zotya975 Elküldve Október25, 2014 Megoszt Elküldve Október25, 2014 Ha van gyárilag, akkor igen. Én is most hétfőn "érettségizek" bár kissé túlkoros vagyok a 22 évemmel.... :D Nekem csak a kapcsoló van bent a lámpák manuálisak, de nem is nézték szerencsére. De a kapcsoló be van ledezve. :D S angyalszem lámpával jobban lehet látni mint gyárival? Nem, de nem is ez a kérdés. :P Ki kell venni a magaságállító kapcsolót bontóban keresni kell a helyére egy lezáró dugót és máris nem próbálgatják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október25, 2014 Megoszt Elküldve Október25, 2014 A fényszóró magasságállításnak kötelező működni? Elvileg, ami bennevan, annak működnie is kell. Gyakorlatilag soha nem fogja megnézni senki, ha jól van beállítva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október25, 2014 Megoszt Elküldve Október25, 2014 S angyalszem lámpával jobban lehet látni mint gyárival? Azt nem tudom. Szerintem nem. Így vettem, így nem tudom milyen a gyári lámpája, nincs is meg. Elvileg, ami bennevan, annak működnie is kell. Gyakorlatilag soha nem fogja megnézni senki, ha jól van beállítva. Igen, csak ha öten vagyunk, másképp világít. Nem szeretném ha a rendőr azt mondaná, hogy akkor magasságpróba..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október25, 2014 Megoszt Elküldve Október25, 2014 Fk angelbe bele lehet mókolni a gyári magasságállítót... Link to comment Megosztás: More sharing options...
balahu Elküldve Október25, 2014 Megoszt Elküldve Október25, 2014 Szia. A 883. oldalon leírtam h én micsináltam vele. Üdv. Csaba Megnéztem, köszi. Sajnos asszem nekem is kb ezt kell csinálni (vagy venni bontóból egy jót - de tizenxéves kocsinál nem tom'nhogy van e ilyen..). Egyenlőre annyit csináltam, hogy kis pálmatexet megpróbáltam a lelógó alá benyomni, de k.va ronda lett (ragasztó átüt, foltos, stb, de legalább szar is lett :) . Mondjuk nagyjából pár helyen fogja, tavaszig remélem kibírja, azt majd akkor nekiállok. Ahogy néztem a szivacs tényleg az olyan lett mint a vattacukor :), meg valami fekete darabok is hulltak ki... A komplett tetőkárpitot fogja valami, vagy csak körbe le kell bontani a kapaszkodókat, napellenzőt , gumikédert stb.., és le is jön? Ill. van valami még közte és a tető között? (csak hogy ne érjen meglepetés majd) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október25, 2014 Megoszt Elküldve Október25, 2014 Megnéztem, köszi. Sajnos asszem nekem is kb ezt kell csinálni (vagy venni bontóból egy jót - de tizenxéves kocsinál nem tom'nhogy van e ilyen..). Egyenlőre annyit csináltam, hogy kis pálmatexet megpróbáltam a lelógó alá benyomni, de k.va ronda lett (ragasztó átüt, foltos, stb, de legalább szar is lett :) . Mondjuk nagyjából pár helyen fogja, tavaszig remélem kibírja, azt majd akkor nekiállok. Ahogy néztem a szivacs tényleg az olyan lett mint a vattacukor :), meg valami fekete darabok is hulltak ki... A komplett tetőkárpitot fogja valami, vagy csak körbe le kell bontani a kapaszkodókat, napellenzőt , gumikédert stb.., és le is jön? Ill. van valami még közte és a tető között? (csak hogy ne érjen meglepetés majd) Csak a napellenző gumikéderek, kapaszkodók meg amit látsz azok fogják, caravannak van fönt 2 négyszögletes patent is középen nem tudom 5 ajtósnál van-e. Érdemes elnézni a Gyarmati bontóban van most 5-6 astra hátha van szebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balahu Elküldve Október25, 2014 Megoszt Elküldve Október25, 2014 Csak a napellenző gumikéderek, kapaszkodók meg amit látsz azok fogják, caravannak van fönt 2 négyszögletes patent is középen nem tudom 5 ajtósnál van-e. Érdemes elnézni a Gyarmati bontóban van most 5-6 astra hátha van szebb. Ok, köszi. Meg majd megnézem Öttevényen is.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Október28, 2014 Megoszt Elküldve Október28, 2014 Szép estét tanácsra lenne szükségem a tünet pedig az ,hogy nehezen indul melegen is hidegen is alapjáraton enyhe durrogás hallatszik a kipufogóból és a motor is egyenetlenül jár de viszont jól megyen és jól fogyaszt .Tehát tanácstalan vagyok mi lehet a baja ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Október29, 2014 Megoszt Elküldve Október29, 2014 Egyértelműen számomra valami gyújtásprobléma. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
dmar Elküldve Október29, 2014 Megoszt Elküldve Október29, 2014 Sziasztok! Segítségeteket kérnék illetve információkat! Több kérdésem lenne. 1. a napokban történt hirtelen egyik napról másikra páradús légkör csapta meg ocrámat a kocsimba, ha finn szaunába lennék még elmenne, de itt és édeskés illet. Párásodok illetve legözől az egész kocsi, most hidegre állított kapcsolon talán kevésbé van ez a jelenség, de így meg meg fagyok, szval valószínűleg a fütőradiátor gondolom, illetve hétvégén jó muri középkonzol kibontás és majd kiderül, és itt jött az ötlet akkor izzóket is cserélek a középső konzolnál, a világítás kapcsolónáls és a műszerfalon és az órán. Ha ledezni akarok tudtok mondani pontosan fajtát és mennyiséget miből mennyit kellene vennem? Illetve ha meg led szalaggal tenném az h mükűdik? áramforrást a foglalatokból kell nyerni? GYIK-ba nem találtam műszerfal ledesítést.... Válászotokat előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október29, 2014 Megoszt Elküldve Október29, 2014 Sziasztok! Segítségeteket kérnék illetve információkat! Több kérdésem lenne. 1. a napokban történt hirtelen egyik napról másikra páradús légkör csapta meg ocrámat a kocsimba, ha finn szaunába lennék még elmenne, de itt és édeskés illet. Párásodok illetve legözől az egész kocsi, most hidegre állított kapcsolon talán kevésbé van ez a jelenség, de így meg meg fagyok, szval valószínűleg a fütőradiátor gondolom, illetve hétvégén jó muri középkonzol kibontás és majd kiderül, és itt jött az ötlet akkor izzóket is cserélek a középső konzolnál, a világítás kapcsolónáls és a műszerfalon és az órán. Ha ledezni akarok tudtok mondani pontosan fajtát és mennyiséget miből mennyit kellene vennem? Illetve ha meg led szalaggal tenném az h mükűdik? áramforrást a foglalatokból kell nyerni? GYIK-ba nem találtam műszerfal ledesítést.... Válászotokat előre is köszönöm ne a ledezéssel foglalkozz, hanem nagyon gyorsan szedd föl a szőnyegeket, meg a szivacsokat alóla, és pakold ki fémig. Nem fog tudni kiszáradni, tavasszal meg már lefelé fog kiszellőzni a maradék nedvesség belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október29, 2014 Megoszt Elküldve Október29, 2014 Sziasztok! Segítségeteket kérnék illetve információkat! Több kérdésem lenne. 1. a napokban történt hirtelen egyik napról másikra páradús légkör csapta meg ocrámat a kocsimba, ha finn szaunába lennék még elmenne, de itt és édeskés illet. Párásodok illetve legözől az egész kocsi, most hidegre állított kapcsolon talán kevésbé van ez a jelenség, de így meg meg fagyok, szval valószínűleg a fütőradiátor gondolom, illetve hétvégén jó muri középkonzol kibontás és majd kiderül, és itt jött az ötlet akkor izzóket is cserélek a középső konzolnál, a világítás kapcsolónáls és a műszerfalon és az órán. Ha ledezni akarok tudtok mondani pontosan fajtát és mennyiséget miből mennyit kellene vennem? Illetve ha meg led szalaggal tenném az h mükűdik? áramforrást a foglalatokból kell nyerni? GYIK-ba nem találtam műszerfal ledesítést.... Válászotokat előre is köszönöm a szag kintröl is jöhet, párásodni meg el/beázott pollenszürőtöl is lehet egyébként meg egyetértek az elöttem szolamlóval Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október29, 2014 Megoszt Elküldve Október29, 2014 Sziasztok! Segítségeteket kérnék illetve információkat! Több kérdésem lenne. 1. a napokban történt hirtelen egyik napról másikra páradús légkör csapta meg ocrámat a kocsimba, ha finn szaunába lennék még elmenne, de itt és édeskés illet. Párásodok illetve legözől az egész kocsi, most hidegre állított kapcsolon talán kevésbé van ez a jelenség, de így meg meg fagyok, szval valószínűleg a fütőradiátor gondolom, illetve hétvégén jó muri középkonzol kibontás és majd kiderül, és itt jött az ötlet akkor izzóket is cserélek a középső konzolnál, a világítás kapcsolónáls és a műszerfalon és az órán. Ha ledezni akarok tudtok mondani pontosan fajtát és mennyiséget miből mennyit kellene vennem? Illetve ha meg led szalaggal tenném az h mükűdik? áramforrást a foglalatokból kell nyerni? GYIK-ba nem találtam műszerfal ledesítést.... Válászotokat előre is köszönöm Ugye ha a gyári izzóhelykre teszel ledet akkor pont annyi led és mellé ellenállás kell amennyi izzót lecserélsz. Ha ez nem hoz szép eredményt (van akinek kevés) akkor a legegyszerűbb kiszerelve belepakolni a ledeket állandóan tesztelve 12Voltol hogy mikor szép és egyenletes. Levittem a pincébe, beletettem egy 3-as led szallagot lekapcsoltam a villanyt adtam neki 12Voltot, jó-nem még ide kell...stb Rengeteg verzió van mindenki máshogy csinálta szóval nincs olyan hogy ide meg ide kell tenni és pont jó. A szallag annyival jobb hogy az alapból 12Voltról működik, és talán egyenletesebb a fénye és igen a tápot a legegyszerűbb egy izzó nélküli foglalatról nyerni. ne a ledezéssel foglalkozz, hanem nagyon gyorsan szedd föl a szőnyegeket, meg a szivacsokat alóla, és pakold ki fémig. Nem fog tudni kiszáradni, tavasszal meg már lefelé fog kiszellőzni a maradék nedvesség belőle. 1hónapig száradt a kimosostt szivacsom nyáron szóval már nem kell kapkodnia. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október29, 2014 Megoszt Elküldve Október29, 2014 Ugye ha a gyári izzóhelykre teszel ledet akkor pont annyi led és mellé ellenállás kell amennyi izzót lecserélsz. Ha ez nem hoz szép eredményt (van akinek kevés) akkor a legegyszerűbb kiszerelve belepakolni a ledeket állandóan tesztelve 12Voltol hogy mikor szép és egyenletes. Levittem a pincébe, beletettem egy 3-as led szallagot lekapcsoltam a villanyt adtam neki 12Voltot, jó-nem még ide kell...stb Rengeteg verzió van mindenki máshogy csinálta szóval nincs olyan hogy ide meg ide kell tenni és pont jó. A szallag annyival jobb hogy az alapból 12Voltról működik, és talán egyenletesebb a fénye és igen a tápot a legegyszerűbb egy izzó nélküli foglalatról nyerni. 1hónapig száradt a kimosostt szivacsom nyáron szóval már nem kell kapkodnia. :D Tudom, nekem is ázott már el szivacs, és tudom hogy 2 hét száradás után kidobtam őket a p.csába, és hoztam bontásból másikat mer' a f.szom fogja hónapokig szárítgatni... :D Viszont ha pár hónapig nedves marad, márpedig kiszáradni ugye nem fog, simán eltűnik alóla a padlólemez. Azon meg nem sokat segít, ha ledes a középkonzol. Havernak a vekijében is megvolt a komplett ledezés, azt' mégis eltűnt az alja. Frankón nem lett jobb. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Október29, 2014 Megoszt Elküldve Október29, 2014 Egyértelműen számomra valami gyújtásprobléma. Gyertya kábeleket kimérném de nem találltam erre vonat kozó adatokat hogy milyen ellenálásnál jó és mikor nem . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Gyertya kábeleket kimérném de nem találltam erre vonat kozó adatokat hogy milyen ellenálásnál jó és mikor nem . Inkább gyújtáselosztó, gyújtásbeállítás.... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Gyertya kábeleket kimérném de nem találltam erre vonat kozó adatokat hogy milyen ellenálásnál jó és mikor nem . 3-20kohm. :icon1: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
sk80 Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Sziasztok! Segítségeteket kérnék illetve információkat! Több kérdésem lenne. 1. a napokban történt hirtelen egyik napról másikra páradús légkör csapta meg ocrámat a kocsimba, ha finn szaunába lennék még elmenne, de itt és édeskés illet. Párásodok illetve legözől az egész kocsi, most hidegre állított kapcsolon talán kevésbé van ez a jelenség, de így meg meg fagyok, szval valószínűleg a fütőradiátor gondolom, illetve hétvégén jó muri középkonzol kibontás és majd kiderül, és itt jött az ötlet akkor izzóket is cserélek a középső konzolnál, a világítás kapcsolónáls és a műszerfalon és az órán. Ha ledezni akarok tudtok mondani pontosan fajtát és mennyiséget miből mennyit kellene vennem? Illetve ha meg led szalaggal tenném az h mükűdik? áramforrást a foglalatokból kell nyerni? GYIK-ba nem találtam műszerfal ledesítést.... Válászotokat előre is köszönöm Az édeskés szag az a fagyálló szaga.Azért érzed mert valószínű hogy kilukadt a fűtőradiátorod.(nálam ez volt)Én is ezt a jelenséget tapasztaltam mint te. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dmar Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Na kint van a radiátor, Ő a ludas, a szivacs az elázva, a box vagy nem tudom mi is álló víz....zsír Unixnál kapható Nissens nevezetű márka jó lesz nekem? Köszönöm 1.Jah és még két kérdés jobb oldalról 3 havonta cserélem a kutyacsontot miért van ez? ilyen jó minőségűre csinálják direkt? 2. Még egy kérdés első fékbetétre tudtok mondani márkát nekem, 2 mm van a mostanin szval igen időszerű. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Na kint van a radiátor, Ő a ludas, a szivacs az elázva, a box vagy nem tudom mi is álló víz....zsír Unixnál kapható Nissens nevezetű márka jó lesz nekem? Köszönöm 1.Jah és még két kérdés jobb oldalról 3 havonta cserélem a kutyacsontot miért van ez? ilyen jó minőségűre csinálják direkt? 2. Még egy kérdés első fékbetétre tudtok mondani márkát nekem, 2 mm van a mostanin szval igen időszerű. Köszi 1. mert remek utak vannak az országban, másrészt ezek az utángyáriak nem bírják sokáig. kutyacsont alatt a stabrúd bekötőt érted gondolom. jobban jársz, ha befektetsz gyári alkatrészbe, az tovább bírja. 2. nekem textar betétek vannak 2010 októbere óta. 100e km ment azóta bele, de még a kopáshatártól messze vannak. a brembo tárcsák főleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Október30, 2014 Megoszt Elküldve Október30, 2014 Inkább gyújtáselosztó, gyújtásbeállítás.... Az a baj hogy teszt üzemben is ezt csinálja . Link to comment Megosztás: More sharing options...
habmalac Elküldve Október31, 2014 Megoszt Elküldve Október31, 2014 Jó reggelt! Ma reggel a vezető oldali első ajtó ablakemelője (hozé Manuál) bemondta az unalmasat, de facto a letekerési müvelet elején a tekerő elkönnyült a kezemben az üveg pedig félig állapotban ferdén felakadva beesett. Hiba? Javítás? Ötlet? Esetleg egy megközelítöleg pontos ár? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október31, 2014 Megoszt Elküldve Október31, 2014 Ha szerencséd van, csak az emelő 3 rögzítő/állítócsavarja közül lazult ki valemelyik, vagy a sínből akadt ki az üveg. Jó reggelt! Ma reggel a vezető oldali első ajtó ablakemelője (hozé Manuál) bemondta az unalmasat, de facto a letekerési müvelet elején a tekerő elkönnyült a kezemben az üveg pedig félig állapotban ferdén felakadva beesett. Hiba? Javítás? Ötlet? Esetleg egy megközelítöleg pontos ár? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
habmalac Elküldve Október31, 2014 Megoszt Elküldve Október31, 2014 Mi a b verzió? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Október31, 2014 Megoszt Elküldve Október31, 2014 Hogy eldeformálódott valami, esetleg eltört. De az A verziót mondom én is inkább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts