zotya975 Elküldve Március21, 2015 Megoszt Elküldve Március21, 2015 Helló Nem tudjátok a leömlőnél van tűzkarika, mert nekem kifúj mióta megtört a gép, két éve már le volt szedve egyszer mikor az olajteknőt mostam át csak már nem emlékszem, hogy lett volna ott valami? Igen, van.https://cromax.hu/90000000-kipufogo/91600000-kipufogo-rendszer-alkatreszei/91600476-kipufogo-tomitesei/142072-tuzkarika-opel 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
vzsolo Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 Sziasztok! Tavaly nyáron elkezdett remegni a kormányom (legalábbis akkor tűnt fel). Az érdekes az benne, hogy változatlan kormánypozíciónál nem érezhető a remegés, csak akkor, amikor a kormányt mozdítom - az amúgy elég nagy - holtjátékon belül, tehát tekerés közben ütemesen piciket visszaránt, de ha abbahagyom a kormány tekerését és megállítom egy adott helyzetben, akkor szintén nem ráz. Ha gyorsabban megyek, nem erősödik. Ezek a rángatások érzésre olyanok, mint mikor pl. egy működő flexet mozgat az ember és az meg akar maradni eredeti forgási síkjában (giroszkóp hatás). Ebből - és a nagy holtjátékból - én arra gondoltam, hogy esetleg ki van kopva a kormánymű, és azt érzem a kormányon, ahogy a fogasléc a kopottsága miatt szakaszosan téríti ki a kerekeket, amik azok a kopottság miatt picit vissza tudnak mozdulni a kitérítés előtti síkjukba, picit visszarántva ezzel a kormányt (szervo nincs). Lehet, hogy túlbonyolítottam a dolgot, és a kerekeknél kellene keresni a jelenség okát. Először én is rájuk gyanakodtam, ugyanis a nyári kerekeket levéve és a téliket felrakva (mindkét garnitúra saját lemezfelnin, méretük 175/70 R13) a remegés megszűnt. Most, mielőtt visszaraktam volna a nyárikat, elvittem őket centrírozásra, hátha az a baj. Nem volt bennük nagy eltérés, de az is ki lett hozva nullára. A gumikon szálszakadásra utaló jel nem látható, a felnik épek. Felraktam őket, és ugyanúgy remeg velük a kormány. Felcseréltem őket a hátsókkal, és azokkal is remeg, ergo a gumik és a kerekek nem lehetnek, vagy akkor egyszerre 4 rossz. De ha nem a nyári kerekek rosszak, akkor a téliekkel miért nem remeg? Mind a téli, mind a nyári gumik egyébként jó állapotúak, alig kopottak. Rángattam a kormányösszekötőket, de nem kotyognak. Mi lehet ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 Sziasztok! Tavaly nyáron elkezdett remegni a kormányom (legalábbis akkor tűnt fel). Az érdekes az benne, hogy változatlan kormánypozíciónál nem érezhető a remegés, csak akkor, amikor a kormányt mozdítom - az amúgy elég nagy - holtjátékon belül, tehát tekerés közben ütemesen piciket visszaránt, de ha abbahagyom a kormány tekerését és megállítom egy adott helyzetben, akkor szintén nem ráz. Ha gyorsabban megyek, nem erősödik. Ezek a rángatások érzésre olyanok, mint mikor pl. egy működő flexet mozgat az ember és az meg akar maradni eredeti forgási síkjában (giroszkóp hatás). Ebből - és a nagy holtjátékból - én arra gondoltam, hogy esetleg ki van kopva a kormánymű, és azt érzem a kormányon, ahogy a fogasléc a kopottsága miatt szakaszosan téríti ki a kerekeket, amik azok a kopottság miatt picit vissza tudnak mozdulni a kitérítés előtti síkjukba, picit visszarántva ezzel a kormányt (szervo nincs). Lehet, hogy túlbonyolítottam a dolgot, és a kerekeknél kellene keresni a jelenség okát. Először én is rájuk gyanakodtam, ugyanis a nyári kerekeket levéve és a téliket felrakva (mindkét garnitúra saját lemezfelnin, méretük 175/70 R13) a remegés megszűnt. Most, mielőtt visszaraktam volna a nyárikat, elvittem őket centrírozásra, hátha az a baj. Nem volt bennük nagy eltérés, de az is ki lett hozva nullára. A gumikon szálszakadásra utaló jel nem látható, a felnik épek. Felraktam őket, és ugyanúgy remeg velük a kormány. Felcseréltem őket a hátsókkal, és azokkal is remeg, ergo a gumik és a kerekek nem lehetnek, vagy akkor egyszerre 4 rossz. De ha nem a nyári kerekek rosszak, akkor a téliekkel miért nem remeg? Mind a téli, mind a nyári gumik egyébként jó állapotúak, alig kopottak. Rángattam a kormányösszekötőket, de nem kotyognak. Mi lehet ez? A kerékösszatartás is lehet a rossz, de ha holtjáték van, akkor ott már eleve valami cserélni kell. A kormánymű középen szokott kikopni, ha a két nagy csavar közelében fogod a nyomtávrudat akkor felfelé rángatva kottyan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 ... De ha nem a nyári kerekek rosszak, akkor a téliekkel miért nem remeg? Mind a téli, mind a nyári gumik egyébként jó állapotúak, alig kopottak. Rángattam a kormányösszekötőket, de nem kotyognak. Mi lehet ez? Nem biztos hogy segít, de érdekes lehet: nekem is volt hasonló gondom, és centírozáskor a szaki nem talált a kerékben "hibát", de épp arra sétált a főnöke, kézzel megpörgette, belenézett, aszongya "alakhibás a gumi, azért ráz". Mutatta is, hogy tojás volt a kerékben, de a műszer nem jelzett centíroznivalót. Jó régi gumiszett volt, valszeg előtte összevissza forgásirányokban használva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vzsolo Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 A kerékösszatartás is lehet a rossz, de ha holtjáték van, akkor ott már eleve valami cserélni kell. A kormánymű középen szokott kikopni, ha a két nagy csavar közelében fogod a nyomtávrudat akkor felfelé rángatva kottyan. Köszi! A csavaroknál rángatva van némi hangja, de kotyogást nem érzek. Azonban álló helyzetben ide-oda mozgatva a kormányt az utastérben simán hallhatóan tompán "klattyog", középállásban halkabban, míg kitekert kormánynál erőteljesebben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovacsocsi Elküldve Március25, 2015 Megoszt Elküldve Március25, 2015 Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni, a problémám hasonló mint a kollégának egy pár hozzászólással korábban. Autó adatai: 92-es ferdehátú astra C14NZ motorral Az autóban kb. fél évvel ezelőtt lett cserélve az AC pumpa illetve az ECU is, mert menet közben az autó többször leállt, majd ha a gyújtást többször ( 8-10) ráadtam és levettem, majd ezek után rá is indítottam akkor beindult az autó. A probléma ezek után teljesen eltűnt, az autó szépen működött. Két héttel ezelőtt azonban hasonló, de mégsem ugyanolyan probléma jelentkezett. Menet közben nem állt le, viszont néha nem indult el az autó. A motor nem volt meleg, mert volt hogy reggel leparkoltunk, délután pedig nem indult el. Pár perc várakozással, és újabb gyújtás ráadás és levétellel mindig elindult ezek után. Sajnos azonban most hogy otthon leparkoltunk vele, már nem akar elindulni. Tegnap próbáltam vagy ezerszer délután, de semmi. Majd este újra megpróbáltuk akkor pöffent kettőt, de hiába léptem a gázra nem akart felpörögni, és leállt. Ezután este már nem indult el. Ma reggel megint rápróbáltam, kétszer is elindult, de megint csak 1-2 pöffenés, gázadásra nem pörgött fel és megint leállt. - AC-t tegnap meghallgattam, amint ráadom a gyújtást búg, és mint mondtam nem olyan régen lett cserélve. - Gyertyák szintén kb fél éve lettek kicserélve AC relé tönkremehetett és mégsem kap benzint motor ? Ma ha hazamegyek akkor kibontom a jobb oldalát és meghallgatom, hogy kattan-e. Tudnátok esetleg abban segíteni, hogy hogyan tudom kizárni az üzemanyagellátási gondot? Segítségeteket előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március25, 2015 Megoszt Elküldve Március25, 2015 Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni, a problémám hasonló mint a kollégának egy pár hozzászólással korábban. Autó adatai: 92-es ferdehátú astra C14NZ motorral Az autóban kb. fél évvel ezelőtt lett cserélve az AC pumpa illetve az ECU is, mert menet közben az autó többször leállt, majd ha a gyújtást többször ( 8-10) ráadtam és levettem, majd ezek után rá is indítottam akkor beindult az autó. A probléma ezek után teljesen eltűnt, az autó szépen működött. Két héttel ezelőtt azonban hasonló, de mégsem ugyanolyan probléma jelentkezett. Menet közben nem állt le, viszont néha nem indult el az autó. A motor nem volt meleg, mert volt hogy reggel leparkoltunk, délután pedig nem indult el. Pár perc várakozással, és újabb gyújtás ráadás és levétellel mindig elindult ezek után. Sajnos azonban most hogy otthon leparkoltunk vele, már nem akar elindulni. Tegnap próbáltam vagy ezerszer délután, de semmi. Majd este újra megpróbáltuk akkor pöffent kettőt, de hiába léptem a gázra nem akart felpörögni, és leállt. Ezután este már nem indult el. Ma reggel megint rápróbáltam, kétszer is elindult, de megint csak 1-2 pöffenés, gázadásra nem pörgött fel és megint leállt. - AC-t tegnap meghallgattam, amint ráadom a gyújtást búg, és mint mondtam nem olyan régen lett cserélve. - Gyertyák szintén kb fél éve lettek kicserélve AC relé tönkremehetett és mégsem kap benzint motor ? Ma ha hazamegyek akkor kibontom a jobb oldalát és meghallgatom, hogy kattan-e. Tudnátok esetleg abban segíteni, hogy hogyan tudom kizárni az üzemanyagellátási gondot? Segítségeteket előre is köszönöm! Nézd meg, hogy a vákuumcsövek nem-e vannak tele szénporral. Nekem ilyen hiba okozott hasonló hibajelenséget. Szenes lett a benzin. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovacsocsi Elküldve Március25, 2015 Megoszt Elküldve Március25, 2015 Köszi, át fogom nézni a vákumcsöveket. Igazából egyszer még volt olyan problémám, hogy egy ilyen cső (vékonyka) ami a tűzfal tetején lévő szerkezethez ment megadta magát, csak lógott a semmibe és akkor ugyanígy nem indult be. Akkor ezt kicseréltük és megoldott a problémát. Meg tudná valaki esetleg mondani, hogy milyen érzékelő, vagy micsoda ez ott a tűzfalon felül, szemből a bal oldalon kicsit. Üdv, Imi Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovacsocsi Elküldve Március25, 2015 Megoszt Elküldve Március25, 2015 Rájöttem. A pillangószeleptől ment egy cső a MAP szenzorhoz, és az lógott a levegőben. De az most tuti jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ssas Elküldve Március25, 2015 Megoszt Elküldve Március25, 2015 (edited) Sziasztok! Azt vettem észre hogy kormányzáskor valami csürüszköl a kormány mögött.Le bontottam a műanyag fedeleket és van ott egy rugós kis réz pöcök amit a rugó neki nyom a kormánynak,és ez okozza ezt a hangot.Ennek a rugós micsodának mi a szerepe,és mi lenne ez? http://www.kephost.com/image/FhI7 Módosítva Március25, 2015 : ssas Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március25, 2015 Megoszt Elküldve Március25, 2015 Sziasztok! Azt vettem észre hogy kormányzáskor valami csürüszköl a kormány mögött.Le bontottam a műanyag fedeleket és van ott egy rugós kis réz pöcök amit a rugó neki nyom a kormánynak,és ez okozza ezt a hangot.Ennek a rugós micsodának mi a szerepe,és mi lenne ez? http://www.kephost.com/image/FhI7 Szerintem ez a dudagomb elektromos bekötése. Ha amúgy rendben van, nincs carrá kopva, akkor adj neki valami kenőanyagot, WD-40 Szilikonspré.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ssas Elküldve Március25, 2015 Megoszt Elküldve Március25, 2015 Szerintem ez a dudagomb elektromos bekötése. Ha amúgy rendben van, nincs carrá kopva, akkor adj neki valami kenőanyagot, WD-40 Szilikonspré.... Ki próbálom!Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovacsocsi Elküldve Március25, 2015 Megoszt Elküldve Március25, 2015 Sziasztok! Ma hazaérve leellenőriztem amit tudtam újra. - AC pumpa hallom hogy megy, AC relé kattan ( illetve mint mondtam az AC nemrég lett cserélve) - átnéztem a motortérben minden kábelt, megmozgattam őket - vákumcsövek rendben - Gyújtástrafót leszereltem, lehúztam a kábeleket, kontaktspray majd vissza Érdekes a jelenség, mert amikor indítózok jó sokat (még szerencse hogy szinte új az akksi) akkor olyan mintha elkezdene beindulni, nyomtam gáz is, de végül mégsem indul. Illetve valami elkezdődik, mert érződik hogy nem kell az indítómotornak teljes erőből megforgatni, hanem már kap segítséget. Én valami gyújtás hibára gondoltam. Lehet hogy rendelek hozzá egy gyújtástrafót, meg az alatta lévő gyújtásmodult. Van esetleg más ötletetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március25, 2015 Megoszt Elküldve Március25, 2015 Sziasztok! Ma hazaérve leellenőriztem amit tudtam újra. - AC pumpa hallom hogy megy, AC relé kattan ( illetve mint mondtam az AC nemrég lett cserélve) - átnéztem a motortérben minden kábelt, megmozgattam őket - vákumcsövek rendben - Gyújtástrafót leszereltem, lehúztam a kábeleket, kontaktspray majd vissza Érdekes a jelenség, mert amikor indítózok jó sokat (még szerencse hogy szinte új az akksi) akkor olyan mintha elkezdene beindulni, nyomtam gáz is, de végül mégsem indul. Illetve valami elkezdődik, mert érződik hogy nem kell az indítómotornak teljes erőből megforgatni, hanem már kap segítséget. Én valami gyújtás hibára gondoltam. Lehet hogy rendelek hozzá egy gyújtástrafót, meg az alatta lévő gyújtásmodult. Van esetleg más ötletetek? Jelöld össze az elosztót az alu hengerfejjel, lazítsd fel az elosztófedél alatta fém Y csavarját, és próbáld meg savargatni az elopsztót, a jelhez képest ide-oda...a gyertyákat is ki lehet tekerni megnézni a szinűket, megpucolni őket, ha feketék trutyisak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Greg_hun Elküldve Március25, 2015 Megoszt Elküldve Március25, 2015 Sziasztok, az a legújabb gondom, hogy még nincs nyár (önmagában is probléma :D ) és nagyon megy fel a vízhőfok. Minden cserélve lett ezzel kapcsolatban 4 hónapja, vízpumpa, termosztát, folyadék (-20 fokig jó), egy vezetékes sarus hőfok jeladó. Még nem forrt fel a víz, de közel volt, 100 fok fölé is ment, nagy nehezen visszahűtötte a ventilátor, pedig nagyon nem is álltam dugóban még. Jah és 15-16 foknál nem volt melegebb kint. Ez normális? Mi lesz 35 fokban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március25, 2015 Megoszt Elküldve Március25, 2015 Sziasztok, az a legújabb gondom, hogy még nincs nyár (önmagában is probléma :D ) és nagyon megy fel a vízhőfok. Minden cserélve lett ezzel kapcsolatban 4 hónapja, vízpumpa, termosztát, folyadék (-20 fokig jó), egy vezetékes sarus hőfok jeladó. Még nem forrt fel a víz, de közel volt, 100 fok fölé is ment, nagy nehezen visszahűtötte a ventilátor, pedig nagyon nem is álltam dugóban még. Jah és 15-16 foknál nem volt melegebb kint. Ez normális? Mi lesz 35 fokban? Új termosztát is lehet rossz, illetve forditva is be lehet tenni, akkor meg később nyit. A hűtő rendesen átmelegszik? Rá tudsz segíteni a hűtésre ha már nagyon meleg a motor ha fűtésre tekered a gombot, és 4-esen nyomatod a belső levegő befúvást. kellemetlen a höség ilyenkor de még mindíg jobb mint ha megfőzöd a mocit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Greg_hun Elküldve Március26, 2015 Megoszt Elküldve Március26, 2015 (edited) Azért gondolom, hogy jó, mert kb 90fok után egy picivel nyit és elölről nézve a jobb oldali cső akkor kezd el melegedni. Wahler van benne, nemtom' hány fokos... Igen, a fűtéssel le tudom vinni, de szerintem jobb hatásfokúnak kellene lennie, elvégre nem egy nagy motor, nem járatom sokat álló helyzetben. Fordulaton meg le is nyomja a hőfokot, a vízpumpa ugye gyorsabban keringeti a vizet. Lehet, hogy vízköves, eldugult a hűtő... Új termosztát is lehet rossz, illetve forditva is be lehet tenni, akkor meg később nyit. A hűtő rendesen átmelegszik? Rá tudsz segíteni a hűtésre ha már nagyon meleg a motor ha fűtésre tekered a gombot, és 4-esen nyomatod a belső levegő befúvást. kellemetlen a höség ilyenkor de még mindíg jobb mint ha megfőzöd a mocit. Módosítva Március26, 2015 : Greg_hun Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovacsocsi Elküldve Március26, 2015 Megoszt Elküldve Március26, 2015 Jelöld össze az elosztót az alu hengerfejjel, lazítsd fel az elosztófedél alatta fém Y csavarját, és próbáld meg savargatni az elopsztót, a jelhez képest ide-oda...a gyertyákat is ki lehet tekerni megnézni a szinűket, megpucolni őket, ha feketék trutyisak. Sziasztok! Köszi a javaslatokat! Tegnap este beindult, de az első indulás előtte megint alkalmaznom kellett a jól bevált taktikát. Ráadom a gyújtás, zümmög az AC, kattan a relé, majd leveszem a gyújtást. Ezt eljátszottam kb. 8-10-szer és utána pöccre indult az autó. Igyekeztem átnézni közben a vákuumcsöveket újra, és találtam egy elég gázosat. Ha szemből nézed a motort akkor a bal oldalán felül, megy egy cső hátra az injektorhoz. Ha jól teszteltem akkor ez ezen keresztül a motorból jön ki valamilyen levegő, ami megy be az injektorhoz hátra. Na ez kb. teljesen el volt dugulva, tele volt olajsárral. Tudna esetleg valaki erről infót adni, hogy ez mi is pontosan és mi a szerepe? Leszedtem azt a vákuumcsövet is újra amely a MAP szenzort köti össze az injektorral. Ezen keresztül szívja a levegőt szépen, és ha nem fogtam be, akkor lefulladt a motor. Gondolom túl sok levegőt kapott, de javítsatok ki ha tévedtem. Mindenesetre az első beindítás után járt szépen és többször is újra tudtam indítani és pöccre indult. Gyújtást leellenőriztem úgy, hogy lehúztam egy pipát betettem egy másik gyertyát és közben másvalaki meg ráindított, adta a szikrát szépen ( kicsit meg is rázott). Szóval a gyújtás rendben lehet. Ezek alapján megint az üzemanyag ellátásra gyanakszom. Hétvégén kiszereljük az AC-t és megnézzük mi a helyzet vele. De nagyon érdekes, mert ha egyszer elindult, akkor menet közben már nem szokott leállni. Vagy AC relé, nem tudom. Másik kérdés is lenne :) Anno egy pár éve, az autón ki lettek cserélve a motortartó bakok, mert le voltak szakadva. Mindhárom helyére utángyártott lett rakva, amivel csak rosszabb lett, és rázza a kasztnit mint az őrült, 80-90 felett pedig már nagyon hangos, főleg a hátsó üléseknél. ( kipufogó egy pár hónapja lett javítva) Ezek után találtunk egy bontott baloldali bakot, ezzel javult is a helyzet, de nem oldódott meg. Van-e tapasztalatotok az utángyártott gumi bakokkal? Állítólag mind ilyen rossz minőségű, és csak bontottra szabad cserélni. Sikerült is beszerezni 3 bontott jó állapotú bakot, melyeket a hétvégén megpróbálunk beszerelni. Remélem megoldja a rázkódást és jobb lesz. Esetleg volt hasonló problémátok? Előre is köszi! Imi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március26, 2015 Megoszt Elküldve Március26, 2015 Sziasztok! Köszi a javaslatokat! Tegnap este beindult, de az első indulás előtte megint alkalmaznom kellett a jól bevált taktikát. Ráadom a gyújtás, zümmög az AC, kattan a relé, majd leveszem a gyújtást. Ezt eljátszottam kb. 8-10-szer és utána pöccre indult az autó. Igyekeztem átnézni közben a vákuumcsöveket újra, és találtam egy elég gázosat. Ha szemből nézed a motort akkor a bal oldalán felül, megy egy cső hátra az injektorhoz. Ha jól teszteltem akkor ez ezen keresztül a motorból jön ki valamilyen levegő, ami megy be az injektorhoz hátra. Na ez kb. teljesen el volt dugulva, tele volt olajsárral. Tudna esetleg valaki erről infót adni, hogy ez mi is pontosan és mi a szerepe? Leszedtem azt a vákuumcsövet is újra amely a MAP szenzort köti össze az injektorral. Ezen keresztül szívja a levegőt szépen, és ha nem fogtam be, akkor lefulladt a motor. Gondolom túl sok levegőt kapott, de javítsatok ki ha tévedtem. Mindenesetre az első beindítás után járt szépen és többször is újra tudtam indítani és pöccre indult. Gyújtást leellenőriztem úgy, hogy lehúztam egy pipát betettem egy másik gyertyát és közben másvalaki meg ráindított, adta a szikrát szépen ( kicsit meg is rázott). Szóval a gyújtás rendben lehet. Ezek alapján megint az üzemanyag ellátásra gyanakszom. Hétvégén kiszereljük az AC-t és megnézzük mi a helyzet vele. De nagyon érdekes, mert ha egyszer elindult, akkor menet közben már nem szokott leállni. Vagy AC relé, nem tudom. Másik kérdés is lenne :) Anno egy pár éve, az autón ki lettek cserélve a motortartó bakok, mert le voltak szakadva. Mindhárom helyére utángyártott lett rakva, amivel csak rosszabb lett, és rázza a kasztnit mint az őrült, 80-90 felett pedig már nagyon hangos, főleg a hátsó üléseknél. ( kipufogó egy pár hónapja lett javítva) Ezek után találtunk egy bontott baloldali bakot, ezzel javult is a helyzet, de nem oldódott meg. Van-e tapasztalatotok az utángyártott gumi bakokkal? Állítólag mind ilyen rossz minőségű, és csak bontottra szabad cserélni. Sikerült is beszerezni 3 bontott jó állapotú bakot, melyeket a hétvégén megpróbálunk beszerelni. Remélem megoldja a rázkódást és jobb lesz. Esetleg volt hasonló problémátok? Előre is köszi! Imi Az a kartergázcső, 10-autóból 9-nél el van dugulva, nagy jelentősége nincs neki. Ha fent van a MAP-szenzor akkor sem kap onnan levegőt, tehát olyan mintha befognád a csövet. Az AC-relét lehet úgy ellenőrizni hogy kihúzod a helyéről, és a 30-87-es lábak helyét összekötöd pölö egy bedugott darab dróttal, ekkor a pumpának azonnal el kell indulnia gyujtás nélkül is. Az hogy jár a pumpa még nem jelent semmit, mert hoznia kell kábé 2liter benzint percenként majdnem 1 bar nyomassal. A 2 litert lehet mérni stoperral meg egy flakonnal, amibe a csö végéd dugod a nyomást csak nyomásmérő órával lehet mérni ugye. A gyujtás sem biztos úgy ha leadja a szikrát a hengeren kívül, mert ha gyenge akkor bent nyomás alatt nem biztos hogy szikrázik. A bakokat passzolom, de szerintem új utángyártot baknak is jónak kell lenie, itt valamiért másért rázkódik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március26, 2015 Megoszt Elküldve Március26, 2015 2 éve cseréltem én is, az oldalsókat Lemförderre, a hátsót Febire. A Febiből teljesen kiszakadt a közepe, a két szélső még mindig hibátlan. ... Másik kérdés is lenne :) Anno egy pár éve, az autón ki lettek cserélve a motortartó bakok, mert le voltak szakadva. Mindhárom helyére utángyártott lett rakva, amivel csak rosszabb lett, és rázza a kasztnit mint az őrült, 80-90 felett pedig már nagyon hangos, főleg a hátsó üléseknél. ( kipufogó egy pár hónapja lett javítva) Ezek után találtunk egy bontott baloldali bakot, ezzel javult is a helyzet, de nem oldódott meg. Van-e tapasztalatotok az utángyártott gumi bakokkal? Állítólag mind ilyen rossz minőségű, és csak bontottra szabad cserélni. Sikerült is beszerezni 3 bontott jó állapotú bakot, melyeket a hétvégén megpróbálunk beszerelni. Remélem megoldja a rázkódást és jobb lesz. Esetleg volt hasonló problémátok? Előre is köszi! Imi Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március26, 2015 Megoszt Elküldve Március26, 2015 Lemförder a gyári. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március26, 2015 Megoszt Elküldve Március26, 2015 Lemförder a gyári. Én azt hittem minden utángyári amióta megállt a szallag. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március26, 2015 Megoszt Elküldve Március26, 2015 2 éve cseréltem én is, az oldalsókat Lemförderre, a hátsót Febire. A Febiből teljesen kiszakadt a közepe, a két szélső még mindig hibátlan. azért ez "nevetséges", egyébként mi az ismérve, hogy cserélni kell? kopog? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március26, 2015 Megoszt Elküldve Március26, 2015 Én azt hittem minden utángyári amióta megállt a szallag. :D No de mi van a füstöléssel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március26, 2015 Megoszt Elküldve Március26, 2015 A gyárba is viszik valahonnét. Persze utána a gyári beszállító is igyekszik olcsósítani, kiadja más helyre a termelést, farag még itt-ott az árból, ami esetenként minőségcsökkenéssel jár együtt. Én azt hittem minden utángyári amióta megállt a szallag. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts