Réz paszta, oké. A szilikonspré = szilikon zsír? Mert az utóbbi kéne.

Üdv,

szilikon spray más, szilikon zsírt pl. Bondex-nél lehet viszonylag jó áron venni. Vagy kerékpárüzletben/szervízben, festékboltban...

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok màrkatársak.ne haragudjatok ha nem jó helyre írnám a kérdésemet.van egy 92-es C14nz motorkódú kombi astrám.nemrégen cseréltem alatta komplett kipufogó rendszert,és a hátsó dobbal kapcsolatban lenne egy kérdésem.olyan mint ha nagyobb lenne a dob mint ami alá való,szemrevételezés útján is beigazolódott a gyanum.fele akkora volt az amirajta volt mint amit a boltban kaptam.alá megy az autó alá csak bele ér a hátsó gumim belső oldalàba bármit is csinálok vele.találkoztatok már ilyen problémàval? több márkából is csak ezt a nagyot hozza a gép az autóhoz a boltban.lehet tipusidegen dob lett volna rajta? köszönöm a segítségeteket.

Elküldve

Sziasztok màrkatársak.ne haragudjatok ha nem jó helyre írnám a kérdésemet.van egy 92-es C14nz motorkódú kombi astrám.nemrégen cseréltem alatta komplett kipufogó rendszert,és a hátsó dobbal kapcsolatban lenne egy kérdésem.olyan mint ha nagyobb lenne a dob mint ami alá való,szemrevételezés útján is beigazolódott a gyanum.fele akkora volt az amirajta volt mint amit a boltban kaptam.alá megy az autó alá csak bele ér a hátsó gumim belső oldalàba bármit is csinálok vele.találkoztatok már ilyen problémàval? több márkából is csak ezt a nagyot hozza a gép az autóhoz a boltban.lehet tipusidegen dob lett volna rajta? köszönöm a segítségeteket.

Most éppen sedan dobot tettem a caravan alá, a csöveken kellett hajlítani meg a felfogatást áthegeszteni , és minden megoldható.

Elküldve

Én is néztem sedan,ferdehátú minden fajta variációt,kadett-ra valót is néztem.de nem hozott sikert a dolog.hegeszteni meg nem igazán szeretnék mert abszolút gyàri az autó, rozsdamentes is.mindenképpen ragaszkodom a csak a dob csere melletti variációhoz.szerelőként nem hittem volna hogy egy ilyen apróság fog ki rajtam.volt már ugyanilyen motorkódú évjàratú

kombim amin szintén cseréltem rendszert de annál nem volt ilyen gond

Elküldve

Én is néztem sedan,ferdehátú minden fajta variációt,kadett-ra valót is néztem.de nem hozott sikert a dolog.hegeszteni meg nem igazán szeretnék mert abszolút gyàri az autó, rozsdamentes is.mindenképpen ragaszkodom a csak a dob csere melletti variációhoz.szerelőként nem hittem volna hogy egy ilyen apróság fog ki rajtam.volt már ugyanilyen motorkódú évjàratú

kombim amin szintén cseréltem rendszert de annál nem volt ilyen gond

Hát erre nem tudok mit mondani, rávaló dobnak elméletileg passzolnia kell.

Elküldve

Sziasztok km óra spirál elszakadt,kicserelték újjra de sajnos ciripel elég hangosan,be fog ez kopni majd,ráadásul azt se tudta a szerelö hogy spirál szakadás hibát jelez a motornak,kuplung kinyomáskor azzonal leállt menet közben.Még jó hogy nem vittem motordiagnosztikára.Mit kezdjek a ciripeléssel.

Elküldve

Sziasztok km óra spirál elszakadt,kicserelték újjra de sajnos ciripel elég hangosan,be fog ez kopni majd,ráadásul azt se tudta a szerelö hogy spirál szakadás hibát jelez a motornak,kuplung kinyomáskor azzonal leállt menet közben.Még jó hogy nem vittem motordiagnosztikára.Mit kezdjek a ciripeléssel.

esetleg műszer olaj fentről becsepegtetve, DE azt szokták mondani az utángagyik mindig zörögnek

Elküldve

Sziasztok!

Valami probléma van az 95'-ös 1.4-es motor hűtésével. 90-100 fok a víz. Nem tudom hol kezdjem. Teljes takarítás, hűtőcsere, haver termosztátot mondott, de akkor már vezérlést és vizpumpa cserét is javasol.

Elküldve

Mi a problémád ezzel? Hiszen ennyi a normál üzemi hőfoka. Más kocsikhoz képest ezekben elég sokat szambázik a hőmérő, de ez nem feltétlen baj.

Hűtőrendszer mosás citromsavval sosem árt, lehet vízkő meg rozsda is benne, ez jól kihozza. Termosztátból csak Wahlert szabad, ha cserélni kell.

A haverodnak annyiban igaza van, hogyha leengeded a vizet meg lebontod a vezérlést, akkor célszerű vízpumpát is cserélni.

Sziasztok!

Valami probléma van az 95'-ös 1.4-es motor hűtésével. 90-100 fok a víz. Nem tudom hol kezdjem. Teljes takarítás, hűtőcsere, haver termosztátot mondott, de akkor már vezérlést és vizpumpa cserét is javasol.

Elküldve

sziasztok!

segítséget szeretnék kérni.

egy 99-es f astráról lenne sző 1,6 8 szelep x16szr motorkóddal.

a probléma a következő.. a ventillátor nem kapcsol be. kicseréltem a hőgombáját de semmi..
nem lenne légtelenítve rendesen? zárt tartájnál megnyomogattam a csoveket.. nyitott tartájjal járattam de semmi.. a ventillátor működik mert ha összekötöm a kapcsológombája pólusait beindul.

Elküldve

sziasztok!

segítséget szeretnék kérni.

egy 99-es f astráról lenne sző 1,6 8 szelep x16szr motorkóddal.

a probléma a következő.. a ventillátor nem kapcsol be. kicseréltem a hőgombáját de semmi..

nem lenne légtelenítve rendesen? zárt tartájnál megnyomogattam a csoveket.. nyitott tartájjal járattam de semmi.. a ventillátor működik mert ha összekötöm a kapcsológombája pólusait beindul.

Hivatalosan automatikusan légteleníti magát a rendszer, nyitott tartály esetén, ahogy melegszik fel, csak ügyelni kell rá, hogy ne fogyjon ki a víz a tartályból. Ha nem köpködik a vizet a tartályba járó motornál, akkor nincs benne levegő.

A vízhőfok a mutató szerint normális? 90 felett kell lennie egy kicsivel. Majdnem 100 fok elérésénél kell bekapcsolnia a ventilátornak és úgy 96 foknál kikapcsolnia.

Elküldve

esetleg műszer olaj fentről becsepegtetve, DE azt szokták mondani az utángagyik mindig zörögnek

Köszi a választ a boltosnak mondtam hozzatott másikat.kicserélték ugyanugy ciripel,

A simma 1.4 megegyezik az 1.4 16v motoral szereltel vajon.

Elküldve

Köszi a választ a boltosnak mondtam hozzatott másikat.kicserélték ugyanugy ciripel,

A simma 1.4 megegyezik az 1.4 16v motoral szereltel vajon.

Szerintem nem. Nekem legalábbis két részes van az ECOTECben...

Elküldve

Köszi a választ a boltosnak mondtam hozzatott másikat.kicserélték ugyanugy ciripel,

A simma 1.4 megegyezik az 1.4 16v motoral szereltel vajon.

Szinte mindegyi ciripel, aztán vagy megszűnik bőséges olajozásra, vagy nem. Bontottat kell bele szerezni az nem zizeg. A műszeregység mögött a szivacsban van neki fent egy kis bevágás ott kell elvezetni, ezt is érdemes megnézni, jó helyen megy-e. Illetve a fékrásegítő szervódóbnál is el tud akadni, aztán ha feszül az sem jó.

Elküldve

Sziasztok!

Remélem jó helyre írom.

Hátsó ablakmosó folyadék nem jön. Elől működik rendesen minden, hátul csak a lapát mozog. Egyik pillanatról a másikra nem működött. Mi lehet?

Köszi!

Elküldve

Sziasztok!

Remélem jó helyre írom.

Hátsó ablakmosó folyadék nem jön. Elől működik rendesen minden, hátul csak a lapát mozog. Egyik pillanatról a másikra nem működött. Mi lehet?

Köszi!

nem csorog a víz valahol? leginkább az csomagtérjtó átvezetőnél szokott eltörni.

(nekem az a oszlopba volt visszacsúszva)

Elküldve

nem csorog a víz valahol? leginkább az csomagtérjtó átvezetőnél szokott eltörni.

(nekem az a oszlopba volt visszacsúszva)

Nem vettem észre csorgást sehol.

Elküldve

Nem vettem észre csorgást sehol.

Ha az ablakmosó motor pörög ilyenkor akkor valahol meg van törve a cső ahogy írják, esélyes a gumiátvezető hátul. Ha nem pörög, akkor a kar gyanús.

Elküldve

Ha az ablakmosó motor pörög ilyenkor akkor valahol meg van törve a cső ahogy írják, esélyes a gumiátvezető hátul. Ha nem pörög, akkor a kar gyanús.

Hallom a zúgást, tehát nem hiszem, hogy a motor.

Elküldve

Hallom a zúgást, tehát nem hiszem, hogy a motor.

Közvetlenül a fuvókánál húzd le a gumicsövet és visszafelé fújjál bele a fuvókába. Szennyeződés lesz benne. Nekem egy kis kavics volt benne. Hogy került oda, azt ne kérdezd.

Elküldve

Közvetlenül a fuvókánál húzd le a gumicsövet és visszafelé fújjál bele a fuvókába. Szennyeződés lesz benne. Nekem egy kis kavics volt benne. Hogy került oda, azt ne kérdezd.

Köszi szépen!

Elküldve

Üdv.Lenne 2 nagy gondom: az egyik,hogy hidegindításnál nem pörög fel kicsit sem a motor,900-as fordulatom van.Induláskor fulladozik,rángat,indulás előtt járatom 2-3 percig,de 2-szer csinál közben olyant,hogy le akar állni,ilyenkor picit mozdítok a gázpedálon,és jár tovább.Amit eddig cseréltem:2 vezetékes jeladó,map szenzor,lambda.A másik gond,hogy már a második tankot szívja össze gondolom a vákuum,pedig a szellőztetést átnéztem,elméletileg nincs gond vele.Mitől lehetnek ezek a hibák?

Elküldve

Üdv.Lenne 2 nagy gondom: az egyik,hogy hidegindításnál nem pörög fel kicsit sem a motor,900-as fordulatom van.Induláskor fulladozik,rángat,indulás előtt járatom 2-3 percig,de 2-szer csinál közben olyant,hogy le akar állni,ilyenkor picit mozdítok a gázpedálon,és jár tovább.Amit eddig cseréltem:2 vezetékes jeladó,map szenzor,lambda.A másik gond,hogy már a második tankot szívja össze gondolom a vákuum,pedig a szellőztetést átnéztem,elméletileg nincs gond vele.Mitől lehetnek ezek a hibák?

A kétvezetélest a cserétől függetlenül ki lehet mérni multiméterrel, az új is lehet rossz. A tanknál meg nézd meg hogy a sárvédő alól a szénszűrőtől a tankhoz hátramenő cső átjárható-e. Amig nem derül ki a hiba oka, vegyél egy pár 100forintos univerzális tanksapkát, az szellőzik.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.