zotya975 Elküldve Június21, 2015 Megoszt Elküldve Június21, 2015 Sziasztok. Néha előfordul hogy kis gáz adással inul be az autóm. Ha kereszteződéshez érek és vissza akarok váltani fékezés után kuplung be le akar fulladni minden lámpa világítani kezd mint miko a gyujtást ráadom. Utána adok gázt és észhez tér. Mi lehet ennek az oka? Valakivel előfordult már? Az aksira gyanakodtam de ha már jár a motor az nem lehet a baja. Talán a generátor? Vagy az alapjárati motor? Milyen alkatrész cseréjével orvosolható a dolog? Opel astra f classic 1993. üdv..nézd meg van-e tárolt hibakód.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június21, 2015 Megoszt Elküldve Június21, 2015 Sziasztok. Néha előfordul hogy kis gáz adással inul be az autóm. Ha kereszteződéshez érek és vissza akarok váltani fékezés után kuplung be le akar fulladni minden lámpa világítani kezd mint miko a gyujtást ráadom. Utána adok gázt és észhez tér. Mi lehet ennek az oka? Valakivel előfordult már? Az aksira gyanakodtam de ha már jár a motor az nem lehet a baja. Talán a generátor? Vagy az alapjárati motor? Milyen alkatrész cseréjével orvosolható a dolog? Opel astra f classic 1993. inditási problémák nincsenek? akku feszültség normális? töltés rendben? mi minden világít? ECU, töltés, olajnyomás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június21, 2015 Megoszt Elküldve Június21, 2015 A legfontosabbat nem kérdeztétek meg: sebességmérő mutató mozog? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június22, 2015 Megoszt Elküldve Június22, 2015 A legfontosabbat nem kérdeztétek meg: sebességmérő mutató mozog? Nem kérdeztük meg, de a hibakódból- ha van-kiderülne.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sazoller Elküldve Június22, 2015 Megoszt Elküldve Június22, 2015 Üdv Márkatársak! Rég jártam erre, szerencsére nem volt említésre méltó gond az autóval. Viszont mostanában valami nem gömbölyű. Nem túl gyakori a probléma, viszont zavaró. Erősebb gázadásra (főleg 3-as, 4-es fokozatban) meg-megtorpan az autó. Torpan egyet aztán megy tovább mintha mi se történt volna. Üzemanyag szűrőre gyanakodtam, kicseréltem, nem történt változás. Kb 20e Km van a gyújtókábelekben, nemrég lettek cserélve. Most lesz gyertya csere (azok sem régiek, de az ártani nem árthet), így nem tudom még az e a gond, de félek, hogy nem. Motor diagnosztikai lámpa indítás után nem világít, szóval hibát nem jelez. Mi lehet még a hiba oka? Előre is köszönöm!! C14SE '94. Nagyon úgy tűnik a gyertya csere megoldotta a problémát! Köszönöm a tanácsokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
danyipeter Elküldve Június22, 2015 Megoszt Elküldve Június22, 2015 üdv..nézd meg van-e tárolt hibakód.... Nemrég van jogsim ez az első autóm ezt hogy tudom megnézni? Minden lámpa világit a gyujtás ráadásakor. Illetve egy új tünet, felbőg a motor 2000 fordulatig ha benyomom a kuplungot majd elcsendesedik ritkán fordul elő akkor szoktam észlelni ha csúsztatni akarom vagy ha beindítom és egyből indulok nem járatom kicsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június23, 2015 Megoszt Elküldve Június23, 2015 Nemrég van jogsim ez az első autóm ezt hogy tudom megnézni? Minden lámpa világit a gyujtás ráadásakor. Illetve egy új tünet, felbőg a motor 2000 fordulatig ha benyomom a kuplungot majd elcsendesedik ritkán fordul elő akkor szoktam észlelni ha csúsztatni akarom vagy ha beindítom és egyből indulok nem járatom kicsit. Összezárod a diagcsati két lábát, CSAK gyujtást adsz és a lámpa villogását számolod. 3X12-vel kezdi és fejezi be a kiolvasást, ha közötte mást is villog ( pölö 4 villanás szünet 4 villanás az 44) az a hibakód amit keresel. Kétfajta diagcsati lehet: http://pics.coldline.hu/pics/476213-20120218-5Jfh74.jpg Itt megtalálod a motokód alapján a hiba megnevezését:http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve Június23, 2015 Megoszt Elküldve Június23, 2015 (edited) Nemrég van jogsim ez az első autóm ezt hogy tudom megnézni? Minden lámpa világit a gyujtás ráadásakor. Illetve egy új tünet, felbőg a motor 2000 fordulatig ha benyomom a kuplungot majd elcsendesedik ritkán fordul elő akkor szoktam észlelni ha csúsztatni akarom vagy ha beindítom és egyből indulok nem járatom kicsit. Nekem is így szokta ha hideg a motor és nem járatom kicsit elindulás előtt, főleg télen mikor méghidegeb a motor, ez nem hiba gyújtáskor minden visszajelzőnek világitani kell. Módosítva Június23, 2015 : bandika Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Június23, 2015 Megoszt Elküldve Június23, 2015 (edited) Nemrég van jogsim ez az első autóm ezt hogy tudom megnézni? Minden lámpa világit a gyujtás ráadásakor. Illetve egy új tünet, felbőg a motor 2000 fordulatig ha benyomom a kuplungot majd elcsendesedik ritkán fordul elő akkor szoktam észlelni ha csúsztatni akarom vagy ha beindítom és egyből indulok nem járatom kicsit. Fontos, hogy gyújtáskor minden bekötött visszajelző lámpa kigyullad ellenőrzés céljából, mert csak így tudod meg ha valamelyik visszajelző lámpa nem üzemel és akkor nem értesülsz fennálló vagy menet közben keletkező hibákról. Gondolom, hogy ha gáz nélkül indulsz alapjáraton akkor az alapjárati szabályzó a terheléssel (fordulatszám csökkenéssel) arányosan utánszabályoz és ha benyomod a kuplungot akkor hirtelen megemelkedik a fordulatszám mert hirtelen megszűnt a terhelés, majd az alapjárati szabályzó visszaszabályoz a normál alapjáratig. Ez nem hiba, ennek így kell működnie, de a jelenséget csökkenteni lehet a kuplung finomabb kezelésével. Módosítva Június23, 2015 : Astra F Caravan Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június24, 2015 Megoszt Elküldve Június24, 2015 Fontos, hogy gyújtáskor minden bekötött visszajelző lámpa kigyullad ellenőrzés céljából, mert csak így tudod meg ha valamelyik visszajelző lámpa nem üzemel és akkor nem értesülsz fennálló vagy menet közben keletkező hibákról. Gondolom, hogy ha gáz nélkül indulsz alapjáraton akkor az alapjárati szabályzó a terheléssel (fordulatszám csökkenéssel) arányosan utánszabályoz és ha benyomod a kuplungot akkor hirtelen megemelkedik a fordulatszám mert hirtelen megszűnt a terhelés, majd az alapjárati szabályzó visszaszabályoz a normál alapjáratig. Ez nem hiba, ennek így kell működnie, de a jelenséget csökkenteni lehet a kuplung finomabb kezelésével. Hát nekem pont nem így működik. Az alapjárati léptetőmotor kb 3000-es fordulatig tud szabályozni és követi is a gázpedál állást eddig a fordulatig. Ezért esik vissza lassan a motorfordulat. Úgy lassan, hogy ha mondjuk lekötöd az alapjárati motort vagy a sebességjeladót, akkor sokkal gyorsabban leesik a fordulatszám, ezért is tud ekkor lefulladni, mert nem tud időben reagálni az alapjárati motorral. Az, hogy terhelésnél felbőg a motor mikor kuplungolsz, nálam egy esetben szokott előfordulni. Ha kuplung benyomása közben még nyomom a gázpedált. Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Július3, 2015 Megoszt Elküldve Július3, 2015 Igen az eredeti is ide van fogatva, csak hátul egy üreges idom van amibe belemennek a műanyag aljzatok, elől meg két cső egymás alatt. Ezeket a csöveket vágtam ki, és hegesztettem hátra. De végülis bármi jó amiben elfér, mert két sima lyuk van csak neki fúrva abba pattan bele. A szivacsból meg snicerrel ki lett vágva a felesleg. Ötödik fejtámla ügyben nálam ez a terv: G Astra támla. Üléstámlával együtt vettem. Ez meg egy részeredmény, A Zafira róló: Ti se tudtátok elérni a honlapot pár napig? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július4, 2015 Megoszt Elküldve Július4, 2015 Ötödik fejtámla ügyben nálam ez a terv: G Astra támla. Üléstámlával együtt vettem. Ez meg egy részeredmény, A Zafira róló: Ti se tudtátok elérni a honlapot pár napig? Hmm.a Zafira roló ennyire passzol? :rolleyes: Mi sem, szerverkarbantartás volt vagy mifene. Persze az 5 fejtámla 3 színből jön össze, most voltam bontóban de naná hogy nem néztem még 2 szürkét, vagy 3 feketét. :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Július4, 2015 Megoszt Elküldve Július4, 2015 Hmm.a Zafira roló ennyire passzol? :rolleyes: Mi sem, szerverkarbantartás volt vagy mifene. Igen, pont odafér, marha mázli. Csak a 2 oldalsó sín elejéből kellett faragni, meg 1-1 lyukat vágni az oldalpanelbe. Fotóm lenne róla, de nem akarja "elfogadni" a honlap valamiért. Így ráadásul épp kivehetős is a róló. Még faragok azért neki 1-1 tartóelemet, mert most a műanyag panel hordja a súlyát. Jó az a 3 szín, az utasok válogathatnak, nem?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július4, 2015 Megoszt Elküldve Július4, 2015 Hmm.a Zafira roló ennyire passzol? :rolleyes: Mi sem, szerverkarbantartás volt vagy mifene. Persze az 5 fejtámla 3 színből jön össze, most voltam bontóban de naná hogy nem néztem még 2 szürkét, vagy 3 feketét. :omg: Van 4 szürkém, majd valamikor gyere be érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július4, 2015 Megoszt Elküldve Július4, 2015 Van 4 szürkém, majd valamikor gyere be érte. Oks, kösz! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Július4, 2015 Megoszt Elküldve Július4, 2015 Ha üt egy kuplungtárcsa akkor attól 1esben induláskor mozoghat rángathat a váltókar? Induláskor 1esben, főleg hideg ha indulok remeg a váltókar és rohadt idegesítő, este megnézem a motor is-e? Motortartó bakok + váltótartó bak lehet szar? 2013 Novemberében cseréltem összeset, márkára már nem emlékszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Július4, 2015 Megoszt Elküldve Július4, 2015 Ha üt egy kuplungtárcsa akkor attól 1esben induláskor mozoghat rángathat a váltókar? Induláskor 1esben, főleg hideg ha indulok remeg a váltókar és rohadt idegesítő, este megnézem a motor is-e? Motortartó bakok + váltótartó bak lehet szar? 2013 Novemberében cseréltem összeset, márkára már nem emlékszem. szerintem bak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július5, 2015 Megoszt Elküldve Július5, 2015 szerintem bak... Talán a hátsó váltótartó bak, azon van a rudazat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mdani Elküldve Július5, 2015 Megoszt Elküldve Július5, 2015 Nekem a kormány, meg a kormányburkolat rezeg alapjáraton pl lámpánál állva, és rohadt mód idegesítő. Ez is motorbaktól lehet? Vagy mi lehet a megoldás? Rohadt mód idegesítő... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július5, 2015 Megoszt Elküldve Július5, 2015 Nekem a kormány, meg a kormányburkolat rezeg alapjáraton pl lámpánál állva, és rohadt mód idegesítő. Ez is motorbaktól lehet? Vagy mi lehet a megoldás? Rohadt mód idegesítő... Hát alapból a kormány nincs összeköttetésben a motorral, de meg kell nézni, hogy a motor is remeg-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Július5, 2015 Megoszt Elküldve Július5, 2015 Alámászok holnap meló után ha kihűlt a motor. De ha a bakok szartak be akkor csak is Lemförder lesz... Talán a hátsó váltótartó bak, azon van a rudazat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Július6, 2015 Megoszt Elküldve Július6, 2015 Nekem a kormány, meg a kormányburkolat rezeg alapjáraton pl lámpánál állva, és rohadt mód idegesítő. Ez is motorbaktól lehet? Vagy mi lehet a megoldás? Rohadt mód idegesítő... Szervós?? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július6, 2015 Megoszt Elküldve Július6, 2015 Alámászok holnap meló után ha kihűlt a motor. De ha a bakok szartak be akkor csak is Lemförder lesz... Ki kell önteni üvegragasztóval. Kicsit rázósabb lesz, de utána soha nem szakad el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mdani Elküldve Július6, 2015 Megoszt Elküldve Július6, 2015 Szervós?? :) Az! :) Csak nem hasonlók a tünetek nálad is? Borzasztó... Nah meg még ami idegesít hogy a leömlőn, pont a motor alatt a kanyarban eléggé behorpadt, rászaladtam valami padkára sztem, Ez befolyásol valamit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Július6, 2015 Megoszt Elküldve Július6, 2015 Az! :) Csak nem hasonlók a tünetek nálad is? Borzasztó... Nah meg még ami idegesít hogy a leömlőn, pont a motor alatt a kanyarban eléggé behorpadt, rászaladtam valami padkára sztem, Ez befolyásol valamit? Nem Opel, de Zetornál volt anno egyfajta rázás, mert az irányváltó szelep 2 állapot közt volt, így remegett a kormány. Nem biztos, hogy nálad ugyan ez, de ott az okozta a hasonló tüneteket. jobbról, balról felváltva pofozta a nyomás a munkahengert, így rázkódott a kormány. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts