nyerődti Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Ledugóztad az EGR-t a kitisztítás után? Én úgy tudtam, hogy x20DTH-nál nem lehet ledugózni az egr-t. Valakinek van erről tapasztalata? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Én úgy tudtam, hogy x20DTH-nál nem lehet ledugózni az egr-t. Valakinek van erről tapasztalata? Nekem sincs, de ha marad ugyanúgy az EGR, akkor egy idő múlva ugyanígy összehányja korommal a szívósort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Ledugóztad az EGR-t a kitisztítás után? Nem lett ledugózva,de szerintem nem is kell. Ez a mennyiség 14 év alatt gyűlt össze,és közel 300.000-km-t futott.Mire ennyi kosz megint összegyűlne,már a bontóban végzi az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Arcsy88 Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 Nekem is volt hasonló problémám,de csak egyszer csinálta.Nekem inkább nem húzott az autó. Nem is értem miért Hát szépen bekormosodott! én külön szedtem le az EGR-t,azt megpucoltam,de a szivosort azt még nem vettem le... az EGR nem volt nagyon annyira koszos,de megpucolás után sem változott semmi! hibakód nincs! Link to comment Megosztás: More sharing options...
fulescs Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 Szép jó estét minden kedves fórumtársnak !!! Minden nap rendszeres olvasója vagyok a fórumnak(csak úgy szivom magamba a tudást),de most sajnos a segítségeteket kell,hogy kérjem. 4 éve használom az autót (1.6 16v),eddig mindig pöccre indúlt,de az este az istennek sem akart beindúlni,az önindító csak hajtotta,de olyan volt,mintha nem lenne szikra(igy az asszonyért nem tudtam elmenni) Próbálkoztam vagy fél órát,megmozgattam a sötétben a vezetékeket,mire a párom hazaért,akkor beindult. Kérdésem,hogy mi okozhatta ezt a problémát? AC reléje kattan,és az AC pompa is rendesen müködik. Segítségeteket előre is köszönöm ! Segítségeteket előre is köszönöm !!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
muga Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 Én úgy tudtam, hogy x20DTH-nál nem lehet ledugózni az egr-t. Valakinek van erről tapasztalata? Nálam nem lehetett,mert észrevette az ECU. EGR csere volt a megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis93 Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 Hello olyan problémám lenne hogy a távirányitós kp záram nem működik az autó 3 hónapja van nálam azóta egyszer se volt jó (99 -es) előző tulajtól nincs adatom... Próbáltam párositani ahogy le van irva a szervizkönyvébe de semmi... ami a kulcsos távirányitóba van led nagyon halványan de villanik egyet mikor lenyomom... le lehet merülve? Illetve hova tanácsos ezt irányitani? Hol az érzékelője? Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 Hello olyan problémám lenne hogy a távirányitós kp záram nem működik az autó 3 hónapja van nálam azóta egyszer se volt jó (99 -es) előző tulajtól nincs adatom... Próbáltam párositani ahogy le van irva a szervizkönyvébe de semmi... ami a kulcsos távirányitóba van led nagyon halványan de villanik egyet mikor lenyomom... le lehet merülve? Illetve hova tanácsos ezt irányitani? Hol az érzékelője? Előre is köszi Halli. De kulccsal gondolom mükszik?? Egyébként egyszerű a dolog. Elmész egy papír boltba mert felénk ottisvan belevaló ellem énis ottvettem és odaadod a távirányítód és megnézi mijen ellem kell bele és kicseréli pillanatok alatt!! Én 200ft ért kaptam az ellemet!! Utánna már normálisan világitanija kell a kis lámpának ha megnyomod a gombot és utánna összetudod hangolni ahogy a könyvbe levan írva.... Am a vevője és egyben a központizár vezérlője a jobb oldalon az A oszlop tövében található! Anyósülésnél a lábadnál lévő burkolat mögött! De konkrétan irányitanod nemkell sehovasem párositásnál!! Ha nemtudod párositani a vevővel akkor lehet más lessz a gond! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyerődti Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Hello olyan problémám lenne hogy a távirányitós kp záram nem működik az autó 3 hónapja van nálam azóta egyszer se volt jó (99 -es) előző tulajtól nincs adatom... Próbáltam párositani ahogy le van irva a szervizkönyvébe de semmi... ami a kulcsos távirányitóba van led nagyon halványan de villanik egyet mikor lenyomom... le lehet merülve? Illetve hova tanácsos ezt irányitani? Hol az érzékelője? Előre is köszi Először elemcsere, 2032 a neve. Tecsóban... sok fele lehet kapni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gosti Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Sziasztok! van egy 99es évjáratu vekim,amiben x20dth s motor van! és olyan tapasztalok hogy nem gyorsul egyenletesel amikor oda van neki lépve,hanem kicsit "ugrálva"! valakinek esetleg segitö válasza lenne,hogy mitöl ered? köszi! Szia! Nekem hasonló jelenség volt 2500-as fordulat felett rángatott az autó. Nem akart húzni kb sehogy. Ott a légtömegmérő volt a gond, ismerős légtömegmérőjével kipróbáltam és azzal jó volt utána csere. Remélem segített, üdv: Gosti Link to comment Megosztás: More sharing options...
Arcsy88 Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Szia! Nekem hasonló jelenség volt 2500-as fordulat felett rángatott az autó. Nem akart húzni kb sehogy. Ott a légtömegmérő volt a gond, ismerős légtömegmérőjével kipróbáltam és azzal jó volt utána csere. Remélem segített, üdv: Gosti Akkor én is megprobálom egy másik légtömegmérövel! köszönöm a segitségedet! meg még van egy olyan hibám is hogy 120km/h nál kigyulad a kipuf visszajelzö lámpa! ujra inditáskor elalszik!nagy sebességnél eröltetve kigyullad! Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 ... a kipuf visszajelzö lámpa!... Az meg mi? A sárga checkengine-re gondolsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
T.Feri Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Szevasztok! Köszöntök mindenkit itt a forumban ez az első hozzászólásom! Az én Vekim 98 -as évjáratu X20DTH-s motorral (combi), kb fél éve került hozzám. Már kora ősszel észrevettem hogy a diagnosztika sárga lámpája gyakran felvillan, főleg akkor, amikor megállok egy piros lámpánál vagy alacsony a fordulatszám! Elvittem egy kiolvastatásra (2000Ft) amin jelezték hogy az agr szelep hibás! Fel is kerestem egy szerelőt hogy beszéljek vele. No no no álljunk meg egy szóra mondta nem kell rögtön megvenni a szelepet és elküldött egy másik sráchoz, adott egy számot. Meg is látogattam, rá is tett a kis csövekre egy egyszerű kis vákummérő órát és megállapította hogy elsődlegesen nem az agr szelep a hibás hanem a vákumos fékrásegítő membránjánál mehet el a levegő.(2000Ft) Mivel nem javítható ezért javasolt a csere.Beszereztem gyorsan egy bontottat.(7000Ft)Csere megvolt,diagnosztika agr szelep tisztitás hibakiütés.(15000Ft) Most úgy néz ki jó lett, de megállapította, hogy turbó kell majd bele és a vákum szivattyú sem a legjobb!(de ezt még hamarabb mondták) Valakinek hasonló története esetleg???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Arcsy88 Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Az meg mi? A sárga checkengine-re gondolsz? igen arra gondolok! a könyvében azt irja hogy kipufoo gáz ellenörzö lámpa! az villanik ki nekem 120km/h nál Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesztb Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Szevasztok! Köszöntök mindenkit itt a forumban ez az első hozzászólásom! Az én Vekim 98 -as évjáratu X20DTH-s motorral (combi), kb fél éve került hozzám. Már kora ősszel észrevettem hogy a diagnosztika sárga lámpája gyakran felvillan, főleg akkor, amikor megállok egy piros lámpánál vagy alacsony a fordulatszám! Elvittem egy kiolvastatásra (2000Ft) amin jelezték hogy az agr szelep hibás! Fel is kerestem egy szerelőt hogy beszéljek vele. No no no álljunk meg egy szóra mondta nem kell rögtön megvenni a szelepet és elküldött egy másik sráchoz, adott egy számot. Meg is látogattam, rá is tett a kis csövekre egy egyszerű kis vákummérő órát és megállapította hogy elsődlegesen nem az agr szelep a hibás hanem a vákumos fékrásegítő membránjánál mehet el a levegő.(2000Ft) Mivel nem javítható ezért javasolt a csere.Beszereztem gyorsan egy bontottat.(7000Ft)Csere megvolt,diagnosztika agr szelep tisztitás hibakiütés.(15000Ft) Most úgy néz ki jó lett, de megállapította, hogy turbó kell majd bele és a vákum szivattyú sem a legjobb!(de ezt még hamarabb mondták) Valakinek hasonló története esetleg???? Szia! Nekem is turbó cserés volt most fogok menni érte holnap. A lapátok szétverték az egész házat és zabálta az olajat... Ugyanaz a motorkód csak 2000-res sedán. Még a hf is gyanús mert elég rohamosan fogy a vizem... Én jól bevásároltam ezzel.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 Hú te tényleg bele nyúltál rendesen. Na ilyenkor nem ér semmit a dízel ws benzines közötti többlet fogyasztás különbség sajna. És még ott az adagoló..... Szia! Nekem is turbó cserés volt most fogok menni érte holnap. A lapátok szétverték az egész házat és zabálta az olajat... Ugyanaz a motorkód csak 2000-res sedán. Még a hf is gyanús mert elég rohamosan fogy a vizem... Én jól bevásároltam ezzel.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 Sziasztok!!! Elégé lötyögős lett a váltóm mi lehetne kezdeni vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Arcsy88 Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 tudnátok segiteni hogyan tudom kivillogtatni a hiba kódót? fék-gázzal probáltam nem sikerült meg a diagnosztikai csatinál is probáltam az 5-6 ost összezárni de ugy se semmi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 tudnátok segiteni hogyan tudom kivillogtatni a hiba kódót? fék-gázzal probáltam nem sikerült meg a diagnosztikai csatinál is probáltam az 5-6 ost összezárni de ugy se semmi! Műszerrel ki kell olvasni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesztb Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Hát jah. Az adagoló elvileg jó. 440000 ért vettem a kasztni patika most van így eddig 520000-ba ha a hf is szar lesz kb 6-ba megáll. csak nem így terveztem amikor megvettem... Hú te tényleg bele nyúltál rendesen. Na ilyenkor nem ér semmit a dízel ws benzines közötti többlet fogyasztás különbség sajna. És még ott az adagoló..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisz150 Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Sziasztok Van olyan hogy visszalevegősödik a rendszer. Ma lett kicserélve a gázolajszűrő az összes szűrővel együtt, majd mentem vele 60 km-t ezalatt 4* állítottam le, de miután kihűlt a motor nem akart elindulni. Van valami ötlet h mi lehet a baj vagy jóra gondolok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesztb Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 Hú te tényleg bele nyúltál rendesen. Na ilyenkor nem ér semmit a dízel ws benzines közötti többlet fogyasztás különbség sajna. És még ott az adagoló..... a hengerfejet megúsztam csak a vizcsővemet nyomta szét a nyomás lent mert a kiegyenlitő tartály kupakja nem végezte a dolgát... most nagyon jó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crudelis Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 Sziasztok! Az autóm egy Opel Vectra B Kombi X16XEL. Nagyon sokat eszik (12l felett) plusz a fordulatszám ingadozik.Következőket produkálja.Például kanyar előtt fékezek,váltásnál benyomom a kuplungot és a fordulatszám leesik 500rpm majd hirtelen 1800-2000 fordulaton kicsit ott marad és utána vissza áll a normális 900rpm-re.Van amikor mintha benyomtam volna egy tempomat-ot,például kettesben vagy hármasban fékezek,elengedem a gázt de ő meg felülbírál és adja neki, kb.2000-en pörgeti tovább.Elvittem szerelőhöz.Cseréltek generátort.Megtisztították a pillangó szelepeket és azon a környéken még más dolgokat is.Más szelepeket.Nem tudom pontosan mit.Gyertyákat is cseréltek.A régiek totál kormosak és úsztak a benzinben.Benzin szűrő cserélve.Vízpumpa és a vezérműszíj is cserélve.Kipróbálták az autót és állítólag le állt a motor, mintha gyújtásra fordítanánk a kulcsot.Utána Keverék-összetétel dús hibát jelzett a kütyü.Beraktak egy másik autóból kivett Lambda szondát tesztelni ,de akkor meg szegény volt a keverék, viszont a rpm hiba ugyan úgy megvolt továbbra is.Azt mondták hajtsam meg 5000 es fordulaton hogy kiégessek valamit a motorban de nem emlékszem hogy mit is.:) Elvittem.Égettem.Nekem is le állt a motor.Hiba jelzés folyamatosan.Vissza a műhelybe.Kütyü: Keverék összetétel dús.Otthagytam a kocsit.Hívnak hogy szerintük jó lett menjek érte.Kicserélték a vízhőfok jeladót.Kipróbálom.Hát mondanom sem kell hogy a hibák továbbra is fennállnak.Lett egy hiba jelzés is megint.Kivillogtattam. P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség. Ha valakinek van van valami tippje hogy mi is ez az egész , vagy volt ilyen problémája legyen szíves ossza meg velem, mert én tanácstalan vagyok és nem is nagyon értek hozzá. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 Sziasztok! ... Köszi Üdv köztünk! X20XEVnél nekem ugyanez volt megspékelve azzal hogy hidegen nem indult rendesen. Semmit nem csináltam csak kicseréltem a hőmérséklet érzékelőt és minden ok lett Hiba jelzésem nem volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crudelis Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 Üdv köztünk! X20XEVnél nekem ugyanez volt megspékelve azzal hogy hidegen nem indult rendesen. Semmit nem csináltam csak kicseréltem a hőmérséklet érzékelőt és minden ok lett Hiba jelzésem nem volt. Köszi! Milyen hőmérséklet érzékelőt? A hűtőfolyadékét? Szerelők kicserélték azt.Igaz használtat tettek bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts