spzoli Elküldve Április29, 2015 Megoszt Elküldve Április29, 2015 x16szr, x16sz Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Április29, 2015 Megoszt Elküldve Április29, 2015 sztzem az C16SZR, meg C16SZ Egyébként ettöl függetlenül nem értem ezt az EGR dolgot. Ugye ennek a károsanyag kibocsátás csökkentés lenne a szerepe és a "modern" (jo nem a turbos 1,2es 100LE-n) is van (mán ahol nincs lefalazva) A C16SE modernebb, mint a NZ, akkor ott hogy hogy nincs? A hengerénti befecsivel meg a tengely jeladóval(meg a jobb ECUval) annyira jobb égés tudtak produkálni, hogy teljesítették a körny.védelmi normákat? Az X-es motorok a modernebbek, még ha nem is hengerenkénti befecsis, mint az x14NZ. A befecskendezés az egy verzió, és nem technikai szint! :) C16SE utódja a Z16SE, ami modernebb, de a CO miatt szépen leredukálták a teljesítményét 86 lovacskára, mégis modernebb motor, de nem erősebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április30, 2015 Megoszt Elküldve Április30, 2015 x16szr, x16sz Esetleg C16NZR, de C-s SZR-ről még én sem hallottam, maximum C16NZ néven... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április30, 2015 Megoszt Elküldve Április30, 2015 Megy az elmékedés látom...senkinek nem rossz az autója? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április30, 2015 Megoszt Elküldve Április30, 2015 Dehogy rossz. Mar megvan az uj motor. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Asto Elküldve Április30, 2015 Megoszt Elküldve Április30, 2015 Járunk vele...végül is szerelő haver is ezt mondta, menjünk vele. és itt is egy tőke nem akar csendesedni...ahhogy szembe állsz a motornak, és a vezérlés melletti hengertől hallani a hangot... Alapjárat továbbra sincs meggyőző...van van, de nem olyan. a gyújtáselosztót forgatva sem sikerül jó alapjáratot állítani, némileg stabil, de ingadozik. érdekes, hogy hidegen jó (magasabb nyilván az autómata szivató miatt) melegen is jó, alacsonyabb nem teljesen egyenletes, de stabilnak mondható. a két hőmérséklet között viszont borzalmas..felpörög, utána majdnem teljesen leáll, és így játszik magával. alapjrati motort kiszedtem totál tiszta! mintha új lenne...de kicseréltem egy bontottra hátha...az esemény ugyanez... vákuumcsövek rendben minden jó helye van dugva. gyertyák újak, gyújtásrésznél minden patentul felcsiszolva, megtisztítva. Zotya: minden autóra kell költeni..csak az összeg nem mindegy. vígasztalni nem vígasztal hiszen te sem azért keresel pénzt, hogy az autódra költsd mind... Mint aahhogy én sem, meg szerintem magyarországon aki még nagyon sokan! am Menetdinamikailag egyébként jobb lett az autó...tipikus hibája volt , hogy a 50-60at 4. ben nem lehetett tartani, mert rángatott...most lehet! van dinamika is, már amennyie mertem neki nyomni. 90-100zal mentunk vele el 50 km-rt. ez a hülye ciripelés, vagy csattogás nem tűnt el teljesen, de talán mintha némileg csendesebb lett volna...vagy csak hozzászokott a fülünk. XD de erősebb, nem lett ez biztos, meg egyéb rosz hangja sincs a motornak. járunk vele így, aztan meglátjuk mit mutat.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április30, 2015 Megoszt Elküldve Április30, 2015 x16szr, x16sz Esetleg C16NZR, de C-s SZR-ről még én sem hallottam, maximum C16NZ néven... :D ako ez mi a szösz? http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/X2MAAOSwzrxUsksH/$_72.JPG Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április30, 2015 Megoszt Elküldve Április30, 2015 Megy az elmékedés látom...senkinek nem rossz az autója? :D de, az nem újdonság :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április30, 2015 Megoszt Elküldve Április30, 2015 Az X-es motorok a modernebbek, még ha nem is hengerenkénti befecsis, mint az x14NZ. A befecskendezés az egy verzió, és nem technikai szint! :) C16SE utódja a Z16SE, ami modernebb, de a CO miatt szépen leredukálták a teljesítményét 86 lovacskára, mégis modernebb motor, de nem erősebb. sztem azért hatékonyabb égést lehet vele produkálni, illetve a sallangokkat, mint pl a kopogásérzékelő Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április30, 2015 Megoszt Elküldve Április30, 2015 ako ez mi a szösz?http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/X2MAAOSwzrxUsksH/$_72.JPG Ez mitől c-s szr? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április30, 2015 Megoszt Elküldve Április30, 2015 Ez mitől c-s szr? Kérdeztem, ha X-es ako X-es. Egyébként azt írták a hirdetésében: http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/opel-astra-f-cc-motor-c16szr-1-6l-75-ps-schlachter/276872316-223-2674?ref=search Tudom, hogy itt nincs: http://hu.wikipedia.org/wiki/Opel_Astra de én egy csomó helyen láttam, azé kérdeztem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Április30, 2015 Megoszt Elküldve Április30, 2015 Megy az elmékedés látom...senkinek nem rossz az autója? :D Nekem volna mit csinálni rajta, csak hát utcán 2x is meggondolom mibe fogok bele. Viszont: pestiek, ezt a helyet ismeritek? Járt már ott valaki szerelni? Tatai út-Tahi út, XIII. kerület. http://www.teszereled.hu/szolgaltat.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április30, 2015 Megoszt Elküldve Április30, 2015 (edited) Járunk vele...végül is szerelő haver is ezt mondta, menjünk vele. és itt is egy tőke nem akar csendesedni...ahhogy szembe állsz a motornak, és a vezérlés melletti hengertől hallani a hangot... Alapjárat továbbra sincs meggyőző...van van, de nem olyan. a gyújtáselosztót forgatva sem sikerül jó alapjáratot állítani, némileg stabil, de ingadozik. érdekes, hogy hidegen jó (magasabb nyilván az autómata szivató miatt) melegen is jó, alacsonyabb nem teljesen egyenletes, de stabilnak mondható. a két hőmérséklet között viszont borzalmas..felpörög, utána majdnem teljesen leáll, és így játszik magával. alapjrati motort kiszedtem totál tiszta! mintha új lenne...de kicseréltem egy bontottra hátha...az esemény ugyanez... vákuumcsövek rendben minden jó helye van dugva. gyertyák újak, gyújtásrésznél minden patentul felcsiszolva, megtisztítva. Zotya: minden autóra kell költeni..csak az összeg nem mindegy. vígasztalni nem vígasztal hiszen te sem azért keresel pénzt, hogy az autódra költsd mind... Mint aahhogy én sem, meg szerintem magyarországon aki még nagyon sokan! am Menetdinamikailag egyébként jobb lett az autó...tipikus hibája volt , hogy a 50-60at 4. ben nem lehetett tartani, mert rángatott...most lehet! van dinamika is, már amennyie mertem neki nyomni. 90-100zal mentunk vele el 50 km-rt. ez a hülye ciripelés, vagy csattogás nem tűnt el teljesen, de talán mintha némileg csendesebb lett volna...vagy csak hozzászokott a fülünk. XD de erősebb, nem lett ez biztos, meg egyéb rosz hangja sincs a motornak. járunk vele így, aztan meglátjuk mit mutat.... A kétvezetékes hőmérséklet érzékelő teljesen rendben van? Melegen(92 °C) 200-300 Ohm Hidegen (20 °C alatt) 2-3 kOhm asszem... szerk: itt vannak a pontos értékek: http://www.opelforum.hu/topic/14-motor/?p=574213 Módosítva Április30, 2015 : pszilaj Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április30, 2015 Megoszt Elküldve Április30, 2015 sztzem az C16SZR, meg C16SZ Egyébként ettöl függetlenül nem értem ezt az EGR dolgot. Ugye ennek a károsanyag kibocsátás csökkentés lenne a szerepe és a "modern" (jo nem a turbos 1,2es 100LE-n) is van (mán ahol nincs lefalazva) A C16SE modernebb, mint a NZ, akkor ott hogy hogy nincs? A hengerénti befecsivel meg a tengely jeladóval(meg a jobb ECUval) annyira jobb égés tudtak produkálni, hogy teljesítették a körny.védelmi normákat? Annyival nem modernebb. Ugyanazokat a jeladókat használja, és ugyanaz a motorvezérlője. Az se az injektorokat is páronként kapcsolgatja (azt még asszem az NE is), mint ahogy a szikrája is párban van, tehát nem egy ördöglakat. Mindössze egy főtengely jeladóval van benne több egy NZ-hez képest. (bár ott meg a gyújtáselosztóban van egy) Egyébként ezeken a motorokon ahol van egr, csak a két középső henger van bele vezetve, tehát nagy csodát nem művel. Nélküle is simán tudják a gyári értékeket a motorok. Az meg hogy valamelyik x-es, sem jelent sokat, hisz pl az x14nz egy az egyben ugyanaz mint a c14nz, csak más betűt kapott mert addigra változtak a jogszabályok. Egyébként az se-n tényleg sokat számít a hengerenkénti befecsi, még ha csak ilyen "buta" is, mert hiába erősebb, sokkal kevesebbet eszik vele az autó mint az nz-vel. Mondjuk az ecu nem tudom hogy van programozva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Május1, 2015 Megoszt Elküldve Május1, 2015 Hát az tény, hogy sokkal jobban kontrollálható a keverékképzés, mégha párban vannak is. Nameg az NZ szívócsöve elég hosszú, mire az injektortól a hengerig jut a kakaó, sokminden történhet addig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május1, 2015 Megoszt Elküldve Május1, 2015 Jha, meg az se-n némileg jobb a kipufogó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Május1, 2015 Megoszt Elküldve Május1, 2015 Naigen. Nekem nemsokára az NZ-n is az lesz :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Május1, 2015 Megoszt Elküldve Május1, 2015 Ez mitől c-s szr? Én még fém szelepfedéllel nem láttam x-es motort azokon általában mind műanyag van. Lehet, hogy én vagyok tájékozatlan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május1, 2015 Megoszt Elküldve Május1, 2015 (edited) Én még fém szelepfedéllel nem láttam x-es motort azokon általában mind műanyag van. Lehet, hogy én vagyok tájékozatlan? Egyáltalán nem. Bátyámé is x16sz (volt) és mégis fém, ráadásul 94-es. Ellenben az se-n ami c-s motor, meg műanyag volt. Módosítva Május1, 2015 : wookie Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Május1, 2015 Megoszt Elküldve Május1, 2015 Egyáltalán nem. Bátyámé is x16sz (volt) és mégis fém, ráadásul 94-es. Ellenben az se-n ami c-s motor, meg műanyag volt. Ahha. Eléggé keverem ezeket. Ebben az időszakban a hosszú ideig gyártott autótípusokban nagyon sok motorvariáció volt, nehéz kiigazodni közöttük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Május1, 2015 Megoszt Elküldve Május1, 2015 Hellosztok az 1.4es és 1.6os gyujtotrafó megegyezik vagy vmi különbség?x16xel motorkód és 1,4es bontott trafót tudnék hozzá.És ezekben mi tud tönkremenni mitől hibásodnak meg?válaszokat köszi!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május1, 2015 Megoszt Elküldve Május1, 2015 Hellosztok az 1.4es és 1.6os gyujtotrafó megegyezik vagy vmi különbség?x16xel motorkód és 1,4es bontott trafót tudnék hozzá.És ezekben mi tud tönkremenni mitől hibásodnak meg?válaszokat köszi!!! Üdv...maga a tekercs működés szempontjából jó mindegyikbe, de a gyertyakábel csatlakozójára figyelni kell hogy passzol-e. Ez ugye egy sima transzormátor két tekercsel, menet vagy testzárlatos lesz mondjuk.Ha van multimétered ellenállást tudsz rajta mérni, da az hogy terheletlenül jó még nem garancia arra hogy rendesen működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Május1, 2015 Megoszt Elküldve Május1, 2015 Üdv...maga a tekercs működés szempontjából jó mindegyikbe, de a gyertyakábel csatlakozójára figyelni kell hogy passzol-e. Ez ugye egy sima transzormátor két tekercsel, menet vagy testzárlatos lesz mondjuk.Ha van multimétered ellenállást tudsz rajta mérni, da az hogy terheletlenül jó még nem garancia arra hogy rendesen működik. A gond vele hogy nagyobb gázadásnál nem veszi a fordulatot persze állóhelyzetben felpörög ott nincs gond.Már cseréltem kb fél éve egy bontott darabra akkor elmult ez a hiba de most meginn jelentkezett.Remélem egy új nem csak ilyen rövid ideig fogja tenni a dolgàt.Köszi a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május1, 2015 Megoszt Elküldve Május1, 2015 A gond vele hogy nagyobb gázadásnál nem veszi a fordulatot persze állóhelyzetben felpörög ott nincs gond.Már cseréltem kb fél éve egy bontott darabra akkor elmult ez a hiba de most meginn jelentkezett.Remélem egy új nem csak ilyen rövid ideig fogja tenni a dolgàt.Köszi a választ! Hát ez azért nem tűnik kifejezetten trafó hibának. Legalábbis még nem hallottam ilyet, de persze attól még lehet a tarfó,a hibás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Május1, 2015 Megoszt Elküldve Május1, 2015 Hát ez azért nem tűnik kifejezetten trafó hibának. Legalábbis még nem hallottam ilyet, de persze attól még lehet a tarfó,a hibás. Egy 1,4es tigra trafojaval kipróbáltuk azzal műkődött nem torpant semmi dadogás visszaraktam a régit akk ujra nem akart gyorsulni!!milyen márka az amit érdemes megvenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts