Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Hát egy próbát talán megér... Habár kétlem h a fontosabb hibakódok csak igy törlödnének, de nem tom... Majd kiderül... :D

Merre laksz?

Én Kecskeméten, kitörlöm ingyen.

Elküldve

Ebben az esetben nem fog működni.

Töröltetni kell

de ha jó a vezérmü tengely jeladó amit beraktam akkor nem kéne a hibának megszünnije?

Csakis ugy derül ki h jó-e a jeladó ha töröltetem a hibakódot??

Köszönöm

Elküldve

Sziasztok Kedves Márkatársak!

Az alábbi elektromos problémával összefüggésben szeretnék segítséget kérni tőletek:

A kocsimnak (2,0 DTI, X20DTH) olyan nyűge van, hogy néha a fordulatszám-mérő leesik a nullára, miközben ég a "csekklámpa". A motor ilyenkor is megy, csak rendkívül erőtlen. Aztán idővel csak úgy magától megjavul, és megy minden tovább. (Általában 90 %-ban jó a gép.)

A hibákat kiolvastuk, ezek az alábbiak:

- P1650 CAN hibás működés

- P1651 CAN átvivő/fogadó hiba

- P0725 motorfordulatszám behajtás áramkör hibás működés

- P1335 Befecskendező szivattyú fordulatszám információ

A szerelőm szerint elő szokott fordulni, hogy a generátor környékén van vmilyen kontakthiba, így átnézett mindent. (Mért, megvizsgálta a kábelköteget, a testkábelek érintkezési pontjait megtisztította, de sajnos a hiba ismét előjött.)

Volt már vki ilyen cipőben? Mi lehet a tényleges hiba? Az adagolót nem bántom, ha nem muszáj, mivel az Kecelen a jeladó cseréjével együtt kicsit sokba fájna.

Előre is köszönöm a hsz-eket!

Elküldve

Sziasztok

lenne egy kérdésem hogy lehet ki kötni a fék kopásjelzőz állandóan ki írja hogy Break Pad

köszi

A két vezetéket kösd össze.

Elküldve

sziasztok tud valaki segíteni

Check oil level

ritkán kiírja ezt amikor meg nézem az olaj szintet a pálcán középen van az olaj.

nekem mondjuk ilyet nem tud, de szerintem nyugodtan fentebb lehet azt tölteni.

Nekem kb a felső nívótol 3-4mm-re van mindíg az olajszint, a hallható hidrotőkék így halkabbak is :)

Szerintem!!!

Elküldve

nekem mondjuk ilyet nem tud, de szerintem nyugodtan fentebb lehet azt tölteni.

Nekem kb a felső nívótol 3-4mm-re van mindíg az olajszint, a hallható hidrotőkék így halkabbak is :)

Szerintem!!!

Köszi.

Elküldve

sziasztok tud valaki segíteni

Check oil level

ritkán kiírja ezt amikor meg nézem az olaj szintet a pálcán középen van az olaj.

Szerintem az olajszint jeladóval lesz a gond... Legalábbis, ha van benne elegendő olaj.

Elküldve

Szerintem az olajszint jeladóval lesz a gond... Legalábbis, ha van benne elegendő olaj.

Helló!

van bene elég olaj a nívó pálca közepéig van az olaj.

olaj szint jeladó hol találom merre keresem?

Elküldve

Sziasztok Kedves Márkatársak!

Az alábbi elektromos problémával összefüggésben szeretnék segítséget kérni tőletek:

A kocsimnak (2,0 DTI, X20DTH) olyan nyűge van, hogy néha a fordulatszám-mérő leesik a nullára, miközben ég a "csekklámpa". A motor ilyenkor is megy, csak rendkívül erőtlen. Aztán idővel csak úgy magától megjavul, és megy minden tovább. (Általában 90 %-ban jó a gép.)

A hibákat kiolvastuk, ezek az alábbiak:

- P1650 CAN hibás működés

- P1651 CAN átvivő/fogadó hiba

- P0725 motorfordulatszám behajtás áramkör hibás működés

- P1335 Befecskendező szivattyú fordulatszám információ

A szerelőm szerint elő szokott fordulni, hogy a generátor környékén van vmilyen kontakthiba, így átnézett mindent. (Mért, megvizsgálta a kábelköteget, a testkábelek érintkezési pontjait megtisztította, de sajnos a hiba ismét előjött.)

Volt már vki ilyen cipőben? Mi lehet a tényleges hiba? Az adagolót nem bántom, ha nem muszáj, mivel az Kecelen a jeladó cseréjével együtt kicsit sokba fájna.

Előre is köszönöm a hsz-eket!

Csao!

Fordulatszám-jeladó. Nemrég a szomszédnak volt hasonló gondja /http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=226&st=5220#entry904444/ Lehet neked is ez lesz...

Meg ugye írja is hibának a jeladót.

A " P1651 CAN átvivő/fogadó hiba" szerintem csatlakozónál érintkezési hiba lehet. Szerintem. :)

Elküldve

a fordulatot még nem figyeltem, de a megtorpanás elő szokott jönni

az enyémbe Meyle típusú pumpa lett betéve, kb 2 hónapja, benzinszűrő pedig tavaly ősszel lett cserélve. a pumpáról azt mondták, hogy ez az egyik legjobb típus (cserélni azért kellett, mert az előző annyira elgyengült, hogy 3000 fordulaton 5 mp alatt lefulladt, olyan kevés anyagot nyomott, viszont ez az indítási jelenség megmaradt, szóval nálam nem a pumpa volt a baj)

amúgy az injektor hídon levő nyomásszabályzónak van valami más elnevezése?

Hello

Nekem is 1999-es X16XEL van csak nálam egy árnyalattal más a helyzet. Nekem álltalában reggelente induláskor erőtlen a gép. Néha instabil a fordulatszám, de az esetek nagy többségében 1300-ra felszabályzott fordulatszámmal indul. Ott is marad pár percig majd utánna ejti vissza 800-900-ra.

Nálam indulást követő pár 100 méteren gázadásra erőtlen a gép, megtorpan, mintha nem ízlene a neki a benzin.

Érdekesség, ha direktbe LPG gázzal indítok, vagy ha már átáll, akkor a torpanás megszűnik.

Na ezt mi okozhatja? Engem is érdekelne ez az injektor hídn lévő nyomásszelep, mit csinál, lehet-e kapni stb?

Ugyanis lévén hogy csak benzinnel csinálja és csak hidegen indított motornál ezért a benzin ellátó rendszerre gyanakszom.

Vagy lehet hogy, a lambda szonda hallódik (ahogy erre a legutóbbi műszakin is felhívták a figyelmemet a magas CO miatt).

Ugyanis lehet hogy a lambdaszonda jele oly mértékben torzul, hogy túl sok, vagy túl kevés benzint kér az ECU-től?

És ez zavarja össze a ménest.

Elküldve

nekem mondjuk ilyet nem tud, de szerintem nyugodtan fentebb lehet azt tölteni.

Nekem kb a felső nívótol 3-4mm-re van mindíg az olajszint, a hallható hidrotőkék így halkabbak is :)

Szerintem!!!

Ne töltsd túl a nívó fölé, nemhiába az a max jel. Elvileg kinyomhatja a szimering mellett az olajat. Bár az is igaz, hogy hiába 5,5L a feltöltési mennyiség pl. az én vasamba, ha kereken annyit teszek bele, 1-2mm-rel akkor is magasabban van a szint, még 1-2 hónap után is. Ezért csak mindig 3/4-ig öntöm, aztán később felső nívóig, azzal elvan olajcseréig. Viszont most az Elf-et komálja, nem is kellett még utána önteni, pedig lassan-lassan jön a csere. És még mindig felénél van.

Elküldve

sziasztok tud valaki segíteni

Check oil level

ritkán kiírja ezt amikor meg nézem az olaj szintet a pálcán középen van az olaj.

Nekem is ugyanezt csinálja, ha feléhez ér az olaj elkezd bevillanni a check aztán 1/3tól kb folyton világít. Nem tudom ez mér gond neked, nem érne meg egy olajgomba cserét szerintem. Legalább tudod, hogy közeledik az utántöltés ideje.

Elküldve

Ne töltsd túl a nívó fölé, nemhiába az a max jel. Elvileg kinyomhatja a szimering mellett az olajat. Bár az is igaz, hogy hiába 5,5L a feltöltési mennyiség pl. az én vasamba, ha kereken annyit teszek bele, 1-2mm-rel akkor is magasabban van a szint, még 1-2 hónap után is. Ezért csak mindig 3/4-ig öntöm, aztán később felső nívóig, azzal elvan olajcseréig. Viszont most az Elf-et komálja, nem is kellett még utána önteni, pedig lassan-lassan jön a csere. És még mindig felénél van.

Bakker!

Nem felette hanem alatta 3-4 mm

Elküldve

Csao!

Fordulatszám-jeladó. Nemrég a szomszédnak volt hasonló gondja /http://www.opelforum...220#entry904444/ Lehet neked is ez lesz...

Meg ugye írja is hibának a jeladót.

A " P1651 CAN átvivő/fogadó hiba" szerintem csatlakozónál érintkezési hiba lehet. Szerintem. :)

Hali!

Köszi a választ! De melyik jeladóra gondolsz? Ez ugye nem az adagolóban lévő?

Elküldve

Hali!

Köszi a választ! De melyik jeladóra gondolsz? Ez ugye nem az adagolóban lévő?

Fordulatszám jeladóra. Úgy tudom, csak 1 van belőle. Vagyis nem az adagolóban lévő, az most nem ugrik be melyik. :rolleyes:

Elküldve

Hali!

Köszi a választ! De melyik jeladóra gondolsz? Ez ugye nem az adagolóban lévő?

Főtengely jeladó lesz az. Ez valahol a lendkerék környékén lesz, szerintem a motor első felén.

Elküldve

Főtengely jeladó lesz az. Ez valahol a lendkerék környékén lesz, szerintem a motor első felén.

Köszi! Remélem is, h csak az. Az 10-15 e Ft körül megúszható, ahogy néztem az alkatrészárakat.

Elküldve

üdv mindenkinek!

van valamilyen különösebb praktikája, szerszám igénye a váltókar cseréjének?

illetve a hátsó ablaktörlő motor cseréjéhez hogy érdemes nekikezdeni?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.