wookie Elküldve Október15, 2014 Megoszt Elküldve Október15, 2014 Pedig az az. Alulról át van kötve az injektorfedélhez a kétcsöcsös termosztátba, ahonnét a 90fokos könyökkel megy tovább a világoskék cső a légszűrőház felé. A másik cső a tankszellőztetésé. A kék igen, de kollega a másikat kérdezte, ami hiányzik a képről. :D Éééti? Vagy csak én nem tudok szöveget értelmezni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október15, 2014 Megoszt Elküldve Október15, 2014 Pedig az az. Alulról át van kötve az injektorfedélhez a kétcsöcsös termosztátba, ahonnét a 90fokos könyökkel megy tovább a világoskék cső a légszűrőház felé. A másik cső a tankszellőztetésé. X16SZR kissé különbözik a C16NZ-től leginkább a tankszellőztetés terén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október15, 2014 Megoszt Elküldve Október15, 2014 X16SZR kissé különbözik a C16NZ-től leginkább a tankszellőztetés terén. Az már kapcsolgatja magának nemde? Legalábbis az SZ-n már egy elektromos szelepen megy keresztül a cucc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacs Elküldve Október15, 2014 Megoszt Elküldve Október15, 2014 A kék igen, de kollega a másikat kérdezte, ami hiányzik a képről. :D Éééti? Vagy csak én nem tudok szöveget értelmezni. :D Valóban azt kérdezem, ami hiányzik a képről. Ez egy kb. 25 cm hosszú vékony fekete cső, ami az injektorház fedelén az egyik képen szereplő kettős csatlakozónál indul és az ijektorházat megkerülve az alatta lévő öntvényen látható csonkra csatlakozik. A szétesett csatlakozót pótoltam, de akkor most mit is vezérel ez a vékonyka vákuumcső? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október15, 2014 Megoszt Elküldve Október15, 2014 Az már kapcsolgatja magának nemde? Legalábbis az SZ-n már egy elektromos szelepen megy keresztül a cucc. Úgy van. DIS alatt van az elektromos szelepe. UFO sincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október15, 2014 Megoszt Elküldve Október15, 2014 A gsi-ért vagy az opelért? :) Van felesleges GSI maszkod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október16, 2014 Megoszt Elküldve Október16, 2014 Valóban azt kérdezem, ami hiányzik a képről. Ez egy kb. 25 cm hosszú vékony fekete cső, ami az injektorház fedelén az egyik képen szereplő kettős csatlakozónál indul és az ijektorházat megkerülve az alatta lévő öntvényen látható csonkra csatlakozik. A szétesett csatlakozót pótoltam, de akkor most mit is vezérel ez a vékonyka vákuumcső? :icon1: Ugye előröl indul megkereüli a fekete nagy injekor fedelet, a hátuljába belemegy majd mellőle kijön és megy a légszűrő házhoz. Ez így kompletten egy egység és ez vezérli azt a hideg-meleg választó csappantyút ott a légszűrő ház elejénél. Ha jól tudom a két csöves műanyag biszbasz hátul a termosztát az mondja meg mikor "menjen" tovább a vákum a légszűrőházhoz abból a csőből ami megkerüli a fekete kupakot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október16, 2014 Megoszt Elküldve Október16, 2014 (edited) Persze hogy nincs a képen, hiszen írta, hogy szétment neki. De attól még arra való, amire írtam :D "...mi a szerepe annak a vákuumcsőnek, amelyiknek a csatlakozási pontjai a mellékelt képeken láthatóak." A kék igen, de kollega a másikat kérdezte, ami hiányzik a képről. :D Éééti? Vagy csak én nem tudok szöveget értelmezni. :D Módosítva Október16, 2014 : Bundee Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacs Elküldve Október16, 2014 Megoszt Elküldve Október16, 2014 Ugye előröl indul megkereüli a fekete nagy injekor fedelet, a hátuljába belemegy majd mellőle kijön és megy a légszűrő házhoz. Ez így kompletten egy egység és ez vezérli azt a hideg-meleg választó csappantyút ott a légszűrő ház elejénél. Ha jól tudom a két csöves műanyag biszbasz hátul a termosztát az mondja meg mikor "menjen" tovább a vákum a légszűrőházhoz abból a csőből ami megkerüli a fekete kupakot. Köszönöm szépen a választ, így már értem a szerepét! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacs Elküldve Október16, 2014 Megoszt Elküldve Október16, 2014 (edited) Persze hogy nincs a képen, hiszen írta, hogy szétment neki. De attól még arra való, amire írtam :D "...mi a szerepe annak a vákuumcsőnek, amelyiknek a csatlakozási pontjai a mellékelt képeken láthatóak." Neked is köszönöm a választ és a képet is! Mivel vizuális típus vagyok a kép sokat segített a működésének a megértésében. :icon1: Látom másnak is beteg az alsó barna pipa csatlakozó, mert a képen is ragasztva van. Mivel pipa csatlakozót nem tudtam szerezni, így egy vérnyomásmérő gumi csövét használtam fel. :icon1: Remélem működni fog így is! Íme: http://kepfeltoltes.hu/141016/20141016_105936_1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg Módosítva Október16, 2014 : hening Képpel idézés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október16, 2014 Megoszt Elküldve Október16, 2014 Végül ma nekiláttam, én így oldottam meg: A kétoldalas ragasztó tart amíg tart, igazából addig lényeges, amíg megszárad a semleges sziló. Szerintem a 75 milis nagyon vastag oda, talán 2 centi hely van , ha meg összenyomod akkor kiszorítod belőle a levegőt ami a lényege a szigetelésnek. Én ilye akarok betenni.http://www.komplett-otthon.hu/termek_kepek/5693_2.jpg Végülis mindegy mivel ragasztom, csak addíg kell ott maradnia amíg visszarakom a tetőkárpitot, aztán már úgysem tud hová menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Október16, 2014 Megoszt Elküldve Október16, 2014 Tetszik :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve Október17, 2014 Megoszt Elküldve Október17, 2014 Hello a jobb oldalról van egy vékony fekete cső barna véggel, annak mi a szerepe nekem letört az a barna és a cső ott lóg nem tudom gond-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október17, 2014 Megoszt Elküldve Október17, 2014 Végül ma nekiláttam, én így oldottam meg: A kétoldalas ragasztó tart amíg tart, igazából addig lényeges, amíg megszárad a semleges sziló. Jól néz ki, elméletileg jövő héten csütöröktől itthon leszek, ha jó idő lesz lehet én is rászánom magam. Hello a jobb oldalról van egy vékony fekete cső barna véggel, annak mi a szerepe nekem letört az a barna és a cső ott lóg nem tudom gond-e? Az összes vékony cső vákumcső, tedd vissza valami közdarabbal, egy darabka benzincső meghajlítva például. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október17, 2014 Megoszt Elküldve Október17, 2014 Kacs cartárs így orvosolta: http://kepfeltoltes.hu/141016/20141016_105936_1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg Lényeg, hogy a fekete csövön és a csonkon is szoruljon a csődarab. Hello a jobb oldalról van egy vékony fekete cső barna véggel, annak mi a szerepe nekem letört az a barna és a cső ott lóg nem tudom gond-e? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október17, 2014 Megoszt Elküldve Október17, 2014 Hi hogyan kell kinéznie egy km óra spirál végének? nincs esetleg vkinek képe? annak mind2 végéből ki kellene lógnia a spirálnak nem? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október17, 2014 Megoszt Elküldve Október17, 2014 Hi hogyan kell kinéznie egy km óra spirál végének? nincs esetleg vkinek képe? annak mind2 végéből ki kellene lógnia a spirálnak nem? köszi Négyszögletes a bowden vég...mindkét vége kábé egy síkban van . Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október17, 2014 Megoszt Elküldve Október17, 2014 Négyszögletes a bowden vég...mindkét vége kábé egy síkban van . én is így emlékem, de amit kaptam annak nincs meg a vége.... köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október17, 2014 Megoszt Elküldve Október17, 2014 még 1kérdés a benzincső az 8mm-es ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október17, 2014 Megoszt Elküldve Október17, 2014 még 1kérdés a benzincső az 8mm-es ugye? Az a gumicső, ami az injektorházra megy? EPC szerint 7.3mm-es. Én 8mm-eset vettem helyettük, mert elöregedtek, de akárhogy húzom meg a bilincseket, kicsit mindig nedvesek a csatlakozások, úgyhogy inkább próbálok 7-est beszerezni. Nem egyszerű, de létezik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október17, 2014 Megoszt Elküldve Október17, 2014 Az a gumicső, ami az injektorházra megy? EPC szerint 7.3mm-es. Én 8mm-eset vettem helyettük, mert elöregedtek, de akárhogy húzom meg a bilincseket, kicsit mindig nedvesek a csatlakozások, úgyhogy inkább próbálok 7-est beszerezni. Nem egyszerű, de létezik. Awab bilincsel próbálod? Én ilyet keresek rá, ezt jobban meg lehet tépni de sehol sem kapok:http://www.magnesszelep.hu/kepek/y/13296_GBS_bilincs_kicsi_10x10.jpg Már ugye ilyen kis méretben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október18, 2014 Megoszt Elküldve Október18, 2014 Awab bilincsel próbálod? Én ilyet keresek rá, ezt jobban meg lehet tépni de sehol sem kapok:http://www.magnesszelep.hu/kepek/y/13296_GBS_bilincs_kicsi_10x10.jpg Már ugye ilyen kis méretben. Nekem ilyen van rajta, Bárdiban vettem a csővel együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október18, 2014 Megoszt Elküldve Október18, 2014 Nekem ilyen van rajta, Bárdiban vettem a csővel együtt. Bárdiban? Kösz.... :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Október19, 2014 Megoszt Elküldve Október19, 2014 Sziasztok! Most hogy jön a hamarabb sötétedés, észrevettem hogy az első fényszóróim magasság állítása nem működik, a magasság állító motorok működnek, de a foncsor nem mozdul. Meg is néztem mi a hiba, kivettem a fényszóróból a motort, majd ahol találkozik a kettő, ott a hiba, a foncsoron van egy kehely szerű dolog, a motoron pedig a gömbfej, a kettő között van 6 darab pici műanyag érdekes alakkal. A foncsor mozog, az a hiba oka, hogy a foncsor nem "feszül" rá a motorra, tehát nem jön vissza a motor felé a foncsor, ha a kehely túlmegy a furaton megakad mert nem lesz központban, így nem tud visszajönni, de nem is megy vissza, mert nem húzza vissza semmi, valaki foglalkozott már evvel? Tudna segíteni? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október22, 2014 Megoszt Elküldve Október22, 2014 Sziasztok! Most hogy jön a hamarabb sötétedés, észrevettem hogy az első fényszóróim magasság állítása nem működik, a magasság állító motorok működnek, de a foncsor nem mozdul. Meg is néztem mi a hiba, kivettem a fényszóróból a motort, majd ahol találkozik a kettő, ott a hiba, a foncsoron van egy kehely szerű dolog, a motoron pedig a gömbfej, a kettő között van 6 darab pici műanyag érdekes alakkal. A foncsor mozog, az a hiba oka, hogy a foncsor nem "feszül" rá a motorra, tehát nem jön vissza a motor felé a foncsor, ha a kehely túlmegy a furaton megakad mert nem lesz központban, így nem tud visszajönni, de nem is megy vissza, mert nem húzza vissza semmi, valaki foglalkozott már evvel? Tudna segíteni? Előre is köszi! Elvileg nem lenne szabad addig betolnia, csak addig mozog normál esetben, amíg a "csőben" van. A kapcsolót állítsd a legmagasabb állásba, aztán kézzel tekerd oda, ahol még nincs kiakadva. Ha minden igaz, akkor az lesz a végállása, amit kézzel beállítottál neki. Nekem most az a helyzet állt elő, hogy a motor gömbjére szoruló pöckökből letört egy pár, és remeg a foncsor. Olyan fényem van, mint egy átlag iveconak amikor elindul, és remeg a lámpája... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts