Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Az enyemben is utangyartott a szuro es szuro nelkul is parasodik.

De ami azt illeti, uj autot is lattam amelyik parasodik ha nincs bekapcsolva a venti. Esos idoben en mindig az legalabb egyes fokozaton jaratom a ventit, kiveve mikor szabad uton 80 folott tudok menni. Ilyenkor elegendo a bearamlo levego ahhoz, hogy a szelvedo ne parasodjon.

Elküldve

Szal engem az zavar, hogy ami levego bejon a szellozokon a szelvedore, az azonnal ugy felparasitja, hogy nem latok ki. Szoval eppen attol a levegotol parasodik, ami ott bejon.

(pl ha felkapcsolom 2esbe vagy 3-asba, akkor fel perc es nem lehet kilatni. ilyen sulyosan csak 7-8 perc utan kezdi egyebkent)

Es ugye hiaba kapcsolom ki a ventit, akkor is befuj. Es emellett hiaba tekerem le az ablakot, ugy is azonnal felparasodik.

Es ezzel nekem idaig nem volt ilyen gondom. :(

Elküldve
Szal engem az zavar, hogy ami levego bejon a szellozokon a szelvedore, az azonnal ugy felparasitja, hogy nem latok ki. Szoval eppen attol a levegotol parasodik, ami ott bejon.

(pl ha felkapcsolom 2esbe vagy 3-asba, akkor fel perc es nem lehet kilatni. ilyen sulyosan csak 7-8 perc utan kezdi egyebkent)

Es ugye hiaba kapcsolom ki a ventit, akkor is befuj. Es emellett hiaba tekerem le az ablakot, ugy is azonnal felparasodik.

Es ezzel nekem idaig nem volt ilyen gondom. :(

Nekem is volt ilyen párásodós problémám, beázik a pollenszürő, attól szokott lenni, nekem el volt válva a szélvédő aljánál lévő gumi a szélvédőtől :!: ott folyt be a víz a pollenszűrőre!

FBS -sel töltöttem ki a rést.

Nézd meg hátha csak ennyi a baj!

Elküldve

S olyat látott-e már valaki, hogy a nedves pollenszűrőt a beszívott levegő összeszívta?Mert nekem a legutóbbi pollenszűrőn ilyen tünetek voltak! :!: :(

Elküldve
S olyat látott-e már valaki, hogy a nedves pollenszűrőt a beszívott levegő összeszívta?Mert nekem a legutóbbi pollenszűrőn ilyen tünetek voltak! :!: :(

Namer` egyesek maximalista tuning mániákusok, és turbinát tettek a ventillátor helyére, és hajszárítónak használják a verdát, Cabrio fílinggel. :lol:

Elküldve

Namer` egyesek maximalista tuning mániákusok, és turbinát tettek a ventillátor helyére, és hajszárítónak használják a verdát, Cabrio fílinggel. :lol:

Hát gyanus is volt a szélvihar az utóbbi esős időkben! :lol: :lol:

Elküldve
Szal engem az zavar, hogy ami levego bejon a szellozokon a szelvedore, az azonnal ugy felparasitja, hogy nem latok ki. Szoval eppen attol a levegotol parasodik, ami ott bejon.

(pl ha felkapcsolom 2esbe vagy 3-asba, akkor fel perc es nem lehet kilatni. ilyen sulyosan csak 7-8 perc utan kezdi egyebkent)

Es ugye hiaba kapcsolom ki a ventit, akkor is befuj. Es emellett hiaba tekerem le az ablakot, ugy is azonnal felparasodik.

Es ezzel nekem idaig nem volt ilyen gondom. :(

Egy kiadósabb eső vagy egy mosás után vedd ki a pollenszűrőt és nézd meg ha nedves. szerintem biztos az... .

Amitöl nedvesedhet:

1. nincsen jól visszarakva a motortérben a pollenszűrő feletti műanyag. Ennek az éle be kell találjon egy szűk résbe, ugy, hogy a lszélvédőröl lecsorgó víz ne a műanyag alá menjen !!!!!!! Lehet tudod, de én raktam már rosszul...

2. El van válva a szélvédő és a külső műanyag közötti gumicsik. Itt is befolyhat és mint Pjoc írta, FSB pasztával tömíthető

3. A külső műanyagot áttöri két helyen két gumicsöcs, amin az ablaktörlőcsonkok jönnek ki. Ezeken két műanyaganya van. Ha el van öregedve a gumi, itt is befolyhat... nálam legalábbis itt is ment be víz. Az FSB itt is csodaszer, csak le kell venni a lapátokat és a műanyaganyát.

Amugy a Fűtés topikban mindezeket (sőt részletesebben is) megtalálhatod

Elküldve

Üdv!

Az volna a kérdésem, hogy előgyujtás (ha rosszúl van beállítva) az befolyásolhatja a károsanyag kibocsájtást? Illetve, mely alkatrészek hibája, vagy rossz beálíltása van hatással a kibocsájtásra?

Voltam műszeres mérésen, és picit magasak voltak az értékek (zöldkártya előtti ellenőrzés), de nemtudták megmondani, mi lehet a baj. Magas fordulaton (3000 felett) minden oké (sőt, csodálkoztak is, hogy ilyen kevés a CO), viszont 2000-2500 fordulaton, meg alapjáraton sok a CO. Mitől lehet ez?

Elküldve
Üdv!

Az volna a kérdésem, hogy előgyujtás (ha rosszúl van beállítva) az befolyásolhatja a károsanyag kibocsájtást? Illetve, mely alkatrészek hibája, vagy rossz beálíltása van hatással a kibocsájtásra?

Voltam műszeres mérésen, és picit magasak voltak az értékek (zöldkártya előtti ellenőrzés), de nemtudták megmondani, mi lehet a baj. Magas fordulaton (3000 felett) minden oké (sőt, csodálkoztak is, hogy ilyen kevés a CO), viszont 2000-2500 fordulaton, meg alapjáraton sok a CO. Mitől lehet ez?

Kevés a oxigén. De azt nemtom hogy miért... :oops:

Elküldve
Üdv!

Az volna a kérdésem, hogy előgyujtás (ha rosszúl van beállítva) az befolyásolhatja a károsanyag kibocsájtást? Illetve, mely alkatrészek hibája, vagy rossz beálíltása van hatással a kibocsájtásra?

Voltam műszeres mérésen, és picit magasak voltak az értékek (zöldkártya előtti ellenőrzés), de nemtudták megmondani, mi lehet a baj. Magas fordulaton (3000 felett) minden oké (sőt, csodálkoztak is, hogy ilyen kevés a CO), viszont 2000-2500 fordulaton, meg alapjáraton sok a CO. Mitől lehet ez?

Nekem is ez történt, mondjuk magas fordulaton sem volt sokkal jobb. Azt mondták, hogy esetleg lambdaszonda öregedés lehet. Vagy esetleg nem ártana gyertyát cserélni... . De nekem megoldódott...egy másik autót raktak be a szondázás alatt Nem is került nagyon sokba...

Elküldve

Sziasztok !

Nehany apro kerdesem lenne Astra F temaban.

-A kulso homerseklet kijelzom mostansag vagy 74C fok kornyeken jelez, vagy --C -t ir ki. Gondolom a jeladot kell kicserelni, ami a lokharito kornyeken van. Kérdésem: érdemes-e cserelni vagy nehany honap alatt mindegyik tonkremegy? Gyárit/utangyartottat?

-A klimamnak kikapcsolas utan kicsit dohos/édeskés illata van. Mit kell benne cserelni/tisztitani? Gyari/utangyatott? Hazilag erdemes-e vagy csak szakemberrel?

-Vettem egy garn. alufelnit, de a tehermentesito atmeroje kb. 1mm-rel nagyobb (szoval a csavarok viselik a teljes terhelest) ez igy oke?

Raadasul amiota ez van fent 90-110kmh kozott raz a kormany (szervos). Felszereleskor ki volt centirozva, a kerekeket mar ossze-vissza cserelgettem (elorol-hatra) mégis mindig ráz. Lehet valami mas gondja az autonak, ami ilyet produkal?

koszi, Udv Peti

Elküldve
Sziasztok !

-Vettem egy garn. alufelnit, de a tehermentesito atmeroje kb. 1mm-rel nagyobb (szoval a csavarok viselik a teljes terhelest) ez igy oke?

Raadasul amiota ez van fent 90-110kmh kozott raz a kormany (szervos). Felszereleskor ki volt centirozva, a kerekeket mar ossze-vissza cserelgettem (elorol-hatra) mégis mindig ráz. Lehet valami mas gondja az autonak, ami ilyet produkal?

koszi, Udv Peti

A tehermentesítő kellene bele, mert az központosítja a kereket, azért ráz, mert nincs benne, nincs központban a kerék!

Próbálj meg szerezni bele, vagy csináltass!

Elküldve

A tehermentesítő kellene bele, mert az központosítja a kereket, azért ráz, mert nincs benne, nincs központban a kerék!

Próbálj meg szerezni bele, vagy csináltass!

Hívd fel a felnid forgalmazóját és náluk biztos lesz bele gyűrű.

Elküldve

Én mondjuk esztergáltam magamnak tehetmentesítőket (kölcsön esztergán, mert a muki elbaxta, és én csináltam helyette), így 1000 Ft volt a négy.

Elküldve

Sziasztok!

Volna egy kis probléma az én kis kombimmal, mármint, hogy nagyon gyorsan párásodnak az ablakok. Esőben is letekert ablakkal kell közlekednem, ha ki akarok látni, télen meg nem győzöm fújni a levegőt a szélvédőre. A tippem az, hogy az utastérbe nem jut be a szellőző rendszeren elég friss levegő. Tehát ha van egy csappantyú v. szelep, ami a levegő útját nyitja-zárja, ami elromlott, vagy esetleg ha létezik külön szűrő az utastéri levegő részére, amit ideje volna cserélni. Hol találom ezeket az autóban? Mit kell lebontani hozzájuk? Bocs a láma kérdésért, de 3 éve megvan ez az autóm, és szerencsére más komolyabb gondom eddig nem volt vele, ezért ezt a részét nem is ismerem. Astra 1,4 F Caravan '91

Köszi a választ mindenkinek.

Elküldve

Allig pár hozzászólással fentebb vana válasz.. van külön szűrője.. szerencsés esetben csak dzsuvás, illetve a környéke..

Rosszabb esetben beázik a szélvédődnél a szűrő.. érdemes ekkor a kis gumicsíkot tömíteni..(lásd fentebb)

Itt meg némi képi segítség,hogy hol találod a szűrőt, meg hogy cserélheted ki : http://www.kep.tar.hu/laci4/50068615#2

Neked az első 3 kép ami kell. Visszaszerelés értelemszerüen fordított sorrend. Arra figyelj, hogy a müanyag tűzfal(szélvédő) felöli vége belemenjen a neki kialakított vájatba...

Elküldve

Köszönöm a választ, igen, azóta én is megtaláltam a régebbi hozzászólásokat, ahol erről volt szó. A képek nagyon jól jöttek!

Még valami: ezt a műanyag takaró vmit ki kell húzni, vagy fel kell hajtani, vagy hogy kell leszedni?

Elküldve
Köszönöm a választ, igen, azóta én is megtaláltam a régebbi hozzászólásokat, ahol erről volt szó.  A képek nagyon jól jöttek!  

Még valami: ezt a műanyag takaró vmit ki kell húzni, vagy fel kell hajtani, vagy hogy kell leszedni?

Oldalt a motor felöl elkezded kifeszegetni és pikkpakk kijön.Eltörni elvileg nem tudod, mert ahhoz elég lágy!Csak bátran. :wink:

Elküldve

Köszi!

Akkor nekiállok a hétvégén. Jól látod, félve állok neki a feszegetésnek, mert ősszel a gyári rövid kerékkulccsal, mikor húztam meg a kerékcsavarokat, simán eltörtem egyet. (Előtte a metróban szakadt le a kapaszkodó, amit megfogtam... :( )

Elküldve
Köszi!

Akkor nekiállok a hétvégén. Jól látod, félve állok neki a feszegetésnek, mert ősszel a gyári rövid kerékkulccsal, mikor húztam meg a kerékcsavarokat, simán eltörtem egyet. (Előtte a metróban szakadt le a kapaszkodó, amit megfogtam...  :( )

Tartós tejet ne vegyél,borotvából is csak eldobhatót, meg ilyenek............ :lol: :lol: :lol: :lol:

Amúgy először én is paráztam, de mára már rutinná vált.Egy mozdulat, aztán már kint is van!A visszarakásnál azért nem árt figyelni hogy ki hova illeszkedik, meg ilyenek! :wink:

Elküldve
Köszi!

Akkor nekiállok a hétvégén. Jól látod, félve állok neki a feszegetésnek, mert ősszel a gyári rövid kerékkulccsal, mikor húztam meg a kerékcsavarokat, simán eltörtem egyet. (Előtte a metróban szakadt le a kapaszkodó, amit megfogtam... :( )

Ajaj... sportszelet? :wink: :lol:

Egyébként ha levetted a gumicsíkot(simán felfelé lejön), utána a műanyag motor felé eső szélét kicsit megemeled, hogy a fém felett legyen az éle..

Aztán kicsit megemelve, az egészet előrefelé(motor felé) finoman huzod(így jön ki a kis vájatból a másik éle.

Amikor kijött, kicsit játszani kell vele, hogy teljesen ki tud venni, de picit mindkét müanyag enged.. rá fogsz érezni...

Elküldve
Köszi!

Akkor nekiállok a hétvégén. Jól látod, félve állok neki a feszegetésnek, mert ősszel a gyári rövid kerékkulccsal, mikor húztam meg a kerékcsavarokat, simán eltörtem egyet. (Előtte a metróban szakadt le a kapaszkodó, amit megfogtam... :( )

Haver a tőcsavarokat szakítja bele a gépbe... Én simán arrébb moccantom a kocsit, amikor húzom meg a csavart. Félek bármit is eröltetni, inkább egy gyengébb emberre bízom, nem rám vannak méretezve ezek a finom dolgok. :lol:

Mondták már beszorult ablakra egy házban, h az ilyen, csak húzzam meg erősen. Meghúztam, hát kiszakadt a tokból picit. Hiába, 8 év konditerem, 102kg súly odaver. :lol:

Elküldve
Nekem is volt ilyen párásodós problémám, beázik a pollenszürő, attól szokott lenni, nekem el volt válva a szélvédő aljánál lévő gumi a szélvédőtől :!: ott folyt be a víz a pollenszűrőre!

FBS -sel töltöttem ki a rést.

Nézd meg hátha csak ennyi a baj!

Nah az iment szetbontottam mindent, ablaktorlok osszes muanyag boritas stb es elkentem 3/4 tubus FBS-t, remelem jo lesz :(

Ami rossz, hogy csak ilyen attetszo szinu volt a helyi barkacsboltban, es hat nem a legszebben nez ki. Valamivel le kene kenni picit vagy nemtom.

Elküldve
Ami rossz, hogy csak ilyen attetszo szinu volt a helyi barkacsboltban, es hat nem a legszebben nez ki. Valamivel le kene kenni picit vagy nemtom.

Kiszedni, és benyomni feketével... :(

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.