gaga1 Elküldve Február19, 2015 Elküldve Február19, 2015 C20ne nem akad ossze. A tobbi igen. Ez akkor nem jó hír nekem,ugye? :omg:
gaga1 Elküldve Február19, 2015 Elküldve Február19, 2015 A gaga féle c14 se nem akad szíjszakadáskor! Semmi más baja nem lett. :D :D :D
FPepe Elküldve Február19, 2015 Elküldve Február19, 2015 C20ne nem akad ossze. A tobbi igen. C16NZ sem tudtommal.
spzoli Elküldve Február19, 2015 Elküldve Február19, 2015 Hát, cimborámnak az 14nz csúnyán összeakadt, egy másiknak meg az 16nz. :D
wookie Elküldve Február19, 2015 Elküldve Február19, 2015 A c/x14nz az összeakadós, az 14nv c16nz/x16sz c16se c20ne nem tud összeakadni gyári állapotában.
zotya975 Elküldve Február19, 2015 Elküldve Február19, 2015 A gaga féle c14 se nem akad szíjszakadáskor! Semmi más baja nem lett. :D :D :D Vannak még csodák...ha pölö úgy állt meg a vezérműtengely hogy az összes szelep zárva volt. Már ha van olyan pozíció.
daykiller Elküldve Február19, 2015 Elküldve Február19, 2015 Vannak még csodák...ha pölö úgy állt meg a vezérműtengely hogy az összes szelep zárva volt. Már ha van olyan pozíció. Hát... a vezérműtengely jelre állításnál az első hengernél felső holtpont van a negyediknél meg szelepváltás.
zotya975 Elküldve Február20, 2015 Elküldve Február20, 2015 Hát... a vezérműtengely jelre állításnál az első hengernél felső holtpont van a negyediknél meg szelepváltás. Ha nincs teljesen nyitva akkor szemre nem üti meg a dugó..legalábbis úgy láttam.
felhasznaaloo Elküldve Február20, 2015 Elküldve Február20, 2015 Sziasztok, Két kérdésem van: Géptetőt felnyitva alapjáraton a motor szépen ciripel. 1996 X14XE / 16 szelep / Ecotec. Engem nem zavar, és nagyon megsértődtem tegnap, amikor egy kereskedő srác, akit kérdeztem, mennyit adna elméleti síkon érte, beszólt, hogy ajaj micsoda hangja van ennek a szarnak. Egyébként most kezdte el "enni" az olajat 19 éves korában, eddig felső jelzésnél volt még olajcsere előtt is, most, hogy esedékes az olaj, az alsó jelzésnél áll a pálcán 10ezer km futás után. >>Kéne ezzel a hanggal foglalkoznom? Jelez ez valami közelgő gebaszt? Kuplung: valszeg bénán váltok, mert 2 év és 30.000 km után már jóval feljebb fog megint. Amit kérdeznék: hidegen, ha tövig nyomom a kuplungot, nem akarja beengedni 1-esbe csak ha kicsit erőltetem. Ha viszont feljebb engedem a pedált kb. 2 centivel, akkor vált szépen. Úgy tűnik melegen se kell(ene) szőnyegig kinyomnom, hogy váltson. >>A pedál alsó végpontján kéne állítanom? Hogy kell ezt? Vagy oda kéne buherálni valamit, egy ütközőt? >>A kuplungpedál felső végpontjára azt írja a könyv, hogy legyen a fékpedálnál magasabban. Pedig de jó lenne, ha alacsonyabban lehetne. Ennek mi az akadálya/mi szól ellene? Köszi!
zotya975 Elküldve Február20, 2015 Elküldve Február20, 2015 Sziasztok, Két kérdésem van: Géptetőt felnyitva alapjáraton a motor szépen ciripel. 1996 X14XE / 16 szelep / Ecotec. Engem nem zavar, és nagyon megsértődtem tegnap, amikor egy kereskedő srác, akit kérdeztem, mennyit adna elméleti síkon érte, beszólt, hogy ajaj micsoda hangja van ennek a szarnak. Egyébként most kezdte el "enni" az olajat 19 éves korában, eddig felső jelzésnél volt még olajcsere előtt is, most, hogy esedékes az olaj, az alsó jelzésnél áll a pálcán 10ezer km futás után. >>Kéne ezzel a hanggal foglalkoznom? Jelez ez valami közelgő gebaszt? Kuplung: valszeg bénán váltok, mert 2 év és 30.000 km után már jóval feljebb fog megint. Amit kérdeznék: hidegen, ha tövig nyomom a kuplungot, nem akarja beengedni 1-esbe csak ha kicsit erőltetem. Ha viszont feljebb engedem a pedált kb. 2 centivel, akkor vált szépen. Úgy tűnik melegen se kell(ene) szőnyegig kinyomnom, hogy váltson. >>A pedál alsó végpontján kéne állítanom? Hogy kell ezt? Vagy oda kéne buherálni valamit, egy ütközőt? >>A kuplungpedál felső végpontjára azt írja a könyv, hogy legyen a fékpedálnál magasabban. Pedig de jó lenne, ha alacsonyabban lehetne. Ennek mi az akadálya/mi szól ellene? Köszi! Nekem ami ciripel vagy talán halkan kattog az az injektor, meg a trafó, meg talán az ékszíj vagy a generátor csapágy. Meg aztán a váltóból talán a kinyomócsapágy, kinyomásnál a kuplung pedál tengelye, meg még pár dolog amit nem tudok beazonosítani. De egy 21 éves autónál nem is akarok. :icon1: Jelöld be a menetes száron hol van most az állító csavar, aztán tekergesd ide-oda, ha jobb lesz akkor hagyd úgy. Talán azért kell feljebb állnia a kuplung pedálnak, hogy ha hirtelen taposol rá véletlenül se lehessen összekeverni a fék-kuplungot. De ezt csak én gondolom. 1
Patesz29 Elküldve Február21, 2015 Elküldve Február21, 2015 Sziasztok!Ma olyan hiba jött elő a kocsimon,hogy szerintem a gázbowden felakadhatott vagy ilyesmi mert menetközben felpörgött a kocsi és nem jött vissza a gázpedál.Mitől lehet ez?Most a motor felöli végét beolajoztam és így használható lett de nem az igazi így szerintem....
zotya91 Elküldve Február21, 2015 Elküldve Február21, 2015 Sziasztok!Ma olyan hiba jött elő a kocsimon,hogy szerintem a gázbowden felakadhatott vagy ilyesmi mert menetközben felpörgött a kocsi és nem jött vissza a gázpedál.Mitől lehet ez?Most a motor felöli végét beolajoztam és így használható lett de nem az igazi így szerintem.... Hali! Nekem is volt már hogy egyszer megszorult, én úgy csináltam, hogy a motor felőli végét fölemeltem amennyire lehetett (fojtó szelepről le kell kötni) majd 2-3 mL WD-40-et fecskendő és tűvel belenyomtam, az utastérbe kifolyt egy kicsi, és azóta tökéletes, mindez már több mint 1 éve volt. 1
Patesz29 Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 Hali! Nekem is volt már hogy egyszer megszorult, én úgy csináltam, hogy a motor felőli végét fölemeltem amennyire lehetett (fojtó szelepről le kell kötni) majd 2-3 mL WD-40-et fecskendő és tűvel belenyomtam, az utastérbe kifolyt egy kicsi, és azóta tökéletes, mindez már több mint 1 éve volt. Köszi!Ma befujkáltam és úgy néz ki jó lesz.
Patesz29 Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 Viszont lenne egy másik kérdésem az mitől lehet,hogy néha a motor felől ilyen fortyogó bugyborékoló hangot hallok ami a szerintem a hűtő kiegyenlítő tartályából jön.Nemrég volt vezérműszíj cserélve és akkor lett leengedve a víz lehet,hogy nem lett lelégtelenítve???
zotya975 Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 Viszont lenne egy másik kérdésem az mitől lehet,hogy néha a motor felől ilyen fortyogó bugyborékoló hangot hallok ami a szerintem a hűtő kiegyenlítő tartályából jön.Nemrég volt vezérműszíj cserélve és akkor lett leengedve a víz lehet,hogy nem lett lelégtelenítve??? Valószinűleg levegő maradt a rendszerben és az kutttyog, motorfüggő hogy ki kell ereszteni vagy kidolgozza.
epk947 Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 Sziasztok, Két kérdésem van: Géptetőt felnyitva alapjáraton a motor szépen ciripel. 1996 X14XE / 16 szelep / Ecotec. Engem nem zavar, és nagyon megsértődtem tegnap, amikor egy kereskedő srác, akit kérdeztem, mennyit adna elméleti síkon érte, beszólt, hogy ajaj micsoda hangja van ennek a szarnak. Egyébként most kezdte el "enni" az olajat 19 éves korában, eddig felső jelzésnél volt még olajcsere előtt is, most, hogy esedékes az olaj, az alsó jelzésnél áll a pálcán 10ezer km futás után. >>Kéne ezzel a hanggal foglalkoznom? Jelez ez valami közelgő gebaszt? Kuplung: valszeg bénán váltok, mert 2 év és 30.000 km után már jóval feljebb fog megint. Amit kérdeznék: hidegen, ha tövig nyomom a kuplungot, nem akarja beengedni 1-esbe csak ha kicsit erőltetem. Ha viszont feljebb engedem a pedált kb. 2 centivel, akkor vált szépen. Úgy tűnik melegen se kell(ene) szőnyegig kinyomnom, hogy váltson. >>A pedál alsó végpontján kéne állítanom? Hogy kell ezt? Vagy oda kéne buherálni valamit, egy ütközőt? >>A kuplungpedál felső végpontjára azt írja a könyv, hogy legyen a fékpedálnál magasabban. Pedig de jó lenne, ha alacsonyabban lehetne. Ennek mi az akadálya/mi szól ellene? Köszi! Tölts rá 1 litert, vagy cserélj olajat a felső szintig és meghallod a különbséget! 1
daykiller Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 Valószinűleg levegő maradt a rendszerben és az kutttyog, motorfüggő hogy ki kell ereszteni vagy kidolgozza. Termosztátcserénél megint leengedtük a vizet és visszatöltöttük, plusz kapott némi pluszt pótolva, ami elfolyt. Megint ugyanúgy csináltuk ahogy a múltkor és nem bugyborog... Nem légtelenítettük, mert megoldotta... nem értem, hogy másnál miért levegősödik be.
Szabeee Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 Sziasztok. Segítségeteket szertném kérni olyan problémám van az F 1.6 8v 99 es évj astrámmal, hogy a kilóméteróra világítás néha van néha nincs ez mitöl lehet ? Álltalános probléma vagy csak nállam jelentkezik? az index, helyzetjelző távolsági stb jelzők mind müködnek csak a kilóméteróra roszalkodik. Segítségeteket előre is köszönöm.
zotya975 Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 Termosztátcserénél megint leengedtük a vizet és visszatöltöttük, plusz kapott némi pluszt pótolva, ami elfolyt. Megint ugyanúgy csináltuk ahogy a múltkor és nem bugyborog... Nem légtelenítettük, mert megoldotta... nem értem, hogy másnál miért levegősödik be. Én sem értem, mert nekem azóta bugyogott hogy megvettem olyan 4000-nél kezdett kuytorogni, közben lekerült a hengerfej, többször lett feltöltve a kutyogás maradt. Aztán egyszer csak megszünt..a fene sem érti. De van egy elméletem...a radiátorokkal szívok a lakásban állandóan levegős lesz a rendszer. Azt mondta egy szerelő, hogy valahol tömítetlen a rendszer, annyira nem hogy viz jusson ki, de amikor visszahül a vákum levegőt szív be. Aztán vagy igy van vagy nem, de lehetséges szerintem.
daykiller Elküldve Február23, 2015 Elküldve Február23, 2015 Én sem értem, mert nekem azóta bugyogott hogy megvettem olyan 4000-nél kezdett kuytorogni, közben lekerült a hengerfej, többször lett feltöltve a kutyogás maradt. Aztán egyszer csak megszünt..a fene sem érti. De van egy elméletem...a radiátorokkal szívok a lakásban állandóan levegős lesz a rendszer. Azt mondta egy szerelő, hogy valahol tömítetlen a rendszer, annyira nem hogy viz jusson ki, de amikor visszahül a vákum levegőt szív be. Aztán vagy igy van vagy nem, de lehetséges szerintem. Ez mondjuk lehet.
felhasznaaloo Elküldve Február23, 2015 Elküldve Február23, 2015 Tölts rá 1 litert, vagy cserélj olajat a felső szintig és meghallod a különbséget! Köszi. Amekkora állat vagyok ez magamtól eszembe se jutott volna. . . Amúgy persze "mingyá" cserélek olajat. Más: jobb első kerékcsapágy csere után pár hónappal a bal is elkezdte a zúgást, más hangon, más sebességnél, de most már szinte tuti. Mért is nem cseréltettem ki mind a kettőt egyúttal?!
ramos04 Elküldve Február24, 2015 Elküldve Február24, 2015 Sziasztok! Ismét segítséget szeretnék kérni tőletek, hátha találkozott valaki ilyennel. Az autóm egy 93as c14nz astra. A hiba: ha menet közben kinyomom a kuplungot a motor felpörög és vagy elekezd ugrálni az alapjárat vagy nagyon magas fordulaton pörög. Ez üzem melegen jelentkezik a leginkább. Motor lámpa is világít de nem mindig. Amikor ez van akkor fehéren füstöl is. Kivillogtattam és az alapjárati szelepet hozta ki. Vettem bele újjat a csere megvolt folytószelep poti csere is volt. A vákuum csöveket kitisztítottam, DE a probléma nem szünt meg. Nincs másik hibakód sem csak ugyan az. Indításkor szépen jár semmi jele hibának, ha elindulok akkor már gáz van. Mi a f.aksz lehet még???
Recommended Posts