Adam1 Elküldve Június26, 2012 Elküldve Június26, 2012 Na akkor a pontos hiba. 97' 2.0 16V B Vectra cdx. A hibajelenség akkor jelentkezik,ha megy a fűtés vagy a klíma, és leveszem a hőfokot 20 fok alá akkor a fűtéscsap felső részénél elkezd folyni a víz, ha leveszem LO állásba akkor sugárban nyomja ki a vizet akár fűtésnél akár hűtésnél. Most volt nemrég cső cserélve az amelyik a motor mögött megy. A legnagyobb cső. A lényeg, hogy megbontották a fűtéscsapnál is. Mi okozhatja a problémát? Meg tudja nekem nézni valaki, hogy, hogy van a csapnál a bekötés melyik cső megy a fűtő radiátor felé? Nekem most úgy van bekötve, hogy a felső cső megy a radiátorba az alsó meg a motor mögött megy végig. Valaki segítsen nekem Please! Lehet, hogy hülye gondoltat, de nem vezetne az eredményre, ha azt az alkatrészt, ami ereszti a vizet, kicserélnéd? Ha a cső az, akkor azt, ha a csap, akkor meg azt....
Sunny1.4 8V Elküldve Június26, 2012 Elküldve Június26, 2012 Lehet, hogy hülye gondoltat, de nem vezetne az eredményre, ha azt az alkatrészt, ami ereszti a vizet, kicserélnéd? Ha a cső az, akkor azt, ha a csap, akkor meg azt.... Maga a csap ereszti a cuccot, csak mivel most volt cső cserélve és lehet fordítva rakták össze azért lenne jó ha valaki meg tudná nézni, hogy a két cső közül a felső az hova megy? A fűtő radiátorba vagy merre? Nem vagyok sóher meg igazából 3 ezer pénz a csap, de az elmúlt 1,5 hónapban 85 ezerbe került a kocsi és nincs kedvem még 3 ezret se kiadni már, ha nem muszáj.
Zozi8803 Elküldve Június26, 2012 Elküldve Június26, 2012 Sziasztok!!! Kérdésem lenne hozzátok, mégpediglen: van egy 96-os évjáratú 2.0 16V CDX Opel Vectrám és az vele a baj, hogy 4500 fölé nem megy a fordulatszám, ott valószínűleg letilt, de nem tudom miért...Szerintetek??? Annyi hozzáfűznivalóm azért van még, hogy a hátsó dobom 2-3 apró helyen lukas, és a hátsó kipufogódob-ból már valami "bélés" is akarna kifelé jönni a csövön(lehet, hogy ez az oka? ) Köszönöm
straega Elküldve Június26, 2012 Elküldve Június26, 2012 Sziasztok!!! Kérdésem lenne hozzátok, mégpediglen: van egy 96-os évjáratú 2.0 16V CDX Opel Vectrám és az vele a baj, hogy 4500 fölé nem megy a fordulatszám, ott valószínűleg letilt, de nem tudom miért...Szerintetek??? Annyi hozzáfűznivalóm azért van még, hogy a hátsó dobom 2-3 apró helyen lukas, és a hátsó kipufogódob-ból már valami "bélés" is akarna kifelé jönni a csövön(lehet, hogy ez az oka? ) Köszönöm vezérműtengely érzékelő szokott ilyen hiba jelenséget produkálni. nekem cserélve van de a csatija (ez a hiba)nem lett ki cserélve pedig elég gatya állapotban van. nekem van hogy nem világít és letilt, de most például világít és letilt. Rá kell rakni gépre és az megmutatja a tárolt hibát pl nekem: tehát nincs jelen mert kontaktos :(
Zozi8803 Elküldve Június26, 2012 Elküldve Június26, 2012 vezérműtengely érzékelő szokott ilyen hiba jelenséget produkálni. nekem cserélve van de a csatija (ez a hiba)nem lett ki cserélve pedig elég gatya állapotban van. nekem van hogy nem világít és letilt, de most például világít és letilt. Rá kell rakni gépre és az megmutatja a tárolt hibát pl nekem: tehát nincs jelen mert kontaktos :( Hát ez nagyszerű...nekem sem jelez semmit a gépsas sehol...és ez lehet rosszabb is ennél? Nem lehet, hogy a csak csatja enged rajta annyit, hogy elromlott? Akkor ezek szerint ennek semmi köze a kipufogóhoz... :(
Sunny1.4 8V Elküldve Június27, 2012 Elküldve Június27, 2012 Ha valaki lenne olyan kedves és megnézné nekem, hogy a vákumos fűtéscsap melyik csőve hova megy. Nekem most olyan, hogy a felső cső megy a jobb oldali fűtőradiátor bemenetre. Please. Mert ha lehúzom a vákum csővet akkor nem folyik a víz! Így tuti hogy valami nem jó! kérdés, hogy el van-e kötve vagy a csap a szar! Előre is megköszönném!
Sityu84 Elküldve Június28, 2012 Elküldve Június28, 2012 Üdv.! Segítségeteket kérném. Van egy 2001-es évj. Z16XEL motorkódú Vectra B-m. Nemrég leégett az önindító, ami már cserélve is lett azóta. Olyan 20 -30 indítás után nem indul a kocsi- de csak egy alkalommal -, minden visszajelző visszajelez, de utána hiába fordítom a kulcsot semmit nem csinál, mintha nem fordítanám el. Ha betolom pöccre indul és még után is 20-30 alkalommal pöccre beröffen, aztán megint egyszer ezt csinálja. Hibát nem jelez semmit mintha minden rendben lenne. Remélem valaki tud segíteni, mert már unom a heti egyszeri betolást. Köszke
straega Elküldve Június28, 2012 Elküldve Június28, 2012 Ha valaki lenne olyan kedves és megnézné nekem, hogy a vákumos fűtéscsap melyik csőve hova megy. Nekem most olyan, hogy a felső cső megy a jobb oldali fűtőradiátor bemenetre. Please. Mert ha lehúzom a vákum csővet akkor nem folyik a víz! Így tuti hogy valami nem jó! kérdés, hogy el van-e kötve vagy a csap a szar! Előre is megköszönném! én meg nézem ha még aktuális de azt írd már le kb merre keressem!
Sunny1.4 8V Elküldve Június28, 2012 Elküldve Június28, 2012 Már nem aktuális köszönöm. Épp most lettünk vele kész, ahogy Adam1 mondta csere megoldotta a problémát. Köszönöm mindekinek a segítséget! :) :S Van baj! De közben előjött egy másik probléma. A központi záram valami zárlat miatt nem ment, na de most működik azzal a gondal, hogy a gyári risztó is visszakapcsolt. Amihez nincs távirányítóm. Bár már az elektromos részben kérdeztem, de csak nem haragszanak meg, ha itt is megkérdezem. Nem tudja valaki mivel lehet kiiktatni a gyári risztót? MErt amint kinyitom az ajtót azonnal beindul. De ha gyújtást adok az autóra kikapcsol. Nem értem! Persze mellette megy az utólagos is de az működik rendesen. Előre is köszönöm mindekinek a választ. üdv.
nyerődti Elküldve Július9, 2012 Elküldve Július9, 2012 Sziasztok! Ülés problémával fordulok hozzátok. Nekem a deréktámasszal szerencsére nincs semmi problémám, lehet tekergetni, szépen mozog is. (igaz nem annyira kényelmes szerintem) Az a gond, hogy a vezető oldali ülés jobb oldala el van csavarodva. Olyan mintha a háttámla állító pár fogat elugrott volna a jobb oldalon. Találkozott valaki már ilyen problémával? Orvosolható? Köszönöm a segítégeteket!
kadett17dforever Elküldve Július9, 2012 Elküldve Július9, 2012 Sziasztok, Tudna valaki abban segíteni, hogy a gyújtáskapcsolót, hogyan lehet kivenni a helyéről? Szükség lesz a cserére, mert a régi sajna eltört. Információm szerint egy biztosító van, ami befogja a kormányzárba, amit ki lehet pattintani és kihúzni a megfelleő kulcspozicióba fordítva. Köszönöm a segítséget.
Humannet Elküldve Július9, 2012 Elküldve Július9, 2012 Sziasztok A paciens: 96' X20dtl (ez a cooler nélküli asszem mindig keverem :) ) azt produkálja, hogy motorféken kigyullad a sárga lámpa, de amit gázra lépek kialszik. Még nem volt olvasáson, igy láthatatlanba van vmi gyors ötlet? Köszi
pikta Elküldve Július9, 2012 Elküldve Július9, 2012 Sziasztok, Tudna valaki abban segíteni, hogy a gyújtáskapcsolót, hogyan lehet kivenni a helyéről? Szükség lesz a cserére, mert a régi sajna eltört. Információm szerint egy biztosító van, ami befogja a kormányzárba, amit ki lehet pattintani és kihúzni a megfelelő kulcspozícióba fordítva. Köszönöm a segítséget. Komplett gyújtáskapcsolót szeretnél cserélni vagy csak a zárbetétet benne? A zárbetét csere egyszerű abban az esetben ha el tudod fordítani a kulcsot. Kormányoszlop burkolat levesz (5 csavar) Kulcs a gyújtáskapcsolóba, elfordít hogy kioldjon a kormányzár (nem gyújtásig!) A biztosító retesz benyom A zárhenger kihúzható. (Lehet hogy a biztosító retesz nem pont ott van ahol a képen de meg fogod találni a lukját) Üdv
bobizse Elküldve Július11, 2012 Elküldve Július11, 2012 Üdv mindenkinek! Az az érdekes jelenség állt elő, hogy AC pumpa csere után erőteljesebb lassításkor világítani kezd a motorellenőrző lámpa, majd 5-10 mp után kialszik. Tapasztalt már valaki ilyesmit? Mi lehet a jelenség oka? A válaszokat előre is köszönöm
straega Elküldve Július11, 2012 Elküldve Július11, 2012 Üdv mindenkinek! Az az érdekes jelenség állt elő, hogy AC pumpa csere után erőteljesebb lassításkor világítani kezd a motorellenőrző lámpa, majd 5-10 mp után kialszik. Tapasztalt már valaki ilyesmit? Mi lehet a jelenség oka? A válaszokat előre is köszönöm vmi elektromos problem, ingadozhat a feszültség, vagy testzárlat A csati milyen állapotban van? kontakt?
bobizse Elküldve Július12, 2012 Elküldve Július12, 2012 vmi elektromos problem, ingadozhat a feszültség, vagy testzárlat A csati milyen állapotban van? kontakt? Ha a pumpa csatlakozóira gondolsz, azt most cseréltük, ami pedig a fedél fölött van, az is jó állapotban van+kapott egy kis kontakt sprayt. Viszont ma tovább tanulmányoztam a jelenséget. Akkor villan fel a hibajelző, ha 8-900 körülire esik vissza a fordulat. Remélem ez plusz segítség, ahhoz, hogy valaki segíteni tudjon :icon1:
kornel1129 Elküldve Július16, 2012 Elküldve Július16, 2012 Sziasztok! Tettem a benzinhez injektor tisztító-t és azóta azt csinálja, hogy menet közben leáll (üresben). Pl: Megyek egy kereszteződés felé berakom üresbe és leáll. Esetleg valami javaslat? Kb 2 hónapja takarítottam ki az alapjárati motort.
Zsomat Elküldve Július16, 2012 Elküldve Július16, 2012 Sziasztok! Tettem a benzinhez injektor tisztító-t és azóta azt csinálja, hogy menet közben leáll (üresben). Pl: Megyek egy kereszteződés felé berakom üresbe és leáll. Esetleg valami javaslat? Kb 2 hónapja takarítottam ki az alapjárati motort. Esetleg kicsit ütemesebb tempóban/magasabb fordulaton kergesd meg a verdát. Az enyém anno többször csinált ilyet, a megoldás többször a kicsit forszírozott menet volt. Ja persze lehet, hogy nem oldódik meg ennyitől a dolog, de nekem bevált.
zolika7111 Elküldve Július17, 2012 Elküldve Július17, 2012 Sziasztok! A kormányművem folyik,és azt akarom kérdezni hogy ebben szimering van vagy valami más megoldás mert azt hallottam hogy elég macerás a felújítása. köszi ------------------------------------------- 1998 vectra b caraván x18xe
tothi_87 Elküldve Július17, 2012 Elküldve Július17, 2012 Valakinek ötlete a rádió problémára??? Nem tudom sikerült e már megoldani a problémádat, de úgy kapcsold be a rádiót hogy már nyomod az AS gombot és ha bekapcsolt akkor is tartsd tovább nyomva kb. 4-5mp és írhatod a kódot. Nekem így sikerült beírni.
tothi_87 Elküldve Július17, 2012 Elküldve Július17, 2012 Sziasztok! A kormányművem folyik,és azt akarom kérdezni hogy ebben szimering van vagy valami más megoldás mert azt hallottam hogy elég macerás a felújítása. köszi ------------------------------------------- 1998 vectra b caraván x18xe Szimering van benne. 40 ezer körül szokták mondogatni a felújítását.
primo Elküldve Július19, 2012 Elküldve Július19, 2012 Sziasztok! '97-es X16XEL kocsiban hol találom a belső levegőkeringető akármit? És hogy néz az ki? Nem vagyok benne biztos, hogy tökéletesen működik, ezért megnézném. Köszi!
zolym Elküldve Július24, 2012 Elküldve Július24, 2012 Hello valaki megtudná nekem mondani hogy mi lehet akkor a gond a váltóval ha rakom 5-be akkor nehezen veszi be de valamikor meg könnyű berakni 5-be a többi sebesség fokozat tökéletesen müködik előre is köszi a segitséget.
Zsomat Elküldve Július25, 2012 Elküldve Július25, 2012 Hello valaki megtudná nekem mondani hogy mi lehet akkor a gond a váltóval ha rakom 5-be akkor nehezen veszi be de valamikor meg könnyű berakni 5-be a többi sebesség fokozat tökéletesen müködik előre is köszi a segitséget. Váltókulissza lehet megkopva, meg a rudazat és esetleg a váltótartó bak is okozhatja, szerintem.
Fort Elküldve Július25, 2012 Elküldve Július25, 2012 Sziasztok! '97-es X16XEL kocsiban hol találom a belső levegőkeringető akármit? És hogy néz az ki? Nem vagyok benne biztos, hogy tökéletesen működik, ezért megnézném. Köszi! Ez ám a kérdés! ;) A kapcsolóját a műszerfalon találod... :sneaky: Add rá a gyújtást és ha benyomod a gombot akkor hallanod kell egy kis csattanást,amikor a takaró lap elfedi a kívülről áramló levegő útját!(hasonló mint amikor áttekered hidegről,melegre az állítót) és a levegő áramlása is megnő valamennyire ugyan azon a fokozaton!Ha nem érzékelsz változást,akkor a motortérben a pollenszűrőt kivéve le tudod ellenőrizni hogy zár e rendesen!(kis műanyag lapocska) Ha meg nem ez volt a kérdés,akkor próbálkozz rendesen leírni!
Recommended Posts