istván Elküldve Július22, 2005 Megoszt Elküldve Július22, 2005 Nah az iment szetbontottam mindent, ablaktorlok osszes muanyag boritas stb es elkentem 3/4 tubus FBS-t, remelem jo lesz :( Ami rossz, hogy csak ilyen attetszo szinu volt a helyi barkacsboltban, es hat nem a legszebben nez ki. Valamivel le kene kenni picit vagy nemtom. Én feketét és hőállót (habár ez szerintem nem muszáj, de csak ilyen volt) használtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július22, 2005 Megoszt Elküldve Július22, 2005 Én is megcsináltam ezt a tömítéses projectet a héten. Akkor ért a meglepetés, amikor az ablaktörlők levétele után levettem a műanyag takarót a szélvédő aljáról: nem is volt gumicsík a szélvédő alján, de a műanyag fedélben sem :shock: Természetesen rendesen tele volt porral meg falevéllel minden, a szűrő is érdekesen nézett ki. Végül is elnyomtam vagy háromnegyed tubus sziloplasztot a műanyag és az üveg közé, remélem nem ereszt így a gumicsík nélkül sem. Lehet ilyet újonnan kapni valahol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július22, 2005 Megoszt Elküldve Július22, 2005 Köszi! Akkor nekiállok a hétvégén. Jól látod, félve állok neki a feszegetésnek, mert ősszel a gyári rövid kerékkulccsal, mikor húztam meg a kerékcsavarokat, simán eltörtem egyet. (Előtte a metróban szakadt le a kapaszkodó, amit megfogtam... :( ) fogadjunk, hogy azon a héten picit tulzásba vitted a badi bildinget :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Július23, 2005 Megoszt Elküldve Július23, 2005 Én is megcsináltam ezt a tömítéses projectet a héten. Akkor ért a meglepetés, amikor az ablaktörlők levétele után levettem a műanyag takarót a szélvédő aljáról: nem is volt gumicsík a szélvédő alján, de a műanyag fedélben sem :shock: Természetesen rendesen tele volt porral meg falevéllel minden, a szűrő is érdekesen nézett ki. Végül is elnyomtam vagy háromnegyed tubus sziloplasztot a műanyag és az üveg közé, remélem nem ereszt így a gumicsík nélkül sem. Lehet ilyet újonnan kapni valahol? A muanyag takaro aljaban egy szivacs van, ami rasimul az uveg elen levo gumikeretre. Es hat mivel szivacs, meg oreg is, nekem mar elegge meg van kemenyedve, illetve itt ott felvette a regi gumi keret alakjat. Ugyhogy valoszinu az mar nem mindenhol ved. Ezert en bekentem kivul az uveg es a muanyag kozotti rest is. Egyebkent ezzel a gumi kerettel vigyazni kell, nekem az elozo szelvedom ganyoltan volt berakva es valahol ahol serult volt a gumicsik befolyt az utasterbe a viz, ra a biztositek tablara meg a riasztora... majdnem tonkre is ment, meg tavaly telen zarlatott kapott egy rele es megallt az auto. Szerk: most autoztam vele esoben egy jo fel orat, es egyaltalan nem parasodnak az uvegek, ugy nez ki jol sikerult a muvelet :( thx mindenkinek Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július23, 2005 Megoszt Elküldve Július23, 2005 Ma én is mentem vele esős időben, és egyáltalán nem párásodott. Ezexerint nagyon nem ronthattam el :roll: Nyomtam sziloplasztból egy jó vastag csíkot a szélvédő aljára, mielőtt visszatettem a műanyag takarót, plusz a műanyag felső élénél is végigtömítettem. Nem mondom, hogy nagyon esztétikus, de legalább talán műxik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Leftwitch Elküldve Július24, 2005 Megoszt Elküldve Július24, 2005 Sziasztok... Olyan problémám lenne,hogy beázik a tetőablak.Kiokosítottak hogy nem a szigeteléssel van a baj,hanem valószínüleg azok a csatornák vannak eldugulva,ahol el kéne folynia a víznek.Bal oldalon elöl találtam is egy lyukat ami valszeg az,de nagyon hülye helyen van,úgyhogy a másik végétől kéne neki állni,de fogalmam sincs hogy hol van.Tudja valaki?És hogy tisztítsam?Egy hosszú drótra gondoltam,vagy mi van akkor ha öntök bele valahogy felülről lefolyó tisztítót?Nagy hülyeség? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július24, 2005 Megoszt Elküldve Július24, 2005 Éredekes jelenséget produkált ma hidegindítás után az én X16XEL mocikám, mert gyorsítás után sebességváltáskor igenigen lassan engedte csak vissza a fordulatot.Ezt üzemmelegen is produkálta, majd egy 35km erőteljes 140-150km/h-s előzgetős terhelésváltogatós üzem után elhagyta.Esetleg v.mi tipp, hogy mi fog elkoszolódni a masinámban? :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július24, 2005 Megoszt Elküldve Július24, 2005 Az alapjárati motor gyanús. MEg a folytószelepházat is ki kellene kormolni. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július25, 2005 Megoszt Elküldve Július25, 2005 Sziasztok... Olyan problémám lenne,hogy beázik a tetőablak.Kiokosítottak hogy nem a szigeteléssel van a baj,hanem valószínüleg azok a csatornák vannak eldugulva,ahol el kéne folynia a víznek.Bal oldalon elöl találtam is egy lyukat ami valszeg az,de nagyon hülye helyen van,úgyhogy a másik végétől kéne neki állni,de fogalmam sincs hogy hol van.Tudja valaki?És hogy tisztítsam?Egy hosszú drótra gondoltam,vagy mi van akkor ha öntök bele valahogy felülről lefolyó tisztítót?Nagy hülyeség? Sztem nem hülyeség. Egy próbát megér, ráadásul kiderül, hogy tényleg az elvezető csatornák miatt ázik-e be, vagy az üvegragasztása engedett-e el. Maegfigyelteds már nagy esőben, hogy hol folyík be a víz? Nekem a keret és az üveg között ázott be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Leftwitch Elküldve Július25, 2005 Megoszt Elküldve Július25, 2005 Pontosan nem tudom hogy hol ázik be,de szerintem az üveggel nincs baj,ott még sose láttam vizet.A tekerőnél és a belső világítás lámpájánál szokott csöpögni és utoljára a jobb oldali napellenzőnél a kárpit is nedves :( volt.Úgy vettem észre hogy ha orral állok be a parkolóba akkor nincs baj,de ha fordítva,akkor jön az égi "áldás".Mivel kicsit emelkedik a parkoló úgy tünik hogy hátrafelé el tud folyni így csak az elsők közül lehet valamelyik (vagy mindkettő) eldugulva...Ma megpróbálom kinyomozni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július25, 2005 Megoszt Elküldve Július25, 2005 Vagy az egyik csöved lecsúszott. De még nem találkoztam ilyennel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyuri_bácsi Elküldve Július25, 2005 Megoszt Elküldve Július25, 2005 Nekem olyan problémám lenne, hogy az alapjárat menet közben nagyon ingadozik, rángat az ótó. Pöccre indul a motor, szépen 1100 környékén tartja a fordulatot, fokozatosan visszaengedi 700 körülire. Ha gurul az autó, hallani és érezni is, hogy ingadozik az alapjárat. Kinyomott kuplungnál felugrik 1000-re is. Ha megállok megint beáll 700 körülre. Már kétszer tisztító adalékot is öntöttem a benzinbe, hátha kipucol valamit, de nem lett jobb. Gondolom az alapjárati motort kellene kitisztítani, de ha már szerelőhöz viszem megnézzen-e mást is? Kicsit furcsa, hogy álló helyzetben minden jó. Volt már valakinek hasonló? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július25, 2005 Megoszt Elküldve Július25, 2005 Az alapjárati motor gyanús. MEg a folytószelepházat is ki kellene kormolni. :( Na akkor ezekkel kezdem!Thx a tippet! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Július25, 2005 Megoszt Elküldve Július25, 2005 Sziasztok... Olyan problémám lenne,hogy beázik a tetőablak.Kiokosítottak hogy nem a szigeteléssel van a baj,hanem valószínüleg azok a csatornák vannak eldugulva,ahol el kéne folynia a víznek.Bal oldalon elöl találtam is egy lyukat ami valszeg az,de nagyon hülye helyen van,úgyhogy a másik végétől kéne neki állni,de fogalmam sincs hogy hol van.Tudja valaki?És hogy tisztítsam?Egy hosszú drótra gondoltam,vagy mi van akkor ha öntök bele valahogy felülről lefolyó tisztítót?Nagy hülyeség? A lefolyótisztító nagyon erősen korodáló anyag. Nem támadja meg a fényezést vagy a kasznit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjoc Elküldve Július25, 2005 Megoszt Elküldve Július25, 2005 Nekem olyan problémám lenne, hogy az alapjárat menet közben nagyon ingadozik, rángat az ótó. Pöccre indul a motor, szépen 1100 környékén tartja a fordulatot, fokozatosan visszaengedi 700 körülire. Ha gurul az autó, hallani és érezni is, hogy ingadozik az alapjárat. Kinyomott kuplungnál felugrik 1000-re is. Ha megállok megint beáll 700 körülre. Már kétszer tisztító adalékot is öntöttem a benzinbe, hátha kipucol valamit, de nem lett jobb. Gondolom az alapjárati motort kellene kitisztítani, de ha már szerelőhöz viszem megnézzen-e mást is? Kicsit furcsa, hogy álló helyzetben minden jó. Volt már valakinek hasonló? Nekem volt! Nagyszervíz utánn eltűnt 8) , a takarítás semminek nem fog ártani, + esetleg gyertyacsere, ha megérett a cserére. Nekem megtorpant hirtelen gázadásnál, gyertyacsere után semmi gond nem volt vele! De csak gyári gyertyát tegyél bele! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyuri_bácsi Elküldve Július25, 2005 Megoszt Elküldve Július25, 2005 Ősszel műszaki előt volt olaj és gyertyacsere. Azzal szerintem nem lesz gond, de azért ráskubizok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Leftwitch Elküldve Július25, 2005 Megoszt Elküldve Július25, 2005 Jelentem (remélem) megoldódott a tetőablak beázás probléma.Két liter víz sarkokba való elöntözgetése után kiderült hogy jobb oldali első csatorna van eldugulva.Lebontottam a boritást belül az anyós ülés lábterénél és némi kutakodás után megtaláltam a gumi csövet -ami fentről jön- egy nagy darab szivacs mögött.A lényeg hogy olyan volt a vége mintha össze lett volna olvadva.(?)Levágtam vagy két centit és már dőlt is a víz ami addig felhalmozódott a csőben.Szóval úgy tűnik hogy jó lesz,persze ez csak az első nagyobb esőben fog kiderülni.Lefolyótisztító nem kellett. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
2004tiborc Elküldve Július26, 2005 Megoszt Elküldve Július26, 2005 Jelentem (remélem) megoldódott a tetőablak beázás probléma.Két liter víz sarkokba való elöntözgetése után kiderült hogy jobb oldali első csatorna van eldugulva.Lebontottam a boritást belül az anyós ülés lábterénél és némi kutakodás után megtaláltam a gumi csövet -ami fentről jön- egy nagy darab szivacs mögött.A lényeg hogy olyan volt a vége mintha össze lett volna olvadva.(?)Levágtam vagy két centit és már dőlt is a víz ami addig felhalmozódott a csőben.Szóval úgy tűnik hogy jó lesz,persze ez csak az első nagyobb esőben fog kiderülni.Lefolyótisztító nem kellett. :( Nem csinaltal kepet a muveletrol? Az enyem nem tetoablakos, de jobb oldalon a szivacs mindig beazik. Az ablaknal elszigeteltem szilikonnal, ott nem folyhat be, mashol peddig nem latom. Az elso szivacsot - amin egy reteg gumi is van - meg nem vettem ki, ugy latom el kellene vagjam, es fel meg a muszerfal moge is. A padloszonyeget es a masik szivacsot mar elvagtam, mert maskeppen nem tudtam kiszedni es kiszaritani az autot. De a problema meg nem oldodott meg, mert essoben meg mindig bekerul a viz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Július26, 2005 Megoszt Elküldve Július26, 2005 Hali! Nem tudom mennyire "általános probléma" az enyém, de már többször is kérdezősködtem felőle, mégsem tudott senki segíteni, hát most hátha: Az alapjáratom néha elég magas, úgy 1400 körülire is felmegy, és ott is marad. Volt már olyan is, hogy 1200 és 1700 közt ingadozott folyamatosan. Az alapjárati motort már kipucoltam, a jelenség mégsem szünt meg. Ja, és ez a betegség álltalában nyáron szokott jelentkezni. Úgy szoktam orvosolni a bajt, hogy újra indítom a motort. Akkor már teljesen jó az alapjárat. (Magyarul álltalában csak első indításoknál jelentkezik.) Mi lehet a probléma? Valami hosszabb távú megoldás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Július26, 2005 Megoszt Elküldve Július26, 2005 Sziasztok.:-) ABS gondom van. Elvileg jó mind a 4 jeladóm, de mégsem mükszik. Ráfékeztem erősen, vizes füvön és csúsztak a kerekek.:-( Mit érdemes megnézni, hol lehet még bibi ? A biztosítékok jók kivétel nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Július26, 2005 Megoszt Elküldve Július26, 2005 pl féklámpák nem égtek e ki. mert ha azok kiégnek automatikusan kikapcsolja az abst pl... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július26, 2005 Megoszt Elküldve Július26, 2005 Szantazoli! Pedig az még lehet az alapjárati moci, vagy valahol fals levegőt kap. Vagy nem fogyaszt sokat? Hőmérséklet jeladót is érdemes lenne megnézni... Egyhapsi! Világít az ABS check? Indításkor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Leftwitch Elküldve Július26, 2005 Megoszt Elküldve Július26, 2005 Nem csinaltal kepet a muveletrol? Az enyem nem tetoablakos, de jobb oldalon a szivacs mindig beazik. Az ablaknal elszigeteltem szilikonnal, ott nem folyhat be, mashol peddig nem latom. Az elso szivacsot - amin egy reteg gumi is van - meg nem vettem ki, ugy latom el kellene vagjam, es fel meg a muszerfal moge is. A padloszonyeget es a masik szivacsot mar elvagtam, mert maskeppen nem tudtam kiszedni es kiszaritani az autot. De a problema meg nem oldodott meg, mert essoben meg mindig bekerul a viz. Képet sajna nem csináltam,eszembe sem jutott,de szerintem a problémádra más a megoldás.Úgy gondolom (nem biztos hogy így is van!) hogy csak a tetőablakos kocsiknál van ez a gumicsöves megoldás,mivel a cső a tetőablak egység sarkától indul,egész pontosan mind a négy sarkától egy-egy,olyan minha egy kádnak négy lefolyója lenne,gondolom azért hogy bármilyen ferdén is álljon a kocsi,el tudjon folyni a víz.(na ezt jól kiveséztem :( )Nem tudom milyen szivacsra gondoltál,nekem a tetőkárpit volt vizes a napellenzőnél.Lebontottam az "a" oszlop műanyag borítását és ott láttam hogy megy egy gumicső lefelé,így jutottam el az anyós ülés lábteréig.Ott is lebontottam a műanyag elemet és egy kapcsolótábla mögötti vékony szivacs (gumi?) réteg lefeszegetése után jtottam egy nagyobb darab szivacshoz,ami a karosszéria üregébe volt betömködve gondolom zajcsillapítás miatt.Na ezt kibányászva találtam meg a gumicsövet,amit egyszerűen kihúzva jutottam a végéhez.Nem volt rögzítve semmihez,egyszerűen csak lógott,gondolom csak a betömött szivacs tartotta a helyén...Remélem tudtam segíteni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
2004tiborc Elküldve Július27, 2005 Megoszt Elküldve Július27, 2005 Képet sajna nem csináltam,eszembe sem jutott,de szerintem a problémádra más a megoldás.Úgy gondolom (nem biztos hogy így is van!) hogy csak a tetőablakos kocsiknál van ez a gumicsöves megoldás,mivel a cső a tetőablak egység sarkától indul,egész pontosan mind a négy sarkától egy-egy,olyan minha egy kádnak négy lefolyója lenne,gondolom azért hogy bármilyen ferdén is álljon a kocsi,el tudjon folyni a víz.(na ezt jól kiveséztem :( )Nem tudom milyen szivacsra gondoltál,nekem a tetőkárpit volt vizes a napellenzőnél.Lebontottam az "a" oszlop műanyag borítását és ott láttam hogy megy egy gumicső lefelé,így jutottam el az anyós ülés lábteréig.Ott is lebontottam a műanyag elemet és egy kapcsolótábla mögötti vékony szivacs (gumi?) réteg lefeszegetése után jtottam egy nagyobb darab szivacshoz,ami a karosszéria üregébe volt betömködve gondolom zajcsillapítás miatt.Na ezt kibányászva találtam meg a gumicsövet,amit egyszerűen kihúzva jutottam a végéhez.Nem volt rögzítve semmihez,egyszerűen csak lógott,gondolom csak a betömött szivacs tartotta a helyén...Remélem tudtam segíteni.... Hat nekem az a szivacs szivta meg magat vizzel ami az anyosules labterenel van es felmegy a muszerfal moge, jobboldalt peddig a kapcsolotabla (vagy valami hasonlo) mogott talalhato. Ezt mar nem szedtem le, igy nem tudtam megallapitani, hogy honnan is folyik be a viz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Július27, 2005 Megoszt Elküldve Július27, 2005 Szantozoli! Pedig az még lehet az alapjárati moci, vagy valahol fals levegőt kap. Vagy nem fogyaszt sokat? Hőmérséklet jeladót is érdemes lenne megnézni... Szerintem nem fogyaszt sokat, 6,3 körül kijön vegyesben, bár akkor nem igazán megyek 100km/h fölött. Talán a fals levegő lenne? Az csak a légszűrőháztól menő csőben lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts