Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Manuálisan egy nyomógomb is elég ami összezárja a 30-87-et, de ha derogáll hozzányúlni bármihez is kézzel akkor csak forrasztgassál valamit . :D Vagy a pumpa után lehet tenni egy visszcsapó szelepet. talán még a tankon bellül is elfér a pumpa és a fedél között. Bááár ott elég nagyot kanyarodik a cső, akkor meg a pumpa és a külső szűrő közé.

A másikban nem fér el visszacsapó szelep, de nincs a 3 bar-os tankjában sem ilyen. ;)

Találtam képet is róla, ott még rövidebb a cső: http://pcbonto.hu/portal/static/upload_apro/2011-12-21/219834_orig0.jpg

Talán a gyári benzinpumpában van valami megoldás erre a nyomás tartásra. :icon1:

Enyém sem az igazi, mióta az Automega van benne, de kapni fog egy bontott gastra pumpát próbára. Igaz, azt kicsit alakítani kell majd. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

A másikban nem fér el visszacsapó szelep, de nincs a 3 bar-os tankjában sem ilyen. ;)

Találtam képet is róla, ott még rövidebb a cső: http://pcbonto.hu/portal/static/upload_apro/2011-12-21/219834_orig0.jpg

Talán a gyári benzinpumpában van valami megoldás erre a nyomás tartásra. :icon1:

Enyém sem az igazi, mióta az Automega van benne, de kapni fog egy bontott gastra pumpát próbára. Igaz, azt kicsit alakítani kell majd. :icon1:

Össze van építve a pumpával a nagynyomásúnál ha jól tudom, pontosabban bent van a pumpában. Nemrég járt úgy valaki hogy kisnyomású pumpát tett be neki a szerelő, nem is ment úgy meg sokat tekert mire elindult.

Link to comment
Megosztás:

Annyira nem is zavar, hogy nem tölti fel vagy nincs visszacsapó szelep, csak az bosszant, hogy bizonyos üzemanyag mennyiségnél már nem mindegy hogy állok meg az autóval. A garázsom meg elég szűkös és akna sincs, hogy csak úgy alámenjek és lekapjam a tankot. :D Nade majd kiokoskodok valamit.

Én tegnap teletankoltam és úgy is sokat kell tekerni, hogy induljon ha egy kicsit is emelkedőn állok meg. Nekem is eza visszacsapó szelep probléma lehet? Az az igazság, hogy ha nagyjából biztos lennék benne, hogy elindulni mindig el fog ill. nem áll meg útközben (mármint legalábbis most ezzel a hibajelenséggel kapcsolatban), akkor még várnék a szervízzel, mert most kicsit kezd sok lenni, az egyiket viszem a másikat hozom (örököltünk egy B corsát, amin gyakorlatilag minden rossz) :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Én tegnap teletankoltam és úgy is sokat kell tekerni, hogy induljon ha egy kicsit is emelkedőn állok meg. Nekem is eza visszacsapó szelep probléma lehet? Az az igazság, hogy ha nagyjából biztos lennék benne, hogy elindulni mindig el fog ill. nem áll meg útközben (mármint legalábbis most ezzel a hibajelenséggel kapcsolatban), akkor még várnék a szervízzel, mert most kicsit kezd sok lenni, az egyiket viszem a másikat hozom (örököltünk egy B corsát, amin gyakorlatilag minden rossz) :icon1:

Hát meg kell nézni az injektor hídon ha jól tudom a vezérlés felől van egy szelep (mint a keréken) meg kell nyomni mielőtt indítasz, ha spriccel a benzin akkor van nyomás ha nem akkor visszaenged.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Hát meg kell nézni az injektor hídon ha jól tudom a vezérlés felől van egy szelep (mint a keréken) meg kell nyomni mielőtt indítasz, ha spriccel a benzin akkor van nyomás ha nem akkor visszaenged.

Véletlenül nincs egy képes bemutatód ehhez? :icon1: Az a baj, hogy laikus vagyok.

Link to comment
Megosztás:

Véletlenül nincs egy képes bemutatód ehhez? :icon1: Az a baj, hogy laikus vagyok.

Ott az injektor híd hátul az a fekvő fényes "zárt szelvény" és ott van a bal végén a szelep. Hogy mennyit kell bontani hozzá azt nem tudom, valószinűleg látni fogod ha megnézed a motorteret.

1644277-20141103-VaNIWD.jpg

1644276-20141103-Zb78dL.jpg

Ugye ez 1.6-os 16 szelepes a motorkód X16XEL.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ott az injektor híd hátul az a fekvő fényes "zárt szelvény" és ott van a bal végén a szelep. Hogy mennyit kell bontani hozzá azt nem tudom, valószinűleg látni fogod ha megnézed a motorteret.

Ugye ez 1.6-os 16 szelepes a motorkód X16XEL.

Nagyon köszi! (Nekem X14XE van, gondolom hasonló az elrendezés ott is ugye?)

Módosítva : hening
Képpel idézés.
Link to comment
Megosztás:

Szépen megyek a városban 50el, látom, hogy piros lámpa, így 4-3-2 visszaváltás, s amikor már kettesben lassulok motorfékkel, s benyomom a kuplungot, majd utána a féket, akkor olyat csinál mint ha elejtené a fordulatot, beremeg, majd korrigál. Aztán nem sokkal odébb bekanyarodok, fekvőrendőr, így lassítok, 3ból vissza kettőbe, lassulok motorfékkel, kuplung benyom, fékezek és megint mintha elejtené fordulatot egy pillanatra, beremeg fékezés után. Azt megnéztem, hogy ha kinyomom kuplungot és gurul az autó akkor nem csinálja, csak akkor ha fékre lépek, s persze nem mindig. Van valakinek ötlete?

Gondoltam arra, hogy gond lenne a szervodobbal? 1.6 16v abses, de ha át lenne szakadva akkor felkeményedne mert elereszti a vákuumot állásban... Nem? Gondoltam, hogy megyek egy kört úgy, hogy leveszem vákuum csövet szívósorról, ideiglenesen bedugóz és próba...

Link to comment
Megosztás:

Szépen megyek a városban 50el, látom, hogy piros lámpa, így 4-3-2 visszaváltás, s amikor már kettesben lassulok motorfékkel, s benyomom a kuplungot, majd utána a féket, akkor olyat csinál mint ha elejtené a fordulatot, beremeg, majd korrigál. Aztán nem sokkal odébb bekanyarodok, fekvőrendőr, így lassítok, 3ból vissza kettőbe, lassulok motorfékkel, kuplung benyom, fékezek és megint mintha elejtené fordulatot egy pillanatra, beremeg fékezés után. Azt megnéztem, hogy ha kinyomom kuplungot és gurul az autó akkor nem csinálja, csak akkor ha fékre lépek, s persze nem mindig. Van valakinek ötlete?

Gondoltam arra, hogy gond lenne a szervodobbal? 1.6 16v abses, de ha át lenne szakadva akkor felkeményedne mert elereszti a vákuumot állásban... Nem? Gondoltam, hogy megyek egy kört úgy, hogy leveszem vákuum csövet szívósorról, ideiglenesen bedugóz és próba...

Útjeladó működik az órában? Nem hiszem hogy a szervódob így belejátszik csak a 4-henger szivócsövébe van bekötve, még ha tök lyukas lenne akkor sem szabad ennyire megéreznie végülis megy az autó akár 3 hengerrel is.

Link to comment
Megosztás:

Az ami nem spirálos, hanem jeladós.

De gondolom ott is kap valami infót az ecu az órától. Ő nem tudja hogy órát cserélünk, és ha nem kap jelet dobja a 24?-es hibakódot. Vagy ha kap de rosszat akkor meg nem tartja magasan a fordulatszámot motorféknél. Érdekes mert nekem sem jó, a kijelző pont feleannyi sebességet ír ki mint amennyivel megyek, de amúgy nincs gondom vele.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.