Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy van-e másoknak is olyan problémája, hogy üresben felengedett kuplungnál kerepelő, kattogó hang jön a váltóház felől.

Utánaolvasgattam a dolognak és sok helyen azt írják, hogy a kopott nyeles tengely csapágy okozza ezt a hangot. Ez pont az ellentéte annak, amikor a kinyomócsapágy adja ezt a hangot (benyomott kuplungnál).

Nem zajos annyira mindig, de már zavaró sokszor.

Az autón kb. egy 1 éve volt teljes kuplung szett csere, tehát nem hiszem hogy onnan érkezne a zaj.

Lehetséges, hogy ez az oka, ha igen akkor mennyire macera, költségvonzata van a cserének (meló az tuti sok, mert a kuplungcserénél is ez volt :D anno).

F18-as váltó, hidraulikus kuplunggal (Isuzu td).

Köszi az infókat.

Jól mondod, ez nyelestengely csapágy lesz. Első körben egy váltóolaj cserét javaslok, valószínű nem oldja meg a problémát, csak enyhíti valamennyire. Ha nem, akkor már lehetőség nincs, mint a váltó felújítása, vagy bontott, jó váltó beszerelése.

Egyébként ilyenkor ott a lehetőség pl egy hosszabb áttételű váltó beszerzésére. Pl F18+WR :)

Elküldve

Jól mondod, ez nyelestengely csapágy lesz. Első körben egy váltóolaj cserét javaslok, valószínű nem oldja meg a problémát, csak enyhíti valamennyire. Ha nem, akkor már lehetőség nincs, mint a váltó felújítása, vagy bontott, jó váltó beszerelése.

Egyébként ilyenkor ott a lehetőség pl egy hosszabb áttételű váltó beszerzésére. Pl F18+WR :)

Köszi az infót, ilyen csapágyat lehet kapni hozzá, vagy ezt csapágyboltos változattal meg lehet oldani.

Váltó olajcserét, hogy tudom megoldani ennél a váltónál?
Ha jól tudom neked is ilyen van (Isuzu td), valszinű a váltó is stimmel?

Le tudnád írni a folyamatát a váltó olaj cserének?

Köszi.

Elküldve

Köszi az infót, ilyen csapágyat lehet kapni hozzá, vagy ezt csapágyboltos változattal meg lehet oldani.

Váltó olajcserét, hogy tudom megoldani ennél a váltónál?
Ha jól tudom neked is ilyen van (Isuzu td), valszinű a váltó is stimmel?

Le tudnád írni a folyamatát a váltó olaj cserének?

Köszi.

Sajnos nem mert nem csináltam soha, csak sejtéseim vannak. Alul van egy ablak, amit ha leveszek, kifolyik az összes olaj. Meg gondolom ki is lehet szívni belőle.

Elküldve

Sziasztok

Nem működik a kesztyűtartóban a világítás. Izzót már lecsekkoltam. Tud valaki segíteni, hogy merre kutassak tovább? Előre is köszönöm!

Elküldve

Sziasztok otthon vmi fele modon lehet hibakodot torolni?

A legolcsóbb otthoni megoldás az OP-COM. 7-10 e Ft környékén lehet hozzájutni.

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok

Nem működik a kesztyűtartóban a világítás. Izzót már lecsekkoltam. Tud valaki segíteni, hogy merre kutassak tovább? Előre is köszönöm!

Ott van a kapcsolója az zzó mellett, azt is ellenőrizd le.

Valamint azt is, hogy gyújtáson van-e 12V és test a kesztyűtartó világításra menő csatlakozóban.

Elküldve

Ott van a kapcsolója az zzó mellett, azt is ellenőrizd le.

Valamint azt is, hogy gyújtáson van-e 12V és test a kesztyűtartó világításra menő csatlakozóban.

Köszönöm! Nem igazán értem mitől - talán a sok matatástól - de most megjavult. Valami kontakt hiba lehetett.

Elküldve

Sziasztok!

Valaki tudja vmilyen autos boltot ajanlani ahol tudnék szerezzni tankszellőztető szelepet mert bardi unix cromax nincs (x20xev)

Szia,

Szerintem nézz utána a www.Cromax.hu websiteon, ott elég sok ilyesmi cucc van, jó áron.

Elküldve

sziasztok volna egy kérdésem van egy b vectrám x20 dth-s elvolt repedve a blokk vettem eggy másikat a szerelő összerekta én adagolóm én turbóm én hengerfejemmel az autó azt produkálja hogy kihúzatom elalszik a motorkontrol lámpa 2 es ben kihúzatom 4000 nél letilt kontrolámpa ég és az autó 110 nél többet nem megy 5 ös ben indulni indul füstölni nem füstöl de nagyon erős kopogós a hangja a motornak a szakinak nincs számító gépe szerintetek nem lehet hogy levantéve a vezérlés??? válaszotok köszönöm

  • Like 1
Elküldve

sziasztok volna egy kérdésem van egy b vectrám x20 dth-s elvolt repedve a blokk vettem eggy másikat a szerelő összerekta én adagolóm én turbóm én hengerfejemmel az autó azt produkálja hogy kihúzatom elalszik a motorkontrol lámpa 2 es ben kihúzatom 4000 nél letilt kontrolámpa ég és az autó 110 nél többet nem megy 5 ös ben indulni indul füstölni nem füstöl de nagyon erős kopogós a hangja a motornak a szakinak nincs számító gépe szerintetek nem lehet hogy levantéve a vezérlés??? válaszotok köszönöm

Első körben meg kéne nézni, milyen hibakódot dobott a motorvezérlés.

Elküldve

azt írja valami gázvan az adagolónál az mondja a haver de ő nem javít autókat és sajnos tiszafüreden nincs is olyan szerelő aki értene hozzá

Elküldve

Sziasztok! egy kis segitseg kene szoval az lenne hidegen szepen indul nincs vele gond viszont miutan eleri az uzemit de nem is kell elernie csak gazadasra indul es nem is tiszta az alapjarat hibakod is van 115 hogombat csereltem 2 is es meg mindig nem jo csereltem ilyet http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/OPEL/VECTRA/1997/2_0/BENZIN/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/erzekelo-jelado/hutoviz-homerseklet-erzekelo

meg http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/OPEL/VECTRA/1997/2_0/BENZIN/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/erzekelo-jelado/vizhomersekletmero-jelado/

Vízhőmérséklet jeladó meg Motor hőfok jeladó

X20XEV a motor!

Elküldve

Sziasztok!

Tegnap elött feltöltöttem a téli ablakmosó folyadékot. Akkor nem próbáltam ki de tegnap este megnéztem és nem lõ ki semmit és semmi hangot se ad. Lehet hogy véletlen lehúztam egy csatlakozót? A motorjânak a csatlakozóját merre találom?

Elküldve

Sziasztok!

Tegnap elött feltöltöttem a téli ablakmosó folyadékot. Akkor nem próbáltam ki de tegnap este megnéztem és nem lõ ki semmit és semmi hangot se ad. Lehet hogy véletlen lehúztam egy csatlakozót? A motorjânak a csatlakozóját merre találom?

Hát ehhez minimum a bal oldali első döbbetétet le kell venni, de inkább az egész első lököst. A bal első kerék előtt található a tartály és a motor.

Elküldve

Sziasztok!

Tegnap elött feltöltöttem a téli ablakmosó folyadékot. Akkor nem próbáltam ki de tegnap este megnéztem és nem lõ ki semmit és semmi hangot se ad. Lehet hogy véletlen lehúztam egy csatlakozót? A motorjânak a csatlakozóját merre találom?

Ha régebb óta nem volt használva és folyadék se nagyon volt benne, akkor nem elképzelhetetlen, hogy megszorult a motorja. Feltöltés közben nem igazán tudtál lehúzni semmi csatlakozót, mivel a tartály a motorral együtt a bal első kerék előtt van lent. Ha a dobbetétet kiveszed akkor látható a tartály és esetleg megkocogtatható a motor, hátha elindul.

Elküldve

Köszönöm a válaszaitokat. Igazából kb 2 héttel a feltöltés elõtt használtam. Annyi idõ alatt is beszorulhatott a motor?

Igazából ezelõtt lehetett hallani halkan, hogy dolgozik a motor de most semmi. Úgyhogy lehet tényleg megszorult. Biztosítéka van esetleg ami kimehetett? Azt még nem néztem, reggel ránézek.

Elküldve

Ki tudná megmondani mitől nincs fűtésem a típusban? Nemrég lett felújítva a hengerfej a víz normálisan felmelegszik 80-90 fokra és a termosztát is kinyit mert ha túlmenne a 95 fok fölé egyből hűl is vissza és beáll 80-90 közé de a fűtés csak hideget vagy langyosat fúj bárhova tekergetem :unsure:

Elküldve

Mivel benzines a kocsi, van fűtéscsap, azt kéne ellenőrizni, illetve megnézni működik-e. Ha működik, akkor szar a fűtőradiátor. Azt kell kicserélni.

Elküldve

Mivel benzines a kocsi, van fűtéscsap, azt kéne ellenőrizni, illetve megnézni működik-e. Ha működik, akkor szar a fűtőradiátor. Azt kell kicserélni.

Mivel a hengerfejezés elött és utána is ...igaz nem sokáig...volt fűtés a fűtőradiátorral sztem nincs vagyis nem lehet gond. Merre találom a fűtéscsapot mert ezen elég bonyolult ahogy néztem, a fél műszerfalat le kell bontani hozzá :(

Elküldve

Mivel a hengerfejezés elött és utána is ...igaz nem sokáig...volt fűtés a fűtőradiátorral sztem nincs vagyis nem lehet gond. Merre találom a fűtéscsapot mert ezen elég bonyolult ahogy néztem, a fél műszerfalat le kell bontani hozzá :(

Nekem nem benzines van, hanem diesel, szóval nemtudom, pontosan hol van a fűtéscsap. Kövesd a bemenő fűtés csövet, valahol azon lesz,

Amúgy a radiátor cseréhez nem kell nagyon szétbontani a műszerfalat, csak a középkonzolt, és a kesztyűtartót kell kivenni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.