zotya975 Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Ez a 3 hibakód az EGR-re, a Map-szenzorra és a fojtószelepállás-érzékelő potméterre vonatkozik, ezeket nézd át, ill. a kábeleket, az ECU-nál a csatlakozót. Rusnya dolog ez a MAP-szenzor nálunk a két cső felcserélése 6-7 hibakódot generált. :D Már így vettük az autót a próbaút során végig égett a motorhiba lámpa alapjárat nem volt. De mivel csak 200ezer volt az autó gondoltam belefér. Vagy 3 hét alatt jöttünk rá, hogy ez a két cső van felcserélve. :D Voltak szép pillanatok amikor ki volt belezve szinte mindegyik motortér-utastér, kavargattuk a kávét és találgattuk hogy mi a tetves anyád bajod van? :icon14: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Az ilyen kis aljas g*** hibák a legjobbak... Engem valamelyik nap egy 650-es Bmw szivatott, világít a check engine, hibakód, miegyéb, kis piszkálással nagy nehezen hozza a zöldkártya értékeket, erre kiderül, hogí az olajsapka volt ferdén rákapatva, és mivel ennél már a teljes kartergázrendszer a folytószelep után van bekötve, így ott szépen falsot szívott a motor.... Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Mert most tetőkárpit nélkül rohadt meleg van a kocsiba, már egészen korán is. Tehát a tetőkárpit szigetel. Viszont ha a tetőkárpit alatt is szigetelek, akkor még kevésbé lesz meleg :) Valami speckóbb anyagra gondoltam, ami bírja a hőingást, és rugalmas marad. Kétoldalas ragasztószalag? Csak a nyári melegtől előbb-utóbb lejöhet. Azt megkérdezhetem, mért akarjátok hőszigetelni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
m.zoli83 Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Ha a motortér felől jön, és nem valami lógó lemez akkor lehet, hogy hidrotőke, esetleg határra állított gyújtás, ha régi elosztósról beszélünk. Mondjuk a hidrotőkék szólnak rendesen hideg indításnál, főleg ha pár napig nincs használva. Nem tudom, hogy mikori a gyújtáselosztója. Viszont a másik hibajelenség, amit gyakran csinál, hogy ingadozik az alapjárata elég rendesen. Nemrég cseréltem benne alapjárati motort, meg egy két rehült levegőcsövet. Ez után mérséklődött a probléma pár hétig, de most megint csinálja. Üdv, Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Mondjuk a hidrotőkék szólnak rendesen hideg indításnál, főleg ha pár napig nincs használva. Nem tudom, hogy mikori a gyújtáselosztója. Viszont a másik hibajelenség, amit gyakran csinál, hogy ingadozik az alapjárata elég rendesen. Nemrég cseréltem benne alapjárati motort, meg egy két rehült levegőcsövet. Ez után mérséklődött a probléma pár hétig, de most megint csinálja. Üdv, Zoli Ha vákumcső buzerálásra változott, akkor lehet hogy van még amit le kéne cseréni. Alapjáraton ketyegve nyisd ki a motorháztetőt és fújkáld körbe a csövek környékét féktisztítóval. Ha valahol felpörög, ott van egy plusz bejárata a renCernek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Ha vákumcső buzerálásra változott, akkor lehet hogy van még amit le kéne cseréni. Alapjáraton ketyegve nyisd ki a motorháztetőt és fújkáld körbe a csövek környékét féktisztítóval. Ha valahol felpörög, ott van egy plusz bejárata a renCernek. ezt én is megpróbálom majd, mert megint 1500 lett az alapjárat, az első újraindításik Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Mert most tetőkárpit nélkül rohadt meleg van a kocsiba, már egészen korán is. Tehát a tetőkárpit szigetel. Viszont ha a tetőkárpit alatt is szigetelek, akkor még kevésbé lesz meleg :) Valami speckóbb anyagra gondoltam, ami bírja a hőingást, és rugalmas marad. (A sok hozzászólás miatti napi(?) letiltás után ismét jelentkezem.) Bocs, a melegre nem gondoltam. Az enyém fehér, be is szólt egy okos kollégám, meg hogy "minek fehér ótóba klíma?" "visszaveri a hőt". Szalagparketta alá való lágy szivacs is szóba jöhet, úgy 8-10 rétegben, nem? Így még légréseid is lennének, ami elvileg szintén jól szigetel. De a legjobb lenne 75 milis üveggyapot, jó vastag nejlonzsákban "tasakolva". Az összenyomható, kitölti a helyét. Nekem van ilyen maradékom (Pesten). Nem kocsiból maradt, hanem gipszkartonozásból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Mert most tetőkárpit nélkül rohadt meleg van a kocsiba, már egészen korán is. Tehát a tetőkárpit szigetel. Viszont ha a tetőkárpit alatt is szigetelek, akkor még kevésbé lesz meleg :) Valami speckóbb anyagra gondoltam, ami bírja a hőingást, és rugalmas marad. (A sok hozzászólás miatti napi(?) letiltás után ismét jelentkezem.) Bocs, a melegre nem gondoltam. Az enyém fehér, be is szólt egy okos kollégám, meg hogy "minek fehér ótóba klíma?" "visszaveri a hőt". Szalagparketta alá való lágy szivacs is szóba jöhet, úgy 8-10 rétegben, nem? Így még légréseid is lennének, ami elvileg szintén jól szigetel. De a legjobb lenne 75 milis üveggyapot, jó vastag nejlonzsákban "tasakolva". Az összenyomható, kitölti a helyét. Nekem van ilyen maradékom (Pesten). Nem kocsiból maradt, hanem gipszkartonozásból. Szerintem a 75 milis nagyon vastag oda, talán 2 centi hely van , ha meg összenyomod akkor kiszorítod belőle a levegőt ami a lényege a szigetelésnek. Én ilye akarok betenni.http://www.komplett-otthon.hu/termek_kepek/5693_2.jpg Végülis mindegy mivel ragasztom, csak addíg kell ott maradnia amíg visszarakom a tetőkárpitot, aztán már úgysem tud hová menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Szerintem a 75 milis nagyon vastag oda, talán 2 centi hely van , ha meg összenyomod akkor kiszorítod belőle a levegőt ami a lényege a szigetelésnek. Én ilye akarok betenni.http://www.komplett-otthon.hu/termek_kepek/5693_2.jpg Végülis mindegy mivel ragasztom, csak addíg kell ott maradnia amíg visszarakom a tetőkárpitot, aztán már úgysem tud hová menni. Jogos... A téli penészesedésre kell talán még vigyázni. ? Ha belül meleg van, kint hideg, belül párás, kint szmogos :sick: akkor tud lecsapódni víz a belülről szerelt hőszigetelésen (akár ház, akár kocsi). Sokaknak ezért folyik a víz és virul a penész a lakásban belülre feltett hungarocell stb. mögött. Emiatt érdemes lehet telibe ragasztani azt a hőtükröt. Mert az szerintem nem páraáteresztő. Viszont ahhoz a szép fehér szigetelős öltönyödet nem kell felvenned! :smartass: Más: holnap kerül új hátsó kipufogódob az autómra, mivel ahová vizsgáztatni viszem novemberben, szóltak, hogy nem lesz jó ez így... Rábeszélt a mester, ő majd ráhegeszti a régi dobról a 3 szarvát az újra amim van, mert azon nincsenek olyanok. (Főbb méretei stimmelnek.) Állítólag 1 óra alatt meglesz. Kíváncsi leszek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tommyboy81 Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Ez a 3 hibakód az EGR-re, a Map-szenzorra és a fojtószelepállás-érzékelő potméterre vonatkozik, ezeket nézd át, ill. a kábeleket, az ECU-nál a csatlakozót. Köszi a válaszokat! Bocsi a hülye kérdésekért, de semmennyire se értek az autószereléshez. A fojtószelep-érzékelőt azt hol találom? És az Ecu-t? Annyit tudok, hogy bent van valahol a kárpit alatt, de merre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Köszi a válaszokat! Bocsi a hülye kérdésekért, de semmennyire se értek az autószereléshez. A fojtószelep-érzékelőt azt hol találom? És az Ecu-t? Annyit tudok, hogy bent van valahol a kárpit alatt, de merre? Én se nagyon, de amíg tuti választ nem kapsz - fojtószelep: injektorház oldalában, a szelep tengelye végén van, 2 kábeles csatija van. Az ECU az utastérben a jobb első lábtér oldalfalában (sárvédő). 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Én se nagyon, de amíg tuti választ nem kapsz - fojtószelep: injektorház oldalában, a szelep tengelye végén van, 2 kábeles csatija van. Az ECU az utastérben a jobb első lábtér oldalfalában (sárvédő). Lesz ott három is. :rolleyes: 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Szerintem a 75 milis nagyon vastag oda, talán 2 centi hely van , ha meg összenyomod akkor kiszorítod belőle a levegőt ami a lényege a szigetelésnek. Én ilye akarok betenni.http://www.komplett-otthon.hu/termek_kepek/5693_2.jpg Végülis mindegy mivel ragasztom, csak addíg kell ott maradnia amíg visszarakom a tetőkárpitot, aztán már úgysem tud hová menni. aztán majd lenyomja :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Jogos... A téli penészesedésre kell talán még vigyázni. ? Ha belül meleg van, kint hideg, belül párás, kint szmogos :sick: akkor tud lecsapódni víz a belülről szerelt hőszigetelésen (akár ház, akár kocsi). Sokaknak ezért folyik a víz és virul a penész a lakásban belülre feltett hungarocell stb. mögött. Emiatt érdemes lehet telibe ragasztani azt a hőtükröt. Mert az szerintem nem páraáteresztő. Viszont ahhoz a szép fehér szigetelős öltönyödet nem kell felvenned! :smartass: Más: holnap kerül új hátsó kipufogódob az autómra, mivel ahová vizsgáztatni viszem novemberben, szóltak, hogy nem lesz jó ez így... Rábeszélt a mester, ő majd ráhegeszti a régi dobról a 3 szarvát az újra amim van, mert azon nincsenek olyanok. (Főbb méretei stimmelnek.) Állítólag 1 óra alatt meglesz. Kíváncsi leszek. Műbőr nekem a tetőkárpit azon csak nem megy átt a pára. Meg állandóan nyomatom a ventit 2-esen azért van átszellőzés. aztán majd lenyomja :evilgrin: Csak nem, ez a hőtükör csak 3 mili vastag szinte nincs is súlya. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m.zoli83 Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Ha vákumcső buzerálásra változott, akkor lehet hogy van még amit le kéne cseréni. Alapjáraton ketyegve nyisd ki a motorháztetőt és fújkáld körbe a csövek környékét féktisztítóval. Ha valahol felpörög, ott van egy plusz bejárata a renCernek. Akkor majd még körbenézek, befújkálom, hátha megtalálom a hiba okát. Köszi! Üdv, Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Október10, 2014 Megoszt Elküldve Október10, 2014 Sziasztok, Féltengely, a jobboldali (a hosszabbik). A belső végénél (váltónál) rángatásra 2mm-t kottyan. Szabad ezt neki? A gumiharangok épek. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Október10, 2014 Megoszt Elküldve Október10, 2014 Szerintem nem szabad, de hozzáértő megmondja. Szimmeringcsere? Olaj nem folyik onnan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Október10, 2014 Megoszt Elküldve Október10, 2014 Szerintem nem szabad, de hozzáértő megmondja. Szimmeringcsere? Olaj nem folyik onnan? Köszi. Száraz a környéke. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október10, 2014 Megoszt Elküldve Október10, 2014 Köszi. Száraz a környéke. Hosszirányben vagy lefele-felfele cibálva? Hosszirányben tud mozogni, hiszen nem fixen van befogatva hanem egy rugós stift tartja, mondjuk lefele-felfele is lehet ennyi játéka a két gömbcsuklónak összesen. Nekem az a szimering sajna ereszt. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Október10, 2014 Megoszt Elküldve Október10, 2014 Hosszirányben vagy lefele-felfele cibálva? Hosszirányben tud mozogni, hiszen nem fixen van befogatva hanem egy rugós stift tartja, mondjuk lefele-felfele is lehet ennyi játéka a két gömbcsuklónak összesen. Nekem az a szimering sajna ereszt. <_< Köszi! Bakker... hosszirányban eszembe se jutott megcibálni... olyan vagyok mint egy ovis a homokozóban, amikor emelőn van a kocsi, de sajna nem minden jut az eszembe. Szóval fel-le mozgott ennyit. Ha ott gáz van/lenne, valami zajt is kéne hallanom, vagy csak az olaj folyna? (ami nem folyik) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október10, 2014 Megoszt Elküldve Október10, 2014 Köszi! Bakker... hosszirányban eszembe se jutott megcibálni... olyan vagyok mint egy ovis a homokozóban, amikor emelőn van a kocsi, de sajna nem minden jut az eszembe. Szóval fel-le mozgott ennyit. Ha ott gáz van/lenne, valami zajt is kéne hallanom, vagy csak az olaj folyna? (ami nem folyik) Szerintem ha túl nagy lenne a mozgás akkor a szimering hamar tönkremenne és eresztene, sőt talán még a kormányt is rázná a kilengő féltengely. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacs Elküldve Október15, 2014 Megoszt Elküldve Október15, 2014 Szép estét Mindenkinek! Segítséget kérnék abban a kérdésben, hogy mi a szerepe annak a vákuumcsőnek, amelyiknek a csatlakozási pontjai a mellékelt képeken láthatóak. Tegnap vettem észre, hogy az egyik csatlakozó teljesen szétesett és a cső csak lóg a levegőben. Hogy mióta, nem tudom, de a motor üzemében nem vette észre semmi rendelleneset és a check engine sem jelzett. A motor kódja X16SZR, F Astra Caravan. A válaszokat előre is köszönöm! http://kepfeltoltes.hu/141015/20141015_154432_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/141015/20141015_154445_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október15, 2014 Megoszt Elküldve Október15, 2014 A légbeömlő csappantyúját állítja a beszívott levegő hőfoka szerint meleg vagy hideg állásba. Igazából nincs jelentősége, de érdemes ledugózni a csatlakozásokat. Szép estét Mindenkinek! Segítséget kérnék abban a kérdésben, hogy mi a szerepe annak a vákuumcsőnek, amelyiknek a csatlakozási pontjai a mellékelt képeken láthatóak. Tegnap vettem észre, hogy az egyik csatlakozó teljesen szétesett és a cső csak lóg a levegőben. Hogy mióta, nem tudom, de a motor üzemében nem vette észre semmi rendelleneset és a check engine sem jelzett. A motor kódja X16SZR, F Astra Caravan. A válaszokat előre is köszönöm! http://kepfeltoltes.hu/141015/20141015_154432_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/141015/20141015_154445_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október15, 2014 Megoszt Elküldve Október15, 2014 A légbeömlő csappantyúját állítja a beszívott levegő hőfoka szerint meleg vagy hideg állásba. Igazából nincs jelentősége, de érdemes ledugózni a csatlakozásokat. Őőő, nem. :) Az ami a kollega képéről hiányzik, az nem az. Amit te írsz, az rajta van a képen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október15, 2014 Megoszt Elküldve Október15, 2014 Pedig az az. Alulról át van kötve az injektorfedélhez a kétcsöcsös termosztátba, ahonnét a 90fokos könyökkel megy tovább a világoskék cső a légszűrőház felé. A másik cső a tankszellőztetésé. Őőő, nem. :) Az ami a kollega képéről hiányzik, az nem az. Amit te írsz, az rajta van a képen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts