spzoli Elküldve Február19, 2015 Megoszt Elküldve Február19, 2015 C20ne nem akad ossze. A tobbi igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaga1 Elküldve Február19, 2015 Megoszt Elküldve Február19, 2015 C20ne nem akad ossze. A tobbi igen. Ez akkor nem jó hír nekem,ugye? :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaga1 Elküldve Február19, 2015 Megoszt Elküldve Február19, 2015 A gaga féle c14 se nem akad szíjszakadáskor! Semmi más baja nem lett. :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február19, 2015 Megoszt Elküldve Február19, 2015 Az 1.6-ok sem akadnak össze. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február19, 2015 Megoszt Elküldve Február19, 2015 C20ne nem akad ossze. A tobbi igen. C16NZ sem tudtommal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február19, 2015 Megoszt Elküldve Február19, 2015 Hát, cimborámnak az 14nz csúnyán összeakadt, egy másiknak meg az 16nz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február19, 2015 Megoszt Elküldve Február19, 2015 A c/x14nz az összeakadós, az 14nv c16nz/x16sz c16se c20ne nem tud összeakadni gyári állapotában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február19, 2015 Megoszt Elküldve Február19, 2015 A gaga féle c14 se nem akad szíjszakadáskor! Semmi más baja nem lett. :D :D :D Vannak még csodák...ha pölö úgy állt meg a vezérműtengely hogy az összes szelep zárva volt. Már ha van olyan pozíció. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február19, 2015 Megoszt Elküldve Február19, 2015 Vannak még csodák...ha pölö úgy állt meg a vezérműtengely hogy az összes szelep zárva volt. Már ha van olyan pozíció. Hát... a vezérműtengely jelre állításnál az első hengernél felső holtpont van a negyediknél meg szelepváltás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február20, 2015 Megoszt Elküldve Február20, 2015 Hát... a vezérműtengely jelre állításnál az első hengernél felső holtpont van a negyediknél meg szelepváltás. Ha nincs teljesen nyitva akkor szemre nem üti meg a dugó..legalábbis úgy láttam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Február20, 2015 Megoszt Elküldve Február20, 2015 Sziasztok, Két kérdésem van: Géptetőt felnyitva alapjáraton a motor szépen ciripel. 1996 X14XE / 16 szelep / Ecotec. Engem nem zavar, és nagyon megsértődtem tegnap, amikor egy kereskedő srác, akit kérdeztem, mennyit adna elméleti síkon érte, beszólt, hogy ajaj micsoda hangja van ennek a szarnak. Egyébként most kezdte el "enni" az olajat 19 éves korában, eddig felső jelzésnél volt még olajcsere előtt is, most, hogy esedékes az olaj, az alsó jelzésnél áll a pálcán 10ezer km futás után. >>Kéne ezzel a hanggal foglalkoznom? Jelez ez valami közelgő gebaszt? Kuplung: valszeg bénán váltok, mert 2 év és 30.000 km után már jóval feljebb fog megint. Amit kérdeznék: hidegen, ha tövig nyomom a kuplungot, nem akarja beengedni 1-esbe csak ha kicsit erőltetem. Ha viszont feljebb engedem a pedált kb. 2 centivel, akkor vált szépen. Úgy tűnik melegen se kell(ene) szőnyegig kinyomnom, hogy váltson. >>A pedál alsó végpontján kéne állítanom? Hogy kell ezt? Vagy oda kéne buherálni valamit, egy ütközőt? >>A kuplungpedál felső végpontjára azt írja a könyv, hogy legyen a fékpedálnál magasabban. Pedig de jó lenne, ha alacsonyabban lehetne. Ennek mi az akadálya/mi szól ellene? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február20, 2015 Megoszt Elküldve Február20, 2015 Sziasztok, Két kérdésem van: Géptetőt felnyitva alapjáraton a motor szépen ciripel. 1996 X14XE / 16 szelep / Ecotec. Engem nem zavar, és nagyon megsértődtem tegnap, amikor egy kereskedő srác, akit kérdeztem, mennyit adna elméleti síkon érte, beszólt, hogy ajaj micsoda hangja van ennek a szarnak. Egyébként most kezdte el "enni" az olajat 19 éves korában, eddig felső jelzésnél volt még olajcsere előtt is, most, hogy esedékes az olaj, az alsó jelzésnél áll a pálcán 10ezer km futás után. >>Kéne ezzel a hanggal foglalkoznom? Jelez ez valami közelgő gebaszt? Kuplung: valszeg bénán váltok, mert 2 év és 30.000 km után már jóval feljebb fog megint. Amit kérdeznék: hidegen, ha tövig nyomom a kuplungot, nem akarja beengedni 1-esbe csak ha kicsit erőltetem. Ha viszont feljebb engedem a pedált kb. 2 centivel, akkor vált szépen. Úgy tűnik melegen se kell(ene) szőnyegig kinyomnom, hogy váltson. >>A pedál alsó végpontján kéne állítanom? Hogy kell ezt? Vagy oda kéne buherálni valamit, egy ütközőt? >>A kuplungpedál felső végpontjára azt írja a könyv, hogy legyen a fékpedálnál magasabban. Pedig de jó lenne, ha alacsonyabban lehetne. Ennek mi az akadálya/mi szól ellene? Köszi! Nekem ami ciripel vagy talán halkan kattog az az injektor, meg a trafó, meg talán az ékszíj vagy a generátor csapágy. Meg aztán a váltóból talán a kinyomócsapágy, kinyomásnál a kuplung pedál tengelye, meg még pár dolog amit nem tudok beazonosítani. De egy 21 éves autónál nem is akarok. :icon1: Jelöld be a menetes száron hol van most az állító csavar, aztán tekergesd ide-oda, ha jobb lesz akkor hagyd úgy. Talán azért kell feljebb állnia a kuplung pedálnak, hogy ha hirtelen taposol rá véletlenül se lehessen összekeverni a fék-kuplungot. De ezt csak én gondolom. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Patesz29 Elküldve Február21, 2015 Megoszt Elküldve Február21, 2015 Sziasztok!Ma olyan hiba jött elő a kocsimon,hogy szerintem a gázbowden felakadhatott vagy ilyesmi mert menetközben felpörgött a kocsi és nem jött vissza a gázpedál.Mitől lehet ez?Most a motor felöli végét beolajoztam és így használható lett de nem az igazi így szerintem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Február21, 2015 Megoszt Elküldve Február21, 2015 Sziasztok!Ma olyan hiba jött elő a kocsimon,hogy szerintem a gázbowden felakadhatott vagy ilyesmi mert menetközben felpörgött a kocsi és nem jött vissza a gázpedál.Mitől lehet ez?Most a motor felöli végét beolajoztam és így használható lett de nem az igazi így szerintem.... Hali! Nekem is volt már hogy egyszer megszorult, én úgy csináltam, hogy a motor felőli végét fölemeltem amennyire lehetett (fojtó szelepről le kell kötni) majd 2-3 mL WD-40-et fecskendő és tűvel belenyomtam, az utastérbe kifolyt egy kicsi, és azóta tökéletes, mindez már több mint 1 éve volt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Patesz29 Elküldve Február22, 2015 Megoszt Elküldve Február22, 2015 Hali! Nekem is volt már hogy egyszer megszorult, én úgy csináltam, hogy a motor felőli végét fölemeltem amennyire lehetett (fojtó szelepről le kell kötni) majd 2-3 mL WD-40-et fecskendő és tűvel belenyomtam, az utastérbe kifolyt egy kicsi, és azóta tökéletes, mindez már több mint 1 éve volt. Köszi!Ma befujkáltam és úgy néz ki jó lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Patesz29 Elküldve Február22, 2015 Megoszt Elküldve Február22, 2015 Viszont lenne egy másik kérdésem az mitől lehet,hogy néha a motor felől ilyen fortyogó bugyborékoló hangot hallok ami a szerintem a hűtő kiegyenlítő tartályából jön.Nemrég volt vezérműszíj cserélve és akkor lett leengedve a víz lehet,hogy nem lett lelégtelenítve??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2015 Megoszt Elküldve Február22, 2015 Viszont lenne egy másik kérdésem az mitől lehet,hogy néha a motor felől ilyen fortyogó bugyborékoló hangot hallok ami a szerintem a hűtő kiegyenlítő tartályából jön.Nemrég volt vezérműszíj cserélve és akkor lett leengedve a víz lehet,hogy nem lett lelégtelenítve??? Valószinűleg levegő maradt a rendszerben és az kutttyog, motorfüggő hogy ki kell ereszteni vagy kidolgozza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február22, 2015 Megoszt Elküldve Február22, 2015 Sziasztok, Két kérdésem van: Géptetőt felnyitva alapjáraton a motor szépen ciripel. 1996 X14XE / 16 szelep / Ecotec. Engem nem zavar, és nagyon megsértődtem tegnap, amikor egy kereskedő srác, akit kérdeztem, mennyit adna elméleti síkon érte, beszólt, hogy ajaj micsoda hangja van ennek a szarnak. Egyébként most kezdte el "enni" az olajat 19 éves korában, eddig felső jelzésnél volt még olajcsere előtt is, most, hogy esedékes az olaj, az alsó jelzésnél áll a pálcán 10ezer km futás után. >>Kéne ezzel a hanggal foglalkoznom? Jelez ez valami közelgő gebaszt? Kuplung: valszeg bénán váltok, mert 2 év és 30.000 km után már jóval feljebb fog megint. Amit kérdeznék: hidegen, ha tövig nyomom a kuplungot, nem akarja beengedni 1-esbe csak ha kicsit erőltetem. Ha viszont feljebb engedem a pedált kb. 2 centivel, akkor vált szépen. Úgy tűnik melegen se kell(ene) szőnyegig kinyomnom, hogy váltson. >>A pedál alsó végpontján kéne állítanom? Hogy kell ezt? Vagy oda kéne buherálni valamit, egy ütközőt? >>A kuplungpedál felső végpontjára azt írja a könyv, hogy legyen a fékpedálnál magasabban. Pedig de jó lenne, ha alacsonyabban lehetne. Ennek mi az akadálya/mi szól ellene? Köszi! Tölts rá 1 litert, vagy cserélj olajat a felső szintig és meghallod a különbséget! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február22, 2015 Megoszt Elküldve Február22, 2015 Valószinűleg levegő maradt a rendszerben és az kutttyog, motorfüggő hogy ki kell ereszteni vagy kidolgozza. Termosztátcserénél megint leengedtük a vizet és visszatöltöttük, plusz kapott némi pluszt pótolva, ami elfolyt. Megint ugyanúgy csináltuk ahogy a múltkor és nem bugyborog... Nem légtelenítettük, mert megoldotta... nem értem, hogy másnál miért levegősödik be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabeee Elküldve Február22, 2015 Megoszt Elküldve Február22, 2015 Sziasztok. Segítségeteket szertném kérni olyan problémám van az F 1.6 8v 99 es évj astrámmal, hogy a kilóméteróra világítás néha van néha nincs ez mitöl lehet ? Álltalános probléma vagy csak nállam jelentkezik? az index, helyzetjelző távolsági stb jelzők mind müködnek csak a kilóméteróra roszalkodik. Segítségeteket előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2015 Megoszt Elküldve Február22, 2015 Termosztátcserénél megint leengedtük a vizet és visszatöltöttük, plusz kapott némi pluszt pótolva, ami elfolyt. Megint ugyanúgy csináltuk ahogy a múltkor és nem bugyborog... Nem légtelenítettük, mert megoldotta... nem értem, hogy másnál miért levegősödik be. Én sem értem, mert nekem azóta bugyogott hogy megvettem olyan 4000-nél kezdett kuytorogni, közben lekerült a hengerfej, többször lett feltöltve a kutyogás maradt. Aztán egyszer csak megszünt..a fene sem érti. De van egy elméletem...a radiátorokkal szívok a lakásban állandóan levegős lesz a rendszer. Azt mondta egy szerelő, hogy valahol tömítetlen a rendszer, annyira nem hogy viz jusson ki, de amikor visszahül a vákum levegőt szív be. Aztán vagy igy van vagy nem, de lehetséges szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február23, 2015 Megoszt Elküldve Február23, 2015 Én sem értem, mert nekem azóta bugyogott hogy megvettem olyan 4000-nél kezdett kuytorogni, közben lekerült a hengerfej, többször lett feltöltve a kutyogás maradt. Aztán egyszer csak megszünt..a fene sem érti. De van egy elméletem...a radiátorokkal szívok a lakásban állandóan levegős lesz a rendszer. Azt mondta egy szerelő, hogy valahol tömítetlen a rendszer, annyira nem hogy viz jusson ki, de amikor visszahül a vákum levegőt szív be. Aztán vagy igy van vagy nem, de lehetséges szerintem. Ez mondjuk lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Február23, 2015 Megoszt Elküldve Február23, 2015 Tölts rá 1 litert, vagy cserélj olajat a felső szintig és meghallod a különbséget! Köszi. Amekkora állat vagyok ez magamtól eszembe se jutott volna. . . Amúgy persze "mingyá" cserélek olajat. Más: jobb első kerékcsapágy csere után pár hónappal a bal is elkezdte a zúgást, más hangon, más sebességnél, de most már szinte tuti. Mért is nem cseréltettem ki mind a kettőt egyúttal?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Február23, 2015 Megoszt Elküldve Február23, 2015 Úgy tudom az X16SZR sem akad össze. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ramos04 Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 Sziasztok! Ismét segítséget szeretnék kérni tőletek, hátha találkozott valaki ilyennel. Az autóm egy 93as c14nz astra. A hiba: ha menet közben kinyomom a kuplungot a motor felpörög és vagy elekezd ugrálni az alapjárat vagy nagyon magas fordulaton pörög. Ez üzem melegen jelentkezik a leginkább. Motor lámpa is világít de nem mindig. Amikor ez van akkor fehéren füstöl is. Kivillogtattam és az alapjárati szelepet hozta ki. Vettem bele újjat a csere megvolt folytószelep poti csere is volt. A vákuum csöveket kitisztítottam, DE a probléma nem szünt meg. Nincs másik hibakód sem csak ugyan az. Indításkor szépen jár semmi jele hibának, ha elindulok akkor már gáz van. Mi a f.aksz lehet még??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts