zotya975 Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 Garázs? Akna? Pff... :D Ugyan már.... :D Nem is kell, ha kéznél van a nagyapa billentője. :D De a tank leszedéséhez elég megemelni. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 Manuálisan egy nyomógomb is elég ami összezárja a 30-87-et, de ha derogáll hozzányúlni bármihez is kézzel akkor csak forrasztgassál valamit . :D Vagy a pumpa után lehet tenni egy visszcsapó szelepet. talán még a tankon bellül is elfér a pumpa és a fedél között. Bááár ott elég nagyot kanyarodik a cső, akkor meg a pumpa és a külső szűrő közé. A másikban nem fér el visszacsapó szelep, de nincs a 3 bar-os tankjában sem ilyen. ;) Találtam képet is róla, ott még rövidebb a cső: http://pcbonto.hu/portal/static/upload_apro/2011-12-21/219834_orig0.jpg Talán a gyári benzinpumpában van valami megoldás erre a nyomás tartásra. :icon1: Enyém sem az igazi, mióta az Automega van benne, de kapni fog egy bontott gastra pumpát próbára. Igaz, azt kicsit alakítani kell majd. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 A másikban nem fér el visszacsapó szelep, de nincs a 3 bar-os tankjában sem ilyen. ;) Találtam képet is róla, ott még rövidebb a cső: http://pcbonto.hu/portal/static/upload_apro/2011-12-21/219834_orig0.jpg Talán a gyári benzinpumpában van valami megoldás erre a nyomás tartásra. :icon1: Enyém sem az igazi, mióta az Automega van benne, de kapni fog egy bontott gastra pumpát próbára. Igaz, azt kicsit alakítani kell majd. :icon1: Össze van építve a pumpával a nagynyomásúnál ha jól tudom, pontosabban bent van a pumpában. Nemrég járt úgy valaki hogy kisnyomású pumpát tett be neki a szerelő, nem is ment úgy meg sokat tekert mire elindult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pantomimes Elküldve November3, 2014 Megoszt Elküldve November3, 2014 Annyira nem is zavar, hogy nem tölti fel vagy nincs visszacsapó szelep, csak az bosszant, hogy bizonyos üzemanyag mennyiségnél már nem mindegy hogy állok meg az autóval. A garázsom meg elég szűkös és akna sincs, hogy csak úgy alámenjek és lekapjam a tankot. :D Nade majd kiokoskodok valamit. Én tegnap teletankoltam és úgy is sokat kell tekerni, hogy induljon ha egy kicsit is emelkedőn állok meg. Nekem is eza visszacsapó szelep probléma lehet? Az az igazság, hogy ha nagyjából biztos lennék benne, hogy elindulni mindig el fog ill. nem áll meg útközben (mármint legalábbis most ezzel a hibajelenséggel kapcsolatban), akkor még várnék a szervízzel, mert most kicsit kezd sok lenni, az egyiket viszem a másikat hozom (örököltünk egy B corsát, amin gyakorlatilag minden rossz) :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November3, 2014 Megoszt Elküldve November3, 2014 Én tegnap teletankoltam és úgy is sokat kell tekerni, hogy induljon ha egy kicsit is emelkedőn állok meg. Nekem is eza visszacsapó szelep probléma lehet? Az az igazság, hogy ha nagyjából biztos lennék benne, hogy elindulni mindig el fog ill. nem áll meg útközben (mármint legalábbis most ezzel a hibajelenséggel kapcsolatban), akkor még várnék a szervízzel, mert most kicsit kezd sok lenni, az egyiket viszem a másikat hozom (örököltünk egy B corsát, amin gyakorlatilag minden rossz) :icon1: Hát meg kell nézni az injektor hídon ha jól tudom a vezérlés felől van egy szelep (mint a keréken) meg kell nyomni mielőtt indítasz, ha spriccel a benzin akkor van nyomás ha nem akkor visszaenged. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November3, 2014 Megoszt Elküldve November3, 2014 Garázs? Akna? Pff... :D Ugyan már.... :D Mikor cseréltél utoljára szilenteket? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pantomimes Elküldve November3, 2014 Megoszt Elküldve November3, 2014 Hát meg kell nézni az injektor hídon ha jól tudom a vezérlés felől van egy szelep (mint a keréken) meg kell nyomni mielőtt indítasz, ha spriccel a benzin akkor van nyomás ha nem akkor visszaenged. Véletlenül nincs egy képes bemutatód ehhez? :icon1: Az a baj, hogy laikus vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November3, 2014 Megoszt Elküldve November3, 2014 Véletlenül nincs egy képes bemutatód ehhez? :icon1: Az a baj, hogy laikus vagyok. Ott az injektor híd hátul az a fekvő fényes "zárt szelvény" és ott van a bal végén a szelep. Hogy mennyit kell bontani hozzá azt nem tudom, valószinűleg látni fogod ha megnézed a motorteret. Ugye ez 1.6-os 16 szelepes a motorkód X16XEL. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pantomimes Elküldve November3, 2014 Megoszt Elküldve November3, 2014 (edited) Ott az injektor híd hátul az a fekvő fényes "zárt szelvény" és ott van a bal végén a szelep. Hogy mennyit kell bontani hozzá azt nem tudom, valószinűleg látni fogod ha megnézed a motorteret. Ugye ez 1.6-os 16 szelepes a motorkód X16XEL. Nagyon köszi! (Nekem X14XE van, gondolom hasonló az elrendezés ott is ugye?) Módosítva November3, 2014 : hening Képpel idézés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November3, 2014 Megoszt Elküldve November3, 2014 Nagyon köszi! (Nekem X14XE van, gondolom hasonló az elrendezés ott is ugye?) Igen, ha leveszed ról a műanyag ECOTEC felirítú fedőt. :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve November3, 2014 Megoszt Elküldve November3, 2014 Szépen megyek a városban 50el, látom, hogy piros lámpa, így 4-3-2 visszaváltás, s amikor már kettesben lassulok motorfékkel, s benyomom a kuplungot, majd utána a féket, akkor olyat csinál mint ha elejtené a fordulatot, beremeg, majd korrigál. Aztán nem sokkal odébb bekanyarodok, fekvőrendőr, így lassítok, 3ból vissza kettőbe, lassulok motorfékkel, kuplung benyom, fékezek és megint mintha elejtené fordulatot egy pillanatra, beremeg fékezés után. Azt megnéztem, hogy ha kinyomom kuplungot és gurul az autó akkor nem csinálja, csak akkor ha fékre lépek, s persze nem mindig. Van valakinek ötlete? Gondoltam arra, hogy gond lenne a szervodobbal? 1.6 16v abses, de ha át lenne szakadva akkor felkeményedne mert elereszti a vákuumot állásban... Nem? Gondoltam, hogy megyek egy kört úgy, hogy leveszem vákuum csövet szívósorról, ideiglenesen bedugóz és próba... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November4, 2014 Megoszt Elküldve November4, 2014 Szépen megyek a városban 50el, látom, hogy piros lámpa, így 4-3-2 visszaváltás, s amikor már kettesben lassulok motorfékkel, s benyomom a kuplungot, majd utána a féket, akkor olyat csinál mint ha elejtené a fordulatot, beremeg, majd korrigál. Aztán nem sokkal odébb bekanyarodok, fekvőrendőr, így lassítok, 3ból vissza kettőbe, lassulok motorfékkel, kuplung benyom, fékezek és megint mintha elejtené fordulatot egy pillanatra, beremeg fékezés után. Azt megnéztem, hogy ha kinyomom kuplungot és gurul az autó akkor nem csinálja, csak akkor ha fékre lépek, s persze nem mindig. Van valakinek ötlete? Gondoltam arra, hogy gond lenne a szervodobbal? 1.6 16v abses, de ha át lenne szakadva akkor felkeményedne mert elereszti a vákuumot állásban... Nem? Gondoltam, hogy megyek egy kört úgy, hogy leveszem vákuum csövet szívósorról, ideiglenesen bedugóz és próba... Útjeladó működik az órában? Nem hiszem hogy a szervódob így belejátszik csak a 4-henger szivócsövébe van bekötve, még ha tök lyukas lenne akkor sem szabad ennyire megéreznie végülis megy az autó akár 3 hengerrel is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve November4, 2014 Megoszt Elküldve November4, 2014 Az az út jeladó merre van az órában? Bár szerintem jó, mert amikor 1 éve megvettem a kocsit már akkor is csinálta, március óta elektromos óra van benne, ugyanúgy csinálja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November4, 2014 Megoszt Elküldve November4, 2014 Az az út jeladó merre van az órában? Bár szerintem jó, mert amikor 1 éve megvettem a kocsit már akkor is csinálta, március óta elektromos óra van benne, ugyanúgy csinálja. az meg mi? egyébként km óra hátúljában van középen, kb ott ahol a spirál belemegy Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November4, 2014 Megoszt Elküldve November4, 2014 az meg mi? egyébként km óra hátúljában van középen, kb ott ahol a spirál belemegy Az ami nem spirálos, hanem jeladós. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November5, 2014 Megoszt Elküldve November5, 2014 Az ami nem spirálos, hanem jeladós. De gondolom ott is kap valami infót az ecu az órától. Ő nem tudja hogy órát cserélünk, és ha nem kap jelet dobja a 24?-es hibakódot. Vagy ha kap de rosszat akkor meg nem tartja magasan a fordulatszámot motorféknél. Érdekes mert nekem sem jó, a kijelző pont feleannyi sebességet ír ki mint amennyivel megyek, de amúgy nincs gondom vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November5, 2014 Megoszt Elküldve November5, 2014 Az ami nem spirálos, hanem jeladós. wow, nem értem van olyan óra Astrában, aminek a jeladója kint van a motortérben és csak vellanydrótón jön be a seb.jel a km órához? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November5, 2014 Megoszt Elküldve November5, 2014 wow, nem értem van olyan óra Astrában, aminek a jeladója kint van a motortérben és csak vellanydrótón jön be a seb.jel a km órához? Igen, van. A spirálkihajtásra kell tenni az útadót és onnan megy 1 drót a km órához és az ecuhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November5, 2014 Megoszt Elküldve November5, 2014 Igen, van. A spirálkihajtásra kell tenni az útadót és onnan megy 1 drót a km órához és az ecuhoz. értem én, csak nem tudtam és hol lehet ilyet találni? miben? a tököm cserélgetne km spirált Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November5, 2014 Megoszt Elküldve November5, 2014 értem én, csak nem tudtam és hol lehet ilyet találni? miben? a tököm cserélgetne km spirált Gyakran kell cserélgetni? Nekem 20 évig működött a gyári... :P De amúgy tényleg hogyan van ez? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November5, 2014 Megoszt Elküldve November5, 2014 Gyakran kell cserélgetni? Nekem 20 évig működött a gyári... :P De amúgy tényleg hogyan van ez? :rolleyes: nekem még jó, de már "kalimpál" és 22éves, a bontott is '92es a tök tudja milyen lesz berakva majd Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November5, 2014 Megoszt Elküldve November5, 2014 nekem még jó, de már "kalimpál" és 22éves, a bontott is '92es a tök tudja milyen lesz berakva majd Nem is néztem milyenből bontottat ki, asszem gömbölyű tükrös volt, szóval nyertem pár évet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November5, 2014 Megoszt Elküldve November5, 2014 Nem is néztem milyenből bontottat ki, asszem gömbölyű tükrös volt, szóval nyertem pár évet. nézd meg a nyakán a dátumot Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November5, 2014 Megoszt Elküldve November5, 2014 értem én, csak nem tudtam és hol lehet ilyet találni? miben? a tököm cserélgetne km spirált Elvileg csak calibrában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November5, 2014 Megoszt Elküldve November5, 2014 Az az út jeladó merre van az órában? Bár szerintem jó, mert amikor 1 éve megvettem a kocsit már akkor is csinálta, március óta elektromos óra van benne, ugyanúgy csinálja. neked ilyen elektromos órád van? Elvileg csak calibrában. hát azt nehéz ide bele faragni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts